budgetplant.nl

104 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.506 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 jun 2016
budgetplant.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 mei 2023
Prijs is goed. Prijs kwaliteit weet ik nog niet, maar de planten zagen er netjes uit. Wel een groot nadeel is de eindeloze rij bij het afrekenen. Trek daar zomaar 15 minuten of meer voor uit. Levering waren we minder gelukkig mee. We konden geen voorkeursdag opgeven, toen werd er een tijd gemeld de avond tevoren. Wij vanalles geregeld met werk. 5 minuten voor de betreffende tijd werd de levertijd ineens met een halve dag verschoven. We moesten dus vanalles regelen met iemand uit de buurt die open kon doen of zelf alsnog een halve dag extra vrij nemen. Wel alles netjes geleverd en binnen in de garage gezet, maar we waren niet echt happy met de communicatie vooraf. En ook jammer dat als je 700 euro besteed je toch nog verzending moet betalen. Was leuk geweest als ze dat niet hadden gerekend.

31 mei 2023
Slechte communicatie. Bericht van levering ontvangen. Geen levering. Daarna bleek (na vraag van mijn kant) dat eea niet meer wordt verzonden ivm warme weer. Maar krijg ik wel weer een mail dat eea voor verzending is klaar gemaakt. Vreselijk onduidelijk en allee communicatie na vraag mijnerzijds. Hier valt zeker winst op te behalen. Als het weer niet meer goed is, prima om niet te verzenden, maar laat dit bijtijds weten! Ik had me al suf gegraven voor de aanplant na levering van de 100 bestelde en betaalde stuks. Ik hoop dat de terugbetaling beter verloopt.

Beoordelingen voor budgetplant.nl

18 apr 2024

Communicatie slecht

Slecht moment om te vragen voor een beoordeling. Planten : Besteld en betaald een week geleden. Planten waren op voorraad…maar al die tijd niets gehoord. Kan nog niets zeggen over de planten…ze zijn er niet
PV
P v.
Reuver
14 dagen geleden een bestelling geplaatst, en tot nu toe nog niets ontvangen..... duurt wel erg lang.
Antwoord van budgetplant.nl
Goedemiddag, U heeft bij het plaatsen van de bestelling gekozen voor leverweek 13, dat is deze week van 25-31 maart. Zoals in de communicatie staat beschreven leveren wij nooit eerder dan de gekozen leverweek uit. Dit daar wij levende producten leveren, wanneer klanten niet of langer niet thuis zijn kan het zomaar zijn dat de producten gedurende deze tijd niet verzorgt worden. U heeft vandaag op 26-03 een mail vanuit de planning ontvangen dat uw bestelling aanstaande vrijdag de 29e met eigen transport bezorgd wordt. Met bloeiende groet, Lisa
Verpakking was slecht van de verlichting zag er oud en gebruikt uit. Verlichting deed het wel maar bestellen doe ik daar niks meer. Ik vertrouw deze webshop niet meer.
Antwoord van budgetplant.nl
Goedemorgen, Onze excuses hiervoor. Wij hebben helaas geen contact gehad via onze klantenservice zo te zien, dan hadden we dit kunnen bespreken. Dit product had zo niet afgestuurd mogen worden daar de doos inderdaad beschadigd lijkt. De verlichting is altijd nieuw, wij gaan contact opnemen met onze verpakkingsafdeling daar hier iets mis lijkt te zijn gegaan, daar zijn wij allerminst blij mee. Nogmaals onze excuses hiervoor. Met bloeiende groet, Lisa
28 okt 2023
Kan niet een beoordeling geven daar mijn bestelling nog niet binnen. Wat men zegt dat je in 5 - 7 dgn je bestelling kan verwachten klopt niet. Daarnaast is er geen feedback over de levering. Positief dat men snel reageerde op mijn aangeven dat per ongeluk tweemaal de zelfde bestelling had gedaan in een paar dagen had ik mijn geld weer op mijn rekening staan. I
Antwoord van budgetplant.nl
Goedemiddag meneer, U heeft zelf een bestelling geplaatst voor week 44. Wij leveren altijd enkel in de gekozen leverweek door de klant en nooit eerder uit om problemen met deze levende producten te voorkomen. Met bloeiende groet, Lisa
Bestelling gedaan. En netjes een mail gekregen dat deze bij de bezorgservice was aan gekomen en de volgende dag bezorgt zou worden. Toen kreeg ik 2 dagen later een bericht dat de bestelling geannuleerd was en ik me geld terug kreeg. Vond het een beetje raar dat het pakketje eerst al onder weg is en dan opeens geannuleerd wordt.
Antwoord van budgetplant.nl
Goedemiddag, U ontvangt deze mail omdat het pakket wordt aangemeld binnen een geautomatiseerd systeem. Wanneer blijkt dat het artikel toch niet voorradig is annuleren wij deze aanmelding. Het artikel was hiermee nog niet onderweg. Nogmaals onze excuses hiervoor. Met bloeiende groet, Lisa
8 sep 2023
Nog niets ontvangen Nog geen goed antwoord op mijn vraag van gisteren. Hopelijk wel binnenkort.
29 sep 2023
Goedemorgen, U heeft op 14-09 een mail ontvangen dat de Lagerstroemia niet meer leverbaar was bij onze leverancier. Daarbij is het door u betaalde bedrag teruggestort. Met bloeiende groet, Lisa
Artikelen bleken niet op voorraad. Order werd eenzijdig geannuleerd door budgetplant.
Antwoord van budgetplant.nl
Beste, u bent per email geïnformeerd over het ontbreken van de producten in onze voorraad. Wij kunnen niet uitleveren wat er niet meer is en willen om die reden dat een klant zo snel mogelijk zijn of haar terugbetaling ontvangt. Met bloeiende groet, Lisa
21 okt 2023
Communicatie Producten zijn perfect
24 okt 2023
Goedemiddag, Wij horen graag waar u de communicatie beter vind kunnen dan kunnen wij dit punt verbeteren. Ik zie dat u gemaild heeft met betrekking tot de mail van de leverdag. Deze is er op maandag zoals afgesproken uitgegaan en heeft mijn collega op dinsdag nogmaals doorgezet nadat u aangaf deze niet te hebben ontvangen. Met bloeiende groet, Lisa