budgetplant.nl

104 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.506 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 jun 2016
budgetplant.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 mei 2023
Prijs is goed. Prijs kwaliteit weet ik nog niet, maar de planten zagen er netjes uit. Wel een groot nadeel is de eindeloze rij bij het afrekenen. Trek daar zomaar 15 minuten of meer voor uit. Levering waren we minder gelukkig mee. We konden geen voorkeursdag opgeven, toen werd er een tijd gemeld de avond tevoren. Wij vanalles geregeld met werk. 5 minuten voor de betreffende tijd werd de levertijd ineens met een halve dag verschoven. We moesten dus vanalles regelen met iemand uit de buurt die open kon doen of zelf alsnog een halve dag extra vrij nemen. Wel alles netjes geleverd en binnen in de garage gezet, maar we waren niet echt happy met de communicatie vooraf. En ook jammer dat als je 700 euro besteed je toch nog verzending moet betalen. Was leuk geweest als ze dat niet hadden gerekend.

31 mei 2023
Slechte communicatie. Bericht van levering ontvangen. Geen levering. Daarna bleek (na vraag van mijn kant) dat eea niet meer wordt verzonden ivm warme weer. Maar krijg ik wel weer een mail dat eea voor verzending is klaar gemaakt. Vreselijk onduidelijk en allee communicatie na vraag mijnerzijds. Hier valt zeker winst op te behalen. Als het weer niet meer goed is, prima om niet te verzenden, maar laat dit bijtijds weten! Ik had me al suf gegraven voor de aanplant na levering van de 100 bestelde en betaalde stuks. Ik hoop dat de terugbetaling beter verloopt.

Beoordelingen voor budgetplant.nl

11 nov 2023
Zeer goede kwaliteit producten en dienstverlening. Werken volgens afspraak.
17 mei 2023
Grote keuze, deskundig en vriendelijk personeel en een goede bezorgservice!
21 okt 2023
Goede begeleiding bij het kiezen van de juiste groenblijvende haagplanten
24 okt 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw mooie review en de bijgevoegde foto. Dat is goed om te horen. Wij wensen u veel plezier van de planten. Met bloeiende groet, Lisa
2 sep 2023
De service is heel goed. Vriendelijk personeel, Mooie en goede planten
28 okt 2023
Alles Online en toch persoonlijk, snelle reactie op vragen.
Antwoord van budgetplant.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. U ontvangt uw haagbeuk aankomende week! Alvast veel plezier van de planten gewenst. Met bloeiende groet, Lisa
20 okt 2023
Goede keuze uit assotriment en verder geen suggesties
11 aug 2023
Fijn geholpen, en de spullen zijn keurig afgeleverd.
17 aug 2023
Bedankt voor het achterlaten van een 5-sterrenreview, daar doen we het voor! Wij wensen u veel plezier met de Amerboom. Met bloeiende groet, Lisa
8 mei 2023
Bestelde boom komt overeen met mijn verwachtingen
8 mei 2023
Goedemorgen, Bedankt voor uw review! Wij wensen u veel plezier van de Ulmus. Met bloeiende groet, Lisanne
14 okt 2023
Prima planten mooie prijs goede bezorgdienst.
14 okt 2023
Plant was goed verpakt en is heel aangekomen
14 aug 2023

Budgetplant: duidelijke website en vriendelijk…

duidelijke website en vriendelijk personeel
17 aug 2023
Bedankt voor uw mooie recensie. Wij wensen u veel plezier van de Albizia en de Kerspruim. Met bloeiende groet, Lisa
Vlotte levering en blij met de mooie pot
18 nov 2023
Goede bomen en alles uitstekend verpakt
18 mei 2023
Goede communicatie en snelle levering
19 nov 2023
Mooie planten voor een scherpe prijs.
Goed geholpen en zeer snel geleverd
5 aug 2023
Fijn en kundig geholpen door Koos.
8 aug 2023
Bedankt voor het achterlaten van een review. Wij wensen jullie veel plezier van de Amberboom Worplesdon. Met bloeiende groet, Lisanne
TJ
toon j.
leunen
29 okt 2023
Levertijd kan verbeterd worden
Antwoord van budgetplant.nl
Goedemiddag, U heeft op 19 oktober besteld en zelf gekozen voor een levering in week 44 (van 30 oktober tot 5 november). Wij leveren wortelgoed planten zoals deze door u besteld zijn nooit eerder uit wanneer men voor een specifieke leverweek kiest daar deze planten veel verzorging nodig hebben na de aanplant. Om te voorkomen dat men niet thuis is of geen tijd heeft leveren wij enkel in de gekozen leverweek. Uw Zwarte Appelbes wordt om die reden dan ook een dezer dagen in deze week uitgeleverd. Met bloeiende groet, Lisanne
7 mei 2023
goed product plus goede service
17 mei 2023
Sneller en beter communiceren