budgetplant.nl

104 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.506 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 jun 2016
budgetplant.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 mei 2023
Prijs is goed. Prijs kwaliteit weet ik nog niet, maar de planten zagen er netjes uit. Wel een groot nadeel is de eindeloze rij bij het afrekenen. Trek daar zomaar 15 minuten of meer voor uit. Levering waren we minder gelukkig mee. We konden geen voorkeursdag opgeven, toen werd er een tijd gemeld de avond tevoren. Wij vanalles geregeld met werk. 5 minuten voor de betreffende tijd werd de levertijd ineens met een halve dag verschoven. We moesten dus vanalles regelen met iemand uit de buurt die open kon doen of zelf alsnog een halve dag extra vrij nemen. Wel alles netjes geleverd en binnen in de garage gezet, maar we waren niet echt happy met de communicatie vooraf. En ook jammer dat als je 700 euro besteed je toch nog verzending moet betalen. Was leuk geweest als ze dat niet hadden gerekend.

31 mei 2023
Slechte communicatie. Bericht van levering ontvangen. Geen levering. Daarna bleek (na vraag van mijn kant) dat eea niet meer wordt verzonden ivm warme weer. Maar krijg ik wel weer een mail dat eea voor verzending is klaar gemaakt. Vreselijk onduidelijk en allee communicatie na vraag mijnerzijds. Hier valt zeker winst op te behalen. Als het weer niet meer goed is, prima om niet te verzenden, maar laat dit bijtijds weten! Ik had me al suf gegraven voor de aanplant na levering van de 100 bestelde en betaalde stuks. Ik hoop dat de terugbetaling beter verloopt.

Beoordelingen voor budgetplant.nl

21 apr 2024
slechte levering: ander adres in de straat. planten uiteindelijk teruggevonden: in slechte staat: inmiddels is een kwart van de planten dood en de rest staat et slecht bij. klantenservice meermalen gevraagd om hulp, maar er gebeurt niets
18 apr 2024

Communicatie slecht

Slecht moment om te vragen voor een beoordeling. Planten : Besteld en betaald een week geleden. Planten waren op voorraad…maar al die tijd niets gehoord. Kan nog niets zeggen over de planten…ze zijn er niet
Slechte kwaliteit van de geleverde haag. Alles kwam droog en verwelkt aan. Zelfs na 14 dagen herstelde de haag zich niet.
Antwoord van budgetplant.nl
Goedemiddag, Wij hebben u uitleg per mail over het wortelgoed gegeven. Hierover bent u tevens nog over in gesprek met onze plantenexpert. Met bloeiende groet, Lisa
Heb 2 maal gemaild voor mijn bestelling wacht al 2 weken hoor niets van budgeplant.
slechte follow up van klantenservice over mijn bestelling
Bestelling gedaan zou bezorgd worden waar blijf dat
16 apr 2024
Goedemorgen, Wij hebben u tevens geantwoord op uw email van gisteren. De levering bestelling volgt deze week zoals u ook heeft aangegeven. Wij leveren niet eerder uit dan de gekozen leverweek van de klant. Met bloeiende groet, Lisa
JJ
Jurgen J.
Sweikhuizen
De eerste bestelling kon meteen geleverd worden en verliep vlotjes. Nu een 2de bestelling gedaan, voorraad planten, en nu duurt het al 2 weken en er is ons te kennen gegeven dat het nog wel een week kon duren. Teleurgesteld in dit soort absurde levertijden. De levering kost niet veel, maar is ook niet iets om trots op te zijn. Verder heel tevreden over de planten tegen een redelijke prijs en zeer vriendelijk personeel.
Antwoord van budgetplant.nl
Goedemorgen, Dit komt doordat de collega die u geholpen heeft de leverdatum in de winkel op een week later heeft gezet. Wanneer dit gebeurd in onze winkel gaan wij ervan uit dat de klant de producten liever later ontvangt dan een week erna. Wij begrepen van u dat dit niet de wens was. Daar heeft onze collega helaas een fout gemaakt. Vanwege de feestdagen (goede vrijdag en pasen) hadden wij een kortere leverweek dan normaal en konden wij uw bestelling op donderdag toen wij hier achter kwamen helaas niet meer er tussen voegen daar wij geen extra leverdagen hadden. Uw levering wordt deze week dan ook normaal bezorgd. Nogmaals onze excuses hiervoor. Met bloeiende groet, Lisa
23 mrt 2024
Levering duurt bijna 14 dagen
Antwoord van budgetplant.nl
Goedemiddag, Dat komt daar u op 11 maart heeft gekozen voor een levering in week 12 - d week van 18 t/m 24 maart. Zoals in de communicatie staat beschreven leveren wij nooit eerder uit dan de gekozen leverweek door de klant in de checkout. Wanneer wij levende goederen eerder zouden uitleveren kan dit betekenen dat een klant niet thuis is of met vakantie is. Hierdoor zouden de producten geen verzorging krijgen wat dan helaas andere problemen met zich meebrengt. Om die reden kiezen wij ervoor om enkel in de gekozen leverweek te leveren en nooit eerder. Met bloeiende groet, Lisa
23 mrt 2024
Ik heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen. Klanten dienst reageerd telkens met van zodra het verzonden word krijg je een mail. Ondertussen al 2weken geleden

Slechte feedback

Na mijn bestelling totaal geen geedback en nog niets ontvangen, alleen nu een vraag om een feedback over Budgetplant!
Antwoord van budgetplant.nl
Goedemorgen, De mail vanuit Trusted Shops is geautomatiseerd en kunnen wij helaas niet gelijktijdig met de levering uitsturen. Deze wordt automatisch verstuurd na een x aantal dagen na bestelling. Wij hebben van u via de klantenservice geen vraag mogen ontvangen zie ik. U heeft als het goed is een mail vanuit onze planning ontvangen dat uw levering deze week leveren per pakketdienst. Zodra deze is opgehaald ontvangt u een track & trace mail. Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik het graag. Met bloeiende groet, Lisa
PV
P v.
Reuver
14 dagen geleden een bestelling geplaatst, en tot nu toe nog niets ontvangen..... duurt wel erg lang.
Antwoord van budgetplant.nl
Goedemiddag, U heeft bij het plaatsen van de bestelling gekozen voor leverweek 13, dat is deze week van 25-31 maart. Zoals in de communicatie staat beschreven leveren wij nooit eerder dan de gekozen leverweek uit. Dit daar wij levende producten leveren, wanneer klanten niet of langer niet thuis zijn kan het zomaar zijn dat de producten gedurende deze tijd niet verzorgt worden. U heeft vandaag op 26-03 een mail vanuit de planning ontvangen dat uw bestelling aanstaande vrijdag de 29e met eigen transport bezorgd wordt. Met bloeiende groet, Lisa

Website is goed, onduidelijke levertijden

Website is goed, maar 10 dagen na bestelling nog geen info over levertijd. De vraag om de beoordeling is er eerder dan de planten ;-).
FW
Franka W.
Roelofarendsveen

Bestelling niet geleverd, slechte communicatie, slecht bereikbaar

De bestelde artikelen (die op voorraad zouden zijn) konden niet meer worden geleverd. Dat hoorde ik pas toen ik na 2 weken na heel veel moeite (chatbox, mail, diverse telefonische pogingen) contact met ze had gekregen. Inmiddels kon ik de gewenste artikelen (uitverkoop Kerst) ook nergens anders meer bestellen.
Zeer slecht, milieuonvriendelijk, duur. Het adres is onleesbaar dus niet thuisbezorgd, maar afhalen in het centrum van de stad met drukte, parkeergeld en ver van huis. Dat is geen thuisbezorgen!! Bovendien hebben jullie handelingskosten niet vooraf zichtbaar bekend gemaakt. 18,95 euro voor 50 gram doosje. Bovendien in een doos van 30liter, zie foto's ONMILIEUVRIENDELIJK BEDRIJF.
Antwoord van budgetplant.nl
Goedemiddag, Wat jammer om te lezen dat u een negatieve review heeft achtergelaten. Terugkomende hierop is er in deze doos verstuurd daar er op dat moment geen kleinere dozen meer leverbaar waren. Deze hebben wij helaas te laat ontvangen. Het ades hoeft niet leesbaar te zijn vanaf de sticker, de verzendsticker (de barcode) geeft u adres voor DPD aan. Waar dit mis is gegaan ligt buiten ons, zodra het pakket bij ons depot vertrekt hebben wij geen invloed meer op de levering. Daarnaast klopt het dat het totaalbedrag 18.95 euro was. Het doosje kerstverlichting kost 5.99 in de uitverkoop en onze verzendkosten bedragen altijd 12.95 ongeacht de grootte van de zending. Met bloeiende groet, Lisa

Bestelling geplaatst na contact krijg je ineens te horen product is niet op voorraad.......

Bestelling geplaatst en na 7 dagen contact gezocht want nog steeds niks ontvangen.... Na dus zelf contact gezocht te hebben krijg ik na enige dagen te horen dat het product niet op voorraad is, geen nette excuses of oplossing aanbieden.....
Antwoord van budgetplant.nl
Goedemiddag, Wat jammer om te lezen dat u ons negatief beoordeeld. Mijn collega heeft per mailcontact aangegeven dat er helaas enkel nog een showmodel beschikbaar was waardoor de voorraad op 1 bleef staan. Om die reden heeft u dan ook de bestelling kunnen plaatsen. Hierbij is tevens excuses vermeld uiteraard en de terugbetaling direct in gang gezet. Het spijt ons te lezen dat dit niet voldoende was. Met vriendelijke groet, Lisa
Verpakking was slecht van de verlichting zag er oud en gebruikt uit. Verlichting deed het wel maar bestellen doe ik daar niks meer. Ik vertrouw deze webshop niet meer.
Antwoord van budgetplant.nl
Goedemorgen, Onze excuses hiervoor. Wij hebben helaas geen contact gehad via onze klantenservice zo te zien, dan hadden we dit kunnen bespreken. Dit product had zo niet afgestuurd mogen worden daar de doos inderdaad beschadigd lijkt. De verlichting is altijd nieuw, wij gaan contact opnemen met onze verpakkingsafdeling daar hier iets mis lijkt te zijn gegaan, daar zijn wij allerminst blij mee. Nogmaals onze excuses hiervoor. Met bloeiende groet, Lisa

Afhalen niet duidelijk aangegeven!

Afhalen is aangegeven met bordjes staat vermeld bij de bestelling maar die zijn nergens te zien op de locatie. Vervolgens op goed geluk bij een poort op modderig terrein locatie gevonden!
TJ
toon j.
leunen
29 okt 2023
Levertijd kan verbeterd worden
Antwoord van budgetplant.nl
Goedemiddag, U heeft op 19 oktober besteld en zelf gekozen voor een levering in week 44 (van 30 oktober tot 5 november). Wij leveren wortelgoed planten zoals deze door u besteld zijn nooit eerder uit wanneer men voor een specifieke leverweek kiest daar deze planten veel verzorging nodig hebben na de aanplant. Om te voorkomen dat men niet thuis is of geen tijd heeft leveren wij enkel in de gekozen leverweek. Uw Zwarte Appelbes wordt om die reden dan ook een dezer dagen in deze week uitgeleverd. Met bloeiende groet, Lisanne
17 mei 2023
Sneller en beter communiceren