budgetplant.nl

100 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.508 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 jun 2016
budgetplant.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 apr 2024
Het lijkt erop dat mijn groene vingers meer geschikt zijn voor duimworstelen dan voor tuinieren! Misschien moet ik mijn planten wat 'groeihormonen' geven in de vorm van een paar motiverende woorden of een beetje extra zonneschijn. Anders zou ik binnenkort een "zoek de plant" spel moeten organiseren in plaats van een tuinfeestje! Mijn vrouw zou vast zeggen dat ik beter ben in het laten groeien van grappen dan van planten! Jammer dat ze niet super groot zijn en de 50 cm nooit bereiken. Mijn vrouw ziet het verschil wel gelijk in ieder geval 😏
TH
Tom H.
Didam

31 mei 2023
Slechte communicatie. Bericht van levering ontvangen. Geen levering. Daarna bleek (na vraag van mijn kant) dat eea niet meer wordt verzonden ivm warme weer. Maar krijg ik wel weer een mail dat eea voor verzending is klaar gemaakt. Vreselijk onduidelijk en allee communicatie na vraag mijnerzijds. Hier valt zeker winst op te behalen. Als het weer niet meer goed is, prima om niet te verzenden, maar laat dit bijtijds weten! Ik had me al suf gegraven voor de aanplant na levering van de 100 bestelde en betaalde stuks. Ik hoop dat de terugbetaling beter verloopt.

Beoordelingen voor budgetplant.nl

Goed geholpen en zeer snel geleverd
5 aug 2023
Fijn en kundig geholpen door Koos.
Antwoord van budgetplant.nl
8 aug 2023
Bedankt voor het achterlaten van een review. Wij wensen jullie veel plezier van de Amberboom Worplesdon. Met bloeiende groet, Lisanne
Zeer professioneel geholpen.
Antwoord van budgetplant.nl
9 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor de review. Wij wensen jullie veel pelzier van de treurberk. Met bloeiende groet, Lisanne
Snelle levering en correct
3 okt 2023