bulbby.com/nl

959 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.923 beoordelingen in totaal

16 okt 2023
Ik vond de slippers fantastisch mooi. Het is voor een verjaardag en hij heeft het nog niet gekregen. Het enige wat mij beetje tegenviel was de sticker die zat er met een bubbel op en dat zat niet goed vast. Het ziet er dan gelijk zo nep uit. Het is natuurlijk mooier als je de slipper ziet dat je denkt dat die sticker al in de slipper zit. Dus alleen daar even op nakijken voordat je het verstuurd. Maar desondanks dikke 4 sterren. Hetvis een geweldige en snelle service en verder zijn wij er heel blij mee Ik wil wel foto toevoegen maar die komt dan later omdat het nog een verrassing is

11 mei 2023
Ten eerste sturen ze het niet dezelfde dag ook al is het ruim voor 14.00 uur besteld (werkdag) Ten tweede zag het bestelde product er niet uit voor het bedrag wat er eigenlijk voor betaald moest worden. Was gewoon een sticker (die je er zo af kon halen dus niet “permanent”) geplakt op een glazen pot die gewoon wazig van de vettigheid was en er zaten ook nog luchtbellen onder de sticker. Heb wel mijn geld terug gekregen, dat dan weer wel.
KB

Beoordelingen voor bulbby.com/nl

Op het koffertje dat ik besteld had, zat het handvat absoluut niet in het midden. Niet te gebruiken dus. Hoop dat mijn vrienden inmiddels een nieuw exemplaar gekregen hebben. Ben dit echt niet van Bulbby gewend.
JD
Joske D.
Iddergem
Mijn vorige bestelling zat er onderaan een valse vouw in en daardoor kon het valiesje niet rechtopstaan. Was wel een teleurstelling! Heb er al 3 besteld en 2 waren in orde! Spijtig!
SD
16 feb 2024
Afdruk stond niet echt in het midden en de pijl was niet zo mooi zoals verwacht. Het leek alsof die niet echt volledig was opgedrukt.
RP
Ria P.
Houten
13 feb 2024
De kleuren op het houten spaarpotje bleken wat vaal te zijn, waardoor het contrast tussen hout en opdruk niet goed zichtbaar is...
8 feb 2024
Jullie zijn soms telefonisch slecht te bereiken.
19 jan 2024
Vind de tas best teleurstellend.. kwaliteit en materiaal lijkt op foto’s veel mooier en het is anders in het echt.. Daarnaast vind ik het ook jammer dat er op de site wordt aangegeven dat elke bestelling leuk wordt ingepakt.. Maar dit is dus ook niet het geval. Mijn bestelling kwam in een plastic zak aan waardoor de tas helemaal verkreukeld is tijdens het bezorg proces. * Vind het om die redenen niet prijswaardig.
10 jan 2024
Wij vonden de kleuren van de naamletters fletser en minder onderscheidend dan op de website te zien was. Als we dat hadden geweten hadden we voor een andere kleur letter gekozen. Ik zou deze combinatie van kleur tas en kleur letter als mogelijkheid op de website blokkeren
29 jan 2024

Erg jammer

Aangegeven levertijd werd verre van gehaald. Vervolgens ontbrak een besteld product. En was het erg lastig om hierover in contact te komen. 45 minuten in de wacht en dan nog niemand aan de lijn en pas na drie dagen reactie op mails.
5 jan 2024

Licht beschadigde bedrukking

Ik heb een zak gekocht met een afbeelding van planeten + naam. Eén van de planeten was licht beschadigd en ipv deze opnieuw te bedrukken is er toch gekozen dit zo te verzenden.
23 jan 2024
Vies product ontvangen met lijmresten. Krijg als reactie dat ik het zelf moet gaan wassen.
7 dec 2023

Heel erg lelijk kleur

Het rugzakje dat ik besteld heb is niet mooi. Heel erg lelijk kleur, zeker de achterkant, het geel achtige kleur. Het lijkt enorm goedkoop, een afgebleekt kleur. Heel erg spijtig dat ik dit moet geven als sinterklaaskado aan mijn neefje :( Het rugzakje komt helemaal niet overeen met de afbeelding ervan op jullie website... https://www.bulbby.com/nl/rugzakje-0-6-jaar-1-maat-oudroze-zand?source=14&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIwJWOjOn9ggMVSoZoCR3ycgVAEAAYASAAEgLGmfD_BwE#design=33464
7 dec 2023

Uitvoering valt tegen.

De kleur en het materiaal zijn mooi, de afbeelding van de foto is heel erg klein en er zijn stukjes af gehaald waardoor de tekst bijna niet te zien is. Ik had juist de kleur tekst gekozen omdat het mooi te zien was op de foto, maar nu de tekst op de bal zit valt het weg. Erg jammer , resultaat valt me tegen .
4 dec 2023
Artikel niet op voorraad. Levering op korte termijn en die "korte termijn" duurt ondertussen erg lang! Na raadplegen track and trace zijn, ondanks het bericht binnen 2 werkdagen wordt uw artikel afgeleverd, die 2 dagen al lang voorbij.
5 dec 2023
Moeilijk om t juiste tasje te bestellen. Ik ben van mening dat ik 3x gecontroleerd had dat de juiste naam erop zou staan maar helaas ontvang ik toch het rugzakje met de naam die als voorbeeld stond. Kon tas niet retourneren.
13 dec 2023
De foto op de bestelde kerstbal was niet compleet. Er was een stukje af. Dit had zo niet geleverd mogen worden voor 15.00 euro. Mijn dochter heeft een mail gestuurd met foto. Ben niet tevreden
13 dec 2023
Snelle levering, goedverpakt De glazen pot was gewoon van de ikea met een bedrukking die veel te klein was voor de pot en je amper zag staan.
8 dec 2023
Ik ga proberen hen te bereiken. Heb mijn bestelde producten ( vazen) in honderd gebroken stukjes ontvangen helaas.
4 dec 2023
Zeer beperkte communicatie. Daarnaast is de afbeelding is ook kleiner dan verwacht
25 dec 2023
Stoppen met bij elke aankoop een beoordeling te sturen. 1 ster voor elke keer.
22 dec 2023
Spoedbestelling aanvaard maar duurde ipv 1 dag 5 dagen