bulbby.com/nlReviews

Beoordelingen voor bulbby.com/nl

827 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

27 okt. 2022
Afgelopen jaren al meerdere keren cadeaus besteld bij Bulbby en altijd een succes! Diverse koffertjes, rugzakken, lakentjes en waterflessen met naam/opdruk en altijd even netjes afgewerkt. 1x een koffertje gehad met een kleine drukfout in de afbeelding, dit werd direct opgelost, keuze voor een nieuwe koffer of de druk te herstellen en een fikse korting te geven. Producten zijn degelijk en gaan tot nu toe al jaren mee. De prijs is scherp en er zijn regelmatig leuke kortingen. Leveringen zijn tot nu altijd op tijd, ook de spoedleveringen zijn fantastisch. Bij vragen is Bulbby goed bereikbaar en zien zij iets bijzonders in de bestelling zoeken ze contact met jou. Mijn woonadres was 150km van Bulbby verwijdert, maar ik zou het pakket bij hen afhalen. Bulbby belde met de vraag of dit wel klopte ivm afstand. Al met al zeer tevreden.

26 feb. 2022
Helaas nog niets ontvangen. Had na een week van ontvangst order bevestiging/ betaling maar eens gebeld. Waar het bestelde koffertje bleef, zoals beloofd na. 2 werkdagen niets ontvangen. Blijkt dat de kleur tijdelijk niet leverbaar was. Bij bestelling op website was dat toen niet aangegeven. Ook kwalijk dat ik geen mail daarover heb ontvangen dat de levering langer zou duren. Ik wacht nog steeds op t koffertje voor mijn kleindochter. Hopelijk kan ik dan na levering wel een positieve feedback geven. In afwachting.....

Beoordelingen voor bulbby.com/nl

Voor ons personeel (werkend in de reisbranche) hebben we vrij last minute gepersonaliseerde paspoorthoesjes besteld voor onze nieuwjaarsborrel. Deze werden op tijd geleverd* en zagen er prachtig uit. Door de top service en het mooie paspoorthoesje, zouden wij Bulbby zeker aanraden. *Er was wel iets fout gegaan met de levering wat de schuld was van DHL, hierdoor heeft Bulbby gezorgd dat het pakket alsnog met spoed werd verzonden zodat het pakket uiteindelijk op tijd is geleverd.
Al vaker bij Bulbby besteld. Deze keer een broodtrommel met foto. Helaas zat er een klein foutje in, maar na 1 mailtje werd er al een nieuwe zonder problemen de volgende bezorgd. Dus niet alleen leuke spullen ook nog een behulpzaam en goede service!!!
19 jan. 2023
De hulp die ik nodig had ,ik dacht dat ik de bestelling niet helemaal goed gedaan had,maar is gelukkig door de informatie die ik kreeg goed afgerond. Ik denk niet dat er iets beter kon gaan in deze.
Initiatief genomen door hen genomen om nadere informatie omtrent de bestelling. Helaas was de originele verpakking beschadigd terwijl de overdoos correct was. Prima coulance aangeboden
Productkleur en grote waren zoals ook op de site te zien waren. Alleen jammer dat de hoeveelheid tekst die er op kon minimaal was (zeker tov de grootte van het product [deken]).

van P S.
Vlotte levering en uitstekend print ( van een foto). Wellicht is een bel op de voordeur een idee om lang wachten te voorkomen. ( ook diefstal van gereedliggende producten)
20 jan. 2023
Snelle verzending en mooie logo op het boekentasje. Belangrijk is dat je logo hoge pixels heeft zo dat het ook zuiver op het tasje komt te staan . Heel tevreden☺️
19 jan. 2023
Pas geleden een Dopper laten bedrukken met naam zodat mijn zoon nu een eigen Dopper heeft. Alles was zoals verwacht en we zijn heel tevreden.
Ontvangers zijn altijd blij met dit geschenk. Het kan ook lang gebruikt worden. Tot ze zichzelf er te groot voor vinden!!!😉
Makkelijke en overzichtelijke webshop. Heel gebruiksvriendelijk. Snelle levering , mooie en goed afgewerkte producten .
Ik vond het zelf een super leuk idee en cadeautje en gelukkig vond de mama en pasgeboren baby het ook geweldig.
9 jan. 2023
Prachtige rugzak met naam De communicatie en bestelling verliepen vlot met een prachtig eindresultaat!
11 jan. 2023
Ik ben heel tevreden met mijn besteling en alles was zoals op de website en van een goede kwaliteit.
11 jan. 2023
perfecte uitvoering. Mooi kleur en net zoals de weergave op de website. Voor herhaling vatbaar.
Heel mooi, personaliseerbaar aanbod, perfecte afwerking en snelle levering - doet wat men belooft!
13 jan. 2023
Supermooie koffer! Er was een klein defect en na één mailtje geweldig opgelost! Super service!
Ik ben groot fan van de koffertjes en geef die graag als kraamkado! Altijd blije gezichten.
11 jan. 2023
Snelle levering, de trolley is mooi afgewerkt en is zoals omschreven op de website.
12 jan. 2023
Mooi product. Stevige kwaliteit. Levering zou iets sneller kunnen misschien.
Zoontje is dol op zijn knuffeltjes met naam die hij mee pakt naar school