bulbby.com/nl

962 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.966 beoordelingen in totaal

16 okt 2023
Ik vond de slippers fantastisch mooi. Het is voor een verjaardag en hij heeft het nog niet gekregen. Het enige wat mij beetje tegenviel was de sticker die zat er met een bubbel op en dat zat niet goed vast. Het ziet er dan gelijk zo nep uit. Het is natuurlijk mooier als je de slipper ziet dat je denkt dat die sticker al in de slipper zit. Dus alleen daar even op nakijken voordat je het verstuurd. Maar desondanks dikke 4 sterren. Hetvis een geweldige en snelle service en verder zijn wij er heel blij mee Ik wil wel foto toevoegen maar die komt dan later omdat het nog een verrassing is

11 mei 2023
Ten eerste sturen ze het niet dezelfde dag ook al is het ruim voor 14.00 uur besteld (werkdag) Ten tweede zag het bestelde product er niet uit voor het bedrag wat er eigenlijk voor betaald moest worden. Was gewoon een sticker (die je er zo af kon halen dus niet “permanent”) geplakt op een glazen pot die gewoon wazig van de vettigheid was en er zaten ook nog luchtbellen onder de sticker. Heb wel mijn geld terug gekregen, dat dan weer wel.
KB

Beoordelingen voor bulbby.com/nl

Mooi product, vreemde commerciële strategie

Het product is zonder twijfel fantastisch. Mooi afgewerkt en net zoals ik het op de site zelf kon opmaken. Een minpunt is voor mij de klantbinding. Al een 2de keer krijg ik enkele dagen na het bestellen een bericht dat er net dan een actie is voor het product dat ik net besteld heb. De eerste keer dacht ik nog aan toeval. Nu kan ik die reflectie niet meer maken. Als dit een commerciële strategie is, dan moet ik zeggen dat ik die vreemd vind en dat die voor mij niet werkt. Ik schrijf mij uit bij de nieuwsbrief.
Leuke site voor gepersonaliseerde cadeautjes. Altijd goede en snelle verzending en mooie producten. Het enigste wat jammer is, is dat ik een tijdje geleden iets besteld was en het was snel kapot. Toen heb ik whatsapp contact gezocht dit was nov’23 en tot op heden nooit iets ontvangen.

Rugtasje 0-6 (en etui)

Dit keer opnieuw een rugzakje (en etui) besteld. Het is op de site heel gemakkelijk te personaliseren en het resultaat is super! Al vier keer eerder, als kraamcadeautje weggegeven. Ouders zijn er elke keer heel erg blij mee. De tasjes zijn ook heel stevig en gaan heel lang mee :)
Service is uitstekend. Ik had een makeuptasje besteld, maar de rits werkte niet zo goed. Toen ik daar een mailtje over stuurde heeft Bulbby gratis een ander makeuptasje opgestuurd waarvan de rits prima werkte. Dankjewel Bulbby!
Hele goede ervaring met bestellen. Even tel. Hulp gevraagd over iets. Ze keken met me mee. En werd meteen opgelost. Derde geboortekoffer die ik heb besteld. Snelle levering en een heel mooi product voor een goede prijs.

Toppers

Post nl was mijn pakketje kwijt.. gebeld met bulbby en direct werd er een nieuwe gemaakt en met dhl verstuurd! Toch optijd voor de verjaardag van me zoontje. Top service en een super mooi rugzakje binnen!

Wow...

We hebben al ettelijke rugzakjes voor onze kleinkinderen in bestelling genomen en ze vonden het allemaal 'wow'. Alleen spijtig dat dezelfde bedrukking niet in elk artikel kan😮‍💨
le sac est vraiment très beau, les finitions parfaites et ma petite fille à commencé l'école très fière avec son cartable personnalisé. Le délais de livraison très raisonnable.
Prachtige producten, helemaal naar wens. Bijzonder mooi ingepakt in vloeipapier en een zegel erbij. Zo iets zocht ik ook om cadeau te geven aan mijn toekomstige kleinkind.

Het licht gezien

Snel geleverd, volgens afspraak alles gegaan. Helemaal top! De foto’s op de waxinehoudertjes worden wat fletser, maar met lichtje aan prima te zien
Ik vond wel dat de knuffelbeer die ik bestelde in een doos mocht komen. Was alleen in een dun plastic wit zakje verpakt ! Dat voond ik minder...

Tevreden met de badslippers

Mooie duidelijke opdruk. En zelf keuzes in kleur van geschrift en zo ook keus voor een logo,tekst of afbeelding erop. Goede levering.
Vraag aan de tel ,vriendelijk beantwoord.snelle levering.zeer tevreden,ook degene aan wie het verstuurt is water zeer blij mee.

Zeer tevreden over het product en de bestelling.

De bestelling was er veel eerder dan gepland. Mooi materiaal, goede afwerking van het product, een rugtas voor peuter/kleuter.

TOP

Besteld en 2 dagen erna afgeleverd. Super leuk cadeau voor onze kleinzoon. Rugtasje voor naar de basisschool.
Snelle levering. Erg leuke rugtassen met naam en tekst. Geef de tasjes als kraamcadeau. Succes verzekerd!
NE

Netjes afgewerkte producten

De artikelen zijn altijd netjes in orde. De levering en de leveringstermijn verlopen ook altijd perfect.
Ik had niet goed door dat de letters te donker waren. Ik werd netjes gemaild en de levering was op tijd.
Mooi product, website mag iets gebruiksvriendelijker. Ik heb het een aantal keer opnieuw moeten doen.

Leuk en klantvriendelijk

Toegankelijk, klantvriendelijke website. Leuke persoonlijke, kwaliteit producten en snelle levering!