bulbby.com/nl- Logo - Beoordelingen

bulbby.com/nl

853 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.169 beoordelingen in totaal

16 okt 2023
Ik vond de slippers fantastisch mooi. Het is voor een verjaardag en hij heeft het nog niet gekregen. Het enige wat mij beetje tegenviel was de sticker die zat er met een bubbel op en dat zat niet goed vast. Het ziet er dan gelijk zo nep uit. Het is natuurlijk mooier als je de slipper ziet dat je denkt dat die sticker al in de slipper zit. Dus alleen daar even op nakijken voordat je het verstuurd. Maar desondanks dikke 4 sterren. Hetvis een geweldige en snelle service en verder zijn wij er heel blij mee Ik wil wel foto toevoegen maar die komt dan later omdat het nog een verrassing is

28 sep 2023
Op maandag 2 verpakkingscadeaudozen zelf ontworpen en besteld, zou 1 tot 2 werkdagen duren voor ik het zou ontvangen. De maten stonden erbij op de site en ik had deze eerder besteld voor een huwelijksjubileum en deze waren prachtig. Nu dus weer besteld voor ons eigen huwelijksjubileum met het idee om deze als winnaars prijs te overhandigen bij ons middagprogramma een bowlingwedstrijd. Maar helaas gingen er een aantal dingen goed mis. Op woensdag nog geen dozen binnen, dus maar even een mail gestuurd. Donderdag nog niets ontvangen en zaterdag was al ons feest. Nog steeds geen reactie op de mail, dus donderdag maar gebeld met jullie. Er bleek nog niets verzonden te zijn en vrijdag was toch echt de laatste dag dat we de dozen moesten ontvangen, aangezien we al onze gekochte spullen nog in de dozen moesten doen en zaterdag het feest al was. Jullie hebben toen de dozen alsnog donderdag na mijn telefoontje op de post gedaan en inderdaad heb ik ze vrijdag nog mogen ontvangen. Maar helaas de dozen waren veel kleiner dan de vorige keer en de maten die vermeld op de site staan kloppen dus niet. Hierdoor konden helaas onze gekochte spullen niet zo mooi in de doos verpakt worden. Nu moest nu alles gestapeld worden verpakt. Plus dat er ook nog eens een artikel helemaal niet in de doos erbij paste. Heel veel gedoe en stress gehad en niet het mooie resultaat kunnen bereiken die we voor ogen hadden voor ons feest. Hadden vaker bij jullie besteld maar dit keer was voor echt geen succes. Dus vandaar minder sterren gekregen.

Beoordelingen voor bulbby.com/nl

13 jun 2024
Ik bestelde een rugzak gepersonaliseerd met de naam van het kind. Toen ik na 10 dagen nog niets had ontvangen heb ik gebeld en hebben ze dit heel goed opgevolgd. Ze belden mij na enkele dagen op om te melden dat mijn bestelling terug in productie ging. De rugzak werd opnieuw gepersonaliseerd met de naam en 2 dagen erna kregen we de rugzak. We vinden de service en de kwaliteit van het product perfect !
5 jun 2024
Ontzettend mooi lakentje en de bies zo mooi en super zo mooi de naam van m'n kleinzoon erop. Alleen jammer, dat er niet een plasticje erom kon. De verpakkingsmateriaal om op te sturen is heel fragiele. Gelukkig is er niets gebeurd. Het had zomaar gescheurd kunnen zijn en ik het lakentje vuil zou krijgenn

Toffe tas met foto!

Ik heb een leuke tas gekocht met bedrukking, heel erg blij met het resultaat en de tas oogt stevig. Heb hem nu een week in gebruik dus kan er natuurlijk niet echt iets van zeggen, maar het oogt echt sterk en zit goed in elkaar.
12 jun 2024
Er was een glas stuk gegaan, maar ik ben geholpen door een vriendelijke dame. Gelukkig kwam het nieuwe glas op tijd binnen om cadeau te geven.

Perfect

Eenvoudige site. Duidelijk. Goede informatie. Product makkelijk samen te stellen, veel keuze. Goed resultaat. Snel verzonden. Goede kwaliteit.
13 jun 2024
Mooie stevige tassen met duidelijke opdruk. Extra vakje voor telefoon of sleutels oid. Heel praktisch en goed af te sluiten dmv een rits.
FC
Fien C.
Sinaai
29 mei 2024
Reistrolley XL, junior rugzak en toiletzak besteld: op het eerste zicht degelijk gerief. Mooi bedrukt en netjes op tijd verzonden!
12 jun 2024
Bulbby heeft goede en mooie producten De levering zou misschien iets sneller kunnen , verder helemaal prima .
22 mei 2024
Al een paar keer een peuter rugzakje besteld. Leuk dat je het kan personaliseren. Ziet er erg leuk uit.
5 jun 2024
Ik kreeg per abuis een verkeerd artikel geleverd en dat hebben ze perfect opgelost
21 mei 2024
Fijne mooie tas, goeie kwaliteit en product is precies zoals omschreven.
30 mei 2024
Prachtig product en werd goed op de hoogte gehouden van de levertijd
NE
30 mei 2024
Mooie kwaliteit koffers en gebruiksvriendelijke website.
29 mei 2024
Mooi product! Geleverd volgens afspraak. Goed verpakt.

❤️

snelle levering, goede communicatie. goede kwaliteit!
10 jun 2024
Snelle levering, precies zoals ik heb aangegeven.
21 mei 2024
prima site, leuke artikelen, communicatie is goed.
DV
Dianne v.
Berlicum
21 mei 2024
Goede prijs kwaliteit verhouding, snelle levering
23 mei 2024
Heel snel geleverd en heel tevreden over produkt
13 jun 2024
Fijn produkt goede kwaliteit snelle levering