nordicnest.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 20 jan. 2020
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
nordicnest.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij nordicnest.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 20 jan. 2020
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022

Beoordelingen voor nordicnest.nl

416 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

11 feb. 2022
Wat tegen jullie werkt is de ranking en comments op trustpilot. Daardoor was ik uneasy en ging ik ervan uit dat jullie swellicht zelfs een scam zijn. Wat goed is dat jullie aangeven op zoek te zijn naar customer service in Nederland en dat het nu ff niet anders is als het is. Ik vond de hele ervaring afgezien van het slechte gevoel vooraf prima. Ook de keuze van een kleine onbekende fullfilling partner is gedurfd. Tis geen goedkoop bankje wat ik kocht. Maar tis het waard.

28 mrt. 2022
Wat vervelend is verzenden met Dhl je voor een hoog bedrag moet kopen daar kom je niet altijd aan want verzenden met Budbee de goedkoperen is niet geweldig. De prijzen kloppen niet meer zijn stukken hoger als bij de oorspronkelijke leverancier. Je kunt wel naar de klantenservice bellen en die is perfect maar dat is ook vervelend dat je dan iedere keer weer moet doen dan ga je ergens anders heel jammer

Beoordelingen voor nordicnest.nl

Ik heb regelmatig besteld , altijd keurig uitgevoerde orders , perfect verpakt. Jullie marketing is wat drammerig , teveel nieuwsbrieven zonder nieuws en bijna ongeloofwaardig daardoor. Series van een productlijn worden in kleuren en maten uit elkaar gehaald , dan lijken het "meer items", dat is natuurlijk flauw , zet alle kleuren en maten XL X S , bij elkaar van een type product. Ik heb wel vaker besteld en alles was "direct leverbaar" Na betalen bleek 1 item bijv in nabestelling plotseling en daardoor de hele bestelling vertraagd . Dat is vreemd , niet leuk.Prijzen zijn in orde iha , Verzendkosten realistisch . Ik vind het zondermeer een van mijn favoriete online plekken.
De producten die ik eerder bestelde van Nordic nest zijn van uitstekende kwaliteit, maar ik moest er erg lang op wachten. Inmiddels wacht ik wéér lang op mijn nu laatste bestelling. Eén artikel daarvan is niet op voorraad dus de langere levertijd daarvan is bij mij bekend, maar het tweede artikel is op voorraad, ik verwacht dan dat het er snel is. Misschien moet het uit het buitenland komen? Dan word ik daar graag van op de hoogte gebracht.
het pakje werd door een jemenitische jongeman aangeleverd maar vraag niet hoe hij liep met het pakje 100 m hier vandaan op straat. nog nooit zo iets idioots meegemaakt.
van Ed K.
Mooie collectie tegen concurrerende prijs. Bestelling wordt netjes degelijk verpakt waardoor zending goed arriveert. Blij met mijn aankoop bij een goedbedrijf. Dank!
4 sep. 2022
Vriendelijk, mooi producten, goede prijzen, liefdevolle verpakking en heldere communicatie
5 sep. 2022
van Rob G.
Top merk en goede service! Lamp was kapot aangekomen en de schade is gelijk vergoed!
Antwoord van nordicnest.nl
13 sep. 2022
Beste klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat wij u goed hebben kunnen helpen. Mocht u in de toekomst nog vragen krijgen kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Nordic Nest
Deel bestelling bleek toch niet op voorraad. Kreeg keuze in tweeen te ontvangen.
Mooi in doosjes verpakt. We hadden al borden dus nu hebben een mooi geheel.
2 sep. 2022
Goede toegankelijke website. Uitstekende producten tegen billijke prijs.
Prima service. Misschien iedere dag een scherpe aanbieding?
Mooie producten en uitstekende afwikkeling van een schade.
7 sep. 2022
Prachtige en originele producten en snelle levering!
Prima prijs. Prima kwaliteit en prima service.
Na problemen met de levering prima opgelost
Levering wordt uitgesteld en uitgesteld.
Goede kwaliteit voor redelijke prijs
Goed en snel geleverd. Mooie spullen
Mooie producten en netjes geleverd
Prima kwaliteit en goed verpakt.
de schoonheid van de artikels