Waterfilterwinkel.com- Logo - Beoordelingen

Waterfilterwinkel.com

2.921 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden48.481 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 nov 2022
Waterfilterwinkel.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Waterfilterwinkel.com

I bought my bike here and had fantastic service. Bike came 2 days earlier than expected. I had some comments regarding breaks and they fix it within minutes. The whole experience was super friendly and kind. Will come again!
Prima kwaliteit/prijs verhouding. Alternatief voor merk geleverd, van dezelfde fabrikant maar dan onder merk van fabrikant. Wezenlijk goedkoper. Levertijd was langer dan aangegeven, maar geen probleem.
mijn aanvraag voor de waterfilters via de winkelmand verliep uitstekend evenals de levering en de wijze van betalen. Prima, op 'rolletjes' en duidelijk. frankvdweijden@gmail.com
Filters kwamen snel aan en kunnen prima gebruikt worden voor de droger. Ik had alleen nooit de mail ontvangen dat het opgestuurd was wat me toen een beetje onrustig maakte.

Huismerk Allspares gekocht

Reinigingstabletten en waterfilters van Allspares gekocht, voor mijn Siemens koffiemachine. Werken als het origineel maar een stuk voordeliger. Snel en correct geleverd
Gebruik al vaker deze spullen. Heb goede ervaring ermee. Ook aan mijn zwager 2flesjes en een water verzachten gegeven, zodat hij ook kennis kan maken met deze spullen.
Super snel geleverd, zag alleen niet het nut ,dat zo'n klein pakje in een veel grotere doos verzonden wordt, misschien omdat het ontkalkingspoeder bevat🤔
HB
Henk B.
Zwijndrecht

Snelle levering , scherpe prijs

Ik heb de waterfilters van het eigen merk nog niet uitgeprobeert. Ze zjin echter wel aanzienlijk goedkoper dan de originele die solis aanbeveelt.
10 mrt 2024
Prima producten van huismerk. Levertijd aan de lange kant: 3 dagen. Zending wordt gemeld via PostNL als Allspares.nl. Dat werkt wat verwarrend.
Binnen een dag geleverd, scherp geprijsd Brita Waterfilter voor op de waterleiding t.b.v. espressomachine. Goed verpakt. Gewoon goed.
Pluspunt : bestellen en betalen erg gemakkelijk, levering is ook vrij snel. Min puntje is wel dat de prijs ineens aardig verhoogd is.
Het bestelde werd snel en op de doorgeven besteltijd door Post Nl bezorgd. Ook het bestellen online ging vrij eenvoudig.

Prima service !!!

er was iets misgegaan met de levering , maar dit werd onmiddellijk verholpen, ben zeer tevreden van de service.
Er miste een artikel van onze bestelling, na een berichtje aan de klantenservice werd dit snel opgelost
Wordt gewoon keurig op tijd bezorgd. Goedkoper dan merkartikelen. Ik moet nog ervaren jie dit bevalt.
KV
K V.
Alphen aan den Rijn
Snelle levering. Beter doen, betere staffel prijzen. Prijzen zijn de laatste tijd behoorlijk gestegen!

Prima winkel

Goed advies, makkelijk te vinden welk product er voor je apparaat is en alternatieven. Snel geleverd.
Duidelijke website met goede product-omschrijvingen. Snel en makkelijk gevonden wat ik nodig had.
WT
Willie T.
Zoetermeer
Heel goed geholpen, ik had een verkeerde bestelling geplaatst, netjes mijn geld terug gekregen!

Filter voor koelkast…

Filter besteld.helaas de verkeerde.mail gestuurd kreeg geld terug en filter mocht ik houden