Waterfilterwinkel.com- Logo - Beoordelingen

Waterfilterwinkel.com

2.626 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden47.952 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 nov. 2022
Waterfilterwinkel.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Waterfilterwinkel.com

5 feb. 2024
Bij mijn eerste bestelling had ik het verkeerde type gekozen, die verzending was vliegensvlug en de retour is ook correct verlopen (Mondial Relay nam helaas wel zijn tijd om het pakket terug te brengen). Dankzij het goede advies op de site was mijn 2e bestelling wel goed, ook die werd vliegensvlug bij mij afgezet en ik ben heel tevreden van het product.
28 jan. 2024

Het is een overzichtelijke website met prima service

Het is een overzichtelijke website. Met mooie kwalitatieve producten. Nu heb ik de Sawyer Squeeze SP129 besteld. Na de bestelling word je keurig op de hoogte gehouden over de status van je zending. Ik raad dit bedrijf zeker aan! Het bestelde product is van hoge kwaliteit en keurig verpakt.
JP
Jolanda P.
Nederweert
26 jan. 2024
Officiële waterfilter voor Philips koffiezetter besteld na voorheen ergens anders b-merk. Doen we nooit meer, je blijft aan het ontkalken. Goedkoop was dus duurkoop Deze al ooit eerder besteld, werkt goed, snelle levering.
6 feb. 2024
Is zeer handig, minder plastiek , weegt ook minder, neem altijd een grote verpakking zo dat ik niet zonder val, ook nog beter voor het mullieu minder voertuigen op de baan, denk niet dat er is iets dat je beter kan doen.
23 jan. 2024

Top service

Het was een hele snelle levering, besteld en binnen 2 dagen in huis. Maar die 2 dagen dat lag aan ons omdat we het pakket gemist hadden 🙈. Verder alles netjes verpakt. Prijs kwaliteit verhouding ook een dikke plus
5 feb. 2024

Prijzig, maar wel snel geleverd

Ik vind de prijs wel vrij hoog, en daarom niet de maximale score. Ik ben wel erg tevreden over de snelheid van de levering, en als we nieuwe nodig hebben komen we waarschijnlijk terug met een nieuwe bestelling.
ER
Erno R.
Amsterdam
Overzichtelijke site, met duidelijke produkt informatie, waardoor bestellen eenvoudig is. Bestelling wordt normaal ook de volgende dag al geleverd. Behalve op zondag en maandag, maar dat ligt aan PostNL.
29 jan. 2024
Duidelijke uitleg over de producten met filmpje. Maar papieren uitleg over product meegeleverd, zou toch heel handig zijn, omdat niet overal nog even filmpje kan worden bekeken. Snelle levering.

Top!

Goede website met duidelijke productfoto's en omschrijving. Fijn om met Klarna te kunnen betalen. De volgende dag geleverd door PostNL. Hele goede klantenservice! Zeker aan te raden.
Snel geleverd dit keer was postnl zo maarveens optijd vaak kan het bedrijf er helemaal niks aan doen maar laat postal het afweten jammer voor de bedrijven maar dit keer ging het goed

Netjes op tijd geleverd.

Paar x besteld, altijd netjes en op tijd geleverd, de reminder dat de water filters voor onze koffiemachine bijna op zijn is ook erg fijn zodat ik niet zonder zit.

Filters voor DeLonghi espresso machineses

De filters van het eigen merk van Waterfilter voldoen uitstekend en interessante prijs mede door de staffel prijs, tevens verpakking en verzending in orde.

Snel en betrouwbaar

Snelle levering airfilter voor mijn koelkast. Een puntje van aandacht: de inhoud had makkelijk in een envelop gekund. Scheelt behoorlijk in bezorgkosten!!!
30 jan. 2024
Ben er pas mee begonnen en voorlopig meet ik gelijke waardes als de duurdere zero filters, maar de filter periode even volmaken voor een eind conclusie.
2 feb. 2024
Goede internetwinkel met “fijne” prijzen. Ook meestal genoeg alternatieven voor hetgeen je willen kopen/bestellen met redelijk prijsvoordeel.
6 feb. 2024
Dit geef ik voor de snelle service. Over artikel zelf nog geen oordeel. Dag nadat ik bestelde ging koffieautomaat stuk. Dus nog even wachten
25 jan. 2024

Duidelijke omschrijving. Tevreden.

Duidelijke omschrijving. Fijn dat soms een alternatief dat goedkoper is word voorgesteld. De producten waren de volgende dag al in huis.
Alles OK, behalve betalen. Dat werkt namelijk niet als je via een VPN verbinding werkt. Dat doe ik altijd als ik bankier via internet.
RH
Roel H.
Leuven

Het van Het

Je krijgt kwaliteit voor je euro's alsook als er een foute levering is gebeurt. Dit brengen zij in orde als je het vriendelijk meldt.
2 feb. 2024
Goede website met makkelijke bestelprocedure en betalingsmogelijkheid. Vlotte levering en communicatie over tijdstip van aflevering.