www.waterfilterwinkel.com- Logo - Beoordelingen

www.waterfilterwinkel.com

3.272 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden49.166 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor www.waterfilterwinkel.com

KL
K. L.
Almelo
30 mei 2024

Update van mijn review van 28 april 2024

Ik had al eerder een beoordeling gegeven en vond dat de AllSpares filters niet echt lang meegingen, .....dacht ik. Ik heb nu dus een tijdje een originele gebruikt (mijn laatste originele) en ben tot de conclusie gekomen dat de AllSpares eigenlijk net zo lang meegaan dan de originele dure filters. Overigens had ik ook in mijn vorige review gezet 'bij +/- 3 ltr. per dag', maar er zijn ook best veel dagen dat ik 4 ltr. per dag filter, daar ben ik achter gekomen toen ik het originele filter uitprobeerde. Mijn vorige review van 3 ltr. was ook wat ik dacht gefilterd te hebben achteraf, dus ik wist het toen niet meer precies, sorry. Het voordeel van de AllSpares vind ik wel dat het sneller doorloopt, er zitten onder 2 gaatjes in en je kunt er op wachten, wat dus niet het geval is bij de originele (dat duurt echt lang!) Mijn conclusie is dus ook, ik hou het bij de AllSpares filters, goed, goedkoper en veel sneller.
JK
Jacky K.
Oisterwijk
Op de website snel gevonden wat ik zocht en de bestelling kwam snel binnen. Helaas was het niet het bestelde artikel, echter geen nood, even een mailtje gestuurd en dat werd snel gecorrigeerd door het opsturen van de juiste bestelling. De verkeerde zending kon dankzij het retourlabel kosteloos retour gestuurd worden. Prima service.

Zeer ruime keuze in filters op overzichtelijke site

Zeer ruime keuze in filters. Ik had filters nodig voor koelkast en koffieapparaat. Makkelijk zoeken op merken, waarbij ook alternatieven (goedkoper dan de merkfilters) te vinden zijn. Dus voor iedereen is een juiste keuze te maken. Bestelling en levering ging snel. Aanrader dus!

Aankoop en aflevering

De behandeling en verwerking van de bestelling liep vlot. De levertijd van het product was aanvaardbaar, alhoewel de communicatie omtrent de aflevering nauwkeuriger mag zijn. De verpakking van zending was volledig verscheurd, zonder schade aan het product.

Koffiemachine ontkalker

Ik ben gegaan voor origineel middel van de fabrikant. Wat mij opviel is dat ik telkens weer gewezen werd op het eigen merk. Laat die keuze bij de klant minder pushen. Verder supersnelle levering en netjes verpakt verzonden en ontvangen.
1 jun 2024

Geen probleem met de winkel...wel met…

Geen probleem met de winkel...wel met POSTNL.NL.Zij vertikken het om het product aan huis te leveren en geven het steeds af bij een Post.nl punt. Dit is de vijfde keer op rij dat ons dit overkomt... PostNl reageert daar nooit op. Gilbert
Snelle levering. Goede kwaliteit tweede montage artikelen. In de volksmond gemaakt voor. Maar identieke kwaliteit alleen veel goedkoper. En meervoudige aankoop met goede extra korting.
LN
leni N.
oudenhoorn
26 mei 2024
De prijs was niet onbelangrijk, en verder kun je alles makkelijk vinden,en ook steeds een mailtje ontvangen. En het artikel was ook netjes op tijd bezorgd en goed verpakt
Zoals jullie beloven is de bestelling vlug en zorgvuldig geleverd,en ook de prijzen zijn beter dan bij andere winkels,twee niet onbelangrijke punten volgens mij.
HD
Henk D.
Veldhoven
Vlot geleverd en een goede prijs voor het alternatieve product, third party ipv OEM filter. Doet het net ze goed en voor iets meer dan de helft van de prijs.
28 mei 2024
Op zoek geweest naar een goede filter. Uiteindelijk kwamen op deze site terecht. Dankzij de goede beschrijving, heb ik nu een juiste filter gevonden.
2 jun 2024

Snelle levering.

Snelle levering Hoop dat deze filters net zo goed zijn als de originele filters van Philips. Deze zijn stukken goedkoper van Waterfilter.
Makkelijk om te bestellen en snelle levering! Goede stevige verpakking. Leuk dat we een waterfilter gratis kregen om uit te proberen!
18 mei 2024

Heel tevreden

Nog nooit wat bij jullie besteld maar ben heel tevreden. Het bestellen ging soepel en ik had de brita waterfilters snel in huis.

Uitstekende kwaliteit

Zeer snel geleverd. Originele product scherp geprijsd en nergens goedkoper!! Zeer tevreden en weer heerlijke gefilterde water top!!

Prima keus voor waterfilters en schoonmaak artikelen

Alles makkelijk te vinden. Snel geleverd. En tegen de tijd dat ik nieuwe nodig heb krijg ik een reminder on te bestellen.

Ruime keuze!

Ruime keuze en het B-merk die wij hebben gekocht past precies zoals het A-merk. Snelle levering! Keep up the good work.
27 mei 2024
Producten prima, ondanks onduidelijkheid verpakking waterfilter (Melitta niet genoemd, wel geschikt). Op tijd bezorgd.
20 mei 2024
1 min puntje, het pakket zou thuis bezorgd worden, ik moest t ophalen bij een bezorgpunt, dus t werd niet bezorgd.
Snel in orde gekomen. Alleen verpakking om om per post te versturen was belachelijk groot jammer verspilling!!