www.waterfilterwinkel.com- Logo - Beoordelingen

www.waterfilterwinkel.com

3.313 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden49.460 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor www.waterfilterwinkel.com

Goede levering, informatie kan beter

Goedkope en snelle levering van een goed product. Wat beter kan is de informatievoorziening op de website. Er was niets te vinden over de compatibiliteit van het product met andere producten. In de bijsluiter van de AEG stapelkit staat precies voor welke producten het sowieso geschikt was. Deze bijsluiter is niet geheel toereikend, maar geeft wel een goede indicatie. De informatie in deze bijsluiter staat niet op de website en het is dus niet duidelijk op en onder welke machines het product past; noch stond er iets over belangrijke technische aspecten om daar zelf een idee over te kunnen vormen (zoals de dikte van de drogerpootjes of de afstand tussen die pootjes). Het was na levering onduidelijk of onze droger op het product zou passen en dat past uiteindelijk 'redelijk', maar niet goed. Dit kon ik niet van tevoren vinden.
Een snellere reactie van de serviceafdeling en een andere bezorgdienst.... Maandag besteld en dinsdag een mail van postnl dat het woensdag in de kluis van een afhaalpunt zou liggen. Woensdag geen mail van postnl, donderdagmiddag nog niets gehoord. Tegen 16:00 uur een chat naar jullie uitgezet daar kreeg ik de melding:over 3 dagen krijgt u bericht. Een mail naar jullie en postnl gestuurd en helaas geen reactie. Zaterdag een mail van postnl.... u pakket ligt in de kluis van het afhaalpunt. Inderdaad... in de kluis lag een doos aan drellen en de spullen er los in.
FL
Fred L.
Almere
10 jul 2024

Goede service

Er ontbrak een artikel in mijn bestelling en toen ik daar een mail over stuurde werd er heel vriendelijk met excuus gereageerd en het ontbrekende artikel alsnog naar mij opgestuurd.
2 jul 2024

Snelle en vlotte afhandeling van onze bestelling

Snelle en vlotte afhandeling van de bestelling. Mogelijkheid om merkproducten te vervangen door goedkopere alternatieven. Soepel qua leveringsmogelijkheden.
CV
Cor v.
Zwaag
Voor mijn Delonghi koffiemachine ontkalker en filters besteld. Waterfilter levert snel en uit voorraad prima producten van eigen merk.

Snelle verzending..

Snelle verzending, maar de verhouding tussen verpakkingsdoos en inhoud (tubetje) kan 100x beter… brievenbuspakketje bijvoorbeeld.
TS
Theo S.
Boskoop
13 jul 2024
Snelle service, acceptabele prijzen en goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling / levering...
Besteld en gekregen wat ik heb besteld. Dozen waren wel flink beschadigd. Maar dat is door PostNL.
1 jul 2024
leverde snel, grote variatie in producten bieden tevens hun eigen huismerk als alternatief aan.
2 jul 2024
Een webshop die doet wat het beloofd. Zulke websites kunnen je leven een stuk aangenamer maken
10 jul 2024
Goed en eerlijk product, even goed maar de helft van de prijs dikwijls van 't origineel.
Snel en overzichtelijk. Een optie om een bestelling te herhalen zou makkelijk zijn
6 jul 2024
Bon rapport qualité-prix. Bonne exécution de la commande et bonnes communications.
De snelle levering is gewoon fantastisch, ik heb niet zonder hoeven zitten .
7 jul 2024
Goede kwaliteid van het product. Beter doen: sneler e-mails beantwoorden
Zeer snelle service, altijd heel tevreden van jullie alsook de producten.
Alles wat ik besteld heb voor onze koffiemachine van Siemens is perfect
Super snel altijd ,en ze sturen een berichtje als het weer nodig is

Zeer goed assortiment en levering

Zeer goed assortiment van vervangende onderdelen en vlotte levering
30 jun 2024
Snelle bezorging en de reminder die wordt verstuurd is erg prettig