papstar-shop.nl- Logo - Beoordelingen

papstar-shop.nl

92 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden92 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jun 2023
papstar-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 nov 2023
Bevallen: Op de factuur was het afleveradres gelijk aan het factuuradres. Ik had op de site iets anders aangegeven. Heb een mail gestuurd met verzoek tot ander factuuradres en kreeg binnen 2 dagen een aangepaste factuur met het juiste factuuradres ( was zakelijke bestelling, moest op naam bedrijf). Dat is dus netjes.

De bestelling is best lang onderweg. Maar bestelling goed verpakt.
AK
Anita k.
Groenlo

Beoordelingen voor papstar-shop.nl

Top levertijd en product
Antwoord van papstar-shop.nl
Hartelijk dank voor de top beoordeling van onze vensterdozen :-) Dat horen wij graag. Tot de volgende bestelling en vele groetjes van het PAPSTAR team
Goed en snel geleverd
Antwoord van papstar-shop.nl
Hartelijk dank voor deze vriendelijke woorden :-) En een goede keus bij de table top producten, dat is een elegante tafelaankleding. Ter informatie: de ROYAL Collection servetten in 33 x 33 cm worden vervangen door DAILY Collection. Ik stuur een paar samples op. Tot de volgende bestelling en vele groetjes van het PAPSTAR team
Antwoord van papstar-shop.nl
Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling! Veel plezier met de menuboxen van suikerriet - een zeer duurzame keuze! Tot de volgende bestelling en vele groetjes van het PAPSTAR team
Antwoord van papstar-shop.nl
Dankjewel voor de positieve beoordeling en veel plezier met de servetten! In onze webshop vind je een ruim aanbod: van premium ROYAL Collection tot allround DAILY Collection servetten, feestservetten voor feestjes, enz. Tot de volgende bestelling en vele groetjes van het PAPSTAR team
Niets ontvangen???????
Antwoord van papstar-shop.nl
Even ter informatie dat PAPSTAR altijd helpt, ook bij leverproblemen door DPD. Jouw pakket werd op 27 maart verstuurd. Blijkbaar heeft de externe dienstverlener DPD een sorteerfout gemaakt, zodat de bezorging voor Pasen helaas niet gelukt is. Voor iedere bestelling ontvang jij als klant een track & trace, zodat je het pakket kan opvolgen. Vanochtend heb ik jou meteen geantwoord dat wij jou helpen en contact met DPD opnemen om alles in orde te brengen en dat PAPSTAR bij het eventuele verlies van de bestelling een nieuwe pakket zou opsturen. Zulke processen nemen tijd in beslag. Het pakket is 4 uur na mijn antwoord en ongeveer anderhalf uur na deze beoordeling correct bezorgd.
HO
Henk O.
Noordwijkerhout

Uitstekend en betrouwbaar.

Al jaren nemen wij onze servetten en tafellopers af van Papstar. Met uitstekende service, en prijs kwaliteit verhouding.
Antwoord van papstar-shop.nl
Altijd fijn om de naam All American Bowling tussen de bestellingen te zien. Dankjewel voor het vertrouwen in PAPSTAR. Tot de volgende bestelling en vele groetjes van het PAPSTAR team
Vlugge levering en een fantastisch product. Ik ben er super blij mee.
Antwoord van papstar-shop.nl
Hartelijk dank voor deze positieve review :-) En de enthousiaste terugkoppeling over de Prija handzeep krijgen wij vaak. Zelf gebruiken wij Prija ook :-) Tot de volgende bestelling en vele groetjes van het PAPSTAR team
Groot assortiment en prima website
Antwoord van papstar-shop.nl
Hartelijk dank voor jouw positieve review! PAPSTAR is inderdaad een one-stop-shop voor de horeca: bij ons kan je alles non-food in de webshop vinden. Tot de volgende bestelling en vele groetjes van het PAPSTAR team
AT
Addy t.
Druten
Lieferung Schnell. Gute Kwalitaet
Antwoord van papstar-shop.nl
Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling! Wij wensen veel plezier met de tafellopers voor Pasen :-) Tafelaankleding en table top in het algemeen behoort tot de specialiteit van PAPSTAR. Tot de volgende bestelling en vele groetjes van het PAPSTAR team
snelle levering, goede prijs
Antwoord van papstar-shop.nl
Dankjewel voor deze vriendelijke beoordeling! De Prija producten zijn inderdaad zeer populair - behalve de aangename geur is Prija ook hypoallergeen. Tot de volgende bestelling en vele groeten van het PAPSTAR team
Dat ging prima . Bedankt !
Antwoord van papstar-shop.nl
Bedankt voor jouw positieve beoordeling! Tot de volgende bestelling en vele groetjes van het PAPSTAR team
23 mrt 2024
was goed
Antwoord van papstar-shop.nl
Hartelijk dank voor deze positieve terugkoppeling. Veel plezier met het tafelkleed - table top is inderdaad een specialiteit van PAPSTAR. Tot de volgende bestelling en vele groetjes van het PAPSTAR team
Antwoord van papstar-shop.nl
Hartelijk dank voor jullie positieve terugkoppeling! De kartonnen bordjes van PAPSTAR zijn FSC-gecertificeerd en van een uitstekende kwaliteit. Veel plezier ermee! Tot de volgende bestelling en vele groetjes van het PAPSTAR team
Antwoord van papstar-shop.nl
Hartelijk dank voor deze vriendelijke review. Tot de volgende bestelling en vele groetjes van het PAPSTAR team
AK
Anita k.
Groenlo

Kan beter

De bestelling is best lang onderweg. Maar bestelling goed verpakt.
Antwoord van papstar-shop.nl
Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Bestellingen na 14 uur worden pas op de volgende werkdag verstuurd. Doordat deze bestelling op een vrijdag geplaatst werd, heeft DPD het pakket pas de maandag erop meegenomen. Daarna bedroeg de bezorgtijd 2 werkdagen. Door het weekend voelde de bezorgtijd langer aan. Wij doen altijd ons best om alle bestellingen zo snel mogelijk op te sturen. Tot de volgende bestelling en vele groeten van het PAPSTAR team

Netjes afgeleverd

Het duurt iets te lang maar wel in orde geleverd. Goede produkt
Antwoord van papstar-shop.nl
Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. Damast tafelkleden en table top in het algemeen behoren tot PAPSTARs specialiteit. De feedback ivm de levertijd geven wij door aan de pakketbezorger. 95% van alle pakketten worden binnen de 2 werkdagen geleverd - helaas duurt het af en toe een dagje langer. Dankjewel voor het begrip. Tot de volgende bestelling en vele groetjes van het PAPSTAR team
MC
17 feb 2024
Ik kreeg wat ik had besteld! Meteen de volgende dag
Antwoord van papstar-shop.nl
Hartelijk dank voor jouw vriendelijke beoordeling! De processen in het magazijn zijn zo goed georganiseerd dat PAPSTAR bestellingen voor 14 uur op werkdagen nog op de dag zelf kan verwerken en versturen. Veel plezier met de bestekzakjes. Tot de volgende bestelling en vele groetjes van het PAPSTAR team
Snel en betrouwbaar levering.
Antwoord van papstar-shop.nl
Hartelijk dank voor de positieve beoordeling en fijn te zien dat onze handschoenen aan de verwachting voldoen. PAPSTAR heeft ook handschoenen in verschillende kleuren - praktisch, hygiënisch en tegelijk stijlvol Tot de volgende bestelling en vele groetjes van het PAPSTAR team
Klacht is heel goed opgelost
Antwoord van papstar-shop.nl
Hartelijk dank voor deze vriendelijke beoordeling! Mijn collega's in het magazijn doen hun best om alles zo goed mogelijk in te pakken, maar zelfs met de sticker "Breekbaar" loopt het soms mis. Ook in zulke gevallen zorgt PAPSTAR goed voor z'n klanten! Tot de volgende bestelling en vele groetjes van het PAPSTAR team