innofique.com

71 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden71 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 jun 2023
innofique.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De lamp die ik heb gekocht is heel mooi qua design. De ventilator die op de lamp zit werkt ook heel goed en is super fijn door de verschillende standen. De hoeveelheid licht die de lamp afgaf was genoeg om iets te zien maar net te weinig om echt goed dingen te kunnen doen als schoonmaken of wat dan ook. Dit heb ik gemeld bij het bedrijf en zij hebben mij fantastisch geholpen met een andere kap voor om de lamp heen. Dit hebben zij kosteloos voor mij gedaan en heb in het contact alleen maar klantvriendelijke reacties gehad. Ook was de levertijd heel erg snel dus dat is heel fijn. Kortom super bedrijf

18 jul 2023
Je bestelt een ventilator met een lamp daarin , sturen ze de lamp en de ventilator komt eind augustus . Kan je beter in een keer sturen wat moet je met een lamp het gaat om het geheel. Maar wel het hele bedrag betalen !!!

Beoordelingen voor innofique.com

GB
GdB B.
Dongen
Supermooie lamp, goede service, snelle reactie op vragen en snelle levering met montage. Helemaal top! Vriendelijk en erg netjes gewerkt. De lamp maakt de ruimte helemaal af.
Zeer tevreden, snelle levering goed op de hoogte gehouden per mail. En bij aflevering zat er in de doos een vriendelijk kaartje 👌😃

Innofiqe? magnefique!

Telefonisch contact gehad m.b.t. het goed kunnen inloggen en vinden van het juiste artikel.
Er zat een onderdeeltje kapot in de doos. Heb netjes, snel en gratis een nieuwe gekregen
14 apr 2024
Top producten, mooi design, goede kwaliteit, vlotte levering
Mooie spullen en fijn contact
16 apr 2024
14 apr 2024
13 apr 2024
Welke feedback heb niet eens de fan en lamp dus weinig feedback
Tot op heden nog geen afspraak/reactie gekregen.

De lamp die ik heb gekocht is heel mooi en werkt goed

Uitstekende service

Na bestelling snel in huis.Na het uitpakken bleek dat er een onderdeel kapot was contact opgenomen probleem uitgelegd en er werd gelijk een nieuwe opgestuurd. Deze ook weer snel in huis en heb het gelijk geïnstalleerd. Fijn dat het zo snel is opgelost.
9 mrt 2024
Goede communicatie. Probleempje gehad met de verzending maar keurig opgelost. Produkt is een topper.
Mooi design
Is moeilijk te beoordelen ik moet de lamp nog ontvangen ik zit bij de tweede lichting
Prachtig product van hoge kwaliteit Erg onder de indruk van het geleverde product! Het DIY aspect valt reuze mee en de ventilator is klein, stil en krachtig. Alles straalt kwaliteit uit. Enige dat miste was track and trace informatie, maar gelukkig kwam ik de bezorger per toeval tegen.