Nieuwtextiel.nl- Logo - Beoordelingen

Nieuwtextiel.nl

114 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden170 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 apr 2022
Nieuwtextiel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 jun 2023
Omdat wij vorig jaar tijdens onze vakantie een nieuw dekbed en kussens in de winkel in Hillegom hadden gekocht, gingen we er nu tijdens onze vakantie er heen om een 2e katoenen dekbed te kopen. Helaas was de winkel in Hillegom verplaatst naar Uithoorn dus hebben we het dekbed ‘s avonds per internet besteld en hadden we het de volgende avond al in huis en kon het meteen op ons bed gelegd worden. Deze koele katoenen dekbedden bevallen ons prima.

4 mei 2023
bestellen bezorgen correct. Het kussen is heel plat. Er worden geen hoogtes aangegeven voor kussens. Max 7cm denk ik. Maar ja uitgepakt, komt in plastic zak. Het bleef plat, maar je kunt het niet terugsturen. Goedkoop blijft duurkoop. Dus toch weer naar een echte winkel.

Beoordelingen voor Nieuwtextiel.nl

17 apr 2024

Mooie prijzen en een fijne service!

Binnen gelokt door de mooie prijzen waarvoor die jullie kunnen bieden. Ik heb gelijk 2 sets beddengoed besteld. Na het openen bleek er één beschadigd te zijn…. Maar geen stress! Ik heb letterlijk de volgende dag gebeld en gelijk de dag er na heb ik het vervangende beddengoed ontvangen. Top service, daar houd ik van! 5 Reeten 🍑🍑🍑🍑🍑
17 apr 2024
Wij vinden het erg fijn om te vernemen dat je zo tevreden bent over de verleende service.

Kwaliteit en service

Heel makkelijk besteld een betaald en inderdaad de volgende dag had ik het meteen in huis. Ik had een Vier Seizoenen Sky Swedish dekbed besteld en de kwaliteit is echt uitmuntend. Ik had voorheen altijd donsen Oostenrijkse dekbedden maar ik ben volledig om. Niet meer zweten onder een dekbed.
Antwoord van Nieuwtextiel.nl
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring.
20 apr 2024
Over de bank heel de vrede buiten het jammer is dat je potjes kapot waren maar dat word goed opgeslost door het bedrijf het is een aan rader voor de prijs hoeft je het niet te laten heb hem nu twee weken in huis
Twee matrassen van 90x220 werden apart voor ons geproduceerd in verband met de afwijkende mat,voor de zelfde maat als van 90x200. De prijs was het zelfde. Heerlijk geslapen op de nieuwe matras.
Antwoord van Nieuwtextiel.nl
Wat fijn om te horen dat u heerlijk geslapen heeft op uw nieuwe matrassen.

Donzen dekbedden

Prima dekbedden, moest ze wel lang buiten luchten om de geur eruit te krijgen.
Bestelling en bezorging vlekkeloos. Tot nu toe zeer tevreden over gebruik.
16 apr 2024
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring.
Supersnelle nette levering. Voor 10u vesreld, dezelfde dag nog in huis
De duidelijkheid en de vlotte levering
13 apr 2024
Zeer slecht de verzegeling van mijn matras topper was al open , ik heb perongeluk de verkeerde maat besteld dus kan hem nu ook niet retour sturen. Ben zwaar teleurgesteld , heb juist bij dit bedrijf besteld omdat deze zo goed aangeschreven staat. Maar de doos was ookal geopend geweest. Je ziet dat het plastic opengescheurd is.
16 apr 2024
Wat vervelend om te vernemen dat u de verkeerde maat heeft besteld. Onze toppers worden vacuüm gerold, verpakt, en hygiënisch verzegeld. Op uw bijgevoegde foto kunnen wij niet aan afzien dat deze zegel verbroken bij u is aangekomen. Voortaan raden wij aan bij twijfel bij ontvangst contact met ons op te nemen. Nogmaals jammer te vernemen dat u zo teleurgesteld bent.
17 mrt 2024

Snelle service

2 dekbedden besteld en een paar dagen later al in huis. We hebben ze nog niet uitgepakt, omdat ik op nieuwe dekbedovertrekken wacht.
Ik vond het fijn dat er een goede instructie bij zat voor een optimaal comfort. Zag er mooi uit en bovendien snelle service. Dank.