Nieuwtextiel.nl- Logo - Beoordelingen

Nieuwtextiel.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 21 apr. 2022
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
Nieuwtextiel.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Nieuwtextiel.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 21 apr. 2022
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor Nieuwtextiel.nl

13 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor Nieuwtextiel.nl

30 aug. 2022
De prijs was meer dan redelijk en we waren al blij dat ze de maat 120x200 konden leveren. De levering zelf was ook supersnel. We misten informatie over het al dan niet kunnen drogen van het laken in de wasdroger. Daar werd niets over vermeld op de website. De kwaliteit van de lakens is prima, maar daar kwamen we pas achter nadat we de verpakking hadden geopend. Dat was spannend, want een geopende verpakking mocht uit hygiënische overwegingen niet worden geretourneerd. Als de kwaliteit of pasvorm tegen was gevallen, dan hadden we dus een probleem gehad. Misschien is het een idee om een opening in de verpakking te laten waardoor aan de stof kan worden gevoeld? Verder tot nu toe heel tevreden.
2 sep. 2022
Razendsnelle levering en super aangenaam verrast door de kwaliteit van de hoeslakens
Zeer goede service: persoonlijk en behulpzaam.
Alles was goed
6 aug. 2022
Geweldige klantenservice! Contact gehad met de klantenservice over mijn bestelling. Buiten het feit dat ik binnen 2 uur antwoord had werd ik ook nog heel vriendelijk geholpen en werd er met mij mee gedacht. Ik ben heel tevreden en zal zeker in de toekomst weer voor jullie kiezen !
16 aug. 2022
Goed bedrijf met de juiste merken en kwaliteit
26 aug. 2022
Goede en snelle levering
9 jul. 2022
Snel bezorgd, echt goed verpakt dus de garantie dat het dekbed helemaal nieuw is. En het belangrijkste is, heerlijk donzig en warm,en niet te zwaar...
9 jul. 2022
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! 🤩 Ons gehele team vind het fijn om te lezen dat u service en hygiene-garantie waardeert! Namens ons hele team wensen wij nog heel veel (slaap) plezier toe!
1 jul. 2022
9 jul. 2022
5 / 5 🤩 Namens ons gehele team: onwijs bedankt! Wij wensen u verder heel veel plezier toe van uw luxe boxspringcombinatie.
8 jul. 2022
9 jul. 2022
5 / 5 🤩 Namens ons gehele team: super bedankt!
20 jun. 2022
Geweldige snelle service en mooi product. En idd een beetje eigenaardige geur maar deze is snel weg. Kan ook niet anders met natuurlijke stoffen Mooie prijs kwaliteit verhouding
26 jun. 2022
Hartelijk dank voor uw beoordeling! De lichte nieuwgeur bij natuurlijke producten zijn onvermijdelijk inderdaad. Maar verdwijnen zoals u zegt inderdaad snel en geven aan dat het een 100% nieuw artikel is! :) Wij wensen u heel veel plezier van uw bestelling.
5 mei 2022
Boven verwachting snel geleverd! Na 00:00uur savonds besteld en toch die zelfde dag nog bezorgd! Ook heel prettig dat alle artikelen speciaal hygienisch zijn verpakt. Ik bestel hier zeker mijn volgende hoeslakens.
26 jun. 2022
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wij kijken uit naar uw volgende bestelling.
3 mei 2022
Super snelle levering en een waanzinnig hoofdkussen.
3 mei 2022
Super fijne collectie met super snelle levering!