Nieuwtextiel.nl- Logo - Beoordelingen

Nieuwtextiel.nl

131 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden194 beoordelingen in totaal

17 apr 2024
Binnen gelokt door de mooie prijzen waarvoor die jullie kunnen bieden. Ik heb gelijk 2 sets beddengoed besteld. Na het openen bleek er één beschadigd te zijn…. Maar geen stress! Ik heb letterlijk de volgende dag gebeld en gelijk de dag er na heb ik het vervangende beddengoed ontvangen. Top service, daar houd ik van! 5 Reeten 🍑🍑🍑🍑🍑

7 okt 2023
ik heb het dekbed niet kunnen controleren want als ik de verpakking open zou maken kon het niet meer terug gestuurd worden ,

Beoordelingen voor Nieuwtextiel.nl

3 jul 2024
Snelle levering en de beschrijving van het artikel klopt!
Fijn om te vernemen dat u tevreden bent
22 jun 2024
Prachtig spul voor een mooie prijs
Antwoord van Nieuwtextiel.nl
Bedankt voor het compliment. Wij wensen u heel veel slaapplezier toe!
29 jun 2024
SNel geleverd en mooie prijs
Naar verwachting tot nu toe
1 dag geleden
Maken waar wat ze zeggen
29 jun 2024
7 jun 2024
29 mei 2024
22 mei 2024
31 mei 2024
Kwaliteit dekbed is goed. Beloofde bezorging op volgende werkdag zorgde voor bezorgberichten van DHL die aan het eind vd dag opeens veranderde in een foutmelding en bezorging 3 dagen later.
EJ
Ester J.
Valkenswaard
17 mei 2024

Maar aan 1 kant seersucker helaas

Het beddengoed voelt idd zacht aan maar wel erg jammer dat de seersucker alleen maar aan 1 kant zit en dat zie je pas NADAT het pak geopend is en dus ook de info dat als de verpakking open was, het uit hygiėnische redenen niet tetuggestuurd mag worden. Ik vind dat wel misleidend. Jammer. Gr. Ester
1 mei 2024

Kwaliteit en service

Heel makkelijk besteld een betaald en inderdaad de volgende dag had ik het meteen in huis. Ik had een Vier Seizoenen Sky Swedish dekbed besteld en de kwaliteit is echt uitmuntend. Ik had voorheen altijd donsen Oostenrijkse dekbedden maar ik ben volledig om. Niet meer zweten onder een dekbed.
2 mei 2024
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring.
20 apr 2024
Over de bank heel de vrede buiten het jammer is dat je potjes kapot waren maar dat word goed opgeslost door het bedrijf het is een aan rader voor de prijs hoeft je het niet te laten heb hem nu twee weken in huis
25 apr 2024
Twee matrassen van 90x220 werden apart voor ons geproduceerd in verband met de afwijkende mat,voor de zelfde maat als van 90x200. De prijs was het zelfde. Heerlijk geslapen op de nieuwe matras.
29 apr 2024
Wat fijn om te horen dat u heerlijk geslapen heeft op uw nieuwe matrassen.