bbqtime.nl- Logo - Beoordelingen

bbqtime.nl

210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden920 beoordelingen in totaal

Top bedrijf met uitmuntende service! BBQ zou de volgende dag worden bezorgd door transportbedrijf echter waren ze vergeten de BBQ op te halen. BBQtime heeft mijn BBQ toen maar zelf bezorgd vanuit Emmen in Almere, zo'n 140 km verderop en de BBQ ook nog geïnstalleerd! Nogmaals bedankt Matthijs.

13 aug 2024
Wij hadden een Petromax skillet besteld, maar merkten dat we een grillpan besteld hadden. We hebben via de procedure van BBQtime.nl het artikel op eigen kosten geretourneerd, en na 2 weken zijn we nog niet terugbetaald. De klantendienst beweert dat het er druk is, maar ze kunnen de zending niet onmiddelijk vinden, desondanks deze 100% zeker is afgeleverd. De producten die te koop zijn, zijn van goede kwaliteit, maar de service na verkoop is totaal niet hoe het moet zijn.

Beoordelingen voor bbqtime.nl

Product wat geleverd is zat goed verpakt, erg blij met mijn bestelling van mooi sfeerhaard top.
Fijne kachel .en snelle bezorging.
29 sep 2024
28 sep 2024
25 sep 2024
30 sep 2024

Teveel verzendkosten betaald

6.95 euro verzendkosten laten betalen terwijl het brievenbuspost is. Waarom 1 ster, omdat ik dit aangegeven heb in de beschrijving maar totaal niemand daarop een reactie geeft.
Antwoord van bbqtime.nl
Bedankt voor je review! Wij vinden het erg jammer dat je deze conclusie al trok voordat je bestelling was verzonden. Helaas zijn de PostNL tarieven voor brievenbus en pakket nagenoeg gelijk. Hierom trekken wij een gelijke lijn in het basis tarief van de verzendkosten die wij moeten rekenen (vanaf 99,- verzenden wij kosteloos). Daarnaast is het heel lastig om te monitoren welk artikel(en) wel of niet in een brievenbus-doos kunnen of mogen. Helaas kunnen wij niet altijd reageren op een opmerking die niet naar onze magazijn is gericht.Voor ons is het niet mogelijk met terugwerkende kracht een bestelling te corrigeren o.b.v. de betaalde verzendkosten. Groet, BBQtime.nl
KD
3 sep 2024

Eind Goed....Al goed

Volgens de website was de door mij bestelde pelletgrill op voorraad. Vorige week dinsdag besteld, nog steeds niet ontvangen. Vandaag ontvangen, ondanks vertraging heel erg tevreden. Goed verpakt en bezorging was uitstekend. Goede communicatie met BBQtime medewerkers.!
3 sep 2024

bedrijf loopt de extra mile

Correcte informatie en ondersteuning - bedrijf loopt de extra mile om je bestelling snel te leveren en bij hielp bij problemen met hun koerier.
19 sep 2024

Besteld en gekregen

Ik heb hetgeen ik besteld heb snel ontvangen. Niets op aan te merken dus.
SG
22 aug 2024
Erg mooie bbq, handig en mobiel. Goede prijs en snel verzonden.
2 sep 2024
Snelle levering, goed verpakt, goede kwaliteit-prijs verhouding
14 sep 2024
Snelle bezorging, netjes verpakt.
14 sep 2024