Roost Buitenkoken- Logo - Beoordelingen

Roost Buitenkoken

86 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden131 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 jan 2023
Roost Buitenkoken voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 okt 2023
ZE BESTAAN NOG! Bedrijven die een mooie actie aanbieden en je nog een geweldige nazorg bieden als het niet helemaal goed gaat... Ik zag bij Roost Buitenkoken een mooie aanbieding voor een Basterd Urban Compact, dus schafte ik hem gelijk aan. Alleen was de aanbieding zo scherp dat je hem op moet halen in Dordrecht. Geen probleem, dat was allemaal prima geregeld, hele aardige kerel die ook nog een beetje verstand van voetbal had ;-), kortom fijn contact en duidelijke afspraken. Bij thuis komst bleek er van alles mis met deze Basterd, overigens waren dit fabricage fouten en hadden niets met met de firma Roost te maken... Ik zal de details achterwege laten, dat waren er veel. (Basterd had een bijzonder slechte BBQ verpakt en gewoon uitgeleverd). Na dat ik de melding had gedaan werd er gelijk excuses aangeboden en in oplossingen gedacht door Maurice Pannemans. Natuurlijk ben je teleurgesteld maar dat verdween al heel snel. De volgende ochtend werden de ontbrekende onderdelen al persoonlijk gebracht. Toen later er nog meer mis bleek te zijn bij de montage van de BBQ mailde ik dat gelijk naar Maurice en die was eigenlijk nog meer verbaast dan ik. "Ik ga het gelijk regelen, ik kom er op terug" en binnen een mum van tijd werd ik terug gebeld door Maurice en had ik de volgende dag een nieuwe BBQ op de stoep... Wat een supersnelle service! in een woord ge-wel-dig! Een bedrijf die het snapt en zijn klanten op handen draagt. Zoals ik in het begin al zei....Ze bestaan nog! Maurice bedankt voor je snelle en zeer service gerichte werk! top!

10 mei 2023
Reageren op vragen die via de mail gesteld worden, zoals tijdens het verkoopgesprek is voorgesteld. Daarnaast is het jammer dat kortingen in de volgende week niet gemeld worden zodat daarop de koop afgestemd kan worden

Beoordelingen voor Roost Buitenkoken

Product oké, Levering iets te laat, verder geen bijzonderheden
7 apr 2024
Snelle levering en scherpe prijs voor de Kamado Joe Classic 3.
IK
Ingrid K.
Hippolytushoef
Alles ging goed kreeg alleen geen mail wanneer het pakje kwam
Nette en snelle bezorging. Aardige verkoper aan de telefoon
Snelle levering, telefonisch contact werd goed afgehandeld
Accurate informatie en communicatie
Zeer snelle en goede bezorging.
snelle afhandeling
Netjes verzorgd
Goede service.
Heel goed!
Snel geleverd helaas paste het zijkookplaatje met de gasaansluitig niet waardoor deze niet gebruikt kan worden foto,s worden via mail gestuurd . Op zaterdag gebeld met vestiging Haaksbergen maar gedurende een uur geen gehoor om 15.00uur.34 staat op,de website geopend tot 17 uur

1e keer besteld

Makkelijke site en overzichtelijk, bestellen is zo gedaan en ook een snelle levering . Goederen zijn goed verpakt 👍 zeker NIET de laatste keer dat ik daar besteld heb
17 mrt 2024
Goede website met de juiste informatie. tip ; geef de mogelijkheid tot een bezorgmoment, scheelt onnodige kilometers voor de transporteur

Verstand van zaken

Goed producten Verstand van zaken Ongelooflijk snel geleverd