Fleur.nl
Reviews:

6.079 reviews in totaal   36 reviews verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Review Overzicht

Klanten zijn zeer tevreden over de klantvriendelijkheid, bereikbaarheid en oplossingsgerichtheid van de klantenservice. De kwaliteit van de planten en producten wordt vaak geprezen, met gezonde, mooie en stevig verpakte producten. De bezorging verloopt meestal snel en goed geregeld. Problemen rondom bestellingen worden doorgaans snel en naar tevredenheid opgelost, bijvoorbeeld door vervanging of restitutie. De website wordt als duidelijk en gemakkelijk ervaren en de communicatie over bestelstatus en levering is helder en tijdig. Ook de verpakking wordt gewaardeerd vanwege de zorgvuldigheid en stevigheid. Enkele klanten ervaren echter trager of moeizaam contact met de klantenservice. Er komen incidenteel klachten voor over beschadigde of verkeerde producten. Soms zijn er vertragingen bij de bezorging of problemen met externe bezorgdiensten. Af en toe vinden klanten het bestelproces verwarrend of zijn er fouten bij adres- of accountgegevens. Daarnaast maken sommige klanten melding van onduidelijke of vertraagde communicatie en wordt de verpakking soms als overdreven of milieuonvriendelijk gezien.

Deze tekst is automatisch gegenereerd door een AI-systeem op basis van gebruikersbeoordelingen.

Was deze informatie nuttig voor jou?

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie

Hoe Trusted Shops namaakbeoordelingen voorkomt

ReviewsFleur.nl

(1)
(0)
(1)
(3)
(31)
N V
Nico V.
2 Reviews
 Geverifieerd
De kwaliteit van de bestelde en geleverde planten is heel goed. Ik heb moeite gehad met het invullen van de bestellingen op de website. Invullen van factuuradres en afleveradres op de website zorgt voor mij voor enige verwarring. Dit probleem deed zich ook voor bij het afrekenen en betalen. Als het mogelijk is om dit invullen eenvoudiger te maken zou dat fijn zijn!!
Geïmporteerde review
Als je de bestelling doet zonder eerst een account aan te maken staat er dat dit na de bestelling nog kan. Dus heb ik eerst de bestelling doorgezet. Toen ik vervolgens een account ging aanmaken waren alle gegevens van de cadeau ontvanger ingevuld als gegevens van de opdrachtgever. Ook bij het factuur adres stonden de gegevens van de ontvanger. Ik heb dat eerst allemaal aan moeten passen want ik wil natuurlijk niet dat de ontvanger van het cadeautje een factuur krijgt. Inmiddels kwam de bevestigings mail van de bestelling in mijn mail en ook in deze mail en later in de mail met de track en trac werd ik aangesproken met de naam van de ontvanger. Ik vond het allemaal een beetje rommelig. Mijn advies: maak eerst een account aan we weet gaat het dan wel goed. Het was een lastig adres en het was mega slecht weer (sneeuw en gladheid) toch is het cadeau snel bezorgd. Uiteindelijk gaat het daarom dus uiteindelijk toch 4 sterren.
Geïmporteerde review
Ik ben erg enthousiast over Fleur.nl! Ik kreeg keurig mijn bestelde planten bezorgt! Bij het openmaken bleek er een verkeerde kleur orchidee in de doos te zitten. Bij het meden van het probleem hebben ze gevraagd wat ik wilde of dat ik mijn geld teug wilde? Of dat ze een andere orchidee wilde? Voor dat laatste ben ik gegaan. Ook keurig bezorgd. En de andere orchidee mocht ik ook houden! Netjes opgelost! Zou er weer een bestelling doen!
Geïmporteerde review
In eerste instantie was ik diep teleurgesteld, zelfs boos. Ik ontving een verlept plantje met een dor blad en een afgebroken takje, op het bijbehorende glazen vaasje zat een diep ingekerfde kras. Dus alles behalve een goede ervaring. Gelijk een mail gestuurd met foto's en een flinke klacht. De volgende dag kreeg ik al een excuus-mail met gelijk de mededeling dat ik opnieuw een zending tegemoet kon zien. Twee dagen daarna ontving ik keurig een mooi gezond plantje en nieuw glas. Heel tevreden nu over deze voortvarende actie en oplossing.
Geïmporteerde review
Mooie klimplanten besteld. Al best op hoogte, dus moest de doos voor verzending ook wat groter... Netjes ingepakt en aan de vervoerder overgedragen die e.e.a. op z'n kop kwam leveren. Gelukkig heeft Fleur z'n best gedaan met inpakken en dus kwam alles (op een klein chipje in een stam na) veilig aan. De planten worden geleverd in stevige potten en de klimplanten zijn stevig bevestigd aan 4 geleiders zodat het transport veilig verloopt. Laat de zomer(s) maar komen!
Geïmporteerde review
Ik ben ontzettend blij met mijn bestelling bij Fleur.nl. De bloemen kwamen snel binnen, waren mooi vers en precies zoals op de foto. De bos was prachtig gebonden en rook heerlijk. Ook de verpakking was netjes en stevig, waardoor alles zonder schade werd bezorgd. Daarnaast was de communicatie duidelijk en kreeg ik keurig een melding wanneer mijn bestelling onderweg was. Echt topservice! Ik ga hier zeker vaker bestellen.
Geïmporteerde review
Het is echt een perfect bedrijf dat alles goed de planten komen mooi aan op een takje kapot. Alleen verder maakt het niks uit maar ik zou wel willen dat bezorging niet vergeten wordt en meer volle bezorging met een cadeau d r bij of zo nou dat is het voor de rest profiteer. Ik ervan dat ze een foutje maken, want ik krijg duurdere plant en betere plant en mooie plant en komt beter uit en is bezigheid.
Geïmporteerde review
Plant besteld, verkeerde bezorgd. Plant die bezorgd goedkoper dan die ik besteld heb,mail gestuurd wordt niet op gereageerd,krijg telefonisch geen contact, steeds de voicemail,toetst je optie voor klacht kom je terug in het menu. Ik heb via mail een goede oplossing gekregen van Fleur.nl. Ik mag mijn verkeerde geleverde plant houden en krijg het geld terug voor de niet geleverde plant. Dankjewel Fleur.nl voor deze goede service.

Antwoord van Fleur.nl

Bedankt voor uw beoordeling en reactie.
Geïmporteerde review
Ik had een monstera Thai constellation besteld, maar deze bleek heel weinig variegatie te hebben. Ik kreeg heel netjes het voorstel om deze te retourneren met een toegestuurd label, maar mijn katten bleken de plant ook erg tasty te vinden in de tussentijd. Dus terugsturen was geen optie meer. Desondanks toch nog een creditering mogen ontvangen voor het ongemak. Heel netjes opgelost, top service, bedankt !
Geïmporteerde review
Ik kreeg vandaag een pakketje aan van mijn zoon. Fleur order stond erop. Blij verrast daarvoor tot ik de stevige doos opende en er een rot, stinkend bloemstuk uitkwam. 18/08/2025 besteld en vandaag afgeleverd door dpd. Wat ging hier mis. Ik kan bijkomende foto's afleveren indien noodzakelijk. 4/9/2025 kreeg ik een mooi vers boeketje. Dus een dikke duim voor de snelle oplossing.
Geïmporteerde review
The product arrived quickly, even during a snowstorm. The seller packed the item very well, and the delivery service was excellent. Since I ordered a large indoor plant, the delivery staff kindly helped carry it into the hallway. There was no damage inside the package, and the plant looks healthy. I will definitely buy from this store again.
Geïmporteerde review
Mijn ervaring met fleur.nl is zeer positief. Bestellen gaat makkelijk en de prijzen zijn top. Is er een probleem dan wordt er goed gecommuniceerd en worden er oplossingen aangedragen. Ook worden de planten geleverd in een stevige verpakking en bij een bestelling boven 50 betaal je zelfs geen leverkosten. Ik ben zeer tevreden en kom hier zeker terug voor mijn volgende plant aankopen!
Geïmporteerde review
De congo orchideen zijn zo prachtig aangekomen! Ze waren heel veilig ingepakt en kloppen volgens de beschrijving. Het brengt nu heel veel kleur en leven in ons huisje. Ze zijn in Belgi aangekomen 2 dagen na de bestelling zelf. Ik ben er zelf superblij mee en ik weet zeker dat mijn schoonmoeder verliefd gaat worden op deze prachtige orchideen! Dankuwel
Geïmporteerde review
Bestelling zoals aangegeven op de website aangekomen. Hou wel rekening met 2 tot 3 werkdagen, geen 1 tot 2. Plant is voor hydrocultuur en is mooi en gezond en goed ingepakt aangekomen. Voor hydrocultuur zorg er voor dat je voldoende hydrokorrels op voorraad hebt om op te vullen, of bestel deze erbij. Ik zou direct weer opnieuw bij Fleur.nl bestellen!
Geïmporteerde review
Ik had een strelizia van 180 cm besteld. Deze kwam jammer genoeg geknakt aan. Hij was goed verpakt en er stond duidelijk op de doos hoe hij vervoerd moest worden. We weten helaas allemaal hoe bezorgers soms met pakketjes omgaan, hij kwam onderste boven uit de bus van DPD. Foto's gestuurd en meteen heel goed opgelost. Superblij mee!
Geïmporteerde review
Blij verrast door zeer goede kwaliteit van de planten. Ook prima verpakt. Daarnaast n heel fijne klantenservice die zeer snel en adequaat de bezorgmethode heeft aangepast, omdat ik per abuis niet had aangegeven dat ik n overdag bezorging wilde. Heel erg blij met de planten! Hartelijk dank en fijne dagen gewenst
Geïmporteerde review
Ik zocht een mooie plantenpot voor onze hal in de VVE. De website was heel duidelijk en de levering was super snel en mooi verpakt. Vind het toch wel spannend als je zo iets breekbaars laat sturen, maar dit ging perfect. Alles ging dus super goed van bestellen, tot levering en het product is AMAZING!
Geïmporteerde review
ikheb een zeer positieve ervaring gehad, enkel de naam wasq fout, door mijn toedoen! ik heb de naam van de begunstigde gegeven! maar mijn naam is chris van Gulck!! maar ik ben zeertevreden over de snelle levering!! hoe de plant eruit zag weet ik niet! maar de begunstigde was alleszins positief
Geïmporteerde review
Great plants, but even greater customer service!! They had forgotten to put in one of my hydrokorrels, and one of the plants was damaged. Upon contacting their customer service, I was told that they would immediately arrange shipment of a healthy plant, along with my forgotten item. eally happy with their fast and efficient service! Also my new plants look incredible!!
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd

Weer bij fleur.nl - Prachtige plant

Weer bij fleur.nl besteld! wat een fijn bedrijf. Prachtige planten worden snel thuis bezorgd. Ik vind het fijn om te weten dat de planten direct bij de kweker vandaan komen. De kwaliteit ziet er goed uit!

Ter controle van de echtheid

Geverifieerde reviews

Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde reviews uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.

Geïmporteerde reviews

Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.