yarinde.nl- Logo - Beoordelingen

yarinde.nl

168 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden428 beoordelingen in totaal

17 aug 2024
Ik had drie Syringa ‘Palabin’ (Dwergsering) van ca. 80 cm. hoogte besteld. Na de bestelling werd ik digitaal uitstekend op de hoogte gehouden van de zending. Er werd mij ca. een week levertijd toegekend en dat klopte precies. Na 5 dagen stond de vrachtwagen van TransMision b.v. voor de deur. Het bedrag aan verzendkosten is best hoog maar gezien de transportwijze wel aannemelijk. De drie struiken stonden, ieder in een beschermdoos verpakt, op een kleine pallet en werd keurig voor de deur afgezet. Met de meegeleverde duidelijke (digitale als schriftelijke) aanplantinstructies kan er eigenlijk weinig mis gaan. Ik heb deze precies toegepast en hoop dat de struiken zich zullen aarden. Ik heb geen echt groene vingers dus ik hoop dat de bevlekte blaadjes het effect zijn van het oppotten en daarna, eenmaal in de volle grond, zullen verdwijnen. Ik vind dus tot nu toe: 1. de prijs-/kwaliteitsverhouding uitstekend. 2. het levertraject goed begeleid. 3. de meegeleverde plant adviezen een prima service.

30 apr 2024
Beloven 5-8 werkdagen maar dat zijn er bij ons intussen 18 (en nog aan het wachten)!! Laten niets weten en zijn niet bereikbaar (negeren mails en nemen telefoon niet op). Eindelijk te pakken gekregen: "levering zeker vrijdag". Niets gebeurt ... Probeer hen weer te contacteren maar is weer onmogelijk. Ze hebben mijn geld en lijken dan te verdwijnen. Transporteur lijkt fake.

Beoordelingen voor yarinde.nl

Super kwaliteit, communicatie vervoerder kan beter

De bestelde planten (allen bodembedekkers) werden netjes en veilig verpakt verstuurd en er zat er geen één plantje bij die slecht was. Goede kwaliteit dus en snelle levering. Het enige minpuntje was de communicatie met de vervoerder - wat in zekere zin buiten Yarinde om gaat, maar wellicht toch goed om terug te geven. Daar ontstond nogal wat onduidelijkheid over de dag en met name het tijdstip van levering. Ik kreeg 's middags een mailtje dat ze in de ochtend (die dus al voorbij was) de planten zouden leveren en vervolgens stonden ze aan het eind van de middag op de stoep, verwarrend dus.
25 sep 2024
Ik wist niet dat een kleine bestelling van 4 planten ln zo'n grote doos verpakt werden en door jullie zelf bezorgd werden. Vandaar dat de kosten voor verzending zo hoog was, ten opzichte van andere bezorgers! Voor de rest was jullie blad dat in de doos meegepakt was bijzonder interessant en boeiend nieuws bevatte. Daar kom ik in het voorjaar zeker op terug. Groeten, Martin de Zwart
25 sep 2024
Hallo, Bedankt voor uw review! De formaat doos had inderdaad wat kleiner gemogen. Hier wordt aan gewerkt en zullen in de toekomst ook kleinere dozen hebben voor kleinere bestellingen. Leuk om te lezen dat u de informatie die erbij geleverd is interessant vindt. Wij hopen u in het voorjaar eens terug te zien. Veel tuinplezier gewenst. Groene groet, Team Yarinde
26 sep 2024
Vorig jaar ook eens besteld en dacht probeer het opnieuw, vorige keer ging niet alles goed maar door goede service wel vertrouwen gekregen in een volgende bestelling. Nu weer besteld en zo te zien is er veel veranderd. Ze zijn goed met de feedback om gegaan en ik ben super blij met mijn plantjes. Bedankt voor wederom goede service!
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw review! Waar mensen werken worden ook wel eens ' menselijke' foutjes gemaakt. Fijn dat er goede service is verleend, waardoor u het vertrouwen heeft gehouden. Wij sterven ernaar om de beste service mogelijk te verlenen. Het concept hebben wij op basis van onder andere feedback veranderd. Hopelijk geeft het reden tot volgende bestellingen in de toekomst. Groene groet, Team Yarinde
Van 1 of 2 planten betwijfel ik of ze de lente halen. We zullen het zien. Voorts vind ik de kartonnen dozen van slechte kwaliteit. Bij het optillen van de doos zakte er een paar planten door de bodem.
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw review! We zien inderdaad dat u 14 stuks besteld heeft, stuur ons in het vervolg gerust een mailtje. Wij lossen het bij twijfel graag met u op. Wij nemen de feedback over de dozen mee. Wij doen ons best om dit in de toekomst te voorkomen. Groene groet, Team Yarinde
Snelle levering. Verwacht op maandag, maar werd zaterdag al bezorgd. Goede stevige dozen. Fijn beplantingsplan en een bemestings en snoeiadvies op de website.
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw review! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de service van onze beplantingsplannen. Met ons nieuwe concept bieden wij een snellere levering aan. Fijn dat u hier tevreden over bent. Groene groet, Team Yarinde
Twee planten gekocht, ze waren snel bezorgd, een plant zat er goed uit maar de andere niet, was heel droog met veel dode blaadjes.
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw review. Wij zien dat u inderdaad een boom en een struik heeft gekocht. Stuur ons in het vervolg gerust een mail als u twijfels heeft over de kwaliteit, dan geven wij graag advies. Groene groet, Team Yarinde
Netjes verpakt in dozen. Plantjes zien er prima uit. Potgrond ontbrak maar dit is netjes opgelost met de klantenservice

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering en mooie grote bomen! Geen afgeknakte takken maar sterk uitziende exemplaren. Dik tevreden!
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw review! Fijn dat de bomen in goede kwaliteit geleverd zijn. Met vriendelijke groet, Team Yarinde
23 sep 2024
Prima planten, echter geen plastic onderbelicht in doos. De planten viel daarom door de bodem.
25 sep 2024
Veel biologische planten, ruime keus, betaalbaar en vlotte levering. Goede kwaliteit en informatie
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw review! Fijn om te lezen dat u in het geheel een fijne ervaring heeft gehad. Wij hopen nog eens een bestelling van u te ontvangen om toch nog die laatste ster te ontvangen. Groene groet, Team Yarinde
Hebben niet de aantallen kunnen leveren die ik graag wilde hebben, verder goed
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw review! Wij bieden een betrouwbare live voorraad aan die direct leverbaar is. Indien u buiten de voorraad om wilt bestellen kunt u gerust het formulier invullen, ons bellen, ons mailen en onze Whatsapp-service te gebruiken. Verder fijn om te lezen dat alles verder goed is. Groene groet, Team Yarinde
Snel en netjes geleverd op de gewenste plaats naast huis😊
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw review! Fijn om te lezen dat de planten in goede kwaliteit geleverd zijn. Groene groet, Team Yarinde
Zeer snelle levering en bomen van goede kwaliteit
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw review! Fijn dat de bestelling snel, en in goede staat geleverd is. Met vriendelijke groet, Team Yarinde
De planten zijn snel en netjes verpakt geleverd.
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw review! Fijn dat uw planten netjes geleverd zijn. Groene groet, Team Yarinde
goed advies en snelle levering. 5 sterren !
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw review! Fijn dat u goed advies heeft gekregen en dat de bestelling snel geleverd is. Met vriendelijke groet, Team Yarinde
Gewoon prima planten en correcte levering.
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw review! Fijn dat de planten goed aangekomen zijn bij u. Groene groet, Team Yarinde
Snelle bezorging, en goed product
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw review! Fijn dat u blij bent met de snelle levering van uw bestelling en dat de producten in goede orde zijn geleverd. Groene groet, Team Yarinde
26 sep 2024
Als hovenier prettig geholpen.
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw review! Goed om te lezen dat u als hovenier prettig geholpen bent. Ons team streeft ernaar om aan iedereen een zo goed mogelijke service bieden. Met vriendelijke groet, Team Yarinde
Goed, snelle levering.
Hallo, Bedankt voor uw 5-sterren review! Groene groet, Team Yarinde
Snel, goed verpakt
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw review! Fijn dat de bestelling snel geleverd is. Groene groet, Team Yarinde