yarinde.nl- Logo - Beoordelingen

yarinde.nlReviews

: 144Goed

Gecertificeerd sinds: 22-7-2020
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022
yarinde.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij yarinde.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 22-7-2020
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022

Beoordelingen voor yarinde.nl

49 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Lang gezocht naar een bepaalde vaste plant en geen kweker, tuincentrum of hovenier kon deze leveren. Verder gezocht en 215 km van hier Yarinde gevonden, gebeld met Michaël van Wassem. Hij kende de plant die ik zocht. "Ja hoor mevrouw, die kan ik leveren. Het zal even duren, maar ik zorg ervoor dat u hem krijgt". Ik bleef op de hoogte van de voortgang en gisteren zijn ze gebracht!! EEN BLIJE KLA

ik vind het ontwerp in golvende stroken een goed idee, maar er is geen rekening gehouden met mijn wensen wat betreft de planten (ik heb nl. een ganse reeks planten vermeld die ik wens te integreren in de prairietuin), ik wou ook eerder een prairiemix, wat meer natuurlijk is, ipv hiervan is het plan met drifts getekend ; ik wou ook geen planten die zichzelf uitzaaien en toch staat Gaura op het plan vermeld Mvg Nicole De Waele

Beoordelingen voor yarinde.nl

Tuin accessoires besteld. Na 2 weken niks geleverd, geen mail geen telefonisch contact. Uiteindelijk beoordeling achtergelaten (1 ⭐️) Bestelling (en excuses) inmiddels ontvangen en de wijze waarop eea is opgelost doet vermoeden dat dit een uitzondering betrof. Ter compensatie een mooie vijgenboom aangeboden gekregen John
Tuinkas staat er prachtig bij! Kan al bijna de eerste groenten oogsten. Zeer tevreden over de service aanrader!
De planten waren van de afgesproken kwaliteit en grootte en stonde op de afgesproken tijd klaar
Zeer goede Sedum cassettes, vers van de dealer (België).
Heldere website, netjes geleverd
van m h.
Het pakket kwam mooi op tijd. Had alleen in een iets kleinere doos verstuurd kunnen worden. De planten lagen nu bijna llemaal onderste boven in de doos
Ze houden je goed op de hoogte ivm je bestelling en zeggen wat ze doen ook al kan er niet geleverd worden ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Prima 👍🏽👍🏽
Antwoord van yarinde.nl
Bedankt voor uw beoordeling en positieve review. Fijn om te horen dat alles goed is ontvangen. Veel plezier met uw nieuwe tuinplanten. Met groene groet, Michaël van Yarinde.nl
van Ton v.
Plantschema erbij. Nu nog groeien.
Na diverse pogingen om contact te hebben en ons beplantingsplan af te ronden (overigens meerdere malen om moeten vragen) lijkt het niet van de grond te komen. Wij kunnen ons voorstellen dat het druk is, echter word dit ook niet gecommuniceerd. Ben nu bezig om de planten maar te regelen via een ander kanaal. Helaas we waren van te voren erg enthousiast over hetgeen ze aanbieden.
Antwoord van yarinde.nl
Bedankt voor uw review. Helaas zie ik dat u geen contact heeft opgenomen met onze tuinontwerpster. Wij passen het beplantingsplan natuurlijk graag voor u aan. Met groene groet, Team Yarinde.nl
De planten zijn keurig op tijd geleverd en zagen en prima uit !
Antwoord van yarinde.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Heel veel plezier met uw nieuwe tuin! Met groene groet, Team Yarinde.nl
Alles wat mis kan gaan gaat mis. Informatie vanuit Yarinde en vanuit de vervoerder klopte van geen kant. Twee dagen zitten wachten op een order die geleverd zou worden maar beide keren helemaal niets! Nooit meer.
Antwoord van yarinde.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Het kan voorkomen dat er vanuit de transporteur een dag vertraging is. Dit vindt u dan terug in de track-and-trace. Voor levering hoeft u niet thuis te zijn, de bezorger kan de bestelling voor u neerzetten. Dit horen wij dan graag via hallo@yarinde.nl. Mocht u niet thuis zijn tijdens levering en dit niet hebben aangegeven, dan zal de bezorger een brief achterlaten waarmee u een vervolg afspraak kunt maken. Excuses voor het wachten, fijn dat het nu is opgelost. Met groene groet, Michaël van Yarinde.nl
Bij levering was doos doorweekt!! Plantjes stonden hierdoor , niet meer netjes in doos. Beter verpakken is een pre!!!
Omdat de bodem van de doos,doordat hij nat was geworden, stuk was werden de plantjes op de kop aangeleverd.
Antwoord van yarinde.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Erg vervelend dat de planten op de kop werden aangeleverd. Als de planten hierdoor niet aanslaan zullen wij met een passende oplossing komen. Voor het ongemak hebben wij de verzendkosten teruggeboekt. Met groene groet, Team Yarinde.nl
Snelle en accurate bezorging. Vooral de persoonlijke hulp van Michael van Wassem hebben wij enorm gewaardeerd
Antwoord van yarinde.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Fijn dat u tevreden bent! met groene groet, Team yarinde.nl