yarinde.nl- Logo - Beoordelingen

yarinde.nlReviews

: 157Goed

Gecertificeerd sinds: 22 jul. 2020
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022
yarinde.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij yarinde.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 22 jul. 2020
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022

Beoordelingen voor yarinde.nl

45 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

18 jun. 2022
Tuin accessoires besteld. Na 2 weken niks geleverd, geen mail geen telefonisch contact. Uiteindelijk beoordeling achtergelaten (1 ⭐️) Bestelling (en excuses) inmiddels ontvangen en de wijze waarop eea is opgelost doet vermoeden dat dit een uitzondering betrof. Ter compensatie een mooie vijgenboom aangeboden gekregen John

2 mei 2022
Alles wat mis kan gaan gaat mis. Informatie vanuit Yarinde en vanuit de vervoerder klopte van geen kant. Twee dagen zitten wachten op een order die geleverd zou worden maar beide keren helemaal niets! Nooit meer.

Beoordelingen voor yarinde.nl

Veel prachtige planten, heesters, twee bomen en een bonsai besteld voor onze Japanse tuin. Alles is van uitstekende kwaliteit voor een zeer schappelijke prijs! De heldere communicatie met Yarinde was prettig; ook het afleveren verliep snel, vriendelijk en zorgvuldig! Kortom, alles naar wens en een absolute aanrader!
Antwoord van yarinde.nl
Hartelijk dank voor de geweldige review die u heeft achter gelaten. Wat een leuke tuin en mooie foto's! Goed om te lezen dat alles zo naar wens is. Nu lekker genieten van Japan in eigen tuin! Groene groet, Team Yarinde
12 sep. 2022
Yari de heeft mij netjes gebeld om te zeggen dat de bestelling zo snel mogelijk komt. Hetgeen ik besteld heb was op maar komt zodra het bij hun is!
15 sep. 2022
Hartelijk dank voor het achterlaten van een review! Ik hoop dat ondertussen alles in goede orde is ontvangen! Heel veel plezier met de planten! Groene groet, Stijn van Yarinde
Stijn kwam speciaal de levering persoonlijk brengen en planten, fanatstisch!
Antwoord van yarinde.nl
Hartelijk dank voor de geweldige review! Wij proberen naast onze producten, ook het kleine beetje extra service te leveren om u zo goed mogelijk van dienst te zijn! Als wij verder nog iets voor u kunnen betekenen, horen we dit uiteraard graag! Groene groet, Team Yarinde
10 sep. 2022
Erg fijn geholpen Snel en correct geleverd
13 sep. 2022
Hartelijk dank voor het achterlaten van een 5 sterren review! Super om te lezen dat alles goed afgehandeld is. Nu lekker genieten van de groene vingers en de tuin! Groene groet, Stijn van Yarinde
17 sep. 2022
Hartelijk dank voor de 5 sterren review! Groene groet, Team Yarinde
16 sep. 2022
Antwoord van yarinde.nl
Hartelijk dank voor de positieve review. Wij horen graag hoe we van deze 4 sterren, 5 sterren kunnen maken. Ook hier verbeteren wij onze service mee. Groene groet, Team Yarinde
27 aug. 2022
Alles zeer goed hier wordt vaker besteld top winkel. Bedankt Yarinde.
29 aug. 2022
Graag gedaan! U bedankt voor de bestelling en leuk om te horen dat u dit als positief heeft ervaren. Met groene groet, Michaël van Yarinde.nl
8 aug. 2022
Goed en netjes geleverd
8 sep. 2022
Hartelijk bedankt voor de 5 sterren! Mocht u in de toekomst vragen hebben over uw planten, meld het ons! Met groene groet, Stijn van Yarinde
11 jul. 2022
Communicatie is Michäel heel goed, met n collega veel slechter. Maar na n vraag mijnerzijds hoor ik niks meer. Erg jammer.
8 sep. 2022
Hartelijk bedankt voor de review! Jammer te lezen dat de communicatie niet volledig soepel is verlopen. Door middel van klanten reviews kan Yarinde.nl de service en communicatie optimaliseren. Met groene groet, Stijn van Yarinde
4 jul. 2022
Snelle afhandeling na de bestelling.Zeer vriendelijk personeel!!
8 sep. 2022
Hartelijk bedankt voor het achterlaten van een 5 sterren review! Wij zijn altijd bereid te helpen met vragen over uw plant en tuin! Met groene groet, Stijn van Yarinde
16 jul. 2022
van AMH V.
Op tijd geleverd en goed verpakt
8 sep. 2022
Hartelijk dank voor de reactie en heel veel plezier van de planten! mocht u in de toekomst vragen hebben over uw planten, meld het ons! Met groene groet, Stijn van Yarinde
20 jul. 2022
Antwoord van yarinde.nl
Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze producten, service en levering. Bedankt voor het achterlaten van de review. Mocht u vragen hebben over uw tuin of tuinplanten kunt u een e-mail sturen naar hallo@yarinde.nl. Met groene groet, Michaël van Yarinde.nl
8 jul. 2022
18 jun. 2022
8 sep. 2022
Beste John, Hartelijk dank voor uw feedback! Dit is in eerste instantie heel vervelend en we zullen er alles aan doen dit voor de toekomst te voorkomen. Met behulp van onze reviews kan Yarinde.nl kwaliteit verbeteren en waarderen ieders eerlijke feedback. Met groene groet, Stijn van Yarinde
23 jun. 2022
Tuinkas staat er prachtig bij! Kan al bijna de eerste groenten oogsten. Zeer tevreden over de service aanrader!
8 sep. 2022
Hartelijk bedankt voor het achter laten van een 5 sterren beoordeling, Prachtig resultaat! Deze foto's helpen ons enorm voor unieke content, dankjewel! Met groene groet, Stijn van Yarinde
24 jun. 2022
De planten waren van de afgesproken kwaliteit en grootte en stonde op de afgesproken tijd klaar
8 sep. 2022
Hartelijk bedankt voor de 5 sterren! Wij streven naar een top service met A-kwaliteit planten. Altijd leuk om te lezen dat dit is geslaagd! Met groene groet, Stijn van Yarinde
7 jun. 2022
Zeer goede Sedum cassettes, vers van de dealer (België).
8 sep. 2022
Hartelijk dank voor de 5 sterren review en onwijs bedankt voor het delen van uw foto! Met groene groet, Stijn van yarinde
Heldere website, netjes geleverd
8 sep. 2022
Hartelijk bedankt voor het beoordelen met 5 sterren en blij om te lezen dat de website op orde is! Met groene groet, Stijn van Yarinde
1 jul. 2022