yarinde.nl- Logo - Beoordelingen

yarinde.nl

115 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden290 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jul 2020
yarinde.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 apr 2023
Alle planten keurig netjes in dozen verpakt en goed aangekomen. Snelle levering. De opbindsets bij de klimplanten ontbraken dus maar zelf oogjes in de schutting gedraaid en touwtjes eraan gemaakt. Alle planten zijn goed aangeslagen inmiddels. Goede kwaliteit.

1 apr 2023
Een dikke pluim/ster voor de professionele uitleg en snelle reactie op mijn vragen om de juiste planten te helpen kiezen. Een tweede ster voor de gratis snoeischaar die is meegegeven om het proberen goed te maken en voor de vriendelijke support om toch proberen op tijd te leveren. Wat jammer genoeg niet lukte... Verloren sterren: 1) "Bestel voor zondag 23.59 = bezorging dezelfde week" Dit klopt niet. Op maandag besteld, na lang aandringen en bellen uiteindelijk twee weken later op dinsdag geleverd. 2) "Inclusief gratis starterset klimplanten opbinden " Dit klopt niet. 85 klimplanten besteld (>800 euro) en geen starterset om klimplanten op te binden. Ook geen reactie op mijn bericht daarover. 3) "Alle planten worden gecontroleerd op A-kwaliteit " Dit klopt niet. Ik was met mijn bestelling (maand maart) vroeg op het seizoen, en had gedacht daardoor nog goede keuze te hebben. Jammer, bij sommige planten was dit duidelijk de "overschot" van vorig seizoen. Wie weet geeft ik het ooit nog een tweede kans, maar voorlopig ga ik terug bij de lokale leverancier om de hoek. Geen Yarinde online voor mij. Ze komen hun beloftes niet na. Jammer want dez eonline winkel zou potentieel hebben mochten ze al hun beloftes nakomen

Beoordelingen voor yarinde.nl

Alles perfect
PM
Peter M.
Gouda, Niederlande
De bestelde A kwaliteit werd niet geleverd. Viburnum tinus in belabberde staat ontvangen. Ook de pieris was geen 40-50cm. Ook geen telefoontje van chauffeur vooraf aan levering. Veel beloftes op de gelikte website die niet waar worden gemaakt. Het klopt dat ik financieel gecompenseerd ben, maar ik had A kwaliteit planten verwacht zoals beloofd en ook de juiste formaat planten zoals besteld.
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw feedback! Wij hebben uw klacht in de e-mail ontvangen en dit heel netjes met u opgelost. U heeft een korting ontvangen en bent gecompenseerd voor het hoogte verschil ( Hier ging u helemaal akkoord mee ). Het was een grote bestelling waarbij alleen de Viburnum achteraf niet de aller mooiste bleek. Op basis van de review hebben wij telefonisch contact met u opgenomen waar u aangaf dat het probleem netjes was opgelost. Jammer om te lezen dat het nu lijkt alsof het niet opgelost is. Ondanks dat, wensen wij u heel veel tuin plezier met alle andere geleverde planten die wel voldoen aan de A-kwaliteit. Groene groet, Team Yarinde
MH
m h.
Assen
Duidelijk website en mooie boom
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor de 5 sterren! Fijn om te lezen dat u een mooie boom heeft ontvangen!
26 dec 2023

Fijne service

Prima service
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw review! Fijn om te lezen dat de service goed bevallen is. Groene groet, Team Yarinde
MH
m h.
Assen
Hallo, Bedankt voor de 5 sterren! Groene groet, Team Yarinde
6 jan 2024
Tot heden mijn bestelling niet ontvangen. Enkel bevestig van betaling.

Levering was snel, niet compleet.

Levering was snel. Maar niet compleet. En geen reactie op m’n mail. Heb nu voor iets betaald wat niet is geleverd. Boom valt ook al uit, dus kwaliteit valt ook tegen.
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw review! In drukke tijden kan het soms wat langer duren voordat de mail beantwoord wordt, wanneer er haast achter zit kunt u ons altijd telefonisch bereiken om het probleem sneller op te lossen. Groene groet, Team Yarinde Groene groet, Team Yarinde

Ben blij met Yarinde maar valt er nog veel te verbeteren.

Ben blij dat er nu ook aan particulieren wordt verzonden en de prijs ook in orde is.. Jammer vind ik: 1. Dat particulieren geen account krijgen. 2. Er maar een keer per week (op vrijdag) de bestelling wordt verzonden. 3. Dat er te veel verpakking materiaal wordt verspeeld door het kiezen van een veel te grote kartonnen doos. 4. Dat de kalk die ik besteld heb als een grote klomp aan is gekomen omdat deze zeik nat was.
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw feedback, wij waarderen alle feedback enorm. Om te reageren op uw feedback: 1. Particulieren kunnen inderdaad gewoon bij ons bestellen en in de toekomst zullen ook particulieren bij ons een account kunnen aanmaken. 2. Tegenwoordig leveren wij op elke dag van de week ( behalve op zondag) 3. Teveel verpakking wordt inderdaad in 2024 aangepakt, voor onze producten worden nu speciaal dozen op maat gemaakt om verspilling tegen te gaan. 4. Dat u een product niet zo mooi binnen heeft gekregen is natuurlijk heel vervelend, mocht dit nog niet opgelost zijn dan mag u altijd mailen naar hallo@yarinde.nl
Goede website veel keus en goede informatie over de planten, het aanplanten en snoeien. Ook prettige betrokken medewerkers bij telefonisch contact!
23 nov 2023

Bedankt!

Correct geleverd, iets wat lange levertijd, maar het ging in dit geval ook over een complexe order. Nu jarenlang van genieten
24 nov 2023

Hele goede ervaring

Heb niet zoveel ervaring met planten, maar goed goed geholpen!
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Fijn om te lezen dat u goed geholpen bent! Wij proberen iedereen altijd zo goed mogelijk te helpen.
23 nov 2023
Goed en vriendelijk ontvangen. Erg tevreden!
Fijn contact en goed advies
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor de 5 sterren en super om te lezen dat u een fijne ervaring met ons heeft gehad!
Een prachtige boom!
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw 5-sterren review! Wat leuk dat u blij bent met de prachtige boom. Groene groet, Team Yarinde
Boom naadeld
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw feedback! Wanneer u niet geheel tevreden bent kunt u altijd eerst contact met ons op nemen zodat wij een oplossing kunnen bieden. Dan hebben wij de kans om onze service te verbeteren. Groene groet, Team Yarinde
30 apr 2023

Mooi schaduw borderpakket!

Mooie planten, magere service

De planten zien er prima uit. Van alle planten is er slechts één waar ik twijfels bij heb maar wellicht dat hij aansterkt nu hij in de grond staat. De communicatie vond ik erg mager. Na de bevestiging van de bestelling op de 20e vd maand duurde het tot de 26e voor ik meer hoorde over mijn bestelling. Uiteindelijk zijn de planten de 28e bezorgd. Overigens heb ik extra betaald om het de volgende werkdag na verwerking geleverd te krijgen. Ik heb er niets meer over gehoord waarom mijn 'spoed' bestelling niet als zodanig is behandeld. Ook heb ik de meerkosten niet vergoed gekregen. Magere tot slechte service dus. Wel mooie planten.
12 jul 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review! Jammer te lezen dat u niet van onze service heeft genoten. U heeft planten besteld op 20-06. Op onze website staat vermeld dat wanneer u voor zondag 23:59 wij diezelfde week uw planten willen leveren. U besteld op een dinsdag, wat normaliter betekent dat uw bestelling de volgende week in huis zal zijn. Hierin is het "normale"process" gevolgd. Wat ons echter betreurd, is dat de communicatie hierin niet naar uw verwachting is gebleken. Wij zullen uw feedback meenemen in de ontwikkeling van Yarinde.nl! Groene groet.
27 aug 2023

Mooie gezonde plant geleverd

Sowieso was dit het enige bedrijf die mij kon leveren wat ik zocht (een goed volgroeide plant met een lengte meer dan 2 meter) daarbij was de prijs goedkoper dan anderen die plantjes van 0,70 cm wilden verkopen. Alles netjes vlot afgehandeld en ik had er voor gekozen om de plant in Uddel af te halen waar ik direct werd geholpen en nog een leuk gesprek hebt gevoerd met Thijs. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen want de geleverde plant was goed door wortelt en gezond, netjes en degelijk verpakt met goede en duidelijke poot instructies op de website.
6 sep 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw 5-sterren review! Wij zijn zeer blij te lezen dat u van onze producten en service heeft genoten. Daarnaast willen wij u persoonlijk bedanken voor het achterlaten van uw feedback op onze social media foto's. Als wij in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen, horen wij dit graag! Groene groet, Team Yarinde.
26 jul 2023

Beetje geduld nodig maar dan krijg je ook wat!

De planten die ik kreeg moesten nog wel even groeien. Nu een paar maand later staan ze er prachtig bij, voor volgend seizoen bestel ik hier weer wat nieuws, zo makkelijk. Ook moestuinplanten verkopen ze, toch wel lekker om fruit vers uit de tuin te plukken, ik ben er helemaal fan van nu. Toen ik een vraag had belde ik naar Yarinde toe en toen kreeg ik ene Stijn aan de lijn. Hij heeft me keurig geholpen en nog een paar goede aanraders gegeven voor de tuin.
15 aug 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achter laten van uw feedback en 5-sterren review! Fijn om te lezen dat u onze producten heeft genoten! Voor mensen mét en zonder groene vingers! Wij hopen dat u, net als uw geleverde fruitstruiken, nog jaren vruchten kunt plukken van uw samenwerking met Yarinde! Fijne dag en groene groet, Team Yarinde.