yarinde.nl- Logo - Beoordelingen

yarinde.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 22 jul. 2020
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023
yarinde.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij yarinde.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 22 jul. 2020
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023

Beoordelingen voor yarinde.nl

50 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

18 jun. 2022
Tuin accessoires besteld. Na 2 weken niks geleverd, geen mail geen telefonisch contact. Uiteindelijk beoordeling achtergelaten (1 ⭐️) Bestelling (en excuses) inmiddels ontvangen en de wijze waarop eea is opgelost doet vermoeden dat dit een uitzondering betrof. Ter compensatie een mooie vijgenboom aangeboden gekregen John

2 mei 2022
Alles wat mis kan gaan gaat mis. Informatie vanuit Yarinde en vanuit de vervoerder klopte van geen kant. Twee dagen zitten wachten op een order die geleverd zou worden maar beide keren helemaal niets! Nooit meer.

Beoordelingen voor yarinde.nl

17 dec. 2022
Mooie site netjes verzonden en verpakt. Wel veel extra plastic ongebruikt dat is jammer.
21 dec. 2022
Hartelijk dank voor de 5 sterren review en de feedback. Het plastic dat wij gebruiken is duurzaam plastic en zeer goed recycle-baar. Indien u verder tips voor ons heeft, horen wij dit uiteraard graag. Wij wensen u veel tuinplezier en horen graag wanneer wij meer voor u kunnen betekenen. Alvast fijne feestdagen gewenst! Groene groet, Team Yarinde
1 nov. 2022
Ondanks levering in het seizoen dat de natuur aan het 'afbreken' is, zijn de planten van prima kwaliteit.
8 nov. 2022
Hartelijk dank voor de 5 sterren review! Gezien de zachte periode en het mooie najaar is dit een uitstekende periode om uw planten in uw tuin te zetten. Wij wensen u veel tuinplezier en horen graag waar ruimte is voor verbetering. Groene groet, Team Yarinde
19 nov. 2022
De planten waren goed De communicatie zou beter mogen vooral als de planten later geleverd worden
21 nov. 2022
Hartelijk dank voor de 5 sterren review ondanks dat de communicatie niet helemaal in orde was. Wij waarderen alle eerlijke feedback zodat wij als team kunnen groeien en Yarinde beter kunnen ontwikkelen. Wij wensen u veel tuin plezier toe en horen graag wanneer wij nog iets voor u kunnen betekenen. Groene groet, Team Yarinde
18 nov. 2022
Correcte levering, op tijd en na overleg netjes in de achtertuin neergezet. Top!
21 nov. 2022
Hartelijk dank voor de 5 sterren review die u heeft achtergelaten! Blij om te lezen dat alles soepel en vlekkeloos is verlopen en mag u hier nog veel tuinplezier van hebben. Groene groet, Team Yarinde
19 nov. 2022
Goed bestelformat, netjes afgeleverd. Prijs kwaliteit in orde
21 nov. 2022
Hartelijk dank voor de fantastische review! Wij wensen u ontzettend veel tuinplezier en horen graag wanneer u feedback voor ons heeft. Groene groet, Team Yarinde
22 nov. 2022
Kwaliteit en informatie klopte voor 100%
23 nov. 2022
Hartelijk dank voor het achterlaten van deze fantastische review! Erg blij te lezen dat alles in goede orde is ontvangen en u juist geïnformeerd bent. Wij zien u graag nog eens terugkomen bij Yarinde. Groene groet, Team Yarinde
23 nov. 2022
Hartelijk dank voor het achterlaten van een review! Graag vernemen wij feedback wat beter kan en waar wij nog een betere score op kunnen behalen. Yarinde wenst u ontzettend veel tuinplezier en zien u graag nog een keer terugkomen. Met groene groet, Team Yarinde
3 okt. 2022
Gemakkelijk te bestellen, super goed verpakt, zoals afgesproken verstuurd, service. TOP kwaliteit planten!
4 okt. 2022
Hartelijk dank voor het achter laten van een 5 sterren review! Blij dat deze planten juist zijn binnen gekomen en wat ziet het er weer mooi groen uit. Graag helpen wij u in de toekomst nog eens verder indien nodig. Groene groet, Team Yarinde
13 okt. 2022
Ook de tweede zending formidabel!
14 okt. 2022
Hartelijk dank voor uw 5 sterren review en wat leuk om te lezen dat dit uw tweede bestelling is bij Yarinde! Blij te horen dat onze service zo goed bij u is bevallen. Met groene groet, Team Yarinde
10 okt. 2022
zeer goede communicatie
11 okt. 2022
Hartelijk dank voor de 5 sterren review! Wij wensen jullie ontzettend veel tuinplezier toe en hopen u in de toekomst nog eens te mogen helpen. Groene groet, Team Yarinde
25 okt. 2022
27 okt. 2022
Hartelijk dank voor de 5 sterren review (4,9)! Wij willen graag het maximale uit onze service halen en zie dat wij bij de levering nog wat te verbeteren hebben. Graag vernemen wij wat we hier nog aan kunnen optimaliseren. Team Yarinde wenst u ontzettend veel tuin plezier en wellicht zien we u in de toekomst nog eens verschijnen. Groene groet, Team Yarinde
18 jun. 2022
8 sep. 2022
Beste John, Hartelijk dank voor uw feedback! Dit is in eerste instantie heel vervelend en we zullen er alles aan doen dit voor de toekomst te voorkomen. Met behulp van onze reviews kan Yarinde.nl kwaliteit verbeteren en waarderen ieders eerlijke feedback. Met groene groet, Stijn van Yarinde
21 feb. 2022
Wij hebben een fruit tuin en zocht wat uitbreiding aan fruit struiken . Heb jonkheer van Ted besteld, plantjes zien er goed uit. Na goede communicatie werd het product tijdig thuis bezorgd. Naast de planten werd er ook een mooie tuin kalender en aanplant instructies bij geleverd; met wat en wanneer te doen in je tuin. Top service en zeer tevreden Worden waarschijnlijk meer besteld
8 sep. 2022
Hartelijk bedankt voor de 5 sterren review! Wij zijn blij dat u zo tevreden bent met uw producten en service van Yarinde.nl. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, helpen we u graag verder! Met groene groet, Stijn van Yarinde
27 sep. 2022
Veel prachtige planten, heesters, twee bomen en een bonsai besteld voor onze Japanse tuin. Alles is van uitstekende kwaliteit voor een zeer schappelijke prijs! De heldere communicatie met Yarinde was prettig; ook het afleveren verliep snel, vriendelijk en zorgvuldig! Kortom, alles naar wens en een absolute aanrader!
27 sep. 2022
Hartelijk dank voor de geweldige review die u heeft achter gelaten. Wat een leuke tuin en mooie foto's! Goed om te lezen dat alles zo naar wens is. Nu lekker genieten van Japan in eigen tuin! Groene groet, Team Yarinde
3 jun. 2022
Borderplan op maat aangevraagd via de site. Vervolgens werden we gebeld om onze wensen te bespreken en om foto's op te sturen om zo een optimale plan te mogen ontvangen. Geen groene vingers? Geen probleem, ook daar word rekening mee gehouden. Yarinde luistert echt goed naar de klant.
8 sep. 2022
Hartelijk bedankt voor het achterlaten van een 5 sterren review! Ik ben blij dat u zo goed geholpen bent, hier staan wij als Yarinde.nl voor. U kunt altijd foto's van uw tuin met ons delen voor leuke/unieke content en eventuele problemen met uw planten te verhelpen. Met groene groet, Stijn van Yarinde
21 feb. 2022
Een paar weken geleden heb ik een bestelling bij Yarinde gedaan. De planten zijn op tijd geleverd en mooi aangekomen. De bezorger was heel vriendelijk en gaf een goede uitleg over de planten. Handig aanplant instructies en snoei kalender krijg je ermee. Ik ben tevreden
8 sep. 2022
Hartelijk bedankt voor het achter laten van een 5 sterren review! Wij staan voor meer dan alleen een plantenverkoop, maar ook de zorg van uw planten is belangrijk voor ons. Met groene groet, Stijn van Yarinde
3 jun. 2022
Hele goede service aflevering misschien zelf in de hand houden en ik had boderpakket tess met roze Lely maar heb nu geel, jammer heb nl alles roze wit en paars
8 sep. 2022
Hartelijk dank voor het achterlaten van de review en het delen van de foto's, ziet er prachtig uit! In de toekomst zullen wij dit zelf voorafgaand aan de klant communiceren zodat iedereen krijgt wat gewenst is! Met groene groet, Stijn van Yarinde
23 mei 2022
Het pakket kwam mooi op tijd. Had alleen in een iets kleinere doos verstuurd kunnen worden. De planten lagen nu bijna llemaal onderste boven in de doos
8 sep. 2022
Hartelijk bedankt voor de review! Wij pakken al onze planten zorgvuldig in en hopen dat de bezorger hier net zo zorgvuldig mee om gaat, zodat ook u tevreden bent bij levering. Met groene groet, Stijn van Yarinde
12 sep. 2022
Yari de heeft mij netjes gebeld om te zeggen dat de bestelling zo snel mogelijk komt. Hetgeen ik besteld heb was op maar komt zodra het bij hun is!
15 sep. 2022
Hartelijk dank voor het achterlaten van een review! Ik hoop dat ondertussen alles in goede orde is ontvangen! Heel veel plezier met de planten! Groene groet, Stijn van Yarinde
24 mei 2022
Ze houden je goed op de hoogte ivm je bestelling en zeggen wat ze doen ook al kan er niet geleverd worden ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Prima 👍🏽👍🏽
2 jun. 2022
Bedankt voor uw beoordeling en positieve review. Fijn om te horen dat alles goed is ontvangen. Veel plezier met uw nieuwe tuinplanten. Met groene groet, Michaël van Yarinde.nl