Mooielampen.com- Logo - Beoordelingen

Mooielampen.com

146 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden672 beoordelingen in totaal

9 mrt 2024
Handig dat je op merk en type kan zoeken, want ik wist welke lamp ik wilde. Duidelijke site en fijn dat er ook product bundels worden aangeboden zoals de juiste dimmers bijvoorbeeld. Was in mijn geval niet nodig. Snelle levering, makkelijke montage en mijn Artdelight Orleans opbouwspots goudkleur hangen prachtig. Geven goed licht boven mijn kookeiland. Enige minpunt is dat je niet achteraf kan betalen of met Paypal.

4 aug 2023
De lamp bleek niet op voorraad en ook niet meer na te bestellen bij de fabrikant. Vervolgens kwam er een mail met de vraag om te overleggen, geen duidelijk voorstel/opties. Op mijn verzoek werd het geld wel vlot teruggestort.

Beoordelingen voor Mooielampen.com

7 jun 2024
Lamp is zoals deze wordt getoond; mooie kleur brons
Snelgeleverd ! Kwaliteit super mooie lamp
24 mei 2024
Goed verpakt, exact wat ik gekocht heb!
30 mei 2024
Volledige service en snelle levering
8 jun 2024
Herman B.
Hilversum
23 mei 2024
21 mei 2024
Bezorging vertraagd en daarna zonder bericht bij de buren geleverd. Klantenservice was zeer behulpzaam en vriendelijk en heeft zeer actief meegeholpen met het oplossen van het probleem. Na ontvangst zeer tevreden gestemd met de lampen die erg mooi zijn. Al met al heel tevreden over mooie lampen.
1 mei 2024
De lampen zien er mooi uit en leuk om er een persoonlijke touch aan te kunnen geven.
JK
Jet K.
Den Haag
27 apr 2024
Snelle levering, goede en behulpzame klanrtenservice
18 mei 2024
Duidelijke informatie en snel geleverd.
Heel persoonlijk!
19 mei 2024
Aanrader!
11 mei 2024
25 apr 2024
10 mei 2024
Er is een verkeerd product geleverd. Op indienen van klachtformulier op de website, geen antwoord ontvangen. Lang week-end misschien ? Het betreft order ORD2027220 Mvg Robert
Antwoord van Mooielampen.com
18 mei 2024
Dag Robert, Het is fijn dat we elkaar uiteindelijk gesproken hebben en dat we deze kwestie gezamenlijk op hebben kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Stephan - Mooielampen.com
7 apr 2024
Excellent and super fast delivery - as always! Everything as it should be!