Mooielampen.com- Logo - Beoordelingen

Mooielampen.com

176 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden627 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 nov. 2022
Mooielampen.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 mei 2023
GEWELDIGE SERVICE!!!!!!!. Door mijn eigen stomme fout was de lamp verkeerd bezorgd. Op zaterdag werd er na een mail van mij aan Mooielampen.com heel snel gereageerd. En dat gewoon op zaterdag. Op zondag werd ik telefonisch ingelicht met de oplossing. Ze stuurden een andere lamp nogmaals op. En dat ondanks dat er nog niet bekend was wat mijn fout was. Uiteraard heb ik ze ingelicht dat het geheel mijn fout was en ook daar kwamen ze met een keurige oplossing voor de verdere afhandeling. Ik zeg Zo Hoort Het, maar zie je het helaas niet vaak meer!!!

4 aug. 2023
De lamp bleek niet op voorraad en ook niet meer na te bestellen bij de fabrikant. Vervolgens kwam er een mail met de vraag om te overleggen, geen duidelijk voorstel/opties. Op mijn verzoek werd het geld wel vlot teruggestort.

Beoordelingen voor Mooielampen.com

Ontzettend prettige nazorg ontvangen nadat we een vrij grote bestelling hadden gedaan. Omruilen was geeen enkel probleem en men is echt betrokken bij het gehele nieuwbouwproces. Uitstekend anders kunnen we niet concluderen!

Pro-actief en meedenkend

Verkoper belde pro-actief op en dacht mee, dus zelfs nadat ik de bestelling had gedaan. Was erop gericht dat ik het juiste product had besteld, en niet op zijn eigen omzet.
29 jan. 2024
Inbouwspots bestelt bij dit bedrijf
3 feb. 2024
Snelle, juiste en correcte service
31 jan. 2024
Veel keuze en blij met de aankoop
Snel geleverd en mooi product
1 feb. 2024
Dienstverlening is subliem!
30 jan. 2024
Prettige en snelle service.
2 feb. 2024
Zeer snel geleverd
erg mooie lamp
Perfect!
2 feb. 2024
11 jan. 2024

Super service

Snelle levering, goede kwaliteit, en zelfs geschreven aanwijzingen op de verpakking voor de chauffeur die de pakketten vervoert. Super service.
21 jan. 2024
Hele positieve ervaring met deze webshop gehad. Advies is uitstekend te noemen, een dikke pluim!
26 dec. 2023
Mooie verlichting gekocht en hangt prachtig
30 dec. 2023
Mooie verlichting gekocht