Berger Camping- Logo - Beoordelingen

Berger CampingReviews

: 549Goed

Gecertificeerd sinds: 23 dec. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
Berger Camping is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Berger Camping kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 23 dec. 2021
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor Berger Camping

549 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

4 apr. 2022
De bestelde campingkast was erg beschadigt aangekomen. Duurde wel even voordat ik goed contact had met n medewerker die een label stuurde zodat ik het terug kon sturen. Jammergenoeg stuurde ze niet gelijk een andere campingkeuken. Moest eerst op het geld wachten dat heb ik vandaag pas ontvangen maar we zijn nu al op vakantie. En nu is de campingkeuken tampere L ook nog eens duurder geworden. Ik betaalde 129,95. Kreeg namelijk als beginnende klant 5 euro korting. Werd allemaal goed geholpen alleen t duurde allemaal lang. M.v.g. Maaike

6 jul. 2022
Op 12 juni heb ik een lotusgrill besteld, die met 5-7 werkdagen geleverd zou worden. Na een email te hebben ontvangen dat mijn bestelling geleverd zou zijn (en geen grill te hebben ontvangen), heb ik contact opgenomen en is mij verteld dat de levering vanuit de fabriek vertraagd zou zijn. Na tien werkdagen, en geen verdere updates vanuit Berger, heb ik contact opgenomen om òf de garantie te krijgen dat er binnen vijf dagen geleverd kon worden, òf mijn bestelling te annuleren: binnen een werkdag had ik netjes een reactie binnen dat mijn order geannuleerd en terugbetaald zou worden. Inmiddels zijn we echter 1.5 week verder, en heb ik mijn betaling nog niet retour ontvangen. Er is geen excuus om betalingen dusdanig lang vast te houden, zeker zonder verdere updates richting klanten. Al met al: koop hier niet! Als je levering niet direct volgens plan loopt, wordt je niet geïnformeerd en kost het je enorm veel moeite je betaling terug te krijgen.

Beoordelingen voor Berger Camping

Erg tevreden met het geleverde product (Eckla Rolly) en het nette klantenservice-contact. Omdat de levertijd wat langer duurde dan verwacht, wilde ik de bestelling bijna annuleren. Ben blij dat ik dat niet gedaan heb! Het zou fijn zijn als ik na de bestelling meer op de hoogte gehouden zou worden over de levertijd. Berger Camping raad ik van harte aan, bedankt!
5 sep. 2022
Goede en duidelijke webshop. Keurige prijzen. De levertijd is we iets langer omdat de producten vanuit midden Duitsland verstuurd worden. Soms is het makkelijker even over de grens te gaan en een winkel te bezoeken. Maar de verzendkosten zijn vaak gratis (afhankelijk van het totaal bedrag)
5 sep. 2022
Je kan niet via ideal betalen Ik had het geld vooraf over gemaakt en dan duurt het erg lang voordat je een bevestigings mail krijgt van de betaling Dat maakte dat ik een paar dagen in onzekerheid zat of ik goed betaald had en of berger wel een betrouwbare winkel was
Antwoord van Berger Camping
5 sep. 2022
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het is vervelend om te horen dat onze service u geen voldoening heeft gegeven. U kunt ons altijd bereiken via het contact formulier op onze website. We hopen binnenkort ook iDeal als betaalmethode aan onze website toe te voegen. Met vriendelijke groet, Uw Berger team
Er was 1 artikel niet geleverd en toen ik dat mailde kreeg ik gelijk antwoord terug. Binnen een dag was alles geregeld en kreeg ik m'n geld terug. Een dikke 10 voor hun klantenservice. Het product wat ik wel kreeg was snel bezorgd en van goede kwaliteit.
8 sep. 2022
beter transport. Helaas kwam, later dan verwacht, de tafel beschadigd uit de doos. (rand afgebroken). Het pakket is zonder enig bericht voor- of achteraf onbeheerd bij de voordeur gezet.
Antwoord van Berger Camping
9 sep. 2022
Beste klant, Dank u dat u contact met ons hebt opgenomen. Het spijt ons dat de levering niet goed verlopen is. Wij willen u graag verder helpen en hebben u een persoonlijk bericht gestuurd met mogelijke oplossingen. Wij zouden het zeer op prijs stellen van u te horen. Nogmaals bieden wij graag onze excuses aan voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Uw Berger Team
Bij toeval op de website gekomen hierop het door ons gewilde product dat ook nog eens goedkoper en geleverd kon worden in tegenstelling tot de aanbieders in Nederland
8 sep. 2022
De berichtgeving dat het pakket bezorgd is kan beter. We hebben die dag niets ontvangen en kregen ook laat bericht van DHL dat het de volgende dag bezorgd zou worden.
Nette levering, product zit goed veilig verpakt, en de informatie voorziening is top. Enige punt van kritiek is dat de producten wat sneller verzonden mogen worden.
8 sep. 2022
Had problemen met de levering, betaling gedaan, maar geen bevestiging of goederen ontvangen. Na diverse mailtjes is het keurig opgelost.
4 sep. 2022
Volgens mij hoeft het niet beter, is prima zo. Goed product geleverd, compleet met alle benodigdheden en een goede handleiding.
4 sep. 2022
Ik had een een vraag over mijn bestelling en kreeg direct de volgende dag al een hele nette reactie. Top bereikbaarheid dus 👍
31 aug. 2022
Makkelijk te bestellen betaling kan wel beter ! anders ging het verzenden / ontvangen zonder problemen
11 sep. 2022
Goeie ervaring , snelle levering, je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling
Binnen de aangegeven tijd bezorgd, makkelijk te monteren, duidelijke instructie en werkt perfect.
7 sep. 2022
Goed product, hiltermann zonnescherm, goede laagste prijs ,snelle verzending naar NL
2 sep. 2022
Goede opvolging van onze bestelling, steeds vriendelijk en behulpzaam, professioneel
6 sep. 2022
Er was iets fout gegaan bij DHL. Ze hebben dat binnen een afzienbare tijd opgelost.
11 sep. 2022
Consument vanaf het begin op de hoogte houden waar het item zich bevind.
Snelle antwoorden op vragen via de mail, correcte een snelle levering.
Goed product. Goede prijs. Levering had wellicht iets sneller gekund