Berger Camping- Logo - Beoordelingen

Berger CampingReviews

: 744Goed

Gecertificeerd sinds: 23 dec. 2021
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023
Berger Camping is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Berger Camping kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 23 dec. 2021
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023

Beoordelingen voor Berger Camping

742 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

4 apr. 2022
De bestelde campingkast was erg beschadigt aangekomen. Duurde wel even voordat ik goed contact had met n medewerker die een label stuurde zodat ik het terug kon sturen. Jammergenoeg stuurde ze niet gelijk een andere campingkeuken. Moest eerst op het geld wachten dat heb ik vandaag pas ontvangen maar we zijn nu al op vakantie. En nu is de campingkeuken tampere L ook nog eens duurder geworden. Ik betaalde 129,95. Kreeg namelijk als beginnende klant 5 euro korting. Werd allemaal goed geholpen alleen t duurde allemaal lang. M.v.g. Maaike

6 jul. 2022
Op 12 juni heb ik een lotusgrill besteld, die met 5-7 werkdagen geleverd zou worden. Na een email te hebben ontvangen dat mijn bestelling geleverd zou zijn (en geen grill te hebben ontvangen), heb ik contact opgenomen en is mij verteld dat de levering vanuit de fabriek vertraagd zou zijn. Na tien werkdagen, en geen verdere updates vanuit Berger, heb ik contact opgenomen om òf de garantie te krijgen dat er binnen vijf dagen geleverd kon worden, òf mijn bestelling te annuleren: binnen een werkdag had ik netjes een reactie binnen dat mijn order geannuleerd en terugbetaald zou worden. Inmiddels zijn we echter 1.5 week verder, en heb ik mijn betaling nog niet retour ontvangen. Er is geen excuus om betalingen dusdanig lang vast te houden, zeker zonder verdere updates richting klanten. Al met al: koop hier niet! Als je levering niet direct volgens plan loopt, wordt je niet geïnformeerd en kost het je enorm veel moeite je betaling terug te krijgen.

Beoordelingen voor Berger Camping

De snelheid van de levering en reacties van Eva van de klantenservice op vragen is top. Echter zou het handig zijn dat jullie bij een retourzending een bericht van ontvangst sturen. Volgens de trackinggegevens is mijn retourzending de 19e bij jullie afgeleverd. Eva gaf aan dat zij nog geen bericht van verwerking konden zien in het systeem. Dat na 7 dagen. Het gaat me niet om de terugbetaling. Dat komt vast goed. Een bericht van ontvangst zou fijn zijn
10 jan. 2023
Om onduidelijke reden bleef het bestelde meer dan een week bij de grens hangen. Contact met de bezorger bood geen soelaas. Met Berger gebeld en werd vriendelijk te woord gestaan, die hebben contact opgenomen met de bezorger. Mailtje van Berger dat het bestelde binnen 2 dagen bezorgd zou worden. Volgende dag werd het al bezorgd. Bestelde onderdelen waren allemaal goed. Goede service van Berger.
Beste Berger Camping-team, Ik wil u bedanken voor al uw goede zorgen, de zorgen zodat ik nu de juiste bestelling (Gasfles staal 11 kg) heb mogen ontvangen. En dat u uw beloften bent nagekomen en uw betrouwbaarheid hebt laten zien. Mijn dank is groot en met vriendelijke groeten, Dorine peneux
Keurig geholpen en goed op de hoogte gehouden, er was een probleem met Ideal en dat werd keurig opgelost, tevens vanwege het ongemak een kortings bon mogen ontvangen, tafel werd keurig geleverd, ik werd een half uur van te voren gebeld door de bezorgdienst.
9 jan. 2023
Besteling :5003206013 is goed verlopen.En ben te vreden. Nu wacht ik nog steeds op een andere bestelling.:5003201432 .Volgens de terject begeleiding ,zou het afgeleverd zijn . Hier gaat dus zeker iets mis .
de 2 twee artikelen kwamen verspreid bij mij aan! Alleen de communicatie van het 1e artikel met mij over het bezorgen ging niet goed!
Juiste artikelen geleverd, prima webshop en correcte levering, daarmee scoor je tegenwoordig al hoge ogen:)
Was wat vertraging maar werd netjes per mail op de hoogte gesteld Keurig en correct verlopen
Product was niet wat ik van verwachte zonder moeite retour en binnen 1 dag mijn geld terug
Goedkoop en kwaliteit zijn Top. leveringen naar België mogen iets vlugger.

Snelle bezorging. En dat het product overeen kwam met de omschrijving.
Goede prijs kwaliteit verhouding. Nette levering en goed product.
Goede communicatie over de leveringsdatum , zeer gunstige prijs.
16 jan. 2023
Snelle service. Bij vertraging kregen we juiste informatie.
Zeer coulante behandeling als zaken ontbreken bij levering

Goede service, verzending, zelfs in het Nederlands!
Antwoord van Berger Camping
Beste klant, Hartelijk dank voor uw goede beoordeling en feedback. We zijn blij dat u een geweldige ervaring had met onze service, verzending, en met onze Nederlandstalige klantenservice. We streven naar een uitstekende klantenservice, en daar hoort natuurlijk een Nederlandse klantenservice bij. We waarderen uw feedback en danken u dat u een trouwe klant bent! Met vriendelijke groet, Uw Berger team
19 jan. 2023
Prima tent prima prijs snelle levering
Doen wat ze beloven en op tijd geleverd
Prima prijs en verzending van product.
Koop is correct verlopen.