Berger Camping- Logo - Beoordelingen

Berger Camping

1.379 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.487 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 dec 2021
Berger Camping voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 sep 2023
Na de eerste keer een verkeerd luifel bezorgd te hebben. Werkt de retourzending heel goed. ze regelen dat het pakket weer opgehaald wordt en betalen je het geld terug. Mijn 2e bestelling luifel ging heel goed en ik kreeg als compensatie een tegoedbon. De prijzen zijn ook goed.

7 jun 2023
Op 23 mei een bestelling geplaatst en betaald. De levertijd hiervan was 3-5 werkdagen. Op 30 mei waren de laatste gegevens dat hij bij een DHL-punt was. Deze bestelling is nooit op ons adres aangeboden door DHL. Ondertussen hadden wij al wel de toiletruimte gesloopt in verband met de levertijd en onze vakantie met onze camper. Op 30 mei stuurden wij een e-mail hierover naar Berger die zij beantwoorden op 1 juni met de volgende tekst "Beste Ruben & Mirjam, Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons dat u langer op uw bestelling moet wachten.Deze werd al op 24 mei overhandigd aan de verantwoordelijke leveringsdienst. DHL heeft ons zojuist laten weten dat uw pakket helaas is teruggestuurd naar ons magazijn. De exacte reden kunnen wij u helaas niet aangeven. Zodra de retourzending weer in ons magazijn aankomt, wordt het bedrag automatisch aan u terugbetaald. Om deze reden is het helaas niet mogelijk om uw pakket opnieuw te versturen. Dit adres is ingevoerd in ons systeem: Familie Ruben & Mirjam Tamis Juniusstraat 72 1624XE Hoorn Nederland Als daar een fout zit, passen wij het adres graag aan. Wij zouden het fijn vinden als u daarna uw bestelling opnieuw plaatst. Bij verdere vragen kunt u mij altijd bereiken. Ik wens u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Eva Uw Berger Camping-team". Tot op heden geen bedrag retour ontvangen. Vandaag weer een e-mail gestuurd met de volgende tekst: "Beste Eva, Dank je wel voor jouw bericht en informatie. Wij zijn niet tevreden over de afhandeling van onze klacht. DHL heeft nooit onze bestelling afgeleverd of daar een poging toe gedaan. Tot op heden hebben wij ook nog onze betaling nog niet terug gestort gekregen. Jullie gaven aan dat de bestelling binnen 3 - 5 werkdagen geleverd zou worden. Naar aanleiding hiervan hebben wij de toiletruimte in onze camper al gesloopt. Wij gaan vrijdag weer weg met onze camper.....helaas zonder toilet. Wij vragen jullie het bedrag voor maandag 12 juni terug te storten. Gebeurt dit niet, nemen wij contact op met de consumentenbond en dienen wij een klacht in bij een overkoepelende organisatie. Wij hopen dat het niet zo ver komt. In afwachting van terugstorting van de € 110. Hartelijke groet, Ruben & Mirjam". Wij hopen dat deze klacht naar behoren én op korte termijn wordt opgelost. Wij zijn nu de dupe van het niet aanbieden door DHL en het zonder duidelijke reden terugsturen naar het magazijn van Berger. Al met al zijn wij nu 17 dagen verder. Tijd dat het bedrag retour gestuurd wordt en wij elders deze set kunnen bestellen. Ruben & Mirjam

Beoordelingen voor Berger Camping

Het bestelde artikel is top transport is wat jammer en duurt lang

Het bestelde artikel is top. dus voor de producten van Berger alleen lof. Echter nu het transport: de bestelling komt met een voor mij onbekende vervoerder. Pakket zelf is door Berger snel verzonden maar de verzender doet er erg lang over om het pakket te bezorgen. de track and trace site geeft ook vage informatie. een pakket van aliexpres kan ik makkelijker volgen dan bij deze verzender. ik zou kiezen voor een ander bedrijf om zaken mee te doen. Moet wel zeggen dat het transportbedrijf netjes is en personeel vriendelijk is.
AU
Anneke U.
IJsselmuiden

Super comfortabele slaapzakken

Wij moesten 7 dagen voor de vakantie nog nieuwe slaapzakken kopen ,liefst lekkere comfortabele slaapzakken waar je goed in liggen kunt. En zowaar is dat gelukt. En ondanks het koele natte weer hebben wij heerlijk kunnen slapen in onze nieuwe slaapzakken. Super!
29 apr 2024
De bestelling op tijd geleverd. Alleen de bezorging zelf is bagger heel slecht ze kwamen de bestelling niet boven brengen en ze waren veel te laat ,pas rondom 19.00. Pas na mijn belletje kwam de pakketdienst. Ik kreeg het idee dat ze naar huis wilden.
3 mei 2024

Meindl Siena SUPER …

Meindl Siena wandelschoenen zitten super ! Al meteen ingewandeld met wandeling van 15Km, zonder problemen ! Heb als man kleine maat daarom neem ik de comfort fit van Meindl. De leest is iets breder dan de normale !
1 mei 2024

Fischer daklift fietsendrager evolutie

jullie kunnen in de advertentie van de Fischer platte fietsdrager beter vermelden dat je wel dakdragers nodig heb om de fietsdrager te bevestigen. want dat is niet duidelijk
7 mei 2024
We bestelden een campingkast. (Tampere L) Het is een stevig, ruim en mooie kast. Het overtreft onze verwachting. We zijn er erg blij mee!
SB
Stef B.
Eindhoven
Verkeerde inhoud in de juiste verpakking bleek bij levering. Contact met klantenservice en een en ander werd perfect opgelost.
5 mei 2024

Prima wielklem.

Product voldeed exact aan omschrijving. Werd keurig op afgesproken tijdstip bezorgd. Tegen zeer aantrekkelijke prijs.
8 mei 2024
Goede informatie over bereikbaarheid klantenservice en het is fijn om pr mail op de hoogte te worden gehouden 👍
4 mei 2024
Na bestelling persoonlijk gecontracteerd door bezorger om dag af te spreken hierdoor was er zeker iemand thuis.
30 apr 2024
Prijsstelling artikel prima. Alleen levertijd lang en gebrekkige informatie over datum en tijdstip bezorging.
5 mei 2024

Webshop bestelling prima verlopen.

Geen persoonlijk contact gehad, alleen via webshop en dat ging prima. 2 stuks Alugas gasflessen.
15 mei 2024
Sterke magneten , tijdens het rijden met de camper valt het koffiezetapparaat zeker niet om.
HV
H V.
Nieuwegein
Ik was mijn klantenkaart vergeten. Toch werd mijn aankoop geregistreerd. Prettig geholpen.
13 mei 2024
De verwachte aankomsttijd van de bezorging is veel te ruim. Ik ben 3 dagen thuis gebleven
leuk product gekocht, goede communicatie per email, goede verpakking, goed afgeleverd.
14 mei 2024
Prima levering, top artikel, eerste maal bestelling geplaatst maar correct bedrijf !
9 mei 2024
Snelle levering. We hebben het product nog niet geprobeerd maar ziener goed uit.
13 mei 2024

Probleem

Bij een probleem heeft Berger het probleem gelijk bij de leverancier gelegd.

Bestellen ging prima, aftersales niet

Bestellen ging prima, aftersales zeer slecht. Geen contact mee te krijgen.