Berger Camping- Logo - Beoordelingen

Berger Camping

1.230 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.076 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 dec 2021
Berger Camping voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 apr 2023
Geleverd wat er besteld werd. Toch heel de tijd schrik gehad dat onze dure bestelling niet geleverd ging worden na heel wat slechte reviews gelezen te hebben. In wereld waarin elke webshop razendsnelle verzending aanbiedt kan je de dag van vandaag eigenlijk niet meer maken om als winkel te zeggen, we hebben het druk en het zal lang duren. En ook de pakketdienst heeft het druk en dat zal ook lang duren. Dat kan en moet veel beter. Ook de tracking was niet up to date en de bestelling (3 klapstoeltjes) werd op een pallet geleverd door een 20 meter lange vrachtwagen van Ziegler 😆. Moraal van het verhaal, de bestelling werd geleverd maar er is ruimte voor verbetering.

7 jun 2023
Op 23 mei een bestelling geplaatst en betaald. De levertijd hiervan was 3-5 werkdagen. Op 30 mei waren de laatste gegevens dat hij bij een DHL-punt was. Deze bestelling is nooit op ons adres aangeboden door DHL. Ondertussen hadden wij al wel de toiletruimte gesloopt in verband met de levertijd en onze vakantie met onze camper. Op 30 mei stuurden wij een e-mail hierover naar Berger die zij beantwoorden op 1 juni met de volgende tekst "Beste Ruben & Mirjam, Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons dat u langer op uw bestelling moet wachten.Deze werd al op 24 mei overhandigd aan de verantwoordelijke leveringsdienst. DHL heeft ons zojuist laten weten dat uw pakket helaas is teruggestuurd naar ons magazijn. De exacte reden kunnen wij u helaas niet aangeven. Zodra de retourzending weer in ons magazijn aankomt, wordt het bedrag automatisch aan u terugbetaald. Om deze reden is het helaas niet mogelijk om uw pakket opnieuw te versturen. Dit adres is ingevoerd in ons systeem: Familie Ruben & Mirjam Tamis Juniusstraat 72 1624XE Hoorn Nederland Als daar een fout zit, passen wij het adres graag aan. Wij zouden het fijn vinden als u daarna uw bestelling opnieuw plaatst. Bij verdere vragen kunt u mij altijd bereiken. Ik wens u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Eva Uw Berger Camping-team". Tot op heden geen bedrag retour ontvangen. Vandaag weer een e-mail gestuurd met de volgende tekst: "Beste Eva, Dank je wel voor jouw bericht en informatie. Wij zijn niet tevreden over de afhandeling van onze klacht. DHL heeft nooit onze bestelling afgeleverd of daar een poging toe gedaan. Tot op heden hebben wij ook nog onze betaling nog niet terug gestort gekregen. Jullie gaven aan dat de bestelling binnen 3 - 5 werkdagen geleverd zou worden. Naar aanleiding hiervan hebben wij de toiletruimte in onze camper al gesloopt. Wij gaan vrijdag weer weg met onze camper.....helaas zonder toilet. Wij vragen jullie het bedrag voor maandag 12 juni terug te storten. Gebeurt dit niet, nemen wij contact op met de consumentenbond en dienen wij een klacht in bij een overkoepelende organisatie. Wij hopen dat het niet zo ver komt. In afwachting van terugstorting van de € 110. Hartelijke groet, Ruben & Mirjam". Wij hopen dat deze klacht naar behoren én op korte termijn wordt opgelost. Wij zijn nu de dupe van het niet aanbieden door DHL en het zonder duidelijke reden terugsturen naar het magazijn van Berger. Al met al zijn wij nu 17 dagen verder. Tijd dat het bedrag retour gestuurd wordt en wij elders deze set kunnen bestellen. Ruben & Mirjam

Beoordelingen voor Berger Camping

TC
Theo C.
Landgraaf

De stabiliteit van Berger XL campingstoelen

De enorme stabiliteit van Berger XL camping stoelen. Tot 200 kilo mogelijk, ik weeg misschien de helft, maar juist op de camping op vaak ongelijke bodem worden ze niet scheef, krom of gaan kapot. Onduidelijke rekening, alle bedragen van 0 € omdat er met creditcard is betaald?
Het product was niet zo als afgebeeld, mocht het wel houden en kreeg geld terug,maar dat wel na 3 mails door dat berger het steeds over een ander product had dan ik gekocht had en dat het eerst retour moest . Dat was niet de afspraak
Ik had graag een mailtje gekregen wanneer de levering zou gebeuren. De pakjesdienst heeft het pak over de poort laten vallen..... Er zal een kookpan in..... Maar voor de pakjesdienst is Berger natuurlijk niet verantwoordelijk.
We bestelden 3 artikelen die in 2 pakketten werden geleverd. Via de e-mail kun je aangeven dat je het pakket op een andere datum wilt ontvangen. Dat hebben we gedaan, maar de bezorger kwam toch op een andere dag helaas.

Breed assortiment locaal leverbaar

Breed assortiment met artikelen die je bij andere campingshops niet vindt en vaak binnen enkele dagen leverbaar. Ook heel prettig vinden we dat je de artikelen in het filiaal kunt afhalen en dan pas hoeft te betalen.
De site en betaling is niet gebruiksvriendelijk. De 5€ die je krijgt door op de nieuwsbrief in te schrijven kan je niet verzilveren. De track n trace is niet makkelijk terug te vinden.
Prima product, tegen een redelijke prijs. Nog geen gebruikservaring, gaat pas rondom de Paasdagen gebeuren wanneer we dit seizoen weer voor het eerst gaan kamperen.
Ik heb een groene beker besteld én kreeg een blauwe. Ik hou niet van terugsturen, dus heb ik hem gehouden, maar vind dit eigenlijk niet kunnen...........

Uitstekend.

Het hele proces van bestellen, de communicatie hierover en alles eromheen (ook de site) is me prima bevallen. Netjes, correct, menselijk.

Goede informatie

Het klopte dat een specifiek item inderdaad nog steeds leverbaar was, informatie op site altijd goed op orde, en snelle levering.
bezorg dienst is pet zeggen dat ze zo laat er zijn dan moet je hem 2 dagen ophalen bij een af haal station niet goed
Snelle levering, top materiaal. Waren 2 pakketten één koeriersdiensten en ander groot pakket, mss samen leveren?.

Zeer scherp geprijsde emuk spiegels

Zeer scherp geprijsde emuk caravanspiegels gekocht. Zeker €25,- goedkoper dan elders. Erg tevreden mee!
Ik heb een thule velo slide besteld , wordt tussen de 3&5 dagen geleverd maar ik wacht al 14 dagen ?
JV
Jean V.
Dilsen-Stokkem
Het afdekzeil voor de voorruit past perfect en werd snel geleverd. Alles verliep naar wens :)
Goede kwaliteit, lagere prijzen dan dezelfde artikelen in Nederland. Snelle levering. Top !
Bestelling wordt pas na 13 dagen geleverd en aflevering wordt geprobeerd onaangekondigd.
Overzichtelijk site. Netjes op tijd geleverd. Aantrekkelijke prijs.
GV
Mooi servies gekocht erg mooi en fijn in gebruik goede kwaliteit !
Bestelling zoals beschreven. Gunstige prijs en snel geleverd.