Vloerglijders.nl- Logo - Beoordelingen

Vloerglijders.nl

1.631 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.629 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 jul 2023
Vloerglijders.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Zo'n 5 jaar geleden heb ik voor 4 stoelen met schuin staande poten vloerglijders besteld, daar was ik erg content mee. Nu overkwam het me dat van 1 poot de schroef van het kantelmechanisme door midden brak en de glijder niet meer te repareren was. Ik zag op de website dat er intussen een nieuwe verbeterde uitvoering verkrijgbaar was en hiervan heb ik er 4 besteld. Mijn vrouw was echter zo blij met deze nieuwe uitvoering dat ik er gelijk voor 4 stoelen de glijders bij besteld heb. (mijn devies: altijd een aantal in voorraad houden) Dat resulteerde echter dat ik nu nog met 32 viltjes van 17mm van de oude uitvoering zit, iemand nog interesse?
JV

17 okt 2023
Wieltjes besteld welke op voorraad stonden. Bij hen besteld ivm de "vóór 16.00u besteld, dezelfde dag verzonden". Track & trace snel ontvangen. Echter 2 dagen later stond het pakket nog altijd als niet ontvangen/verwerkt door PostNL. Gemaild. Ik kreeg als antwoord dat er gemaild was dat het niet voorradig was en dat het die dag (2 dagen later dus) 's middags meeging met de pakketdienst. Die mail heb ik echter nooit ontvangen, ook niet in de spambox. Deze wordt dagelijks nagekeken en de orderbevestiging e.d kwam gewoon direct in de inbox. Aangegeven dat het handig zou zijn geweest als ze zorgdragen voor een webshop die up to date is. De snelle verzending is de enige reden dat ik bij hen besteld had. Tevens aangegeven de wieltjes niet meer te willen daar ik ze die dag nodig had (vandaar 2 dagen eerder besteld met de bovengenoemde belofte mbt verzenden) en ik inmiddels elders goedkoper en betere wieltjes gekocht had. Betreffende contactpersoon vond het nodig om met een nogal sarcastische ondertoon te vragen waar ik ze dan goedkoper en beter vandaan had, want in zijn ogen zijn zij de goedkoopste. Om hier nog op te reageren voel ik me toch echt te goed.

Beoordelingen voor Vloerglijders.nl

JV

Sterk verbeterde uitvoering!

7 apr 2024

Meedenken met de klant

Goed geholpen. Telefonisch advies en meedenken over oplossingen. De hoogte van de stoelglijder was belangrijk, omdat bij een te hoge stoelglijder de stoel met armleuningen niet meer onder de tafel past. Het luisterde nauw. Speciaal naar het magazijn gelopen om na te meten. Helaas zijn kraaghoogte van trillingdemper en hoogte van aandrukring niet meegenomen, zodat de stoelen alsnog net niet onder de tafel pasten. Toch is dit meedenken met de klant een groot pluspunt dat je in menig bedrijf tegenwoordig niet meer aantreft.
Snelle levering al ben ik niet zo tevreden over Post NL. De dag van de levering was ik niet thuis en het pakje werd gewoon naast de brievenbus gedeponeerd. Die dag heeft het flink geregend en het pakje was dan ook doornat. Gelukkig zat de inhoud veilig in een plastic zakje. Het is trouwens niet de eerste keer dat iets dergelijks voorvalt. Ik had het ooit voor met een fotoalbum dat daardoor flink beschadigd was. Bij B Post leveren ze elk pakket af bij een buur indien de klant niet thuis is bij de levering.
Fijn bedrijf Ik had stoelpootdoppen nodig, maar wist niet goed welke. Ik heb gebeld en kreeg goed advies. Achteraf bleek ik een verkeerde maat te hebben besteld. Kon ze gewoon omruilen en hoefde geen extra verzendkosten te betalen. Dat is nog een service!
Het persoonlijke contact om de juiste vloerglijders te kopen was top. De snelle en goede levering volgens afspraak. En de prijs/kwaliteit verhouding is goed. Kortom zeer tevreden.
Heel eenvoudige en heldere site. Prima assortiment. Simpele betaal procedure. Snelle levering. Anderen moeten hier een voorbeeld aan nemen. Groet. Alard Ages - Leersum
Makkelijk zoeken naar de juiste vloerglijders op de website. Snelle levering en prima product. Fijn ook dat er losse onderdelen zijn om te vervangen. Zeer tevreden!
Snelle bezorging. Ik had de verkeerde maat besteld, maar het was geen probleem om te ruilen. De volgende dag had ik de goede maat binnen.
PJ
Pauline J.
Nieuwegein
Goede service uitleg en bereikbaarheid. Zeer tevreden. Medewerkers zijn zeer goed geïnformeerd over het product vloerglijders.
13 apr 2024

top service!

gebeld voor informatie en kreeg meer dan dat. betreffende meneer heeft heel veel kennis en enthousiasme. altijd fijne combi:)
Kreeg snel en duidelijk reactie op de vraag. Ook stuurden ze de link mee. Ook de levering verliep zeer voorspoedig.
Snelle levering en precies wal ik nodig had en dat komt door de duidelijke en handige aanwijzingen op de website.
Goede bereikbaarheid en service. En hele goede hulp bij het bestellen. En heel vriendelijk en een super product.
Zéér professioneel, degelijk en persoonlijk contact via Whatsapp tijdens maken van keuze producten en bestellen

Duidelijk, snel

Duidelijke omschrijving. Snelle verzending. Er juist op geplaatst, oogt netjes … hopelijk er lang ‘deugd’ van!
31 mrt 2024

Goede service

Snelle levering. Bij montage ging een vloerglijder stuk, vervangende vloerglijders geleverd. Goede service.
Goed advies via WhatsApp. Precies de juiste dopjes ontvangen. Klikken, klaar. Muurvast. Heel tevreden.
JG
joke g.
spanbroek

Zeer klant vriendelijke.!!!

Vriendelijke dame aan de balie, die goed mee dacht, en zo kwamen we samen tot de juiste oplossing.
7 apr 2024

Prima

Handige keuze tool op site en verder prima levering. Compact ingepakt voor brievenbus levering.
Hoge kwaliteit, snel verzonden en het is fijn dat je het type glijders kan vervangen als nodig