Vloerglijders.nl- Logo - Beoordelingen

Vloerglijders.nl

1.921 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.919 beoordelingen in totaal

25 apr 2024
Zo'n 5 jaar geleden heb ik voor 4 stoelen met schuin staande poten vloerglijders besteld, daar was ik erg content mee. Nu overkwam het me dat van 1 poot de schroef van het kantelmechanisme door midden brak en de glijder niet meer te repareren was. Ik zag op de website dat er intussen een nieuwe verbeterde uitvoering verkrijgbaar was en hiervan heb ik er 4 besteld. Mijn vrouw was echter zo blij met deze nieuwe uitvoering dat ik er gelijk voor 4 stoelen de glijders bij besteld heb. (mijn devies: altijd een aantal in voorraad houden) Dat resulteerde echter dat ik nu nog met 32 viltjes van 17mm van de oude uitvoering zit, iemand nog interesse?
JV

17 okt 2023
Wieltjes besteld welke op voorraad stonden. Bij hen besteld ivm de "vóór 16.00u besteld, dezelfde dag verzonden". Track & trace snel ontvangen. Echter 2 dagen later stond het pakket nog altijd als niet ontvangen/verwerkt door PostNL. Gemaild. Ik kreeg als antwoord dat er gemaild was dat het niet voorradig was en dat het die dag (2 dagen later dus) 's middags meeging met de pakketdienst. Die mail heb ik echter nooit ontvangen, ook niet in de spambox. Deze wordt dagelijks nagekeken en de orderbevestiging e.d kwam gewoon direct in de inbox. Aangegeven dat het handig zou zijn geweest als ze zorgdragen voor een webshop die up to date is. De snelle verzending is de enige reden dat ik bij hen besteld had. Tevens aangegeven de wieltjes niet meer te willen daar ik ze die dag nodig had (vandaar 2 dagen eerder besteld met de bovengenoemde belofte mbt verzenden) en ik inmiddels elders goedkoper en betere wieltjes gekocht had. Betreffende contactpersoon vond het nodig om met een nogal sarcastische ondertoon te vragen waar ik ze dan goedkoper en beter vandaan had, want in zijn ogen zijn zij de goedkoopste. Om hier nog op te reageren voel ik me toch echt te goed.

Beoordelingen voor Vloerglijders.nl

Supergoede service!

De mensen van Vloerglijders.nl hebben mij ontzettend goed geholpen. Aanvankelijk had ik het verkeerde product besteld. Via de klantenserviceapp hebben ze met mij meegedacht en uiteindelijk het juiste product toegestuurd. Ik kon rustig kijken en passen voordat ik het oorspronkelijke product terug hoefde te sturen. Ik ben echt super goed geholpen. Echt een aanrader om hier producten te bestellen!
3 jun 2024

Vloerglijders is top!

Vloerglijders is een aanrader. Ze zijn zeer begaan met hun klanten. Ze nemen de tijd om je alles duidelijk uit te leggen en denken met je mee om je probleem te verhelpen. Vorige week een bestelling gedaan. Weer werd ik snel geholpen en de dag erna in huis. Dit zijn mensen die naar mijn denken plezier in hun werk hebben. En vooral kennis van zaken hebben.
De de stoel doppen die ik besteld had pasten niet , de mijnheer die ik had gesproken hier over probeerde me nog iets aan te bieden , hij wilde me vooral helpen… uiterst vriendelijk, een 10 voor mij een 11, als je iets wil bestellen dan raad ik vloerglijders aan, alleen de service al.
Antwoord van Vloerglijders.nl
Dankjewel, Illy, voor je hartelijke woorden! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service en onze inzet. We waarderen je 5 sterren enorm! ^Tom

Snelle en goede ondersteuning

wielen opgemeten voordat ik ze bestelde (maar was niet zeker van mezelf . Dus E-mail gestuurd met de foto op en de maatvoering kreeg snel antwoord van de heer Huigen echt snelle en goede service Waar vindt je dat nog in deze tijd (nou hier dus
Antwoord van Vloerglijders.nl
Dankjewel voor je 5-sterrenreview! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze snelle en goede service. We helpen je graag. ^Tom

makkelijk en goed

Door de keuzehulp menu kan je makkelijk de vloerglijder vinden die geschikt is voor jouw stoel. We kregen ze snel binnen en ze waren makkelijk te instaleren. Ze werken goed. We hebben geen krassen meer op de vloer.
Antwoord van Vloerglijders.nl
Bedankt voor je feedback, Anouska! Fijn om te horen dat onze keuzehulp je geholpen heeft en dat de vloerglijders snel en gemakkelijk te installeren waren. Goed om te weten dat ze goed werken en geen krassen meer op de vloer achterlaten. Wie weet tot een volgende keer! ^Tom
4 jun 2024
Eindelijk gewoon iets fatsoenlijks onder de stoelen. En als de viltjes versleten zijn dan bestel je gewoon de vervang onderdelen. Hopelijk worden ze nog jaaaaren nageleverd.
4 jun 2024
snelle correcte service. om da tik gee nstandaard maat bestelde kreeg ik de vraag of ik zeker wist dat ik 8 mm pootjes nodig had. Ik waardeer dat ten zeerste.
28 mei 2024
Hallo met medewerker contact gehad en heeft mij duidelijke info gegeven. Het product is voor mij een goede oplossing voor mijn stoelen. Groetjes Houzer J.
Uitstekende klantenservice. Een echte aanrader! Klantvriendelijk en correcte afhandeling van een bestelfout in door mij foutief geplaatste bestelling !
Antwoord van Vloerglijders.nl
Dankjewel, Marc, voor je 5-sterrenreview! Fijn om te horen dat je onze klantenservice uitstekend vond en dat we je konden helpen met de afhandeling van je bestelling. ^Tom
30 mei 2024

Top service

Product gekocht dat qua maat niet paste. Mijn fout ! Teruggestuurd en binnen 3 dagen aankoopbedrag teruggestort. Dat noem ik nog eens service.

Top geregeld Jaap!

Gewoon een kort belletje en via mijn klantennummer bestelling geplaatst en de volgende dag in huis. Top geregeld en dank Jaap!
Antwoord van Vloerglijders.nl
Bedankt voor je positieve feedback, Jack! Fijn om te horen dat Jaap alles top heeft geregeld voor je. We zijn blij dat je bestelling snel is afgehandeld. Tot de volgende keer! ^Tom
Jaap heeft ons goed geholpen zo heeft hij diverse sampels gestuurd dat wij konden proberen Thanks voor de service
Antwoord van Vloerglijders.nl
Dankjewel, Patrick, voor je 4-sterrenreview! Fijn om te horen dat Jaap je goed heeft geholpen en dat de samples nuttig waren. Daar is hij, en zijn de samples voor :) ^Tom
Goede en snelle service van een mooi product. Als er een keer wat aan de hand is wordt het professioneel opgelost!
3 jun 2024

De bestelling ging in eerste instantie…

De bestelling ging in eerste instantie niet goed doordat 1 onderdeel er niet was maar werd meteen goed opgelost
Contact via whatsapp vriendelijk en professioneel advies Daarna goeie service toen maat niet klopte
Antwoord van Vloerglijders.nl
Bedankt voor je beoordeling Hella! Fijn om te lezen dat je ons contact via WhatsApp als vriendelijk en professioneel hebt ervaren en dat je tevreden bent met onze service toen de maat niet klopte. ^Tom
Na een fout geplaatste bestelling gebeld en binnen èèn minuut correctie en creditnota. Complimenten!
Antwoord van Vloerglijders.nl
Dankjewel, Arno, voor je positieve review! Fijn dat we je zo snel konden helpen met de correctie en creditnota. Bedankt voor je complimenten! ^Tom
27 mei 2024
Goede uitleg, ruime keuze, mooie kwaliteit en snelle verzending. Had alles de volgende dag in huis.
DB
dhr. A b.
veldhoven
6 jun 2024
zien er goed uit heel mooi. makkelijk te monteren.nu nog even afwachten hoelang ze meegaan.
9 jun 2024

Prima bedrijf.

Bestelling keurig geleverd. Nette prijs en snelle verzending. Kortom zeer tevreden.
Antwoord van Vloerglijders.nl
Bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent met de keurige levering, de nette prijs en de snelle verzending. ^Tom
Geweldige service. Er was 1 artikel te weinig geleverd, werd meteen na geleverd
Antwoord van Vloerglijders.nl
Bedankt voor je beoordeling, Jan. Fijn om te lezen dat je zo blij bent met onze service en de nalevering zo snel binnen was. ^Tom