Vloerglijders.nl- Logo - Beoordelingen

Vloerglijders.nl

2.000 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.078 beoordelingen in totaal

25 apr 2024
Zo'n 5 jaar geleden heb ik voor 4 stoelen met schuin staande poten vloerglijders besteld, daar was ik erg content mee. Nu overkwam het me dat van 1 poot de schroef van het kantelmechanisme door midden brak en de glijder niet meer te repareren was. Ik zag op de website dat er intussen een nieuwe verbeterde uitvoering verkrijgbaar was en hiervan heb ik er 4 besteld. Mijn vrouw was echter zo blij met deze nieuwe uitvoering dat ik er gelijk voor 4 stoelen de glijders bij besteld heb. (mijn devies: altijd een aantal in voorraad houden) Dat resulteerde echter dat ik nu nog met 32 viltjes van 17mm van de oude uitvoering zit, iemand nog interesse?
JV

17 okt 2023
Wieltjes besteld welke op voorraad stonden. Bij hen besteld ivm de "vóór 16.00u besteld, dezelfde dag verzonden". Track & trace snel ontvangen. Echter 2 dagen later stond het pakket nog altijd als niet ontvangen/verwerkt door PostNL. Gemaild. Ik kreeg als antwoord dat er gemaild was dat het niet voorradig was en dat het die dag (2 dagen later dus) 's middags meeging met de pakketdienst. Die mail heb ik echter nooit ontvangen, ook niet in de spambox. Deze wordt dagelijks nagekeken en de orderbevestiging e.d kwam gewoon direct in de inbox. Aangegeven dat het handig zou zijn geweest als ze zorgdragen voor een webshop die up to date is. De snelle verzending is de enige reden dat ik bij hen besteld had. Tevens aangegeven de wieltjes niet meer te willen daar ik ze die dag nodig had (vandaar 2 dagen eerder besteld met de bovengenoemde belofte mbt verzenden) en ik inmiddels elders goedkoper en betere wieltjes gekocht had. Betreffende contactpersoon vond het nodig om met een nogal sarcastische ondertoon te vragen waar ik ze dan goedkoper en beter vandaan had, want in zijn ogen zijn zij de goedkoopste. Om hier nog op te reageren voel ik me toch echt te goed.

Beoordelingen voor Vloerglijders.nl

Hallo, uw pakket is vanmiddag aangekomen en de 4 zwenkwielen zijn zonder problemen bevestigd. Het resultaat is qua mobiliteit zeer goed. Ik stuur je de foto's van de eindmontage. Met dank voor uw technische hulp. Ik stuur je zo snel mogelijk 5 'sterren' voor mijn algehele beoordeling. Met vriendelijke groet. Chris

Bestelling stoelpootdoppen

Omdat de door on bestelde stoeldoppen blijkbaar maar zelden worden besteld, is er contact met ons opgenomen om dit af te stemmen. Daarna is er ook nog geadviseerd een nog beter product te bestellen. We zijn heel tevreden over de geleverde doppen.
Bedankt Piet, voor de topbeoordeling. Daar doen we het voor! ^Tom
10 jul 2024
Zeer behulpzaam en supergoed advies !! Ze gaan voor kwaliteit en dit lukt helemaal. Had per ongeluk verkeerde artikel bestaat dit werd door hen kosteloos verholpen!! Kortom, erg tevreden over het geheel!!
Wat een mooie review! Super bedankt voor je mooie woorden en de 5 sterren. ^Tom

Ze kennen hun product door en door én zijn ontzettend klantvriendelijk

Wát een fijne mensen. Goede, overzichtelijke website, maar door de hoeveelheid producten twijfelde ik. Heel goed telefonisch advies, duidelijke uitleg en de volgende dag in huis.
Fantastisch geholpen bij deVloerglijders zelf Wij zijn super blij met de Prodiucten Echt van heel goede kwaliteit en gemakkelijk aan te brengen Grt Evelyn van der Horst

Snelle, correcte zending

Snelle, correcte levering. De stoelglijders zitten prima op hun plaats, hoe ze het gaan doen of blijven doen, kan ik nog geen oordeel over hebben.
MW
Monica W.
Spijkenisse

Super

Maten opgemeten, gemaild, kreeg snel antwoord, met de exacte maten van de glijders die we nodig hadden, andere dag zaten ze onder de stoel
Rechthoekige schuine poot glijders: Prima glijders… Even op maat snijden en klaar! Supersnel geleverd de volgende dag al in de bus.
Een bedrijf waarin de klant op de eerste plaats staat, zeer betrokken medewerkers. Ze laten je nooit in de steek, het moet goed.
8 jul 2024
Snelle levering, heel goede prijs kwaliteit verhouding en top service met een door mij verkeerd gemeten maat om te ruilen!
10 jul 2024
Bedankt voor je 5-sterren en goed om te lezen dat je zo tevreden bent (ook over het omruilen)! ^Tom
1 jul 2024
Ondanks het probleem met de betaling was dit opgelost na het verkrijgen van een link. merci. Levering as vlekkeloos.
5 jul 2024
Fijn om te lezen dat alles goed is verlopen. Bedankt voor de 5-sterrenbeoordeling. ^Tom
27 jun 2024
Eerst telefonisch contact gehad en daarna op de website besteld , volgende dag in huis !! Top product
5 jul 2024
Bedankt voor je mooie beoordeling Annemiek! ^Tom

Alles top!

Duidelijke info op site, eenvoudig bestellen, goede communicatie en snelle levering. Mooie wieltjes.
10 jul 2024
Super snel geleverd en met nog een nabestellingen ook super geholpen en vlug geleverd een woord top
Dachten mee met mijn bestelling en gaven een werkende oplossing toen ik niet de perfecte maat had
27 jun 2024
Snelle levering. . Bij een bepaald product krijg ik 3 onderdelen zonder bijkomende uitleg .
27 jun 2024
Bedankt John, voor de beoordeling! Normaal gesproken wordt er een sample-dop meegeleverd. Deze is als voorbeeld in elkaar gemonteerd. Aan de hand van deze dop kun je de andere doppen normaal gesproken goed in elkaar zetten. Ik heb zojuist ook even een montage-handleiding per e-mail toegezonden, die verduidelijkt eea. Met vriendelijke groet, Tom Huigen Vloerglijders.nl
Perfecte service. Ik werd goed naar de juiste vloerglijder verwezen aan de telefoon
Goede service. Navraag over maatvoering is uitstekend opgelost. Goede prijzen.
8 jul 2024
een echte speciaalzaak, goede uitleg, uitstekende producten en snelle levering
Mooie woorden, Hans! Dank daarvoor en wie weet tot een volgende keer. ^Tom
Klantenservice helemaal top Verzending super snel Prijs kwaliteit optimaal