Vloerglijders.nl- Logo - Beoordelingen

Vloerglijders.nl

1.212 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.210 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 jul. 2023
Vloerglijders.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 okt. 2023
Voor onze PVC vloer werden voetjes met vilt aanbevolen,, omdat vilt snel slijt, koos ik voor Teflon. Eerst een test met extreem maar dat beviel niet goed. Nu schuiven onze stoelen geluidloos. Ook als ik op de stoel zit hoor ik geen geluid. Zelfs niet als ik haaks over de "houtnerven" schuif. Gekozen voor een beweegbare voet omdat de stoelpoten niet te lood op de vloer staan. Met schijfje D is er het minste druk op de vloer. Nu al vaker bij stoelglijders besteld en weer niet teleurgesteld. Schijfjes zijn gemakkelijk te vervangen; goed over nagedacht. Daarbij: nette prijzen voor goede kwaliteit en altijd de volgende werkdag in huis.
GV
Guus v.
Alkmaar

17 okt. 2023
Wieltjes besteld welke op voorraad stonden. Bij hen besteld ivm de "vóór 16.00u besteld, dezelfde dag verzonden". Track & trace snel ontvangen. Echter 2 dagen later stond het pakket nog altijd als niet ontvangen/verwerkt door PostNL. Gemaild. Ik kreeg als antwoord dat er gemaild was dat het niet voorradig was en dat het die dag (2 dagen later dus) 's middags meeging met de pakketdienst. Die mail heb ik echter nooit ontvangen, ook niet in de spambox. Deze wordt dagelijks nagekeken en de orderbevestiging e.d kwam gewoon direct in de inbox. Aangegeven dat het handig zou zijn geweest als ze zorgdragen voor een webshop die up to date is. De snelle verzending is de enige reden dat ik bij hen besteld had. Tevens aangegeven de wieltjes niet meer te willen daar ik ze die dag nodig had (vandaar 2 dagen eerder besteld met de bovengenoemde belofte mbt verzenden) en ik inmiddels elders goedkoper en betere wieltjes gekocht had. Betreffende contactpersoon vond het nodig om met een nogal sarcastische ondertoon te vragen waar ik ze dan goedkoper en beter vandaan had, want in zijn ogen zijn zij de goedkoopste. Om hier nog op te reageren voel ik me toch echt te goed.

Beoordelingen voor Vloerglijders.nl

6 feb. 2024
1. Slimme maatvoering v.w.b. de hoogte: kennelijk goed gekeken naar de courante zetelmodellen. 2. zeer snelle levering. Wat kan beter: Tevergeefs zocht ik hoge 'schoentjes voor twee Van Waay-zetels (zonder wieltjes). Mijn zoon maakt ze nu van hout. Zo'n schoentje wordt met een inbus-boutje onder de poot (5 stuks) van de zetel bevestigd. Die zetel moet 5 à 6 cm omhoog. Het is dus niet de vervanging van een wieltje.
29 jan. 2024
Het was makkelijk om te monteren zelfs op mijn leeftijd 78 jaar. Ik denk dat het lang meegaat. Groet van Ruud

Erg fijn bedrijf.

Ik had iets verkeerd besteld en in het volste vertrouwen stuurde Vloerglijders me alvast de artikelen op die ik eigenlijk de eerste keer al had moeten bestellen. Uiteraard stuurde ik de te ruilen spullen ook meteen terug, maar toch, getuigt van vertrouwen en enorme service. Goede en snelle communicatie ook, echt een heel fijn bedrijf.
23 jan. 2024
Met het advies wat ik eerder kreeg van Ellen Broerse was ik enorm geholpen. Ik had er vier besteld besteld en deze bleken prima te passen. Ik ga nu dan ook een bestelling plaatsen voor de andere stoelen.
7 feb. 2024
Wij bestelden per abuis een te kleine maat meubelglijders. Teruggestuurd en na een paar dagen het geld terug op de rekening. De goede maat besteld en 2 dgn later weer in de brievenbus. Top!
Handige zoekhulp, prima prijs/kwaliteit, snelle levering en goed telefonisch bereikbaar, zonder keuzemenu. Vervangen veel simpeler dan gedacht. Hadden we dit maar veel eerder gedaan!!

Een perfect bedrijf met goed advies en klantvriendelijk personeel

Een perfect bedrijf met goed advies en een hoge kwaliteit aan producten. Wij zijn zeer tevreden op de manier van klanttevredenheid en hulp bij het zoeken van de juiste materialen.
Zeer goed geholpen! Er werd meegekeken welke vloerglijder zou passen onder mijn stoelen. En zo de juiste vloerglijder gevonden. Top bedrijf heel blij met het produkt!
AV
Alex V.
Oostburg

Tijdige levering

Een dag later thuisbezorging van het bestelde product. Geen onnodig groot pakket, maar gewoon een brievenbuspakketje. Product voldoet aan de verwachting
4 feb. 2024

Zeer tevreden.

Zeer snelle levering en alles is zonder problemen verlopen. Op de website staat alle info die nodig is om de correcte bestelling te kunnen maken.

Prima webshop

Prima telefonische bereikbaar. Goed advies gekregen. Product(en) zijn uitstekend. Na bestelling prompt verzonden. Zo hoort een webshop te zijn!
Bij vragen krijg je direct een antwoord. telefonisch altijd iemand bereikbaar. Bestellen is nagenoeg volgende dag al geleverd. Prima geregeld!
4 feb. 2024

Wederom spot on, goede oplossing en snel geregeld!

De site heeft goede, volledige en accurate omschrijvingen van de vloerglijders. In combinatie met snelle bezorging is dit echt een aanrader!

Zeer tevreden

Product is van goed kwaliteit. Product past precies. Eenvoudig gevonden door simpel met google te zoeken Bestelling eenvoudig Levering snel
HW
Hans W.
Noordwijk
Bijzonder snelle levering de volgende dag per post.nl Zeer vriendelijk aan de telefoon geholpen ivm een verkeerde bestelling mijnerzijds
Makkelijk toe te passen. Jammer van de zilverkleurige bout, zou graag zeart hebben gehad omdat het onderstel ook zwart is.

Precies wat ik zocht!

Prima bezorging ! En vloerglijders effektief om mijn wollen kleed te beschermen. En ze zijn niet opvallend !

Snelheid

Niets, vandaag besteld, morgen geleverd. Wat kan een mens meer wensen. Onze stoel glijdt weer zoals het moet.
29 jan. 2024
Super fijn en vriendelijk telefonisch geadviseerd. Bestellen ging makkelijk en verzending snel. Top service!
Zeer snelle afhandeling. Ook nadat ik het verkeerde artikel had besteld werd dit zeer snel gecorrigeerd.