Stokem-stoves.com- Logo - Beoordelingen

Stokem-stoves.com

28 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden91 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 nov 2022
Stokem-stoves.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 jun 2023
Ik heb een zwarte Stokem met regenkap en vonkenvanger en afdekhoes besteld en inmiddels ontvangen. Ik heb de kachel nog niet aan gehad dus kan daar nog niets over vertellen. De afdekhoes ziet er stevig uit maar deze heb ik ook nog niet gebruikt. De aflevering was voor mij een deceptie. In de email die je ontvangt, staan instructies waar je kan zien wat de levertijd is en wanneer deze is. Echter had de vaste vervoerder mijn bestelling uitbesteed aan een derde partij die niet op de hoogte was van deze email en de levertijd. Het gevolg was dat ik bij thuiskomst s'avonds de pakketten (ter waarde van ca. € 1150,00) zo opeens voor onze deur zag staan. Hierop heb ik een mail naar Stokem gezonden. Vervolgens kreeg ik een keurige email van Arno Godding terug waarin hij zijn excuses aanbood en uitlegde dat de oorzaak lag bij de derde partij die mijn bestelling afleverde. De vaste vervoerder zou hierop maatregelen nemen om een dergelijke aflevering te voorkomen. Kortom de kachel is mooi en degelijk maar in mijn geval was de aflevering niet helemaal correct. Ik vond het wel sportief dat Arno Godding mij een keurige email zond met zijn excuses. Er zijn genoeg bedrijven die in zo'n geval niet meer reageren.
RD
R. D.
Emmen

24 nov 2023
Prachtig product, mooi en efficiënt design houtkachel! De bezorging moet efficiënter; kwam nu in 3 delen in 2 weken door 2 verschillende transporteurs. Dat is lastig als je thuis moet zijn voor ontvangst. Ondanks de ter harte genomen tip voor de eerste stookbeurt de kachel met wasbenzine goed te poetsen zijn er vlekken gebleven. Op zich past het wel bij de totale 'outdoors look'. Tot slot, uitleg voor het in elkaar zetten van de kachelpijp ontbreekt. Het op maat maken van de kachelpijp voor plaatsing van de kachel onder een afdak van een veranda was een uitdagende klus. Zelfs voor een ervaren klusser. Maar, de Stokem brandt mooi!

Beoordelingen voor Stokem-stoves.com

Werd keurig binnen gestelde tijd bezorgd, zat mooi beschermd ingepakt en eenmaal uitgepakt ziet hij er stoer en veelbelovend uit. Met de bijgevoegde beschrijving was ie eenvoudig te monteren.
18 feb 2024
Goede service, snelle levering.

Perfect

Duidelijke informatie, snelle levering en uitstekende kwaliteit. Hier gaan we nog veel plezier aan beleven.
RD
R. D.
Emmen
13 jun 2023

Zwarte Stokem met regenkap en afdekhoes aangeschaft

22 aug 2023
Bestelling is goed afgeleverd, wij zijn heel tevreden, wat kunnen jullie extra doen, ik denk het volgende. Als de bestelling wordt afgeleverd zou ik er een persoonlijke noot bij doen, foto van jullie ontwerpers met een mooie tekst er bij, hartelijk dank voor je bestelling wij wensen je veel plezier met de bestelde ... , mocht er in de toekomst weer een bestelling worden gedaan, dan zijn wij jou weer van harte van dienst. Dan houdt je het contact als het ware warm, je hoopt altijd op een soort abonnementsbasis zaken te doen, dat de klant de volgende keer weer aan je denkt. Doet hij al, elke keer als je naar het vuur kijkt zie je in de zijwand Stokem staan, dat doen jullie goed. Ik zal jullie bij anderen aanbevelen.
28 jul 2023

Een blikvanger voor in je tuin!

Ik heb de RVS uitvoering. Een tuinhaard van top kwaliteit. Het is eenvoudig om de kachel aan te steken. Met het glazen deurtje heb je mooi zicht op het vlammen-spel in de haard. Ik kan er uren naar kijken. De RVS uitvoering zorgt ervoor dat na het inbranden de tuinhaard een unieke uitstraling krijgt
JV
Jeroen v.
Alphen aan den Rijn

Wat een geweldig mooie en fijne kachel

Wat een geweldige kachel… Wat issie mooi en wat brand hij fijn. Het rvs is schitterend en de kachel is vakwerk. En hij wordt alleen nog maar mooier. Goede beschrijving bijgevoegd, top. En hij werd binnen 3 dagen bezorgd, super dus. Hadden nog een vraag en die werd heel snel beantwoord.
Kwalitatief product en top service. De levering naar Spanje verliep ook heel soepel. Muchas gracias, M
21 nov 2023
Bestelproces eenvoudig en vlot. Voor de installatie had ik nog een vraag welke snel was beantwoord. Kachel is erg mooi en werkt fantastisch. Kortom een tevreden klant.
1 okt 2023
Snelle levering en degelijke verpakking. Product voldoet aan de verwachtingen. Opvolgen van mail verkeer kan beter. Later telefonisch prima opgelost.
30 mrt 2023

Een topper van een houtkachel.

Een topper! Prachtige houtkachel. Goed en snel vuur. Veilig, warm. Mooie uitvoering. We kijken er naar uit het eerste vuur van dit jaar te gaan maken!
20 sep 2023
Fantastische kachel. Verkleuring door hitte geweldig. Service super. En een paar handschoenen gratis erbij die ik niet eens bedongen had
PK
Perry K.
Purmerend
28 jul 2023

Goede Kwaliteit

Kwaliteit van geleverde bbq rooster is goed. Prijs en levering zijn ook prima maar verzendkosten aan de hoge kant.
21 apr 2023

Prachtige kachel

Manier van levering , goed verpakt om schade te voorkomen. Keurig op aangegeven tijd afgeleverd.
24 jun 2023

Super mooi ding.

Je hebt tuinhaarden en tuinhaarden, maar dit is een kwalitatief goed product.
8 sep 2023
Snelle levering, makkelijk te bestellen en een geweldig haard!