Fairybell.com/nl/

215 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.001 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 okt 2022
Fairybell.com/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Naar aanleiding van een schade door toedoen van veel wind hebben wij Fairybell benaderd en na prettig persoonlijk contact hebben we inmiddels een nieuw exemplaar ontvangen. Het is overigens inmiddels onze 3e Fairybell sinds een 10 jaar. (de vorige exemplaren hebben wij overgedragen aan de kopers van onze destijdse woning). Onze huidige woning staat direct in open terrein aan de IJssel en wij laten de Fairybell direct volledig zakken zodra de windkracht dreigt toe te nemen ter voorkoming van schade. Beste medewerkers van Fairybell, jullie maken het verschil tussen duur en veel geld. Top!!

Dit snoer was voor een oudere kerstboom met nog twee afstandsringen,maar het snoer tussen de stekkertjes was te kort om ze in de contra stekkertjes te doen,waardoor ik de lichtslang op enkele plekken los moest halen van de onderste afstandsring,om ze te kunnen aansluiten. Het goede vond ik de zeer snelle levering van het nieuwe aansluitsnoer.

Beoordelingen voor Fairybell.com/nl/

Direct besteld toen product weer leverbaar was en toen binnen twee dagen bezorgd. Prima dus
27 jan 2024
Snelle levering, boom even uitgetest. Pas in najaar gaat die naar buiten.
JD
Jan d.
Nuenen
top, jammer dan vandalen mijn originele snoer hadden doorgeknipt
10 feb 2024
Goed en correct geholpen.
4 feb 2024
Snel alles geregeld!
27 jan 2024
snelle levering
goed
11 feb 2024
Mooie verlichting de 10 meter 8000 Maar de adapters zijn heel erg snel stuk in twee maanden 7 moeten vervangen
Jullie duidelijke vragenlijst. Je bent er snel achter wat er aan de hand is. Alleen vind ik het wel raar dat wij de "fairybell" boom nu vier jaar hebben en dat nu voor de tweede keer al het stekker snoer het begeven heeft. Dat moet toch goed waterdicht zijn. Het is gelukkig nieuw te bestellen maar het hoort toch niet zo te zijn dat na iedere twee jaar, dat zo,n boom staat voor een paar weken, al vervangen moeten worden.
Ik heb een Fairybell Kerstboom van 4 mtr. Tijdens de storm laatst is de staander/stang/stokken afgebroken. Een nieuw setje stokken was niet aanwezig, maar ik kon me wel inschrijven voor als de voorraad weer aanwezig was. Enige dagen later netjes een mailtje ontvangen en de bestelling gedaan. Twee dagen later was het al weer geleverd. De aankomende Kerst zijn we er weer klaar voor.
20 jan 2024
Mooie aanbieding en snel geleverd! Ik heb deze nog niet uitgepakt, omdat ik dat pas in november doe. Maar omdat ik al een Fairybell heb van 4 meter, weet ik zeker dat deze ook helemaal aan mijn wensen voldoet!
Uitstekende service. Had een verkeerd onderdeel besteld en kwam daar pas een maand later achter. Kon het terugsturen en ruilen voor een het juiste onderdeel. Alles binnen een dag geregeld.

Binnen een dag in huis

Netjes verpakt en super snel verzonden binnen een dag in huis en voor een redelijke prijs nadat de storm de buis had geknakt omdat er iets tegenaan gewaaid was.
Super snelle levering. Zo toch nog plezier gehad van de Fairybell. Wel jammer dat de trafo met snoeren wordt geleverd. Had aan alleen trafo genoeg gehad.

Fantastisch snel geleverd

Ondanks drukke Kerstperiode de volgende dag al geleverd. Oude aansluiting verwijderd en nieuwe aangesloten. De lichtjes branden nu weer zoals het hoort.

Super service

Dag voor kerst Brak door de storm de mast af, online nieuwe mast besteld en de volgende dag al in huis, en dat een dag voor kerst, super service
Makkelijk online te zoeken welke onderdelen ik moest hebben. Bestelling doorloop je eenvoudig en de soullen waren de volgende dag in huis.
Direct antwoord op mijn vraag ontvangen en op de hoogte gehouden wanneer het product weer leverbaar zou zijn. Hele snelle levering
31 dec 2023
Lekker snel geleverd. Alleen onderdelen besteld. Lichtjesboom in de tuin doet het weer.