cookinglife.nl

4.44 / 5.00

14 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over cookinglife.nl

Heb al vaker iets besteld bij Cookinglife. Goede ervaringen mee. Artikelen worden snel geleverd en zijn goed verpakt. Mooie kwaliteit en gerenommeerde merken.

Goede en snelle levering

Het product dat ik nodig had, heeft een ronde ´kop´, en welk geleverd is niet, was dus niet erg tevreden.

Uf7di

Goed verpakt snelle levering , top

De glazen stolp was amper ingepakt een geluk dat dat is goed gegaan De vier ijslepels zaten gelukkig ineen doosje van de fabrikant zelf en de twee espresso lepels waren gewoon zonder enige verpakking in de doos gekwakt niet sjiek

Erg tevreden door jullie enorme assortiment.

Artikelen in goede staat ontvangen. Zeer goed verpakt om schade te voorkomen. Onder goede mail begeleiding het pakket kunnen volgen. Uitmuntend.

Gewoon top

Waarom geef ik de levering zo"n laag cijfer, wel de postNL had "mijn"vijzel naar een adres gebracht die niet op de verpakking stond. ergens in Epe. De Heer had het pakje wel open gemaakt, en daar lag een brief met mijn mobiele nummer. Om een lang verhaal kort te maken, het is dus goed gekomen. Maar van Cooking&life heb ik niks weer gehoord. Dat stoort mij.behoorlijk. Vriendelijk groeten HA-Ni

Daar er een artikel niet meer te krijgen was hebben ze een deel teruggestort , verder zeer vlotte behandeling, had gewoon de pech dat niet alles voorradig was, ondanks alles toch zeer tevreden

Snelle levering en de producten (glaswerk) waren zeer goed verpakt. Via e-mail wordt je op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

Super winkel

zeer tevreden over de snelle levering en het product was veilig ingepakt