Review Overzicht
Klanten zijn zeer tevreden over de snelle levering van hun bestellingen. De verpakking wordt als degelijk en veilig ervaren. Klanten zijn overwegend positief over de kwaliteit en uitstraling van de producten. Ook wordt de klantenservice als behulpzaam en oplossingsgericht ervaren, vooral bij problemen of vragen. Veel klanten vinden de prijzen acceptabel of scherp. Problemen worden doorgaans snel en adequaat opgelost, vaak naar tevredenheid van de klant. Daarnaast waarderen klanten het ruime en veelzijdige assortiment. Er zijn soms opmerkingen over te veel verpakkingsmateriaal. Enkele klanten vinden de prijzen wat hoog. Ook komt het voor dat sommige populaire producten niet op voorraad zijn.
Deze tekst is automatisch gegenereerd door een AI-systeem op basis van gebruikersbeoordelingen.
Was deze informatie nuttig voor jou?
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie
Hoe Trusted Shops namaakbeoordelingen voorkomtReviewscookinglife.nl
(6)
(0)
(4)
(204)
(1260)
Geverifieerd
Goed, beter, best absoluut
Toen cookinglife nog een winkel in de stad had ,kochten mijn echtgenoot en ik al le creuset pannen .,broodroosters lekkere geuren voor de flesjes in de bij gekozen.De nieuwe koekenpannen worden aanstaande zaterdag door mijn dochter en mijzelf ingebrand.Ikhad twee keer gekocht .1zending is verjaardag cadeaus voor haar.
Cookinlife is voor mij betrouwbaar,goede spullen,ik wil niet ergens anders kopen.Veel succes en nieuwe kopers zullen niet teleurgesteld worden. Vr.gr.J.F.Burghard-Bakker
Antwoord van cookinglife.nl
Beste mevrouw J.F. Burghard-Bakker,
Hartelijk dank voor uw prachtige review en uw vertrouwen in Cookinglife — wat ontzettend leuk om te lezen dat u al sinds de tijd van onze winkel in de stad zo tevreden bent met uw aankopen (van Le Creuset tot broodroosters en geuren).
Wat een mooi moment ook: samen met uw dochter de nieuwe koekenpannen inbranden en dan ook nog een zending als verjaardagscadeau voor haar — daar wordt een mens blij van.
Ik wens u en uw dochter heel veel plezier met de pannen en natuurlijk alvast een fijne verjaardag(voorpret) voor haar!
Met vriendelijke groet,
Charlie
Cookinglife
Geverifieerd
Ik heb de 18 delig serviessets Delice blauw en groen besteld omdat ik van alles minstens 8 exemplaren wilde. De twee kleuren staan prachtig bij elkaar. De borden zijn super mooi van kleur en goed geglazuurd.
Bij levering ( die overigens snel was) bleken er een paar oneffenheden. Ik heb na het sturen van foto's direct andere exemplaren ontvangen. Hele goede klantenservice dus ook.
Ik ben heel blij en tevreden met het servies en de afhandeling bij Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste E.M.M. WALET,
Bedankt voor uw prachtige review – wat een kleurrijke combinatie, Delice blauw en groen! Fijn om te horen dat de borden zo mooi van kleur zijn en goed geglazuurd, en dat de levering snel was. Jammer van de kleine oneffenheden, maar geweldig dat de vervangingen na uw foto’s direct zijn gelukt. Wat fijn dat u zo tevreden bent met het servies én onze afhandeling.
Als u uw positieve ervaring ook op Trustpilot wilt delen, dan zou dat ons enorm helpen. U kunt via deze link eenvoudig een review achterlaten: Trustpilot review achterlaten.
Geniet van uw servies en de mooie gedekte tafel!
Met vriendelijke groet,
Cookinglife team
Geverifieerd
Prima service.
Aantal goederen besteld,waaronder servies-set. Bij levering bleek 1 bord gebroken te zijn. Contact gezocht via mail, uitgelegd en gevraagd of men nog ergens zo'n bord had liggen.
Werd direct opgepakt, binnen 3 dagen had ik niet 1 maar zelfs 2 nieuwe borden binnen. Geen discussie, geen gezeur over verzendkosten, maar direct service.
Dikke prima!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Mark,
Bedankt voor je bericht! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service.
Jammer van het gebroken bord, maar geweldig dat de vervanging snel is aangekomen—en twee nieuwe borden maakt het extra fijn!
Zou je jouw ervaring willen delen in een review? Daar maak je ons én andere klanten erg blij mee: Trustpilot review achterlaten.
Als we nog ergens mee kunnen helpen, laat het gerust weten.
Met vriendelijke groet,
Cookinglife team
Geverifieerd
Blij met servies en bestek.
Communicatie kan alleen iets beter. De website vermeldde dat alles op voorraad was en de volgende dag verzonden zou worden, maar na de bestelbevestiging bleef het een paar dagen stil.
Eind van de week begin van de middag een poging gedaan om de klantenservice te bellen, maar die bleek alleen 's ochtends bereikbaar - op de website staan helaas verschillende tijdstippen. Om die reden de app geprobeerd: de chatbot gaf aan dat ik zo snel mogelijk iets zou horen. Na die app heb ik niets meer gehoord, maar werd mijn bestelling de volgende dag blijkbaar wel verzonden. Al met al een week later dan beloofd, maar goed verpakt ontvangen.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste GC Roover,
Bedankt voor je bericht – en wat fijn om te horen dat je blij bent met het servies en bestek! Ik help je hier graag mee.
Het spijt me dat de communicatie en levering niet liepen zoals beloofd. De stilte na de bestelbevestiging, de onduidelijke bereikbaarheidstijden en de latere verzending dan aangegeven zijn zeker niet de ervaring die we willen bieden. We nemen je feedback mee om onze informatie op de website en de bereikbaarheid duidelijker en consistenter te maken.
Als je wilt, kijk ik graag na wat er precies is gebeurd bij jouw bestelling (bijv. de belofte “volgende dag verzonden” vs. de daadwerkelijke verzenddatum). Zou je hiervoor je ordernummer (start met CLS) en het e-mailadres waarmee je hebt besteld met me willen delen? Dan pak ik dit voor je op en koppel ik terug wat we vinden.
Ben je verder tevreden met je aankoop en is alles naar wens? Dan zouden we het heel waarderen als je een review wilt achterlaten via Trustpilot: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl. Jouw feedback helpt ons echt om te verbeteren.
Dank je wel voor het delen van je ervaring, en nogmaals excuses voor het ongemak. Laat me weten hoe je wilt dat ik dit vervolg geef.
Met vriendelijke groet,
Cookinglife team
Geverifieerd
De koffiekopjes zijn iets aan de kleine kant, maar wel erg mooi om te zien. Ik heb dezelfde stijl besteld als het servies, wat zorgt voor een mooie match. Het servies vond ik wel wat prijzig; het was leuk geweest als daar ook een korting op had gezeten. Verder ervaar ik het eten van de bordjes als erg prettig en heb ik eigenlijk niets aan te merken. Ik ga er ook heel zorgvuldig mee om, zowel met het servies als met de koffiekopjes 🤍😊
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Danique,
Dank je wel voor je fijne bericht! Wat leuk om te horen dat de koffiekopjes zo mooi matchen met je servies — interieur goals! 🤍
Ik begrijp dat de kopjes voor jou iets aan de kleine kant zijn. Als je liever een grotere maat hebt, laat me gerust weten welke inhoud (bijv. in ml) je prettig vindt. Dan denk ik met je mee over een passende keuze of helpen we je graag met ruilen.
Mocht je willen retourneren of ruilen, dan zorgen we er samen voor dat alles goed en veilig verpakt wordt. Een paar handige inpaktips voor servies en kopjes:
- Bescherm bordjes rondom (bijv. met karton en folie) zodat ze niet kunnen schuiven.
- Wikkel kopjes in noppenfolie en zorg dat ze elkaar niet raken.
- Gebruik een stevige doos, goed dichtgetaped en bij voorkeur met een “Breekbaar” label.
- Even zachtjes schudden: hoor je niets bewegen, dan zit je meestal goed.
Wat betreft de prijs: ik snap je gevoel helemaal. Voor zakelijke bestellingen vanaf €500 is het mogelijk een offerte aan te vragen; daarbij kijken we altijd of er een korting mogelijk is. Bestellingen onder €500 kunnen gewoon via de webshop geplaatst worden.
Als je verder tevreden bent, zou je het leuk vinden om jouw ervaring te delen? Een review helpt ons enorm en anderen ook bij hun keuze. Je kunt die hier achterlaten: Review op Trustpilot.
Laat me gerust weten welke maat je in gedachten hebt of als ik ergens anders mee mag helpen!
Met vriendelijke groet,
Cookinglife team
Geverifieerd
Producten goed en veilig ingepakt. Ze verkopen mooie producten van goede kwaliteit.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Suhayni Privania,
Hartelijk dank voor je mooie review!
Fijn om te horen dat de producten goed en veilig waren ingepakt en dat je zo tevreden bent over de kwaliteit en ons assortiment.
Veel plezier met je bestelling en hopelijk tot een volgende keer bij Cookinglife!
Met vriendelijke groet,
Charlie – Cookinglife klantenservice
Geverifieerd
Geweldige klantenservice!
Toen mijn zending niet compleet bleek te zijn bij aflevering, is er door de klantenservice meteen actie ondernomen en kwam het niet verzonden item alsnog in diezelfde week.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Marjo Baayen,
Wat fijn om te lezen dat we meteen actie hebben kunnen ondernemen en dat het ontbrekende item alsnog dezelfde week bij je is bezorgd — zo hoort het (en anders gaan wij erachteraan).
Zou je, als je een minuutje hebt, jouw ervaring willen delen in een review? Dat helpt andere klanten enorm.
https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl
Dank je wel alvast!
Hartelijke groet,
Charlie
Cookinglife klantenservice
Geverifieerd
Netjes verpakt en bezorgd. Prachtig servies. Er waren wel 2 enorme dozen met vulling nodig voor 6 kleinere pakketjes. Bij gebrek aan 2 servies sets, gekozen voor 1 set en een samen gestelde set. De samengestelde kwam op 15€ oid meer uit. Bij levering bleek er geen enkel verschil tussen de set en de losse items. Alles zat los per onderdeel van 6. Was wel netjes geweest als hierop geanticipeerd was.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Dian,
Bedankt voor je bericht – fijn om te horen dat alles netjes verpakt en bezorgd was en dat het servies bevalt! Daar worden we blij van.
Ik begrijp je punt over de twee grote dozen met veel vulling voor meerdere kleinere pakketjes. Bij grotere of samengestelde orders kan het inderdaad voorkomen dat we in meerdere pakketten verzenden, wat geen invloed heeft op de bezorgkosten. Ik snap dat dit qua volume niet ideaal voelt, en je feedback helpt ons om dit verder te verbeteren.
Over het prijsverschil tussen de servies set en de los samengestelde set (ongeveer €15): het spijt me dat het verschil en de verpakking (alles per los onderdeel) niet duidelijk waren. Ik kijk dit graag voor je na. Zou je mij het ordernummer (begint met CLS) en het e-mailadres waarmee je de bestelling hebt geplaatst willen sturen? En als het kan ook de exacte productnamen (de set en de losse items) die je hebt gekozen. Dan kan ik controleren of het prijsverschil klopt voor die specifieke samenstelling en je een heldere toelichting geven.
Laat gerust ook weten of je verder nog iets wilt dat we voor je oplossen (bijvoorbeeld een aanpassing), of dat je dit vooral als feedback wilde doorgeven. Ik help je graag verder.
Met vriendelijke groet,
Cookinglife team
Geverifieerd
De originele dozen waarin de borden zaten (direct vanuit de fabriek) waren vrij fragiel. Uit zes dozen was één bordje licht beschadigd. Gelukkig waren de individuele dozen goed verpakt in een grote doos. De verpakking en levering door de fabrikant laat echter te wensen over. Verder was de levering snel en de prijs netjes. Ik ben blij met mijn nieuwe servies
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Joris,
Bedankt voor je bericht – en fijn om te horen dat je blij bent met je nieuwe servies! Jammer dat de fabrieksdozen wat fragiel waren en dat één bordje licht beschadigd aankwam. Dat is natuurlijk niet de bedoeling; we willen dat je borden tiptop op tafel komen, zonder buts of barst.
Ik help je hier graag mee verder. Wil je me laten weten wanneer je bestelling is geleverd?
- Levering binnen 48 uur geleden? Meld de schade dan meteen via ons online retourportaal: cookinglife.returnless.com/en. Houd je ordernummer en e-mailadres bij de hand. Tip: bij schade/breuk aan servies hoef je het beschadigde bord niet retour te sturen; we handelen dit af als schade.
- Meer dan 48 uur geleden? Dan valt het helaas buiten onze richtlijnen om schade te melden. Laat me alsnog even weten wanneer je het pakket hebt ontvangen, dan leg ik je graag uit wat (nog) mogelijk is.
Deel je leverdatum en ordernummer gerust met me, dan zorg ik dat je snel de juiste vervolgstap hebt.
Met vriendelijke groet,
Cookinglife team
Geverifieerd
Alles goed, van bestellen t/m levering, prima.
Zoals het de afgelopen tijd ging was prima. Veel keuze, normale prijzen. Goede verpakking en vlotte verzending en levering. En eerlijk is eerlijk..Al zou de zending er langer over doen ligt dat aan de bezorger en niet aan Cookinglife.
Mooie producten van goeie kwaliteit.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste S.R. Moman,
Dankjewel voor je geweldige feedback! Wat fijn om te horen dat alles van bestellen tot levering prima is verlopen en dat je tevreden bent met de kwaliteit van onze producten. Ook bedankt voor je begrip rondom eventuele vertragingen bij de bezorgdienst — we doen ons best om alles zo vlot mogelijk te laten verlopen.
Als je jouw ervaring wilt delen, zouden we het fantastisch vinden als je een review achterlaat op Trustpilot: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl. Jouw mening helpt andere klanten én ons enorm.
Heb je nog vragen of kunnen we ergens mee helpen? Laat het gerust weten; ik denk graag met je mee.
Met vriendelijke groet,
Charlie
Cookinglife team
Geverifieerd
Mooie producten en goede service
Mooie producten! Scherpe prijzen. Snelle verzending. Top klantenservice: toen ik een keer een fout maakte in mijn bestelling, werd er meteen een nieuw pakket naar me opgestuurd!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Jacobien van Dijke - Jansen,
Wat leuk om te lezen—heel erg bedankt voor je mooie review!
Fijn dat je onze producten, prijzen en snelle verzending zo waardeert, en helemaal top dat we je destijds snel konden helpen toen er iets misging met de bestelling.
Ik wens je heel veel plezier met je bestelling en hopelijk tot een volgende keer bij Cookinglife!
Hartelijke groet,
Charlie
Cookinglife
Geverifieerd
Absolutely brilliant service. I ordered one day and, had it not snowed so much, it would have been delivered next day. The plates I bought are gorgeous. I am very happy and will definitely be back.
Antwoord van cookinglife.nl
Dear Melanie,
Thanks so much for your lovely message — you just made our day! We’re thrilled to hear you love the plates and that everything (snowstorms aside!) went smoothly. We can’t wait to welcome you back next time.
If you have a moment, we’d be super grateful if you could share your experience in a review: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl. It really helps us out.
Wishing you lots of joy using your new plates!
Kind regards,
Charlie
Cookinglife team
Geverifieerd
Sterke wijnglazen en mooie vormgeving. En al enige tijd beschikbaar, dus als er iets kapot gaat, kun je bij bestellen.
Super service en levering!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste G Hoogendam,
Wat leuk om te lezen—dank u wel voor uw mooie review!
Fijn dat u zo tevreden bent over de stevige wijnglazen, de vormgeving én onze service en levering.
Ik wens u heel veel plezier met uw bestelling, en mocht er later ooit een glas sneuvelen: we helpen u natuurlijk graag met bijbestellen.
Hartelijke groet,
Charlie
Cookinglife klantenservice
Geverifieerd
Fijne website + fijne bestel ervaring
Prima eerste bestel ervaring. Fijne website met zeer goede productfoto's. Het serviesgoed is in het echt nog mooier!
Zeer hoge kwaliteit en snel en goed verpakt ontvangen. Aanrader!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Shirley,
Bedankt voor je bericht! Wat fijn om te horen dat je eerste bestelervaring zo positief was. We worden helemaal blij van je complimenten over onze website, de productfoto’s en—het allerbelangrijkst—dat het servies in het echt nóg mooier is. Ook super dat alles snel en goed verpakt is aangekomen.
We wensen je heel veel plezier met je nieuwe servies!
Als je het leuk vindt om je ervaring ook op Trustpilot te delen, dan kan dat via: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl. Daarmee help je andere klanten ook een goede keuze te maken.
Laat het me gerust weten als ik nog ergens bij kan helpen.
Met vriendelijke groet,
Cookinglife team
Geverifieerd
Gewoon alles snel en netjes geregeld en geleverd. Prima kwaliteit voor een zeer aanvaardbare prijs.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Aad Groos,
Hartelijk dank voor je mooie review! Fijn om te horen dat alles snel en netjes is geregeld en geleverd, en dat je tevreden bent over de kwaliteit en prijs.
Heel veel plezier met je bestelling en graag tot een volgende keer bij Cookinglife.
Met vriendelijke groet,
Charlie – Cookinglife klantenservice
Geverifieerd
Mooi servies, speendoekje geleverd.
Toen het niet duidelijk was of het servies dat ik wilde bestellen wel of niet op voorraad was, had ik binnen een paar minuten antwoord. De levering was echt supersnel!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Aggie Wintraecken,
Bedankt voor je fijne bericht! Wat goed om te horen dat je zo snel duidelijkheid kreeg over de voorraad en dat de levering supersnel was—daar doen we het voor. Ik ben Charlie en ik help je graag verder als je nog vragen hebt.
Geniet van je nieuwe servies! Zou je je ervaring willen delen met een review? Dat waarderen we enorm: Trustpilot.
Als er nog iets is waar ik mee kan helpen, laat het me gerust weten.
Met vriendelijke groet,
Cookinglife team
Geverifieerd
Goeie en snelle service!
Hadden helaas wat schade bij de bestelling, dit was binnen een paar dagen opgelost dmv nieuwe bordjes en kommen! Echt top
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Agnes,
Wat fijn om te lezen—dank u wel voor uw mooie review en de 5 sterren!
Jammer dat er schade bij de bestelling was, maar des te beter dat het snel is opgelost met nieuwe bordjes en kommen.
Ik wens u heel veel plezier met uw bestelling, en als er ooit nog iets is: u weet ons te vinden.
Hartelijke groet,
Charlie
Cookinglife
Geverifieerd
Goed verpakt, snel geleverd. Zou graag de 6 flessen origineel verpakt zien omdat het veel materiaal bespaard
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Henriette,
Dank je wel voor je mooie review—fijn om te horen dat alles goed verpakt was en snel is geleverd.
Je tip over het liefst _6 flessen in de originele (om)verpakking_ ontvangen om verpakkingsmateriaal te besparen, is heel terecht.
We kiezen soms voor extra omdozen/vulmateriaal om glas en flessen tijdens transport zo goed mogelijk te beschermen, maar ik geef jouw feedback graag door aan ons magazijn-/verzendteam zodat we kunnen kijken waar dit slimmer en duurzamer kan.
Als je je ordernummer (begint meestal met **CLS**) erbij zet, kan ik het ook specifieker laten meenemen voor deze zending.
Met vriendelijke groet,
Charlie
Cookinglife klantenservice
Geverifieerd
Snelle levering in prima stevige verpakking.
Bestelling is met zorg verwerkt; top!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Jolanda Protzman,
Wat fijn om te lezen—dank je wel voor je mooie review! Snelle levering, stevige verpakking én met zorg verwerkt: daar doen we het voor.
Ik wens je heel veel plezier met je bestelling en hopelijk tot een volgende keer bij Cookinglife!
Hartelijke groet,
Charlie – Cookinglife
Geverifieerd
De keuzemogelijkheden zijn veelzijdig. Bij Cookinglife heb ik datgene gevonden waar ik al een tijdje naar op zoek was. Een servies met een uitstraling van klasse. Hoop dat ik nog heel lang van het servies kan blijven genieten. Als ik weer iets nodig heb, zoek ik niet langer op andere sites maar ga meteen naar Cookinglife. Weet zeker dat ik snel een keus kan maken.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Lizet,
Hartelijk dank voor je mooie en positieve review! Wat fijn om te lezen dat je bij Cookinglife precies hebt gevonden waar je naar op zoek was en dat het servies zo goed bevalt. We hopen dat je er nog heel lang van mag genieten en dat je bij een volgende aankoop weer net zo snel en makkelijk kunt slagen.
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of hulp nodig hebben, dan staan we uiteraard graag voor je klaar.
Veel plezier met je nieuwe servies!
Met vriendelijke groet,
Cookinglife team