cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

785 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.779 beoordelingen in totaal

28 apr 2024
25 april twee servies sets besteld en de volgende ochtend vroeg al in huis. Wat een vlotte service👍👍. Zaten ondanks het goede inpakken 3 beschadigde voorwerpen bij, echter is dit snel opgelost als je hier contact over opneemt. Mocht ik in de toekomst meer serviesgoed nodig hebben kom ik zeker bij jullie terug. Vlotte verzending, prima service als er iets niet klopt/beschadigd is. En makkelijk benaderbaar, en erg vriendelijk.

In de toekomst bestel ik hier niet meer. Bij mijn eerste bestelling eerder dit jaar (3 bakplaten) was een van de artikelen die ik besteld had plots niet op voorraad. Het duurde echter 3 maanden voordat deze werd nageleverd zonder tussentijdse updates. Toen ik zelf achter de status van mijn bestelling aan wilde gaan ( ik had niet verwacht ooit nog iets te ontvangen) bleek het super lastig om cookinglife te bereiken. Ook leek de klantenservice (via telefoon) uitbesteed te zijn waardoor ik alleen maar een toezegging kreeg dat het er echt aankwam en er verder niet veel actie kon worden ondernomen. Na de eerste ver van ideale ervaring besloot ik (nu tot mijn spijt) deze site nog een kans te geven en heb ik weer wat besteld. Vrij snel na de bestelling kreeg ik wederom een mail dat een van de producten niet op voorraad was en dat als ik niet wilde wachten ik op die mail kon reageren dat ik het product niet meer hoefde en dat ik dan zsm mijn geld terug zou ontvangen. Omdat ik dit keer geen zin had om 3 maanden te wachten en de bestelde producten op korte termijn nodig had besloot ik op dit aanbod in te gaan. Een dag nadat ik dit heb aangegeven ontving ik tot mijn verbazing nog een verzendbevestiging. Inmiddels had ik het product al ergens anders besteld en was deze ook onderweg. Tot mijn irritatie kreeg ik in de loop van de week het product dat ik niet meer hoefde te hebben opeens toch bezorgd. Nu ben ik al een week bezig om de retour te regelen maar dit lijkt niet te vlotten. Na een aantal automatisch gegenereerde mails kreeg ik als klap op de vuurpijl een mail terug dat retour voor eigen rekening is.... Nu heb ik een aantal dagen geleden aangegeven dat ik mijn geld zsm terug wil en best eerst het product retour wil sturen maar dat ik dit zeker niet voor eigen rekening ga doen. Tot op heden hier nog geen reactie op mogen ontvangen en ik begin een beetje het vertrouwen te verliezen dat dit nog op korte termijn op een passende manier opgelost gaat worden. In het kort: Misschien prima prijzen ten opzichte van andere webshops mits alles goed gaat. Maar een drama als er ook maar iets geregeld moet worden als het (aan de kant van cookinglife) fout gaat met een bestelling. In het vervolg spendeer ik wel die extra euro en bestel ik het lekker ergens anders.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

Snelle reactie op onze mail. Klacht werd direct opgepakt. Voor het beschadigde artikel (onderbord) werd meteen een nieuw bord opgestuurd.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Sandra, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat alles naar wens is opgelost.  Veel plezier met je nieuwe onderbord! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Bestelling snel geleverd en goede klantenservice!

Bestelling snel geleverd, er was helaas 1 product met productiefout en dit is super snel opgelost! Ontzettend bedankt!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Carly, Bedankt voor je mooie review! Het is fijn om te horen dat we je snel hebben kunnen helpen met het probleem. Veel plezier met je bestelling en we zien je graag terug bij Cookinglife! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
18 sep 2024

Goede service bij vervangen kapot serviesgoed

Ik had 24 mokken en 12 bijbehorende kommen besteld. Toen deze werden geleverd waren er 3 mokken en 6 kommen kapot. Dit kwam omdat ze niet goed verpakt waren. Na contact met Cookinglife en het toesturen van de foto's werd dit snel en goed opgelost en de nieuwe mokken en kommen werden nu wel goed verpakt verstuurd en kwamen dus heel op bestemming aan. Bedankt voor de goede service.
18 sep 2024
Beste Kim, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat de vervanging van de mokken en kommen goed is verlopen. We hopen dat je nu volop kunt genieten van je complete set. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, staan we natuurlijk graag voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
2 sep 2024
Great wine rack. Delivery issue was just an error. It was resolved sensible. Good communication. Product is thé best I could find. Delighted.
3 sep 2024
Dear Eric, Thank you for your positive review! We are glad you are happy with your wine rack and that we were able to resolve the delivery issue to your satisfaction. Great to hear that you also appreciated the communication and the quality of the product. We hope to welcome you at Cookinglife again soon! Kind regards, Team Cookinglife
23 aug 2024
17 sep 2024
Beste Robbert, Bedankt voor je 5 sterren! We zijn blij dat je tevreden bent. Tot de volgende keer bij Cookinglife! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
16 aug 2024

Snelle verzending en bij sommige artikelen een concurrerende prijs

Ik hou van koken en heb regelmatig dingen nodig. Het is niet voor de eerste keer dat ik, na prijsvergelijk, bij Cookinglife uitkom. Ik had 2 leuke kannen besteld om deze cadeau te doen. Ik was alleen een beetje laat met bestellen, maar ik weet dat ze altijd snel verzenden en mijn bestelling dus op tijd zou kunnen aankomen. En jeej...ik had ze op tijd binnen (helaas glipte 1 van de kannen uit de verpakking ...aan gruzelementen ...en moest ik mijn plannen aanpassen, maar daar kan Cookinglife natuurlijk niets aan doen 😒). 'Lang verhaal lang😄' ik kan Cookinglife zeker aanraden😊
19 aug 2024
Beste S. Sloekers, Bedankt voor je mooie review en je vertrouwen in Cookinglife! Super dat de kannen op tijd zijn aangekomen, maar wat balen dat één van de kannen beschadigd is geraakt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, ook al kunnen wij daar inderdaad weinig aan doen. Via de mail hebben wij een bericht naar je verzonden hoe je de schade het beste bij ons kunt melden, zodat wij het zo snel mogelijk voor je kunnen afhandelen.  We hopen dat je ondanks dit voorval toch nog veel plezier hebt van je aankoop en zien je graag terug bij Cookinglife voor al je toekomstige kookavonturen! 😊 Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Goede service

De zending verliep in eerste instantie niet goed door een rommelig proces bij Post NL waardoor de pan terug gestuurd werd naar CookingLife. Na een prettig contact met hen is het opnieuw verstuurd en werd de pan de volgende dag geleverd. De pan is wat we ervan verwachtte en werd aangeboden tegen een goed prij d
13 aug 2024
Beste MJ Spel, Het is fijn om te horen dat je uiteindelijk tevreden bent met je aankoop en dat we je hebben kunnen helpen om het probleem met de verzending op te lossen. We zijn blij dat de pan aan je verwachtingen voldoet en dat je de prijs goed vond! Bedankt voor je geduld en je positieve feedback! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Bueno Paella pan en wijnglazen

Super blij met mijn paella pan! Het is echt de mooiste pan van mijn leven en ik kan niet wachten om een heerlijke spaanse avond te verzorgen met bijpassende vino's in mijn nieuwe wijnglazen. Ik ga hier zeker vaker bestellen, perfecto!
9 aug 2024
Beste Charlotte Vos, Wat geweldig om te horen dat je zo blij bent met je paella pan! We zijn ontzettend blij dat je het de mooiste pan vindt en dat je een heerlijke Spaanse avond plant met bijpassende wijnen en je nieuwe wijnglazen. Het klinkt als een fantastisch plan! We kijken ernaar uit je in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Veel plezier met je nieuwe aanwinsten! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
31 jul 2024

Zeer tevreden!

Nadat ik mijn bestelling per ongeluk verkeerd had doorgegeven, heb ik contact gehad met de klantenservice. Ze reageerden snel en gaan mij de rest vd bestelling nazenden. Zonder extra verzendkosten!! Zeer tevreden 😃
31 jul 2024
Beste Diana, Bedankt voor je fijne review! We zijn blij dat je zo tevreden bent. Veel plezier van je bestelling en hopelijk tot snel bij Cookinglife!😊 Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
9 aug 2024

Mooie merken en goede kwaliteit

Mijn bestelling werd de volgende dag al geleverd. Netjes verpakt. Ik heb al vaker bij Cookinglife besteld en altijd naar tevredenheid. Ze hebben mooie merken van uitstekende kwaliteit.
9 aug 2024
Beste Elsa, Bedankt voor je fijne review! We zijn blij dat je de volgende dag je bestelling al ontvangen hebt en dat alles naar wens was verpakt. Het is geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze merken en kwaliteit. We kijken ernaar uit je weer te mogen verwelkomen bij Cookinglife! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Heel blij mee!

Wij zijn heeeel blij met ons nieuwe keukengerei!! Hele mooie messenset, snijplankjes en tapasplankjes besteld voor in huis. Opgehaald in Groningen, we komen binnenkort zeker weer terug🎉
9 aug 2024
Beste Huize Warmoesstraat, Wat fijn om te horen dat je zo blij bent met je nieuwe keukengerei! We zijn verheugd dat de messenset, snijplankjes en tapasplankjes naar wens zijn. Het was een genoegen om je in Groningen te verwelkomen. We kijken ernaar uit je binnenkort weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Uitstekende service

Vorige week een pannen set besteld bij Cookinglife.nl en deze snel en netjes binnen gekregen! Ze waren netjes ingepakt en en goed beschermd. Erg blij mee! 5 sterren zeker verdiend.
9 aug 2024
Beste Thies van der Sluis, Hartelijk dank voor je vijfsterrenbeoordeling! We zijn blij te horen dat je je pannenset snel en netjes hebt ontvangen en dat de verpakking goed beschermd was. Fijn dat je er erg blij mee bent. We waarderen je feedback en hopen je binnenkort weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
8 aug 2024

Betrouwbare webshop met mooie merken!

Betrouwbare webshop met mooie merken. Het servies en glaswerk aanbod is uitzonderlijk. Waar vind je dit aanbod bijelkaar? Voor het hele koken en tafelen aanbod kan je hier slagen!
9 aug 2024
Beste Lucinda, Bedankt voor je fantastische feedback! We zijn verheugd te horen dat je onze webshop betrouwbaar vindt en ons assortiment aan servies en glaswerk uitzonderlijk waardeert. Het is geweldig om te weten dat je bij ons alles kunt vinden voor koken en tafelen. We hopen je snel weer te mogen helpen! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
13 aug 2024

Supersnelle oplossing van de klacht

Hadden 2 beschadigde kopjes van de 10 bestelde; na een melding te hebben gedaan werden we de dag erna verblijd met 2 nieuwe kopjes! Perfect en super snel de klacht verholpen😁
14 aug 2024
Beste Roos, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat alles snel is opgelost.  Veel plezier met je kopjes! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
25 jul 2024

Nette prijs, snelle levering

Nette prijs, snelle levering. Zoals verwacht mag worden, maar wat niet voor elk bedrijf is weggelegd. Als ik weer iets nodig heb kom ik hier zeker terug.
25 jul 2024
Beste Berni, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de nette prijs en snelle levering! We doen ons best om te voldoen aan de verwachtingen en zijn blij dat we je hebben kunnen overtuigen. We kijken ernaar uit je weer te verwelkomen voor je volgende aankoop. Veel plezier met je ZiiPa SPETINA Vershouddoos Set 6 Antraciet! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife.
9 aug 2024
Het Boska kaasmesje is echt een uitkomst voor mij als kaasfanaat. Alle setjes inmiddels in m'n keuken. Al mijn bezoek ook aangeraden om ze te halen!
9 aug 2024
Beste Jasmijn, Wat fantastisch om te horen dat het Boska kaasmesje een uitkomst voor je is! We zijn blij dat je het zo waardeert en dat je al je bezoek hebt aangeraden om ook setjes aan te schaffen. We hopen dat je veel plezier hebt van je nieuwe keukengerei. Bedankt voor je aanbeveling! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
9 aug 2024
Geweldige ervaring met Cookinglife. Superleuk assortiment en ook snel geleverd. Ga zeker weer bestellen bij Cookinglife en zal het ook aanraden!
9 aug 2024
Beste Stephanie I. van Zanden, Bedankt voor je geweldige feedback! We zijn blij te horen dat je een fantastische ervaring hebt gehad met ons assortiment en de snelle levering.  We kijken ernaar uit je weer te mogen verwelkomen en waarderen je aanbeveling enorm! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
23 jul 2024
Prachtig assortiment. Verschillende kopjes besteld en helaas was er 1 beschadigd (kan gebeuren). Dit is uiteindelijk naar tevredenheid opgelost.
23 jul 2024
Nieky,   Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is opgelost. Veel plezier met je kopjes en we hopen je snel weer te zien bij Cookinglife. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
9 aug 2024
top service! Nadat er een klein scheurtje in één van de mokken zat, super snel een nieuwe geleverd gekregen na contact met de klantenservice.
9 aug 2024
Beste Es, Bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en dat we snel een nieuwe mok hebben kunnen leveren. We waarderen je feedback en staan altijd klaar om te helpen. Veel plezier met je nieuwe mokken! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
6 aug 2024
Snelle levering. Als er een onderdeel ontbreekt krijg je gelijk antwoord op je mailtje. En de dag erna wordt het alsnog geleverd. Echt top !
6 aug 2024
Beste Irma, Bedankt voor je review! Wat jammer om te horen dat jouw bestelling eerst niet goed is geleverd, maar het is goed om te horen dat wij de fout snel hebben kunnen herstellen.  We hopen je snel weer te zien bij Cookinglife voor nog meer kookplezier!  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife