cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

1.500 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.668 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2018
cookinglife.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Ik was in eerste instantie erg ontevreden: de bestelling was niet compleet en de klantenservice was onbereikbaar. Inmiddels heeft de klantenservice contact met me opgenomen en het goed afgehandeld.

29 mrt 2023
Afgelopen maandag spullen besteld. Bericht ontvangen dat ze de spullen hebben ingepakt en track- en trace nog versturen. Vervolgens niets meer gehoord. Geen reactie op whatsapp en telefoon wordt niet opgenomen. Je wordt zelfs na een aantal minuten eruit gegooid. Na zoeken op reviews hier terecht gekomen. Ga nu proberen te annuleren en geld terug te krijgen maar de hoop op beide is klein. De koopbescherming geldt alleen wanneer het artikel is verzonden en niet in dit geval. Vreemd.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

Vriendelijk en behulpzaam

Een van de producten die ik had besteld zou later worden geleverd. Ik kreeg daar duidelijke informatie over en het was geen probleem om de andere producten in de winkel te laten liggen totdat alles beschikbaar was. Het personeel in de winkel was vriendelijk en behulpzaam.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Inge, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent over onze service en het geduld en behulpzaamheid van ons team waardeert. We doen ons best om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen voor onze klanten. Veel plezier met je producten en hopelijk tot snel in een van onze winkels!
Mooie spullen en goede service! Er was een kleine fout gemaakt, dit werd direct opgepakt en collega’s onderling hebben elkaar meteen opgevolgd wat getuigd van een goede interne communicatie bij Cookinglife. Ik ga hier vaker bestellen!

Wadjan naar wens.

Pakket voldoet goed om het product te beschermen. Product (wadjan) bevalt goed. Goede beschrijving voor het eerste gebruik en het onderhoud meegeleverd. Gebruikservaring: zeer prettig en naar wens
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Karina, Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over je nieuwe wadjan en dat de beschrijving voor het eerste gebruik en onderhoud goed bevalt. Veel plezier met je aankoop. Als je in de toekomst nog vragen hebt, staan we natuurlijk voor je klaar.
Erg leuk en vriendelijk contact via de chat! Enkele borden waren tijdens de levering gebroken. Het is direct opgepakt en de volgende dag zijn er nieuwe borden (heel) bezorgd. Top service!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Daisy, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met hoe we dit hebben opgelost. Veel plezier met je nieuwe borden!

Top

Netjes geleverd en mooie kwaliteit retro waterkoker en broodrooster, staat ook mooi als decoratie in de keuken. Ben er heel blij mee😉 zal deze site zeker aanbevelen!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Annemarie, Wat super om te horen dat je blij bent met je nieuwe retro waterkoker en broodrooster! Het is altijd leuk als keukenapparatuur niet alleen functioneel is, maar ook nog eens bijdraagt aan de sfeer in je keuken. Bedankt voor je mooie review en aanbeveling, dat waarderen we enorm. Veel plezier met je nieuwe aankopen! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Fijn contact met verkoopster

In Groningen kreeg ik een goede uitleg over pannen, er werd later nog een mail gestuurd met meer informatie. De bestelling werd heel vlot bezorgd. Hele mooie pannen
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Johanna, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met zowel de service in onze winkel in Groningen als de snelle levering van je bestelling. Veel plezier met je nieuwe pannen! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Wanneer is de levertijd

Zou het prettig vinden om een indicatie te krijgen wanneer de bestelling geleverd kan worden. Nu is het na de bestelling stil geen berichten meer.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Henk, Bedankt voor je bericht. We streven ernaar om je bestelling de volgende dag te bezorgen, mits deze voor 22:00 is geplaatst. Je ontvangt een mail met een track & trace code zodra je bestelling ons magazijn verlaat. Ik zie in ons systeem dat al jouw bestellingen inmiddels verstuurd en geleverd zijn. Klopt dit niet, dan zou ik je graag direct willen verwijzen naar ons schade- en retourenplatform. Hier kan jij een melding maken dat je een product niet hebt ontvangen. Zodra deze melding binnen is doen wij ons uiterste best daar zo snel mogelijk op te reageren.  We helpen je graag verder!  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Snelle levering, mooie produkten, fijne en attente medewerksters alsmede geweldige service. Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen!
3 mrt 2024
Beste Petra, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze producten en service. We doen ons best om het zo goed mogelijk te doen voor onze klanten.
Goede kwaliteit/prijs verhouding. Stevige en flexibele placemats die makkelijk zijn te reinigen. Met kids is het ideaal
3 mrt 2024
Beste Jimmy, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij te horen dat de placemats goed bevallen, vooral met de kids. Veel plezier ermee!

snelle levering

Nieuwe pannen besteld deze werden snel en goed verpakt de volgende dag al bezorgd.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Wilna, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering en de verpakking van je nieuwe pannen! We hopen natuurlijk dat je net zoveel plezier hebt van het koken met de pannen als dat wij hadden met het verzenden ervan. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of iets nodig hebben voor je keuken, dan horen we het graag!
Prima webshop met goede producten. Al vaker iets besteld. Snelle levering
Antwoord van cookinglife.nl
Beste, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze producten en service. Veel plezier met je aankopen en we zien je graag weer terug bij Cookinglife.

Nieuw product na stukkende ontvangst

Product was stuk aangekomen en is zonder probleem opnieuw verstuurd
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Greet, Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij dat we snel een nieuw product konden leveren nadat je eerste zending beschadigd was aangekomen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit en we doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je de best mogelijke ervaring hebt met onze service. Als je in de toekomst nog vragen hebt of ergens hulp bij nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. We kijken ernaar uit om je weer van dienst te zijn!
3 mrt 2024
Buitengewoon snel is de bestelling afgehandeld en afgeleverd
3 mrt 2024
Beste Max, Bedankt voor je mooie review! Wij zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Veel plezier met je aankoop!
De goede afhandeling van een productie fout van mijn borden
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Simone, Bedankt voor je positieve feedback! We doen altijd ons best om eventuele problemen zo goed mogelijk op te lossen. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de afhandeling van het probleem met je borden. Veel plezier met je borden! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Ben heel blij met mijn mokjes!! Prima afgehandeld 👍
3 mrt 2024
Beste Elly, Wat fijn om te horen dat je zo blij bent met je nieuwe mokjes! Daar doen we het voor. We wensen je veel plezierige koffie- of theemomenten toe. Mocht je nog iets anders nodig hebben voor je keuken of tafel, we staan altijd voor je klaar.
De kwaliteit en snelheid van de service is super!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Elena, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. Dat is waar we het voor doen!
Probleempje binnen 24 uur opgelost. Houden zo.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Shirley, Bedankt voor je mooie review! Het is altijd fijn om te horen dat we een probleem snel hebben kunnen oplossen. We blijven ons best doen om dit in de toekomst vol te houden.

Goed!

Goed en stevig verpakt, volgende dag bezorgd.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste J.G Falhaber, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de manier waarop je product is verpakt. Veel plezier met je aankoop!
Snelle bezorging, niet duur en goed product.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Kees, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en producten! Bedankt voor je mooie review. Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Super snelle levering en uitstekend verpakt
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Miranda, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze levering en verpakking. Veel plezier met je aankoop!