Skottsberg- Logo - Beoordelingen

Skottsberg

72 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden88 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mei 2022
Skottsberg voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 nov 2023
heb ondertussen 2 lightweight cast iron pannen en een carbon steel pan en deze zij gewoon super ! de pannen zijn al ingebakken bij aankoop ! je kan er alles in bakken en nadien effe water erin en laten koken ,uitvegen , laten drogen op het vuur en opnieuw in olien en terug de kast in voor volgend gebruik !!! waarom nog giftige tefalpannen gebruiken ??? skotsberg pannen zijn gewoon een droom voor het leven in elke keuken

Ik wist op voorhand niet hoe gevoelig de pan is voor thermische shock, roest en dergelijke. Ik kook op een Aga en heb daarom niet de mogelijkheid om de warmtebron zachtjes op en af te draaien.

Beoordelingen voor Skottsberg

De poffertjespan is nog niet aangekomen komen

Ik heb de poffertjespan niet voor mij zelf gekocht, maar cadeau gedaan aan iemand in Noorwegen. Deze heeft de pan niet ontvangen want het pakje ligt bij de douane in Oslo. Wie weet hoe lang dit gaat duren.

Geweldige pan!

De pan bevalt me heel erg goed, voelt fijn om te koken zonder chemische antiaanbaklaag. De eerste pannenkoeken en omeletten zijn er al mee gemaakt en gaat prima!!
Snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden
een hele goede pan!
Ouderwets goed!
Antwoord van Skottsberg
Beste, .. jammer dat onze product niet naar uw verwachting is. Echter vragen wij ons af, of u vind dat het product slecht is, of dat het niet bij u past. het is dan uiteraard geen probleem deze te retourneren en uw geld terug te betalen. Bovendien zijn wij benieuwd wat er aan de levering en de service slecht was volgens uw belevenis. Wij streven naar 100% klanttevredenheid. dat doen wij oprecht. Omdat er zo veel producten op de markt zijn is het heel belangrijk een uitstekende service aan de klant te bieden. Wat kunnen wij voor u betekenen, zodat u wel tevreden bent? Vriendelijke groeten, Team SKOTTSBERG.
BS
Ben S.
Rotterdam
- Verzending op tijd - Super netjes en degelijk ingepakt - Hele waslijst met tips & tricks Pannen nu in gebruik genomen en als je alles doet zoals uitgelegd werken ze als een zonnetje. Echt heel erg blij mee! Groeten, Ben

Uitstekende pan

Binnen enkele dagen bezorgd en de pan is prettig om mee te koken en ziet er kwalitatief goed uit. Was even wennen om met dit materiaal te koken maar kijk er naar uit om er meer mee te koken!
Pannen zijn pre-seasoned, dus gelijk klaar voor gebruik.
Snelle levering, goede kwaliteit
perfect shop