winixeurope.eu/nl/

167 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden167 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 jun 2023
winixeurope.eu/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Snelle levering van het beloofde product met de verwachte kwaliteit van Winix. De zuivere lucht van de Winix Zero Pro helpt mij zonder problemen te ademen.

3 dec 2023
Twee dagen geprobeerd de klantenservice te bellen. Ze nemen niet op. Een kapot apparaat opgestuurd gekregen. Het andere apparaat lekt enorm als deze aanstaat, enorme plas water eromheen, handdoek die eronder ligt is zeiknat.

Beoordelingen voor winixeurope.eu/nl/

Kwaliteit en uitstekende snelheid. Heel erg spijtig dat ze met DPG bezorg service werken, Bezorger was onbeleefd en was het tegenovergestelde van de kwaliteit van Winix!
Fast delivery and good quality product ! Really happy with the performance
19 apr 2024
Easy order procedure and super fast delivery. Product works perfect.

Top!

Goede communictie en snelle verzending!
Snelle levering. Goed artikel
Goed bezorging en goed spul
MA
Maarten A.
Apeldoorn
17 apr 2024
Reageren op vragen via webformulier, email en telefoon. Nu krijg je niemand te pakken en ik ben niet de eerste die dit ervaart en zeer waarschijnlijk ook niet de laatste!!
17 apr 2024

Producten niet ontvangen en klantenservice reageert niet

Producten niet ontvangen, geen contact te krijgen met de klantenservice, telefoon wordt nooit opgenomen en ook geen reactie via de email. Slecht hoor!
PH
P. H.
Haarlem Niederlande
16 apr 2024
Kon niet in contact komen met dit bedrijf zowel telefonish als per mail.het ging om een retour. De levering was correct.

Bestelling niet ontvangen

Ik wacht nog op mijn bestelling

Prima webshop!

Snelle en heldere respons op vragen. Betere aanbiedingen (icm kortingvoucher) voor dezelfde producten dan andere webshops. Verzending positief en negatief. Positief is de snelle verzending. Negatief is dat de producten niet in een omdoos werden geleverd, waardoor de originele verpakking half verregend arriveerde. Daarom lagere score voor verzending.
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Beste WINIX klant, Wij willen jou ook graag bedanken voor de 4-sterren review en wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met onze service en hopelijk ook met de kwaliteit van onze producten! Wij geven jou aanbeveling voor de omndoos zeer zeker door aan ons Distributie centrum en wij zijn blij met jou aanbeveling! Jouw beoordeling is zeer belangrijk voor ons en helpt ons ook om zowel onze producten als onze website en onze service continue te verbeteren. Wij hopen dat je nog lang van onze producten gaat genieten en wanneer je volgend jaar nieuwe filters nodig hebt dan helpen wij jou uiteraard weer graag! Met vriendelijke groet, Team WINIX
20 mrt 2024
Een hele fijne luchtreiniger! Alleen nadeel is dat een koude lucht uitkomt. Maar voor de zomer is dat weer top!
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Beste WINIX klant, Wij willen jou ook graag bedanken voor deze mooie 5-sterren review en wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met onze service en met de kwaliteit van de luchtreiniger! Jouw beoordeling is zeer belangrijk voor ons en helpt ons ook om zowel onze producten als onze website en onze service continue te verbeteren. Wij hopen dat je nog lang van onze producten gaat genieten en wanneer je volgend jaar nieuwe filters nodig hebt dan helpen wij jou uiteraard weer graag! Met vriendelijke groet, Team WINIX
Prima aankoop voor een redelijke prijs, met als extra een luchtbevochtiger.
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Beste WINIX klant, Wij willen jou ook graag bedanken voor deze mooie 5-sterren review en wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met onze service en met de kwaliteit van de luchtreiniger! Jouw beoordeling is zeer belangrijk voor ons en helpt ons ook om zowel onze producten als onze website en onze service continue te verbeteren. Wij hopen dat je nog lang van onze producten gaat genieten en wanneer je volgend jaar nieuwe filters nodig hebt dan helpen wij jou uiteraard weer graag! Veel plezier met de WINIX producten, Team WINIX