mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.764 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23.421 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 sep. 2017
mepal.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Het is altijd een prima broodtrommel, het probleem is echter dat wat ik gelezen heb op de website van Mepal ook klopt. De scheidingswandje is korter. Hij lijkt niet korter, hij is het gewoon. Waardoor het toch niet helemaal op de plek blijft zitten wat jammer is, gezien het oudere trommels (en ook mijn oude trommel) veel beter waren. Verder niet veel op de broodtrommel nog service aan te merken. Bestellen ging soepel en het werd snel geleverd. Mijn broodjes zijn weer vers en ik kan in ieder geval zonder problemen naar werk. Zonder de zorg dat heel mijn tas onder het beleg komt te zitten! 😂

3 aug. 2023
Vorig jaar mei bij Bever 2 Lunchpot Ellipse isoleer gekocht. De middendeksel gaat te makkelijk van de onder deksel af, wat niet het geval is bij de Polypropyleen versie. Ik heb gevraagd of ik de midden deksel mag opsturen voor kwaliteits controle, maar typisch Private Equity, ze hebben dezelfde eigenaar als Action en Basic Fit die beide zijn leeggeroofd zodat ze Corona steun konden aanvragen, vonden ze dit zonde van de kosten. Terwijl ze mij ook gewoon een pakket label kunnen sturen. Ik ga, op advies van Mepal, kijken of Bever, die dit product niet meer verkoopt. Daarom meldde ik mij bij Mepal.
WA
Wouter A.
Flevoland

Beoordelingen voor mepal.com/nl

1 feb. 2024
Levering goed. Deze bestelling kwam wederom tot stand, omdat het deksel van inferieure kwaliteit is. Een deksel gaat ongeveer een half jaar mee, voordat het scheurt bij de sluiting. De pootjes zijn gewoon te fragiel en sneuvelen altijd, bij gewoon gebruik. Het is erg jammer, dat een verder uitstekend product dit (grote) nadeel heeft. Het afbreken/afbrokkelen komt overigens bij elke type deksel voor ook bij de kleinere formaten.
25 jan. 2024
- bestelling + levering conform de opgave vooraf] - na opening van het pakje bleek 1 item beschadigd; mail gestuurd met uitleg + foto van het beschadigde voorwerp - reactie volgde per omgaande en toezegging een vervanging te sturen - vervangend product in goede staat weer snel ontvangen SUPER TEVREDEN OVER DE AFTERSALES SERVICE

Artikel wat niet past kan je zo retourneren!

Artikel wat niet past kan je zo retourneren, maar je moet zelf voldoende frankeren. Wat tetour is opgestuurd weeg nog geen gram en toch 4:95 kosten betalen…bizar! Als het bedrijf zelfde doet betalen hun 1,00 euro…wat raar!?!? Hetzelfde pakketje, zelfde inhoud en de zelfde afstand afleggen!?!?
30 jan. 2024

Fijne bakjes

Fijne bakje, we bakken cake en alles word gelijk in alle bakjes verdeeld. Ik hoef geen andere. Nooit geen gezeur met de deksels. Ik had pas een paar andere maar wat waren dat akelige bakjes. (Blokker) toen kwam de mail van nog een dag gratis verzending. Dus gauw de bakjes besteld.
Fijn dat ik mijn broodtrommel niet hoef weg te gooien als alles verder nog in orde is. Jammer wel dat je voor kleine onderdelen relatief veel verzendkosten betaald, al heb ik dat wel er voor over om mijn steentje bij te dragen tegen de wegwerpmaatschappij.
Ik werd heel goed op de hoogte gehouden van alle stappen in het proces. En er was een mooi passend doosje waarin het product werd opgestuurd. Dus niet een hele grote doos en absurd veel verpakkingsmateriaal om het te verzenden. Compliment hiervoor!
4 feb. 2024
Fijn dat er een onderdelen service is want de afvalberg is al groot genoeg. Misschien is het wel tijd om naar het ontwerp van de deksel te kijken want de boogjes voor de sluitclips zijn het enige die uiteindelijk breken.
JD
Judika d.
Maasdijk
27 jan. 2024

Duurzaam, stevig, kwaliteit

Zelf de opdruk van de brooddoos met de handige tool ontworpen, in de winkel in dezelfde kleur er een fruitdoosje bij gekocht. Kleindochter superblij. Mooie kleur# stevig# fruitbakje lekvrij# heerlijk lunchen.
Ik heb al mij plastic bakjes vervangen voor Mepal. Ze gaan makkelijk open en dicht. En dat pufje wanneer je het deksel sluit en een hoekje omhoog trekt. Doet me aan een merk van vroeger denken.
31 jan. 2024

Leuk aanbod en reserve onderdelen

Top vond ik niet alleen het aanbod, maar ook de uitgebreide selectie reserve onderdelen. Want kinderen slopen alles! Zo kan je er langer van genieten en hoef je niet iets nieuws te kopen.
4 feb. 2024
Ik vind de producten geweldig . Mooie uitstraling en degelijk. Wat zou ze beter zou kunnen is een koffiekop maken die donker is van kleur. Dan zie je de koffie aanslag niet zo goed .
29 jan. 2024
Theeblad op zich is fijn. Jammergenoeg is het blad een kort leven beschoren daar mijn gehandicapte zoon er toch te ruw mee om is gegaan en deze alweer stuk is.
Ben super blij met de losse onderdelen die ik kan kopen van jullie fantastisch mooi product en merken wij hebben al jaren plezier en we gebruiken elke dag!!
Snel geleverd / Goed verpakt / stickers makkelijk te verwijderen . Zocht een nieuwe ontbijtkoektrommel . Helaas niet meer in de collectie . Jammer .
31 jan. 2024
Alles is overzichtelijk te vinden en goed beschreven. Zelfs losse onderdelen voor broodtrommels beschikbaar en beschreven wat er mee besteld kan worden.
22 jan. 2024
Fijn dat je sluitings klepjes kunt vervangen als ze kapot zijn. Zodat je de broodtrommel kunt blijven gebruiken. En dat de porto kosten niet hoog zijn

Snelle en kundige reactie

Superhandig dat je kunt appen met jullie. Er wordt snel en kundig gereageerd. En ideaal dat alle onderdelen los besteld kunnen worden; duurzaam
JB
23 jan. 2024
Nieuwe dop en tuitje besteld. Waarom verzending in een doosje met koerier en kon het niet in een envelop per post? Is denk ik toch goedkoper?
3 feb. 2024

Leuke producten/geen gratis retour

Leuke producten, goede klantenservice wel alleen jammer dat de retourkosten volledig voor de koper is, dat is de enige dat ik minder vind.
EV
E v.
Zeeland
29 jan. 2024

Heel tevreden!

Ik had online glazen schalen besteld en ze waren super goed verpakt. Zo is alles in onberispelijke staat aangekomen. Ik ben heel tevreden!