mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.933 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.904 beoordelingen in totaal

31 mei 2024
De rubber-achtig deksel van de binnen doosje van de BentoBox wou na 2 jaar niet meet dicht blijven en was lek. Ik heb makkelijk en voor weing geld een nieuwe deksel kunnen kopen. Klantenservice dacht dat ik wou klagen dat de BentoBox was lek. "Deze is ook niet lekvrij. Dit staat ook niet op de site beschreven. Als je een lekvrije oplossing wenst, dan kan je het beste een product kiezen met schroefdraad." Maar de binnen doos, als elke andere tupeware, is wel lekvrij geweest, zo lang het dicht bleef.

2 mei 2024
Het concept van het zelf ontwerpen van je Mepal producten is natuurlijk erg leuk. Ruime keuze aan verschillende componenten, had voor mijn bestelling graag nog andere kleuren willen kiezen, maar ik begrijp dat je niet elke kleur op voorraad wil hebben. De ontwerp tool op de website mag wel een stukje groter, dat het duidelijker is om te zien hoe het er uit gaat zien. De print kwaliteit vind ik matig/voldoende, had er iets meer van verwacht. Wat ik wel erg jammer vond was dat de drinkbeker een duidelijke roze zweem heeft, printer verkeerd ingesteld? Bronmateriaal verkeerd? Indien het laatste misschien een idee om een info blok weer te geven met image settings (DPI / kleurindeling.. etc) Verzending was snel en netjes gecommuniceerd.

Beoordelingen voor mepal.com/nl

3 jul 2024

Reactie na melding pakket niet aangekomen

Reactie nadat er gemeld is dat het pakket niet is aangekomen is zeer correct proffesioneel. Nu wachten op de 2e zending zodat resultaat voor mij hetzelfde blijft.

Het product zelf was prima en zoals op de afbeelding. Echter vond ik de manier van inpakken (wit papiertje eromheen en in de doos) wat matig. Ik had een drinkbeker besteld wat gemakkelijk kan "breken". De doos kwam ook helemaal gekreukt aan (kunnen jullie niets aan doen) Maar Mijn inziens iets meer bescherming in de doos doen, juist omdat de post er soms zo hardhandig mee omgaat :)
4 jul 2024
Duidelijke website en fijn dat je losse onderdelen kunt bestellen. Ik heb echter laatst een nieuwe deksel voor de broodtrommel gekocht en nu nieuwe zwarte clips, maar het lijkt wel of de deksel met iets te groot is, want hij sluit niet goed.

'Geplande' afleverdatum was een beetje vaag

De 'geplande' afleverdatum van de vervangende vleeswarendoos-deksels (volgens het emailbericht) was een beetje vaag, maar het pakketje werd uiteindelijk binnen 4 dagen na bestelling ontvangen. Goede service.
Top klantenservice! Gepersonaliseerde broodtrommel besteld, maar er zat een printfout in. Mail gestuurd en kreeg een nieuwe plaat toegestuurd. Helaas had deze dezelfde fout, maar ze gaan hem opnieuw maken.
De bakjes die ik besteld heb zijn uitstekend, maar de pakketsdienst DHL is ruk. Het pakket werd aan mijn voordeur geleverd en waarschijnlijk stond het er uren. Iemand had het net zo goed kunnen meenemen.
30 jun 2024
Kortom super. Eerlijke verzendkosten zodat als je ook of 2 delen nog wil bijkopen dat je niet meer verzendkosten dan het artikel betaald. Hierdoor sneller geneigd om iets na te bestellen
HH
Henk van H.
Wenum Wiesel
8 jul 2024

Keurig verpakt en op tijd verstuurd. (volgens prognose)

Verzenden duurt een aantal werkdagen maar dat is van tevoren duidelijk. Ondanks dat alles keurig verpakt was zat er toch een barst in een artikel. Dit is snel en correct opgelost.

Duurzaamheid ook voor Mepal belangrijk

Uitstekend dat Mepal ook kleine onderdelen -in dit geval de sluiting voor de lunchbox- ter vervanging levert, zodat duurzaam gebruik van hun producten mogelijk is.
9 jul 2024

Supersnel!

Supersnel geregeld! De indicatie was 3 werkdagen, maar zaterdags besteld was dinsdag al in huis! Onze dochter is heel blij met haar gepersonaliseerde lunchpot!
6 jul 2024

Mooie degelijke producten…

Leuke winkel met mooie producten alleen jammer dat je geen custom onderdelen kan nabestellen zoals deksels voor broodtrommels maar alleen de standaard deksels
1 jul 2024
Ziet er erg leuk uit prima kwaliteit en heel snel geleverd, zal onze kleinzoon erg blij mee zijn als hij het meeneemt voor zijn 1e overblijfdag op school 🥰
1 jul 2024
De bestelling was helemaal top. Het enige wat ik miste, is de ondersteuning voor verschillende transparante bestandstypen. Levering was prima op tijd.
30 jun 2024
Fijne producten van mepal. Alleen al zeker 10x een nieuwe dop moeten bestellen voor de pop up beker omdat ze snel stuk gaan als de beker valt.
4 jul 2024
Top service en ruime keuze. Dat je voor de producten dan ook nog eens reserve-/vervangonderdelen kan bestellen is helemaal mooi meegenomen.

Dat ging goed .

Mij beviel in het bijzonder dat dat goed ging . Bedankt ! Ik wist zo gauw niet echt goed wat u mogelijk beter zou kunnen doen . Sorry !
11 jul 2024
De bestellingen van Mepal waren netjes ingepakt en werden op tijd geleverd! Ik ben ook erg tevreden met de bestelde artikelen.
29 jun 2024

Mooie broodtrommels!

Super handig om broodtrommels te personaliseren, tool op de website werkt simpel, verzending is snel en een mooi eindproduct!
Een beker kwam kapot binnen, binnen twee dagen het kapotte onderdeel ontvangen! Echt super fijne producten en service!
11 jul 2024

Super!

Het zelf ontwerpen gaat makkelijk en het resultaat is echt netjes! Ook de levering is snel en goed. Zeker je geld waard