Barefoot & More- Logo - Beoordelingen

Barefoot & More

2.801 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.777 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 mei 2020
Barefoot & More voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 nov 2023
Uitgebreid assortiment, fantastische schoenen, maar de winkel is erg klantonvriendelijk en rommelig: een enorme bak met kiezels in het midden van de winkel die iedereen in de weg staat; er zijn te weinig mogelijkheden om zittend schoenen te passen (hier en daar een paar onhandig wiebelende boomstronken), er zijn maar twee spiegels (dat is dus meestal een eind lopen in zo'n pijpenla!) en gepaste schoenen worden niet opgeruimd. Zo zwerft er door de winkel een linkerschoen waar ik de rechter ook van wil passen, maar de eerste twee medewerkers lijken me vergeten en gaan andere klanten helpen en de derde zegt na wat zoeken dat die schoenen er alleen in een andere kleur zijn. Maar waar is dan de bijbehorende rechterschoen, en de doos waar ze in horen?? Uiteindelijk koop ik een ander paar in maat 38, die ik meekrijg in een doos waar maat 39 in hoort, terwijl ik nu een bon heb waar ook 39 op staat. Ik heb medelijden met degene die mijn doos 38 krijgt, waar dan dus 39 in blijkt te zitten...

22 okt 2023
Ik had een bedtelling geplaatst en door PostNL is deze niet geleverd geweest. Ik stuur een berichtje via Instagram, dat ik thuis was en dat dit zicht heeft voorgedaan. geven ze me het antwoord dat ik dit via mail moet doen, doe ik, geen antwoord meer. Jullie kunnen ook zorgen dat het eerste berichtje via Instagram al duidelijk laat weten dat jullie er mee aan de slag gaan en het gaan opvolgen en dan de melding om volgende keer een mail te sturen maar dat er voor nu voor de klant aan de slag gegaan wordt om dit na te kijken. Dit zou het gevoel helemaal veranderen ipv dat je als klant het gevoel hebt dat je iets fouts gedaan hebt.

Beoordelingen voor Barefoot & More

Ik was verast door de heel snelle behandeling, verzending en bezorging van mijn order. Ik heb de order online geplaatst op een woensdag om 13uur en kreeg de pakket bezorgt eerst volgende dag, op donderdag rond 11uur. Aangezien de afstand tussen Arhnem (winkel locatie) en Amsterdam (waar ik woon), de snelheid van dienst was verasend. Ik kom zeker terug voor mijn volgende paar schoenen. Wat de product betreft, Fivevingers kwaliteit, zoals verwacht. Dit is mijn 5de in 10 jaar en ik draag ze bijna elke dag tijdens mijn workouts

Snelle directe service

Als je weet welke schoenen je wil hebben en ze snel nodig hebt bestel je ze gewoon om af te halen. Ook met mijn ongeduld ben ik langs gereden of ze toevallig al klaar stonden. Dit was nog niet het geval, maar ze werden direct voor me gehaald! (service!) Oke ik ben misschien daarin ook erg voorbarig maar wel blij dat ik mijn waterdichte merrells mee kon nemen op vakantie met alle regen tijdens pasen!

Duidelijke maten en snel verzonden....

Op deze site geven ze de maten aan van de binnenzool. De lengte en de breedte. Deze hebben ze zelf gemeten, dus geen standaard richtlijnen, dit geeft mij het vertrouwen om online te bestellen. De fysieke winkel is te ver weg voor mij. Heb nu al 2x bestellingen geplaatst en beide waren perfect. Ik raad deze webshop aan. Ps ze verzenden ook nog eens heel erg snel!
30 mrt 2024
We werden snel en met aandacht en efficiënt geholpen. Mijn eerdere ervaringen in de oude winkel waren dat je altijd heel lang moet wachten en dan ook wanneer iemand je aan het helpen was ook tegelijkertijd anderen hielp of voor anderen schoenen haalde waardoor je tussendoor ook moest wachten. Vandaag een plezierige ervaring ipv geduld-oefening

Ik twijfelde over de maat

Omdat ik twijfelde over de maat, mailde ik de afmeting van mijn grootste voet met de vraag of het betreffende type groot valt of klein. Medewerker antwoordde vrij vlot dat hij voor mij even binnenmaten was gaan opmeten in het magazijn en gaf me op basis daarvan maatadvies. Echt persoonlijke service dus. Fijn.
31 mrt 2024

Mooie winkel met breed assortiment

Mooie grote winkel met breed assortiment. Wel lang wachten totdat je geholpen kunt worden. Bijna alle maten moeten van achteren opgehaald worden namelijk voordat je kunt passen. En ook bij de kassa duurde het erg lang voordat we geholpen werden. Dat leidt tot ergernis (merkten we bij andere klanten).
7 apr 2024

Zalige wandelervaring

Levering zoals gecommuniceerd. Mooie schoenen, mag iets meer informatie op de site over het product. De Vivobarefoot Tracker ll waren in de aanbieding en lopen zalig. Dank je wel om mij deze fijne eerste wandelervaring met barefoot schoenen te mogen hebben. Echt een aanrader!
AH

Top!

Na contact via whatsapp heb in een advies op afstand gekregen en ze dachten erg goed met door onder anderen meerdere opties te geven. De schoenen die we gekozen hebben passen erg goed bij onze zoon en lopen en (nog belangrijker) rennen heel fijn naar zijn zeggen.
2 paar schoenen besteld, 2 verschillende merken met de bedoeling om degene te houden die het beste paste en dan de andere terug te sturen. Maar door de duidelijke maataanduiding en beschrijving op de website zitten ze beide perfect en houd ik ze allebei.
JS
Jan S.
Schouwen-Duiveland
Ondanks dat er een verkeerde levering was, ben ik daarna super goed geholpen en is er voor een goede oplossing gezorgd. Fouten maken kan gebeuren, het is de manier hoe het wordt hersteld en dat was super! Jullie hebben er een klant bij!
Gewoonlijk geef ik geen beoordeling aan een webshop, maar we zijn in de fysieke winkel in Arnhem uitstekend, vriendelijk en behulpzaam geholpen. De schoenen die ik mooi vond waren niet meer voorradig in de winkel en wel in de webshop.
Antwoord van Barefoot & More
Wat ontzettend leuk dat je je ervaring hier deelt! Vijf sterren, super! Dankjewel voor de mooie review en de complimenten!
Netjes geregeld. Alleen de veters van de hoge schoenen zijn heel stroef. Het zijn 2 kleren veters. Dat maakt ze heel ruw. Verder nog uitproberen. De eerste wandeling was wel een ervaring.Liefst door de duinen en het bos lopen.
Groot assortiment, snelle levering. Goede info op de site. Nog iets specifieker de zooldikte vermelden zou fijn zijn. Be Lenka is een heel goed merk, ik ben blij dat Barefoot&More daar een uitgebreide keus in heeft.
CD

Altijd weer TOP

Mijn favoriete schoenwinkel. Ik had dit keer een klein probleempje met een pijnlijk stiksel. Ook hierop werd snel gereageerd en mee gedacht om dit probleem op te lossen. Kortom...meer dan tevreden .
De service is perfect! Ook telefonisch contact vond ik erg toegankelijk met een duidelijke uitleg! De schoenen zijn mooi en erg comfortabel en bovendien de orthopeed heeft de schoenen goedgekeurd!
Jubelende vrije tenen! Langzaamaan inlopen en ontdekken dat je anders gaat lopen. Er zijn zoveel mooie schoenen tegenwoordig bij Barefoot te koop. Mijn brede voorvoet kan eindelijk vrij bewegen!

Loop natuurlijk bijna op bloten voeten.

Goede en vriendelijke mensen in de winkel. Via internet komen ze hun afspraken na en op tijd. De nieuwe winkel is prachtig en overzichtelijk. De five finger shoes bevallen ons al jaren goed.
7 apr 2024

Duidelijke informatie!

Goede aanwijzingen om je voeten op te meten en je schoenmaat te bepalen. Goede omschrijving van het soort barefoot schoen. Goede informatie over verzending en bezorging. Bezorging per fiets!
Beter kan het niet! Supergoed dat jullie je eigen matentabel aanmaken voor alle schoenen, dan ben je altijd zeker dat het goed gaat passen. Naar de winkel zelf is natuurlijk nog leuker :-)

Zeer vriendelijk en behulpzaam!

Ik ben nooit zo van de recensies, maar Barefoot & more doet écht enorm zijn best voor de klanten en aan de telefoon al even vriendelijk. Tevreden klant die zeker terugkeert !