Bandenthuis reageert u niet op e-mails.
Nadat Bandenthuis een bandenwissel niet heeft kunnen uitvoeren die wel door mij is betaald heb ik gevraagd een nieuwe datum in te plannen. Dat was op redelijke termijn onmogelijk omdat u het te druk had.
Vervolgens gevraagd om mijn geld terug te krijgen. Ondanks meerdere schriftelijke en telefonische reminders nog steeds geen reactie.
Beoordeling melden
Antwoord van Bandenthuis.nl
3 aug 2023
Beste Ralf,
Wat vervelend dat u geen fijne ervaring heeft met BandenThuis.
Ziet u kans om uw review nader toe te lichten via info@bandenthuis.nl?
Wij horen graag van u.
Met vriendelijke groet,
Marieke
Klantenservice BandenThuis
21 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
Aanbetaling gedaan maar verzocht om wijziging op bestelling maar kom al 2,5 week niet in contact met bedrijf. 3 x gemaild, 3 x gebeld. Niemand reageert. Geen zaken mee doen
Beoordeling melden
12 jun 2023
Geverifieerde beoordeling
Slechte service en communicatie
Ik heb nog steeds geen nieuwe banden onder mijn auto liggen dus.....
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.