koro-shop.nl

260 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden855 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 apr 2021
koro-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Een zakje was defect (niet doorgeprikt, maar defect van de fabricatie. De rand van de zak aan de zijkant die via hitte methodes in elkaar werd geplaakt, had een deel die open was) waardoor een goed deel van de spul in het pakket tetecht kwam. Omdat dit was niet vsn transport maar van de duidelijke kapotte zak van het begin, ik neem aan dat in de magazijn zagen ze dar de zak lekt, maar ze hebben het zo verstuurd, war helemaal niet netjes is. Omdat de poeder etin ook heel erg fijn gemalen is, bik geringe beweging zat mijn huis onder oranje kleur/poeder die heel moeilijk de verwijderen was, en alleen maar wia wassen met zeep mogelijk was, talloze spullen (incl. de vloerbedeking) een voor een, 2 uur lang. Het is ook niet de eerste keer dat ik dit meemaakt bij deze winkel.
CL
costel l.
den haag

8 jul 2023
we hebben maar de helft van de bestelling geleverd gekregen. Geprobeerd om op de website aan te geven dat bestelling niet compleet was maar dan kom je alleen maar bij retourzending uit. Vervolgens email gestuurd naar algemeen adres. Geen enkele reactie ontvangen. En de bestelstatus geeft aan dat alles geleverd is. Ben benieuwd of we nu wel een reactie krijgen. Ook was er geen telefoonnummer te vinden om contact te krijgen met de klantenservice.

Beoordelingen voor koro-shop.nl

Meest recente eerst
26 jan 2024
Ik mis 1 item. Ik had 12 potten besteld en heb er 11 gekregen.
31 jan 2024
Wat vervelend om te horen dat u een product mist bij uw bestelling. Kunt u contact met ons opnemen via service@koro-shop.nl?
25 jan 2024
Pakket kwam beschadigd aan en heb ik terug moeten sturen helaas
25 jan 2024
Wat vervelend dat uw pakket beschadigd is aangekomen. Soms gebeurt dit helaas tijdens het transport. Neem alstublieft contact met ons op via service@koro-shop.nl
EW
Ed W.
Castricum
23 jan 2024
Stukjes kip voor door de Nasi of Bami of welk gerecht dan ook maar dan plantbased daar heb je alleen de Erwten-eiwitsnippers van Koro voor nodig. Nergens te krijgen in Nederland behalve bij Koro NL en DL. Geweldig product!
23 jan 2024
Mooi assortiment en vooral goede service. Mogelijk nog meer biologische producten?
Niets
21 jan 2024
Alles prima, niets op aan te merken
17 jan 2024
Goed product, scherpe prijs, snelle levering
15 jan 2024
Altijd super snelle levering. Nooit geen problemen gehad!
13 jan 2024
Feedback op mijn vorige bestelling. De levertijd was lang. De rijst smaakte niet erg lekker.
11 jan 2024
Snelle reactie op vragen. Goede kwaliteit producten. Wat problemen rond verzending
RM
9 jan 2024
5 jan 2024
Makkelijk te bestellen, veel betaalbare biologische producten en geen verzendkosten, erg fijn. Een nog groter assortiment aan biologische producten zou super zijn! En als de kruiden en specerijen ook in kleinere verpakkingen komen zou dat ook een mooie toevoeging zijn
5 jan 2024
ze doen wat ze toezeggen
MV
Malins V.
Amstelveen
4 jan 2024
Alles is top bij dit bedrijf
29 dec 2023
Dit was de eerste keer dat ik bij u besteld heb, ik heb de kaneel nog niet gebruikt maar zo ver zit er goed uit, ik ga voortaan meer bij jullie bestellen omdat ik vind het fijn dat jullie veel biologische kruiden hebben.
27 dec 2023

Gedrukte verzending

Prima prijs en producten. Ik had een grote voorraad bonen in blik besteld. Deze kwamen grotendeels gedeukt binnen, verpakking van verzending kan dus beter
5 jan 2024
Beste Mardek, Bedankt voor uw bericht en feedback. Wat vervelend dat er iets mis is gegaan bij de bezorging, ondanks de voorzichtigheid en zorgvuldige verpakkingswijze kan het in enkele gevallen misgaan tijdens de bezorging. We verzoeken u vriendelijk om contact op te nemen met service@koro-shop.nl en in uw e-mail het bestelnummer toevoegen, zodat we u verder kunnen helpen. Onze excuses voor het ongemak. We horen graag van u en wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team KoRo
26 dec 2023
Super lekker gedroogd fruit voor een goede prijs!
25 dec 2023
Snelle levering, prima producten.
25 dec 2023
Heb de bestelling nog steeds niet ontvangen
5 jan 2024
Beste, Wat vervelend dat u uw pakket nog niet in ontvangst heeft kunnen nemen. Zou u contact kunnen opnemen met service@koro-shop.nl en in uw e-mail het bestelnummer kunnen toevoegen? We horen graag van u. Met vriendelijke groet, Team KoRo