koro-shop.nlReviews

Amtsgericht Berlin (Charlottenburg) HRB 156598
Constantinos Calios, Piran Asci, Florian Schwenkert

Beoordelingen voor koro-shop.nl

278 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Op tijd bezorgd en op de hoogte gehouden van verzending, verzekering e.d. Gebruik het vooral als shotdrank maar ook tussendoor als thee gelengd met water. Had het iets sterker verwacht ten aanzien van de 99% ben namelijk een vaste gebruiker van gember. Maar buiten dat een goed product en dat de aankoop prijs ook zo mag blijven. Staat handig in het keukenkastje aangezien het niet in de koeling hoeft maar na opening wel 3 maanden houdbaar. Bedankt.

Na 7 dagen nog steeds geen pakket ontvangen dus producten kunnen we nu niet beoordelen. Communicatie met bedrijf slecht, email gestuurd geen bericht terug ontvangen. Gelukkig is het winter, als dit in de zomer gebeurt kan je de spullen meteen weggooien als ze binnenkomen. Vervoerder DHL Internationaal kan mijn huis niet vinden terwijl ze al vaak spullen bij ons gebracht hebben. Ik heb nu een DHL servicepoint aangegeven hopelijk kunnen ze die wel vinden. Wij krijgen pakketten over de hele wereld binnen, die vervoerders kunnen ons wel vinden, dus dat is heel raar. Ze geven bovendien aan dat wij niet aanwezig waren, terwijl er altijd minimaal een persoon aanwezig is om pakketten te ontvangen en deze week waren er constant drie personen aanwezig. Ook krijg ik e-mails binnen voor track en tracé die niet werken, je krijgt gewoon een lege pagina te zien.

Beoordelingen voor koro-shop.nl

Ik heb wel een punt van aandacht: ik heb zwarte komijne olie gekocht en de fles + gieter waar de olie in zit is waardeloos. De sluiting lekt als een gieter hoe goed je ook oplet en er komt olie uit de opening waar de dop in is gedraaid. Dit wekt dusdanig veel irritatie op dat ik deze olie niet meer bestel terwijl het best goede olie is
Zorg voor een melding van pakketje is nu afgeleverd. Dus effe een kleine melding op de mail van uw pakket is op adres afgeleverd.
Heerlijke gezonde, maar vooral lekkere producten! Prijzen vallen reuze mee, als je nagaat wat je ervoor krijgt.
De boodschappen zijn op tijd en in goede conditie gearriveerd.
Service en kwaliteit, geweldige website en assortiment!
producten zijn prima en de levering was snel en goed.
Goede kwaliteit aroniasap en 3 maanden houdbaar.
Levering binnen afgesproken tijd, goede producten
Zeer goede producten, goede levering.
Fijne producten, nette verzending.
snelle levering, goede kwaliteit
Kwaliteit en prijs is prima!
Snelle, correcte levering!
de snelheid van bezorging
Gewoon top
De eerste keer heb ik van de 6 potten kokosolie, één kapot ontvangen en waren er 2 zuurkool vergeten om toe te voegen waar ik wel voor betaald had. Vervolgens zou ik dit nageleverd krijgen, maar tot de dag van vandaag heb ik het niet ontvangen! Het pakket is opgestuurd, maar nooit op bestemming aangekomen. Ik heb met ups contact opgenomen, zij konden het pakket niet traceren. Vervolgens heb ik weet met jullie contact opgenomen per mail en nooit meer iets gehoord. Ik vind dit een hele slechte zaak!!!
Antwoord van koro-shop.nl
Beste Marco, Bedankt voor uw review. Gezien een technische storing hadden wij een week geen toegang tot Trusted Shops. Vervelend om te horen dat u de producten niet heeft ontvangen afgelopen jaar. Wij hebben u opnieuw een vervangend pakket toegestuurd, ditmaal met DHL. Mocht u nog verdere vragen hebben verzoeken wij u ons een mail te sturen via service@koro-shop.nl Met vriendelijke groet, Team KoRo
Kortingcodes werkt niet, hoe krijg ik achteraf mijn korting? Groetjes Theo franx
Antwoord van koro-shop.nl
Hey Theo, bedankt voor je feedback. Het is helaas niet mogelijk een korting met terugwerkende kracht in mindering te brengen. Neem contact op met onze klantenservice, zodat zij u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet van uw KoRo Team :)
Ik heb nog steeds mijn producten niet!!!