koro-shop.nl

256 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden824 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 apr 2021
koro-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn bestelling was helaas niet wat ik besteld had. De verpakking was beschadigd eb i.p.v. 2 kilo bio kurkuma poeder zat er een zak bio cashuw noten in. Na melding kreeg ik snel antwoord. De kurkuma wordt alsnog bezorgd ( kon ook kiezen tussen retour betaling) De noten kan ik houden. Niet perse 100% tevreden over de levering. Liever had ik mijn bestelde producten direct ontvangen maar de afhandeling ging zonder gedoe 100% goed.

20 mrt 2023
Bestelling was aangeboden bij vervoerder maar de status bij vervoerder veranderde niet. Dan mis ik telefonisch contact mogelijkheden. Na 2 dagen wederom contact opgenomen. Daarna was pakket in beweging, maar wel een fikse vertraging in bezorging. Bij aankomst was een verpakking beschadigd waardoor de Risoni ook uit de verpakking is gekomen. Daarnaast verschillende lasagne bladen gebroken, ondanks de beschermde verpakking. Producten nog niet geprobeerd, zullen ongetwijfeld goed zijn!
IV
Ingev V.
Amersfoort

Beoordelingen voor koro-shop.nl

RB
ronnie b.
einbeck
24 feb 2024
Goede levering en op tijd , misschien bij wat zwaardere spullen een stevigere verpakking . Bij de sale producten artikelen verwijderen die niet voorradig zijn.
Everything arrived well but the packaging was poor, de parcel was broken and the items were stickingout. Everything was there though. Thanks!
Antwoord van koro-shop.nl
Thank you for your order at KoRo! We are sorry to hear that your parcel reached you in this state. Despite the careful and proper way of packaging orders sometimes get damaged en route to our customers. We apologize for this. If you deem it necessary, please feel free to file a complaint at https://www.koro-shop.nl/reklamation and we will get back to you. Best regards, Your KoRo team
Snelle verzending, had mijn pakket na twee dagen al in huis. Mooie producten en alles was goed verpakt.

Goede service en kwaliteit

Goede attendering toen het product even op was, snelle reactie van klantenservice en goede kwaliteit
GG
Geertjan G.
St.Michielsgestel
Alles snel geleverd, zonder plastic verpakt, met duidelijke mogelijkheid om pakket te volgen

Super goed!

Overzichtelijke site, makkelijk bestellen, snel geleverd, goede kwaliteit. Fantastisch dus!
NL

Alles best!

Prima producten. Snel geleverd. Goed en zeker verpakt. Ben weer heel tevreden!
TF
Truus F.
Reuver
Fijne producten. Het is wel belangrijk om alles goed te verpakken.
AG
Anneke G.
Harderwijk
snelle en prijsgunstige service
gewoon goed

Kwaliteitsklacht werd eerst niet serieus genomen

Ik had een kwaliteits klacht over een product- en dat werd afgedaan als smaken verschillen. Na mijn beoordeling is wel serieus op ingegaan en is het product retour en is geld teruggestort, vandaar dat ik nu een ster meer heb gegeven.
EW
Ed W.
Castricum
Stukjes kip voor door de Nasi of Bami of welk gerecht dan ook maar dan plantbased daar heb je alleen de Erwten-eiwitsnippers van Koro voor nodig. Nergens te krijgen in Nederland behalve bij Koro NL en DL. Geweldig product!
Altijd keurig geleverd. Het product zit in een fijn “kraantjes” verpakking waardoor je makkelijk een dosis kunt inschenken. Ik gebruik het al een tijd en bijzonder tevreden. Als shot of drinken/the ect
Als 87-jarige heb ik hulp gevraagd van een kleinzoon bij de bestelling Aronia. Hij kan dit probleemloos. Voor senioren is on-line een crime. Zowel betaling als bestelling ging probleemloos.
3 feb 2024
De bestelling was snel in huis. Alles is lekker en zonder toegevoegde chemische ingrediënten en suicker. Ik ben erg blok jullie te hebben gevonden.

Damaged packaging

Unfortunately, every package comes very damaged to the Netherlands. Quality of the packaging could be more sturdy.