koro-shop.nlReviews

: 518Goed

Gecertificeerd sinds: 22 apr. 2021
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023
koro-shop.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij koro-shop.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 22 apr. 2021
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023

Beoordelingen voor koro-shop.nl

263 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

30 dec. 2022
My very 1st order went utterly awry because of blunders by DHL. I was returned my money, and no questions asked. My 2nd order went fine ...DHL behaved, and I could really sip my first Juice glass this morning. The product tastes Fine, the way it should be. At present, I am pretty satisfied with KoRo, and I hope they replenish their stocks because at times, some items are sold out( and why not, the product is Just Fine !). Thanks, KoRo xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Mijn allereerste bestelling ging helemaal mis door blunders van DHL. Ik kreeg mijn geld terug en er werden geen vragen gesteld. Mijn 2e bestelling verliep prima...DHL gedroeg zich, en ik kon vanmorgen echt genieten van mijn eerste Juice-glas. Het product smaakt prima, zoals het hoort te zijn. Op dit moment ben ik behoorlijk tevreden met KoRo, en ik hoop dat ze hun voorraad aanvullen, want soms zijn sommige artikelen uitverkocht (en waarom niet, het product is prima!). Bedankt, KoRo

19 sep. 2022
Ik heb mijn bestelling plus betaling maandag 12 sept. jl. verricht en u vraagt nu hoe ik Koro vindt terwijl ik mijn bestelling heden nog steeds niet ontvangen heb?!? De bezorging maar ook de marketing afstemming is zeker voor verbetering vatbaar. Helaas ....

Beoordelingen voor koro-shop.nl

Bestelde voor heen bij pit pit geen voorraad zodoende kwam bij super tevreden jullie hebben er en vaste klant bij
16 jan. 2023
Keurige afhandeling van bestelling, producten goed verpakt (breekbaar), prima producten.
13 jan. 2023
Alles netjes op tijd geleverd, product ziet er goed uit
Duidelijke website, goede kwaliteit en snelle levering
4 jan. 2023
Snelle levering en duidelijke communicatie
4 jan. 2023
Snelle service en uitstekende producten
Afspraak betrouwbaar, snelle levering
7 jan. 2023
Snel verzonden
14 jan. 2023
9 jan. 2023
9 jan. 2023
5 jan. 2023
4 jan. 2023
Ik kreeg alleen een orderontvangstbevestiging een week geleden. Ik kreeg nog geen product of melding over verzending. Op de website kwam ik niet verder in contact om navraag te kunnen doen.
Antwoord van koro-shop.nl
Beste, bedankt voor uw review. Onze excuses, helaas zijn voor sommige bestellingen levertijden opgelopen i.v.m. complicaties na de verhuizing van ons magazijn eind december. Wij verzoeken u contact op te nemen met service@koro-shop.nl voor de laatste status van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team KoRo
13 jan. 2023
De levering is van weinig waarde. Mij kan niet duidelijk worden aangegeven wanneer ik mijn bestelling kan verwachten. Ik vind dat een slechte service.
Antwoord van koro-shop.nl
Beste, bedankt voor uw review. Onze excuses, helaas zijn voor sommige bestellingen de levertijden opgelopen i.v.m. complicaties na de verhuizing van ons magazijn eind december. Wij verzoeken u contact op te nemen met service@koro-shop.nl voor de laatste status van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team KoRo
Merkte te laat dat deze NL website nederland ziet als buitenland. Moest dik 2 weken wachten. Tja, dhl ....
16 jan. 2023
Ik heb de bestelling nog steeds niet ontvangen, en geen enkele communicatie over de bezorgtermijn.