koro-shop.nlReviews

: 390Goed

Gecertificeerd sinds: 22 apr. 2021
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022
koro-shop.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij koro-shop.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 22 apr. 2021
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022

Beoordelingen voor koro-shop.nl

246 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 jan. 2022
Wij ontdekten Koro via internet op zoek naar eerlijke, biologische voeding en hebben direct een bestelling geplaatst. De producten werden snel geleverd. Ze zijn heerlijk, biologisch en puur. Je merkt dat er heel veel energie en liefde in het bedrijf wordt gestoken. Wij zijn zeer tevreden en zullen zeker weer bestellen. Zeer veel dank Koro! Met vriendelijke buiging, Jeroen en Wanda uit Veendam in Nederland.

14 jan. 2022
Na 7 dagen nog steeds geen pakket ontvangen dus producten kunnen we nu niet beoordelen. Communicatie met bedrijf slecht, email gestuurd geen bericht terug ontvangen. Gelukkig is het winter, als dit in de zomer gebeurt kan je de spullen meteen weggooien als ze binnenkomen. Vervoerder DHL Internationaal kan mijn huis niet vinden terwijl ze al vaak spullen bij ons gebracht hebben. Ik heb nu een DHL servicepoint aangegeven hopelijk kunnen ze die wel vinden. Wij krijgen pakketten over de hele wereld binnen, die vervoerders kunnen ons wel vinden, dus dat is heel raar. Ze geven bovendien aan dat wij niet aanwezig waren, terwijl er altijd minimaal een persoon aanwezig is om pakketten te ontvangen en deze week waren er constant drie personen aanwezig. Ook krijg ik e-mails binnen voor track en tracé die niet werken, je krijgt gewoon een lege pagina te zien.

Beoordelingen voor koro-shop.nl

In zijn eenvoud een zeer stijlvol design van de Elektrische Maler. Zeer functioneel, je kunt er ook graan, peperkorrels, zaden, noten e.a. mee malen. Ik heb hem net binnen en drie maal koffiebonen gemalen. Dit verliep heel soepeltjes. Noten en granen moet ik nog uitproberen. Maar mijn indruk is goed: Materiaal van goede kwaliteit: weinig plastic en voedsel vriendelijk roestvrij staal. Eenvoudige bediening (met een hand druk op deksel). Zorgvuldige handleiding. Milieuvriendelijke verpakking met weer een eenvoudige, doch stijlvolle uitstraling. Je merkt aan alles - hier is goed over nagedacht. Het enige wat ik mis is een plat bijgeleverd borsteltje om binnenkant roestvrijstalen bekers schoon te vegen.
13 sep. 2022
het is de 2de keer dat ik hier kom. wat ik erg handig vind is dat ik inzage heb van de vorige bestelling ik hoef daardoor niet de webshop door voor mijn favorieten. Wat wel handiger zou zijn als er een knop komt met her bestellen. Nu moet ik eerst naar het product gaan om "t vervolgens in mijn mandje te krijgen. en daarna kan ik pas weer verder met winkelen.
11 sep. 2022
Traag met verzenden, na week nog niet verstuurd. Website overzichtelijk en producten goed.
Antwoord van koro-shop.nl
14 sep. 2022
Beste, Bedankt voor uw review. Momenteel zijn de verzendtijden bij onze verzendpartners helaas langer dan normaal, i.v.m. personeelstekorten. Uiteraard proberen wij altijd onze levertijd te verbeteren. Groetjes, team KoRo
15 sep. 2022
Optie om nieuwe producten te bestellen/testen en zo geen verzendkosten te hoeven betalen.
13 sep. 2022
het is een biologische winkel met heel veel lekkere dingen
9 sep. 2022
Ze doen wat ze zeggen. Goederen in prima staat ontvangen.
een beschrijving hoe iets te maken zou wel handig zijn
alles ging volgens plan geen problemen.Top geregeld
Fijne website, degelijk verpakt en snel verzonden.
Very good products and fast delivery, recommended!
Kwaliteit voor een goede prijs. Snelle levering.
Een keurige levering en goede producten
15 sep. 2022
Hele mooie ingrediënten, fijn verpakt.
makkelijk te bestellen, prima webshop
Gewoon in een woord goede spullen.
Snel, correct en goede profucten
Goede service, snelle levering
Snelle en goede levering