Woodcom.eu- Logo - Beoordelingen

Woodcom.eu

139 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden172 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 mrt 2023
Woodcom.eu voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 sep 2023
Very efficient through website. Great, practicaly perfect communication. The problem was with the delivery. I paid extra for a delivery but what showed up was too big for residential deliveries and practically useless. Not only that is equipment was badly maintained. He had bald tires and it was just too big a machine. Not only that the guy was very rude and dismissive. I would not recommend paying extra for a delivery since you're probably not going to get it anyway

Veel te weinig geleverd!!! Heb de pallet zelf opgehaald zoals Woodcom zegt, maar het gewicht kun je dan niet testen, je vertrouwt elkaar! Briketten zouden tussen de 8 en 10 kg wegen volgens de site. Ik heb er een paar gewogen, allemaal 8 kg! Totaal ruim 80 kg te weinig meegekregen! Antwoord Woodcom: kom met de pallet vanuit Nederland maar terug, kunnen we het met andere artikelen verrekenen! En 20 euro benzine enz.? Gewoon 80 kg verrekenen of bijsturen, zo los je dat op. Behalve Woodcom! Neem dus vooral een weegschaal mee. Duurt dan wel wat langer.

Beoordelingen voor Woodcom.eu

Antwoord van Woodcom.eu
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback over onze producten en diensten te geven. We zijn blij te horen dat u tevreden was met het product en de algehele ervaring. Bij WOODcom - JVL Services streven we er altijd naar om een uitstekende klantenservice te bieden in combinatie met producten van hoge kwaliteit. Wij nemen alle feedback serieus, dus bedankt dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht.
MD
7 apr 2024
Antwoord van Woodcom.eu
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn blij te horen dat u tevreden bent over onze producten en service. Bedankt dat u voor WOODcom - JVL Services heeft gekozen en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Vriendelijke klantenservice en goede producten

Vriendelijke klantenservice; die als er problemen zijn met een adequate oplossing komt. Uitstekende biobriq briketten gemaakt van gemixt hout uit de Ardennen wat mij ontzettend aanspreekt. De briketten stonden op een stevige euro-pallet en waren uitstekend verpakt met een stevige pallet hoes. Wil je het snel warm hebben in huis dan duurt het iets langer als met Pini-Kay briketten. Vlammen-spel is rustig en de briketten gloeien lang na. Warmteafgifte is goed en lang. Als ik mijn houtkachel rond twaalf uur nog wat bijvul heb ik ‘s-ochtends om acht uur nog een warme kachel met behoorlijk wat gloeiende stukjes brikketten en nee ik smoor de houtkachel niet. Transporteur uitstekend. Wordt op de hoogte gehouden via mails en een track and trace code. Aardige chauffeur die bereid is om de pallet neer te zetten waar mogelijk is. Denk dat thuis zijn, een vriendelijk woord en het aanbod om mee te willen helpen de key zijn voor een succesvolle levering. Ben jaren klant bij deze firma en hoop dit te blijven!
Antwoord van Woodcom.eu
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn blij te horen dat u onze vriendelijke klantenservice en onze biobriq briketten van gemengd hout uit de Ardennen waardeert. We waarderen ook uw vriendelijke woorden over de transporteur en de bezorger die bereid waren om te helpen en de pallet precies daar af te leveren waar u het nodig had. We zijn blij dat u al zo lang klant bij ons bent en we hopen u nog vele jaren van dienst te kunnen zijn!

Beste, rufbriketten

Beste, Heb bij mijn vaste bestelling enkele pakketten meegeleverd gekregen ruf briketten.Normaal bestel ik bio briketten en ben daar zeer tevreden over. De ruf briketten gebruik ik nu als ik lang van huis ben gewoon een 3 tal bij de bio briketten doen. En kan ik met een gerust gemoed 6 uur van huis en geeft de kachel nog goed warmte. Gebruik ze ook voor ‘s nachts branden traag waardoor de thermostaat van de gas pas om 11 uur zakt onder de 19 graden dus al gauw een paar uur gas verbruik uitgespaard. Om enkel op rufbriketten te verwarmen raad ik niet aan. Gaan moeilijk in gang en minder mooi vlammen spel.
Antwoord van Woodcom.eu
Geachte klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen! We zijn blij om te horen dat u ons product in combinatie met de biobriketten hebt kunnen gebruiken en dat u hierdoor op uw gasverbruik hebt kunnen besparen. We begrijpen dat ruf briketten misschien niet geschikt zijn voor volledig gebruik, maar we stellen uw feedback op prijs en danken u nogmaals dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Vriendelijke groeten, Woodcom - JVL Diensten
Ik had pallet met 42 zakken besteld Konden er jammer genoeg maar 36 geleverd worden... De 6 konden niet apart bijgeleverd worden en dit is jammer
Antwoord van Woodcom.eu
Bedankt dat u de tijd neemt om onze diensten te beoordelen. Wij waarderen uw feedback. We verontschuldigen ons voor het ongemak dat veroorzaakt is doordat we niet alle 42 zakken konden leveren. Wij streven ernaar dat onze klanten altijd tevreden zijn met hun bestellingen en we begrijpen hoe teleurstellend het is als dit niet gebeurt. Bij WOODcom - JVL Services streven we ernaar om de best mogelijke kwaliteit producten te leveren, en we verontschuldigen ons als dat deze keer niet uw ervaring was.
Alles was naar wens,mooi verpakt en mooi afgeleverd.
Antwoord van Woodcom.eu
Bedankt voor de vriendelijke woorden. We zijn blij dat alles naar wens was en op een nette manier is afgeleverd. Uw tevredenheid is onze prioriteit en wij waarderen het dat u de tijd neemt om feedback te geven.
17 mrt 2024
No problem
Antwoord van Woodcom.eu
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wij waarderen uw feedback en nemen alle opmerkingen serieus. Bij WOODcom streven we naar een uitstekende klantenservice en producten van topkwaliteit. Wij waarderen uw ervaring en danken u voor uw voortdurende steun.
9 mrt 2024
Antwoord van Woodcom.eu
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn blij om te horen dat u tevreden was met onze levering, producten en service. Wij streven ernaar om de hoogste kwaliteit van service en producten aan onze klanten te leveren en wij waarderen altijd alle feedback van onze gewaardeerde klanten zoals uzelf. Nogmaals bedankt, en we kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te zijn.
Antwoord van Woodcom.eu
Hartelijk dank voor uw vriendelijke feedback! Wij streven er altijd naar om producten, diensten en leveringen van de hoogste kwaliteit te leveren. Het is geweldig om te weten dat we aan onze normen hebben voldaan en uw verwachtingen hebben overtroffen. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw positieve ervaring met ons te delen.

Top bedrijf, met altijd goede uitleg en service.

Altijd waren we trouwe gebruikers van Nestro Eik briketten, waar we steeds zeer tevreden over waren. Totdat de BioBriq Rondo op ons pad kwam; we dachten, waarom geven we ze niet gewoon een kans? Niet alleen zijn ze iets voordeliger, maar ze komen ook nog eens uit de prachtige Ardennen. En eerlijk gezegd, we hadden niet verwacht dat ze zouden kunnen tippen aan de warmteopbrengst en duurzaamheid van Nestro Eik. Maar verrassend genoeg presteren ze net zo goed. We zijn absoluut tevreden en zullen zeker nog meer van deze briketten aanschaffen!
Antwoord van Woodcom.eu
Hartelijk dank voor uw weloverwogen recensie! We zijn blij om te horen dat de BioBriq Rondo briketten uw verwachtingen hebben overtroffen. Het is onze missie om kwaliteitsproducten te leveren die uitstekende warmte en duurzaamheid bieden, en het is een geweldig gevoel om te weten dat we dit doel met uw tevredenheid hebben bereikt. Wij waarderen uw loyaliteit en kijken ernaar uit om onze samenwerking met u voort te zetten. Nogmaals bedankt voor het kiezen van WOODcom - JVL Services!
17 feb 2024

Tijdige levering

Goede , tijdige levering. Vroeger werd het hout geleverd tot op de plaats gevraagd bij bestelling , nu tot midden van oprit wat het toch wel minder gemakkelijk maakt
Antwoord van Woodcom.eu
Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij om te horen dat u uw levering op tijd hebt ontvangen. We begrijpen dat ons huidige leveringsbeleid, waarbij het hout naar het midden van de oprit wordt gestuurd, minder handig is dan voorheen, en we stellen uw begrip hiervoor op prijs. Bij WOODcom - JVL Services streven we naar een service die handig en plezierig is voor al onze klanten.
Alles was in orde geleverd , jammer dat het een andere dag was dat wij voorgesteld . Maar alles is toch in orde gekomen.
Antwoord van Woodcom.eu
Dank u voor uw beoordeling. Wij waarderen uw feedback en zijn blij dat alles in goede orde is afgeleverd. Wij streven naar klanttevredenheid en verontschuldigen ons dat de levering niet was zoals verwacht. Hartelijk dank voor uw begrip en voortdurende steun. Mvg, WOODcom Team

Prettige onderneming om zaken mee te doen

Snelle levering, goede communicatie , goede producten
Antwoord van Woodcom.eu
Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn blij om te horen dat uw ervaring met WOODcom - JVL Services positief was en dat u tevreden was over onze snelle levering en goede communicatie. Wij streven ernaar om uitstekende producten en klantenservice te bieden en we zijn blij om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw recensie te delen! Mvg, WOODcom Team
Goede kwaliteit van eiken pellets
Antwoord van Woodcom.eu
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van onze eiken pellets. We streven er altijd naar om hoogwaardige producten te leveren en het is geweldig om te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Als je nog vragen hebt of verdere feedback wilt delen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We stellen je steun enorm op prijs. Mvg, WOODcom Team
Snel en duidelijke afspraken
Antwoord van Woodcom.eu
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden. We zijn erg blij om te horen dat de communicatie duidelijk en snel was. Bij WOODcom - JVL Services streven we naar een uitstekende klantenservice en we zijn blij dat onze inspanningen erkend zijn. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Mvg, WOODcom Team
17 feb 2024
Goede prijs kwaliteit
Antwoord van Woodcom.eu
Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Wij van WOODcom - JVL Services streven ernaar om onze klanten producten van de beste kwaliteit tegen concurrerende prijzen te leveren. Wij waarderen uw steun en feedback.
18 feb 2024
Goede service
Antwoord van Woodcom.eu
Dank u voor uw vriendelijke woorden. Bij WOODcom - JVL Services streven we ernaar om onze klanten de beste service te bieden. We zijn blij dat u een positieve ervaring met ons hebt gehad en waarderen uw feedback!
stiptheid
Antwoord van Woodcom.eu
Bedankt dat u de tijd neemt om onze diensten te beoordelen. Wij van WOODcom - JVL Services stellen uw feedback zeer op prijs en streven ernaar om onze levertijden voortdurend te verbeteren. Wij zijn trots op onze klantenservice en werken er hard aan om aan alle verwachtingen van de klant te voldoen en deze te overtreffen.