Energy Cans NL
Reviews:

4.193 reviews in totaal   752 reviews verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Review Overzicht

Klanten zijn zeer tevreden over de snelle levering van hun bestellingen. De scherpe en aantrekkelijke prijzen worden veelvuldig geprezen. Daarnaast waarderen klanten de zorgvuldige en stevige verpakking van hun producten. Ook het brede aanbod en de variatie aan smaken worden als zeer positief ervaren. Tot slot zijn klanten enthousiast over de klantvriendelijke en oplossingsgerichte service. Sommige klanten vinden het jammer dat populaire smaken soms uitverkocht of tijdelijk niet op voorraad zijn. Daarnaast worden de hoogte en structuur van de verzendkosten af en toe als minpunt ervaren.

Deze tekst is automatisch gegenereerd door een AI-systeem op basis van gebruikersbeoordelingen.

Was deze informatie nuttig voor jou?

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie

Hoe Trusted Shops namaakbeoordelingen voorkomt

ReviewsEnergy Cans NL

(4)
(4)
(9)
(80)
(655)
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Bestellung Trays + Einzeldosen

Deutsch: Ich bin ziemlich zufrieden mit meiner Bestellung, das bezahlen war super einfach und es ist auch zügig in Deutschland angekommen. Das einzigste Manko ist das ein Paar Dosen paar Dellen beinhalten. Tipp für Sammler: Bestellt 2 oder 3 Dosen da wird bestimmt eine dabei sein ohne Dellen zum Aufstellen. English: I am quite satisfied with my order. The payment process was very easy, and it arrived in Germany quickly as well. The only downside is that a few of the cans have some dents. Tip for collectors: Order 2 or 3 cans, and there will probably be at least one without dents that you can display. Nederlands: Ik ben behoorlijk tevreden met mijn bestelling. Betalen was heel eenvoudig en het pakket is ook snel in Duitsland aangekomen. Het enige nadeel is dat een paar blikjes enkele deuken bevatten. Tip voor verzamelaars: Bestel 2 of 3 blikjes; dan zit er waarschijnlijk minstens één zonder deuken tussen om neer te zetten.
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
Het assortiment biedt veel verschillende smaken, wat erg positief is. Wel vind ik het jammer dat bepaalde smaken uitsluitend per tray van 24 blikjes verkrijgbaar zijn. Daarnaast zijn populaire smaken regelmatig uitverkocht. Persoonlijk zou ik het prettig vinden als deze producten alsnog besteld kunnen worden, met eventueel een langere levertijd zodra de voorraad weer beschikbaar is. Verder vond ik de verzendkosten aan de hoge kant. Ondanks deze punten ben ik tevreden over de variatie in het aanbod.
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd

Goede ervaring.

Het was redelijk netjes geleverd. De verpakking van EC.nl was perfect alleen had de bezorger het pakket laten vallen en waren een paar blikken flink ingedeukt, maar dit is niet de schuld van EC.nl. Verder klopte het precies. De prijs is misschien nog wel het beste.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

T was een fijne ervaring

De prijs was niet xtreem duur ofzo, en het is legit. Ook word het nog eens snel en optijd bezorgd, echt fijn. Verzendkosten waren ook niet heel duur, het liefst natuurlijk geen verzendkosten gehad maar ik vind niet dat het een minpunt kan zijn.
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd

Netjes en veilig verpakt en goed aangekomen.

Netjes en veilig verpakt zodat zelfs de bezorgers niet weet wat er in it. Alles perfect aangekomen en nergens anders krijg je een betere prijs dan vergelijkbare sites. Later in toekomst voor de 3de keer zeker bestel ik van deze site.
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd

Betrouwbare leveringen maar betaald leverkosten per besteld product ipv per bestelling

De hoeveelheid keuze en dat de blikken uit het buitenland komen. Dan hoef je geen rekening te houden met het inleveren voor statiegeld. Daarnaast is de verpakking abnormaal goed en ik ben blij met postnl als bezorger want die levert tenminste op de tijd dat ze aangeven. Wat beter kan is wanneer de bestelling vandaag besteld morgen in huis garantie heeft. Nu duurt het vaak 2 dagen (laatst langer vanwege sneeuw). Ook zou het beter zijn als de leverkosten een vaste prijs heeft en niet per bestelde product is. Ik bestel meestal 5 sets en dan betaal ik 5x leverkosten waar bij andere het vaak een vaste 5 euro per bestelling is.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Snel en heel netjes gezorgd, goed verpakt en compleet. Ook verdelen ze de traytjes over dozen waardoor het ook makkelijk te vervoeren is en niet te zwaar wordt in een doos.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Goeie ervaring

Tot heen toe is alles met bestellingen goed gegaan, verzendkosten zijn duur maar nog steeds goedkoper dan in de winkel en niet alles vol met rotzooi ivm statiegeld en dat is het allergrootste pluspunt. Geen statiegeld dat is voor mij de reden dat ik hier bestel.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Het is geweldig dat ik de trays zelf op kan halen. Ik bestel ze de ene dag en de volgende morgen staat alles al klaar. Geweldige service.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Jij zou hier je energy drinks standaard moeten kopen

Ik koop regelmatig hier voor mijzelf en mijn collega’s Top selectie, super snelle en goed beschermde verzending Mijn go to voor goedkope monster in tijden waar alles niet meer te betalen is Blijf zo doorgaan toppers 🫶
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd

Altijd goede ervaringen

Meerdere keren al besteld bij energycans.nl. Bestellingen worden altijd goed en stevig verpakt en op tijd geleverd.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Goed geleverd

Het is goed geleverd en de tijd dat het geleverd werdt was goed. Het kwam in de avond en dan zijn de meeste mensen wel thuis
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd
Hele snelle levering, snel besteld. Duidelijk. Ben nu al aan het afwachten tot 1 mei zodat ik weer kan bestellen. Dit word mijn vaste Energy adres. ❤️
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd
De beste prijs en grootste aanbod. Levering is altijd top en goed verpakt. Als je Monster wilt bestellen moet je dat hier doen
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd
Alleen jammer dat sommige producten gedurende een tijdje niet leverbaar_voorradig zijn (bv Ultra black)
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
ja is gewoon goeie goed bedrijf, klant vriendelijk heb hier mijn monster energy koelkast gehaald en bestel elke maand treetjes monster altiojd optijd met bestellingen
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Aanrader

Al vaak besteld nog nooit geen problemen gehad. Netjes op tijd alles netjes verpakt. Via een fijne bezorgdienst.
Community-lid 
5 Reviews
 Geverifieerd

Geweldige service

Geweldig. Lekker snel binnen. Blikken in goede staat en goed ingepakt en goeie prijs. Nooit klachten
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd

Snel en compleet

De levering is altijd snel en compleet, ook de producten zijn goed van kwaliteit en er staat altijd netjes vermeld welke producten er niet beschikbaar zijn.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Top bedrijf

Ik had aanvankelijk bij mijn eerste bestelling het verkeerde gekregen , dit werd netjes en gratis en vooral snel recht gezet , top bedrijf

Ter controle van de echtheid

Geverifieerde reviews

Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde reviews uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.

Geïmporteerde reviews

Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.