Energy Cans NL

497 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.755 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
Energy Cans NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 mei 2023
Inmiddels koop ik al jaren energy bij energy cans NL. Sinds de suikervrije variant van monster uit de supermarkt is verdwenen, is dit altijd een betrouwbare online winkel geweest. De prijzen zijn eerlijk, het assortiment is ruim en actueel en de levering is altijd naar verwachting. Het enige wat ik kan aanmerken aan de webshop is dat deze soms gesloten is, waardoor het dan niet mogelijk is om nieuwe bestellingen te plaatsen. Al met al een fijne webshop en zeker een aanrader.

8 mei 2023
Inhoud blikken smaakt muf. Hoewel de kosten van de monster energie minder zijn dan elders zijn de verzendkosten nogal groots weer. Tot nu toe 3 van de 5 smaken geprobeerd die ik had besteld. En alles smaakt muf. Duidelijk dat ik spul kreeg uit een oud voorraad. Elders krijg ik "versere" blikjes. (Waarom stopte ze met de verkoop in supermarkten? dat spul was gewoon goed).

Beoordelingen voor Energy Cans NL

Stevig ingepakt; bubble plastic + een doos + originele verpakking van karton en plastic Snelle service; snelste levering is binnen 1 werkdag en langzaamste binnen 3 werkdagen Track & trace code is altijd accuraat & de prijs is fantastisch Conclusie: aanrader! Wij bestellen meestal 3 trays per keer ivm verzendkosten. Ik denk dat wij al minimaal 20 keer hier Monster hebben besteld

Levering en keuze top

Altijd snelle, complete en onbeschadigde levering van veel verschillende smaken energydrink. Top.
Monster energy wit gekocht 6 trays, 2 dagen na bestellen geleverd, prima verstuurd en aangekomen

Prima levering

Netjes verpakt, en verstuurd. Mn bestelling binnen 3 dagen binnen zoals het staat op de site
Goede service voor de juiste prijs. Goed verpakt. Hopelijk Komen er meer smaken beschikbaar
Energycans heeft altijd de nieuwste monster smaken, snelle verzending en goed verpakt.
Steeds snelle levering en energy drinks die niet in de winkel te verkrijgen zijn.

Super snelle service

De bestelling is vaak binnen de week al binnen, op zn snelst de volgende dag al
Heel lekker en netjes geleverd. Met papieren en goede bubbel bescherming
Goedkoopste plek voor energy drinks, goed verpakt, snel verzonden

Correct

correcte prijzen, vlotte bestelling, vlot en correct geleverd.
goed bedrijf en snelle levering goed verpakt ook top bedrijf
Prima geleverd, dit wordt mijn maandelijkse supplier
Ik ben heel positief heb geen klachten uitstekend
Snel geleverd en goede prijzen en een statiegeld
Nice prices, quick delivery, top shop..
Snel geleverd, goed verpakt en goedkoop
Goed verpakt en meestal een mooie prijs
Great products and always comes through
Prima shop en binnen 2 dagen geleverd