Gourmetten.nl

684 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.958 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 feb 2024
Gourmetten.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Afgelopen kerst hebben ze het eten mogen verzorgen voor 14 personen en dit is harstikke goed gegaan. Alles was op tijd geleverd en weer op tijd opgehaald. We hadden alle verschillende gourmet pakketten en ze smaakte stuk voor stuk allemaal heel goed, ook was het aanbod heel uitgebreid. De gourmet stellen die we meekregen waren prima schoon en deden ook prima z'n werk, en het was natuurlijk het allerfijnste dat we niet af hoefde te wassen. Ik kom zeker terug, mij hebben jullie als vaste klant.

Wij hadden 4 maal gourmet menu's besteld en 2 maal vis We waren op helemaal niet tevreden over de menu's Bij vlees gourmet schotels zat vlees dat stonk en smaakte vies hebben weggegooid Bij de vis zag het er ook niet zo lekker uit De bakken groenten waren belachelijk veel terwijl de bakken met salades maar 2 bakjes waren en dat moet je dan met 6 personen delen belachelijk weinig Allemaal 1 maal opscheppen en niet te veel anders heeft iemand bijna niks meer Verschillende bakken hadden gelekt in de dozen ,zodat alles vol sap zat ook de schalen met vis hadden sap gelekt Hebben het nog nooit zo slecht gehad Al met al waren helemaal niet tevreden zoals we het nu hebben gehad Heb toch al verschillende keren hier besteld maar zo als nu gekregen belachelijk en dat voor dat geld Kost toch behoorlijk wat en dan met deze kwaliteit DE gourmet menu's in de winkel zagen er beter uit voor minder geld
JJ
Johan J.
Helmond

Beoordelingen voor Gourmetten.nl

Het idee om te gourmetten kwam spontaan opzetten na het zien van een rijdend busje van A-Z. Telefonisch contact gehad met A-Z of er nog een mogelijkheid was tot bestellen. Het was immers al na 13.00 uur. Bestelling was nog mogelijk en hebben een heerlijke schotel afgehaald in Kronenberg. Eenmaal in Kronenberg aangekomen fantastisch om te zien hoe alles in zijn werk gaat. Soort van kleine rondleiding gehad. Prima op orde alles! Maar wat een organisatie.
ND
Nathalie D.
Oostakker
13 apr 2024

Super lekker

Er was van alles meer dan voldoende om te smullen. Aan het dessert zijn we niet eens meer begonnen 🤪 De toestellen waren perfect en zalig dat er ook borden, bestek, servieten, brandgel bij geleverd waren. Zeer duidelijke website, vlot bestelbaar en makkelijke betaling. Correcte en duidelijke afspraken voor zowel levering als afhaling. TOP 👌🏻
31 mrt 2024
Vlees was weer uitmuntend. De salades vielen wat tegen. De erwtensalade was een slechte combi met de kruiden erin. De bloemkool viel ook niet echt in de smaak, te kleine structuur. De rode bieten selderij salade was echter zeer lekker. Persoonlijk zouden wij graag de komkommersalade terug willen in het assortiment
De ideale feestformule.... Alles wordt vriendelijk afgeleverd en opgehaald,. Het vlees en de groenten zijn vers, heel lekker en ruim voldoende... Kortom, prima in orde. Met de hulp van gourmetten.nl heeft iedereen van het feestje kunnen genieten, ook de gastvrouw en gastheer!!

Top!

Wat een prima organisatie is A-Z gourmet! Alles geregeld zoals afgesproken. Vlees, salades, stokbrood, etc. ruim voldoende en vooral lekker! Minpuntje was de shake voor pannenkoekjes. Een top concept voor zorgeloos gourmetten.
31 mrt 2024

Lekker en gevarieerd!

Het vlees was erg lekker en gevarieerd (2 menu's besteld). Maar sommige salades waren niet op smaak. Bij de oranje/gele wortelsalade was uitgeschoten met de peper, waardoor hij oneetbaar werd.
Het eten (wij hadden gourmet met Pasen) was heerlijk en goed verzorgd! Ook de service echt top...we zaten op een vakantiepark en het werd allemaal keurig geregeld! Echt een aanrader! 👌🏻
Weer heerlijk genoten van fantastisch gourmet op ons vakantieadres. Fijn dat wij van de chauffeur hoorde dat jullie ook in Duitsland bezorgen. Gaan wij zeker gebruik van maken

Genoten met de Pasen

Wij hebben al meerdere keren gebruik gemaakt van a-z en het is iedere keer goed verzorgd en smaakt heerlijk. Dank jullie wel weer, en tot de volgende keer. Fam Meerwijk
Tel.super goed geholpen daar ik 2 facturen moest hebben. Iedereen vond het eten heel lekker. Nogmaals dank voor het meedenken voor wat betreft. De factuur.
7 apr 2024

Evaluatie.

Het vlees was heerlijk. De salade vonden wij dit keer niet zo lekker, vooral de doperwtensalade vonden wij niet lekker. Wij misten de aardappelsalade.
GV
Gerrie v.
Schijndel

We zijn super tevreden.

We zijn super tevreden en het is zeker voor herhaling vatbaar. Ook ruim voldoende vlees en salades en sausjes. En fijn dat het thuisbezorgd wordt.
Ruim voldoende van alles, veel variatie, duidelijk in de communicatie inzake brengen en ophalen, goede en snelle klantenservice.
Familie weekend in de Ardennen. Voldoende en allemaal even lekker. Echt aan te bevelen. Gaan we zeker nog een keer doen
Altijd goed, of je nu een BBQ pakket of Gourmet pakket besteld. Alles was weer naar tevredenheid. Dank jullie wel.
13 apr 2024

Mss iets meer pure groenten ipv allerlei salades

Hoeveelheid vlees en groenten, perfect. Kwaliteit ook dik in orde. Mss iets meer pure groenten ipv allerlei salades
Alles goed geregeld, optijd volgens afspraak geleverd en het eten was heerlijk, kortom fantastisch!
Top ervaring - makkelijk geregeld, doen lekker pragmatisch en het eten is natuurlijk fantastisch
Goede en duidelijke website. Vlotte communicatie en het eten is top evenals de afhandeling.

Uitgebreid menu

Vriendelijke communicatie, uitgebreid menu. Combinatie van verschillende menu’s mogelijk.