ijsblokjesamsterdam.nl

6 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 feb 2024
ijsblokjesamsterdam.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor ijsblokjesamsterdam.nl

Op tijd secuur en voldoende
Bedankt voor de goede service! Bezorger was precies op tijd en vriendelijk. We zijn met de tempex dozen met ijsblokjes gelijk naar het park vertrokken. Ijs was van goede kwaliteit en bleef tot het einde nog goede conditie! Top dat deze service bestaat in Amsterdam
Super service! Mijn bestelling gisteren op de webshop gedaan en vandaag bezorgd en 3 hoog gebracht. Aan te raden als je een feestje thuis hebt en weinig koeling. Dank voor de service! :)

Vaste adresje IJsblokjes in Amsterdam

Vaste adresje in Amsterdam voor IJsblokjes. De jongens zijn altijd op tijd en hebben de beste kwaliteit Hoshizaki ijsblokjes. ideaal voor onze premium cocktails. Ga zo door!
Ze zijn altijd goed te bereiken. Ik laat ijs altijd op verschillende locaties leveren. Soms is de loactie niet altijd even duidelijk. Maar het komt altijd goed.

Keurig

Goede kwaliteit van de doos, het ijs en de bezorgdienst!