GoudseKaasShop.nl- Logo - Beoordelingen

GoudseKaasShop.nl

778 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.915 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep. 2021
GoudseKaasShop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 feb. 2023
Als liefhebbers van kaas waren we op zoek naar een leverancier die ons kon voorzien van de beste kazen. Na wat online onderzoek kwamen we terecht bij de Goudsekaasshop en hun ruime assortiment van kaas soorten. We plaatsten een bestelling en waren erg tevreden met de service die we ontvingen. De Goudsekaasshop heeft gedaan wat het op de site belooft: onze kazen waren goed verpakt en het kaaspapier was erbij geleverd, zodat we onze kazen thuis op de juiste manier konden bewaren. We waren blij verrast met het zorgzame en betrouwbare proces dat de Goudsekaasshop hanteert. Daarnaast was het assortiment van de Goudsekaasshop indrukwekkend. We konden kiezen uit een groot aantal kazen van verschillende regio's en leeftijden, en elke kaas die we hebben geproefd was van uitstekende kwaliteit. We hebben nu een nieuwe favoriete kaasleverancier gevonden! Al met al zijn we zeer tevreden over de Goudsekaasshop. Het is een betrouwbare en zorgzame kaasleverancier die zijn beloftes nakomt en een uitstekend assortiment biedt. We bevelen deze shop dan ook graag aan bij alle kaasliefhebbers.

19 apr. 2023
Ik heb al vaker gezegd dat DHL niet goed functioneert.. DHL: woensdag 15-03-2023 tussen 10.00 en 15.00 uur staan wij voor uw deur. Daarna: Woensdag 15-03-2023 staan wij tussen 14.00 en 20.00 uur voor uw deur. Daarna: Donderdag 16-03-2023 staan wij tussen 10.00 en 15.00 uur voor uw deur. Vorige keer[: DHL: Jammer, wij troffen u niet thuis aan. Mijn antwoord: Stelletje oplichters, ik ben de hele dag thuis. DHL incasseert het geld voor opdrachten, maar levert geen pakkettten niet af. Ze komen zelfs niet in de buurt, niet in de straat. Ze brengen pakketten meteen naar afhaalpunt. De Klant is geen Koning bij DHL en ook niet bij de bedrijven die zaken doen met DHL. Dus is dit de laatste keer dat ik kaas bestel bij Goudsekaasshop. Dit is echt te veel stress. Zoveel minachting en dat voor een paar euro minder dan PostNL. Schandalig. Hebzucht regeert. Heel Jammer. Schraalhans ik Koning. Veel succes goudsekaasshop. U heeft blijkbaar klanten genoeg. Dus ontevreden klanten interesseert u helemaal niks. Doei.

Beoordelingen voor GoudseKaasShop.nl

24 jan. 2024
De snelle en correcte levering. Kaas was netjes vacuüm getrokken, op de verpakking stond het soort kaas vermeld. Netjes verpakt met cool pack. De goede reviews en de keuze in soorten raclette kaas was mijn trigger. Tip: het zou makkelijk zijn wanneer de raclette kaas ook in plakjes geleverd kan worden.
6 feb. 2024
Had vier stukken Franse oude kaas (Mimolette) besteld, kreeg 3 stukken Franse Mimolette en één stuk Nederlandse Commissiekaas. Eén mailtje was genoeg om dit probleem op te lossen.
Ben tevreden ,alleen de fragt firma deugt niet,dat was Bing bracht het pak niet aan ons huis,we moesten de auto starten om het pak 2km verder op te halen.
Eindelijk kaas met veel minder natrium/zout die toch een heerlijk volle smaak heeft. Een uitkomst voor een enorme kaasliefhebber die zoutarm moet eten!

Perfect tot in spanje

Lekkere kaas, snel geleverd (tot in Spanje) en correct verpakt. En elke bestelling (+/- 5 per jaar) met dezelfde kwaliteit en zorgvuldigheid verwerkt.
Ik was bijzonder tevreden dat u oude schapenkaas had in het assortiment Mijn moeder vond het erg lekker Ook service dat er een kaaspapier bij zat
Vlotte afhandeling. Via Post.nl was het traject goed te volgen. Vlotte levering. Nu nog de zwitserse raclette ( Heidi) uittesten! Mvg...
Duidelijke webshop, goede communicatie, correcte levering, kwaliteitsvolle en verzorgde verpakking… en de kaas is ook lekker natuurlijk.
4 feb. 2024
Ze doen wat ze zeggen. En goed verzorgde producten! Van de Beemster XO maken wij de beste kaasbitterballen van de wereld🌈

verder alles prima

alles prima, behalve de afstemming van de bezorging. Doos heeft 3 dagen naast mijn huis in de regen gestaan
SUPERLEKKERE kaas, snel en zeer goed verzonden. Mooi geprijsd en vriendelijke verkoper. Een aanrader.
Ik zocht het byzondere kaasje Tete de Moine en kon het nergens krijgen en de Kaasshop had het
28 jan. 2024
snel en makkelijk. Heel sterk dat je zonder moeite naar buitenland kunt laten verschepen.
CH
Coen H.
Barendrecht
5 feb. 2024
Prima kaas (Kees) bijna nergens te koop, snel verzonden in gekoeld pakketje. Toppie
FD
Frans d.
Zwijndrecht
30 jan. 2024
Altijd netjes en gekoeld verpakt, vind alleen de bezorging nog wel eens zorgelijk.
Really good cheese. Fast delivery, great service. For sure I'll order again!
Netjes op tijd en goed verpakt heel wiel raclette kaas besteld en ontvangen.
Dat je ook naar een afhaal punt kan gaan. Dat schild weer verzendkosten.
5 feb. 2024
Zeer goede kwaliteit, betrouwbare levering, zeker aanbevelingswaardig.
Ruime keuze, goed verpakt, faire prijzen, snelle levering. Top.