GoudseKaasShop.nlBeoordelingen

GoudseKaasShop.nl- Logo - Beoordelingen
GoudseKaasShop.nl- Logo - Beoordelingen

GoudseKaasShop.nl - Bij ons bestellen.... Kaas om van te genieten

Met GoudseKaasShop.nl bent u overal ter wereld een beetje thuis! Via GoudseKaasShop.nl is het mogelijk om meer dan 250 soorten kaas vers van het mes te bestellen. Wij snijden uw kaas vers van het mes en verpakken de kaas netjes in het vacuüm. Eenmaal gevacuümeerd is de kaas 7 weken houdbaar. Vervolgens wordt de kaas verstuurd met een coolpack. Zo kunnen wij u de optimale verse kwaliteit leveren en kunt u heerlijk genieten van uw kaasmoment.
Kaashandel Peters VoF
Nobelstraat 10
3846 CG Harderwijk
Walter Peters

Beoordelingen voor GoudseKaasShop.nl

4.78/5.00

655 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Impeccable, vraiment. Et tout, qualité, goût, service, et emballage, prix. Et livré très rapidement. Merci beaucoup pour le couteau à fromage, c'est aussi très bon. Vous comprenez que nous restons clients. Onberispelijk, werkelijk en alles, de kwaliteit, smaak, service, verpakking, prijs. En zeer snel geleverd en dat in deze tijd. Dank u wel voor het kaasmes, ook deze is heel goed. Van ons komt u niet meer af..
Verder lezen

Ik kreeg niet wat ik besteld had. Op de foto op de site was duidelijk te zien dat het om MINI-KANO's ging. Daar ik voor minimaal 22,50 (ex verzendkosten) moest bestellen was ik genoodzaakt er 13 te kopen. Nou vooruit dan maar. Maar helaas, totaal ander product gekregen. Na mijn belletje werd de foto er snel afgehaald en mocht ik ze terugsturen. Maar ja, daarmee heb ik geen mini kano's...

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over GoudseKaasShop.nl

Sorteren relevantie
Er waren blijkbaar problemen bij DHL en dus duurde het een dikke week ipv 3-4 dagen! De kaas kwam zacht maar nog goed (denk ik) aan. Dat het verzoek om feedback komt voordat de bestelling komt is onplezierig.
Prima service, goede levering. Keurig vacuüm verpakt, geleverd in een piepschuim boxje voorzien van niet toxische koelpacks. Voor elk stuk bestelde kaas een kaaspakpapier meegeleverd.
Gewoon top zeer tevreden goed verpakt en geleverd zoals afgesproken ! Het leuke was dat er nog 2 velletjes papier inzaten om je kaas te bewaren
Na enige verwarring iver levering kaas binnen. Heel snel en goed verzorgd. Top we zullen snel ons weer melden voor een nieuwe bestelling.
Makkelijk bestellen,veel produkten, goede track&trace, mooie prijzen,snelle levering in gekoelde verpakking!!! en natuurlijk lekkere kazen!
We zijn super goed geholpen toen bleek dat het bestelde pakket niet door de doane kwam van China.
De snelle levering.En de smaak is boven verwachting. Heerlijke kaas voor een goeie prijs
Snell service en levering. De manier waarop de kaas verpakt is is bijzonder te noemen.
De Kaas was perfect verpakt en snel geleverd echt complimenten voor de service
Snelle afhandeling. Goede producten en zorgvuldig verpakt en geleverd.
Stompetoren, heerlijke kaas met minder zout, professioneel geleverd.
De nagelkaas smaakt goed maar is minder oud als we gdfacht hadden.
de super goede verpakking zo wil ik het vaker bij jullie bestellen
Ben zeer tevreden over de levering, netjes verzorgd en op tijd!
Goede selectie aan kazen; snel en efficiënt bezorgd!
Snellen levering, een goed product, en goed verpakt
Snelle levering, gekoeld en netjes verpakt. Super!
Goede levering in thermische doos en koelelementen
Nette verzending en kaaspapier bij de levering
Alles wordt snel en netjes afgehandeld