GoudseKaasShop.nlBeoordelingen

GoudseKaasShop.nl- Logo - Beoordelingen
GoudseKaasShop.nl- Logo - Beoordelingen

GoudseKaasShop.nl - Bij ons bestellen.... Kaas om van te genieten

Met GoudseKaasShop.nl bent u overal ter wereld een beetje thuis! Via GoudseKaasShop.nl is het mogelijk om meer dan 350 soorten kaas vers van het mes te bestellen. Wij snijden uw kaas vers van het mes en verpakken de kaas netjes in het vacuüm. Eenmaal gevacuümeerd is de kaas 7 weken houdbaar. Vervolgens wordt de kaas verstuurd met een coolpack. Zo kunnen wij u de optimale verse kwaliteit leveren en kunt u heerlijk genieten van uw kaasmoment.
V.O.F. Kaashandel Peters
Nobelstraat 10
3846 CG Harderwijk
Walter Peters, Mark Peters

Beoordelingen voor GoudseKaasShop.nl

4.77/5.00

749 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Snelle levering ondanks Corona en zeer goed verpakt. De kaas gaat morgen richting Suriname als kerstcadeau. Zal uw site voor andere kaas nog gaan bezoeken. gebruik zelf 30+ komijnen kaas en heb daar bij U nog niet naar gezocht, een soort 30+ kaas met een smaakje ??? Verder geen problemen, ons probleem is om hem daar te krijgen zonder dat hij word gejat. Zit nog te wachten op wat een 10 tal mensen vinden van de kaas die er extra bijgeleverd was.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Pakket is nog steeds niet aangekomen! Het was bedoeld voor een verjaardag, maar is nooit afgeleverd. Drie dagen later lag er een briefje in de bus dat het pakket bij een afhaalpunt zou liggen, terwijl mijn ouders die dag de hele dag thuis waren. Toen mijn ouders die op leeftijd zijn naar het afhaalpunt gingen, bleek het daar ook niet te zijn. Heb echt spijt dat ik ze dit heb aangedaan. Of het pakket qua kwaliteit in orde is, kan ik nog steeds niet zeggen.
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over GoudseKaasShop.nl

Filter  Sorteren Relevantie
ik had 6 edammer kaasjes besteld. Perfect en snel geleverd. Achteraf had ik de bestelling beter kunnen splitsen dan had ik er namelijk een kaasschaaf bij gekregen en dat is namelijk zo'n beetje het enige ding dat ik niet in huis heb
Een goede en snelle bezorging gehad. Smakelijke kaas, nog lang genoeg houdbaar en kwam gekoeld aan. Ook goed ingepakt in plastic. Ik bestel al voor de tweede keer en ben erg tevreden.
Dadelijk gereageerd op vragen, correcte levering en dit binnen een zeer redelijke termijn. De betaling is comform gegaan, de kwaliteit van het produkt was meer dan ok.
Goed vacuüm verpakt met heel attent extra kaaspapier om de kaas na opening in te bewaren. Snel verzonden en de kazen waren erg lekker!
snelle verzending en op tijd voor de kerstdagen. De kaas was netjes in geseald en zat coolpack in. Morgen gaan we het eten zin in.
Een hele goede service geeft goudsekaasshop.nl De Passendale kaas is super lekker, goed verpakt, en wordt optijd bezorgd. 👍👍👍
Snelle levering in goed verzorgde verpakking! Volgende keer gewoon weer een Anrwerpspikantje bestellen 😃
Zeer positieve ervaringen. Zeer snelle levering naar München (2 - 3 dagen). Zeer goed verpakte waren.
Zeer snelle dienst en vermits het een breekbaar item betreft, is het bijzonder goed en veilig verpakt.
Goede kaas, snel geleverd. Prima! Zorg dat bezorgdienst aangeeft dat kaas bij de buren is bezorgd
Zulke lekkere oude kaas vind je nergens in Frankrijk en binnen drie dage na bestelling in huis!
Uitstekende kwaliteit en service en razendsnelle levering naar Zuidelijk Frankrijk (3 dagen)
Heerlijke kazen, top verpakt en een super snelle levering! We hebben ervan genoten :)
Mijn noorse kaas was perfect ingepakt en goed ontvangen,was blij:)) Hartelijk dank.
Al jaren kopen wij hier onze kaas. Nooit een probleem gehad. Alles perfect.
Goede en snelle levering, tevens vlotte reactie op mijn vraag via mail.
Nette levering van goede en lekkere producten. Voor herhaling vatbaar.
Superlekkere raclette. En erg snel geleverd zo vlak voor kerst!
Snelle en goed verpakte levering Kwaliteit kaas. Zeer goed.
Snelle levering en de kaas is heeeeeerlijk! Bedankt!