GoudseKaasShop.nl- Logo - Beoordelingen

GoudseKaasShop.nl

984 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.421 beoordelingen in totaal

29 jun 2024
Perfecte verpakking, de speciale koel kussentjes, de snelle levering en de kwaliteit van de kaas uiteraard! Woon in het buitenland en doe de bestelling via vrienden in NL die regelmatig een transport hier naartoe hebben. De kaas was in totaal een kleine week onderweg vanaf moment bestelling tot aflevering, terwijl het zowel in NL als ook hier erg warm was. Helaas dus toch veel vettige olie-achtige substanties (vooral bij de oude brokkel kaas). Blijft natuurlijk een bekend probleem bij kaas bestellen per post of bezorgdienst. Zou een extra stevig vacuüm gezogen verpakking van de kaas een oplossing kunnen zijn?

2 mei 2024
Ik had 3 kilo Top Hat Cheddar besteld. Het zou een heel kaaswiel zijn. Ik ontving, inclusief alle verpakking, 2,978 kilo, een wiel van ongeveer 2,5 kilo plus een stuk. Jammer. Ik weet dat het lastig is om exact 3 kilo af te wegen, maar om minder te leveren dan ik besteld (en betaald) had, vind ik niet klantvriendelijk. Het is al duur genoeg een om dan ook nog op het gewicht te beknibbelen, niet aardig. Zonder het plastic en rode was heb ik behoorlijk minder ontvangen dan 3 kilo. Dit was mijn eerste ervaring met GoudseKaas.nl

Beoordelingen voor GoudseKaasShop.nl

29 jun 2024

Snelle levering, hoge kwaliteit, stevig verpakt..

Bestelde verkeerde kaas (hele kaaas), belde, was geen probleem, kon direct ruilen en factuur gecrediteerd. Ik bestel al langer hier, 5 sterren zijn eigenlijk te weinig voor deze zaak, zeer professioneel en klantvriendelijk. Ik bestel als particulier omdat t zoutgehalte in deze kazen laag ligt, voorheen ook nooit problemen gehad met deze partij. Nu (door eigen schuld) verkeerde kaas besteld, direct opgelost.
MV
Maria V.
Deux-Chaises
1 jul 2024
Zoals iedere keer is de levering snel en correct en de verpakking uitstekend. Ook de coolpacs. Het is verrassend hoe de Goudse Kaasshop iedere keer weer de afhandeling en het gebruik van verpakkingsmateriaal beter maakt, ecologischer en economischer. En dat voor een zeer lage transportprijs. De kwaliteit van de kaas is altijd oké. Ik bestel ongeveer 3 x per jaar 7 tot 8 kiloverpakkingen en dat is prima.
De graskaas is zeer matig van smaak, niet smaakvol wel zout en vergelijkbaar met de blokken van de Aldi, maar dat ligt niet aan de Goudse kaasshop. Waarschijnlijk van koeien die Engels raaigras hebben gegeten en geen kruidenrijk grasland. De vorige kaas was lekkerder met meer smaak, Ik zal een andere keer een andere kaas proberen. De levering was goed en de snelheid, informatie en de verpakking ook.
9 jul 2024
Het enige nadeel is dat je niet precies weet wanneer jouw bestelling thuis wordt bezorgd. Ik had op woensdag mijn bestelling gedaan en kreeg de week er op (dinsdag) pas mijn bestelling. Gewoon een week van te voren bestellen en alles komt piekfijn in orde. Uitstekende zaak, perfect verpakt en uitstekende kwaliteit.
30 jun 2024
Heerlijke kaas en snelle levering DHL Reeds vaker zouteloze kaas besteld, netjes vacuüm verpakt en geleverd met koelzakje. Duurzaam verpakt gebeurt zonder koelzakje en blijft minder lang koel. Smullen dus!
Service en communicatie was echt top. Moeite met het pakket via dhl in portugal te krijgen. Duurde zo lang dat de kaasshop een 2e pakket stuurde om er zeker van te zijn dat mijn bestelling geleverd werd.
6 jul 2024
Hey werd snel behandelt, dus verder gaan met de service. De ervaring met DHL in Portugal beoordel ik slecht ik moest naar een service point het pakket halen voor de rest de kaas is lekker
30 jun 2024
Koop hier al jaren. Het is nog nooit misgegaan. Trouw wordt ook beloond. Bovendien kwam ik erachter dat de kiloprijs aanzienlijk lager ligt. Goed assortiment ook en constant.
Een goede vriend een heerlijke kaas cadeau gedaan. Super idee vond ik het zelf om een halve Spaanse kaas op te laten sturen naar de jarige!!! Dikke 10 voor dit bedrijf.
JB
Janny B.
Heerhugowaard
12 jul 2024
Goed verpakt , snelle levering, zeer goede kwaliteit, vriendelijke mail contact Zeer tevreden
2 jul 2024
Heerlijke kazen, goed verpakt, snel geleverd! Kortom, voor mij de ideale webwinkel voor kaas
Goede en snelle service. Verpakking is goed geregeld, zelfs met warm weer. Helemaal top.
MH
M H.
Veenendaal
12 jul 2024
Heerlijke kaas en betrouwbare zaak bestel er alweer een jaartje ofzo,snelle verzending.
8 jul 2024
Heb ik meer keer vanuit Spanje besteld en alles netjes ingepakt en snel verzorgd
8 jul 2024

Heerlijke kazen. Geniet momentjes.

Direct antwoord op je mail/ mocht je vragen hebben. De kaas is vers en heerlijk
Uitstekende kwaliteit en goed verpakt. Goedkoper dan in winkel en supermarkt.
11 jul 2024

Ziet er prima uit

Kaasjes nog niet geproefd, maar de levering was prima (inclusief koelzakjes).
11 jul 2024
Uitstekend verzorgd keurig verpakt en snel geleverd. Kaas kwaliteit goed.
4 jul 2024
Prima verpakt, snel geleverd! Wel had ik hem iets pittiger verwacht!