GoudseKaasShop.nl- Logo - Beoordelingen

GoudseKaasShop.nl

941 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.321 beoordelingen in totaal

5 mei 2024
De snelle levering en zoals gewend goed verpakt. Daarom koop ik ook elk jaar een hele Beemster oude kaas die dan met een speciale zending (voor een bedrijf) meegaat naar Suriname. Tevens besteld ik dan ook een aantal kleinere stukken voor de mensen hier in Nederland die de zendingen versturen. Een zending van een paar kleine stukken naar een prive persoon in Suriname is helaas op een of andere manier bij de douane zoekgeraakt.

2 mei 2024
Ik had 3 kilo Top Hat Cheddar besteld. Het zou een heel kaaswiel zijn. Ik ontving, inclusief alle verpakking, 2,978 kilo, een wiel van ongeveer 2,5 kilo plus een stuk. Jammer. Ik weet dat het lastig is om exact 3 kilo af te wegen, maar om minder te leveren dan ik besteld (en betaald) had, vind ik niet klantvriendelijk. Het is al duur genoeg een om dan ook nog op het gewicht te beknibbelen, niet aardig. Zonder het plastic en rode was heb ik behoorlijk minder ontvangen dan 3 kilo. Dit was mijn eerste ervaring met GoudseKaas.nl

Beoordelingen voor GoudseKaasShop.nl

26 mei 2024
Heerlijke kaas. Het vacuüm verpakken mag iets meer aandacht krijgen. (2 van de 4 kwarten niet goed vacuüm).
24 mei 2024

Perfecte Bastiaanse kaas!

Perfect aangeleverd met goede informatie. Bovendien ook extra verpakkingspapier voor de kaasblokken voor het bewaren van de kaas. Enige nadeel was bij een eerste bestelling dat er een feestdagen tussen zaten. Doordat de bezorger vertraging had, was de kaas pas 4 dagen later geleverd werd. Door coldpads en extra beschermingsmateriaal, waren de kazen nog wel een zeer goede staat!
30 mei 2024
Alles goed gegaan naar Oostenrijk. Als je het sneller wilt hebben dan alleen kaas kopen en geen andere NL produkten want die moeten ze speciaal weer voor jouw inkopen en dan duurt het langer. Voor mij geen probleem geweest, maar een gode weet voor idereen die in het buitenland woont. Ik ben tevreden en zal hier weer bestellen.

perfect ingepakt en lekker

De kaasjes werden op een goede manier ingepakt, zodat ze niet kunnen bederven. De gekozen kazen waren lekker en is zeker een aanrader voor vrienden en kennissen als ze lekkere en smaakvolle kaas willen eten
8 jun 2024

Bestelling

Had vrijdag besteld, maakt me even zorgen achteraf dat het te lang bij de koerier zou blijven liggen. Maar het werd pas keurig op maandag verstuurd en dinsdag in perfecte staat ontvangen. Super lekker!!
Top geregeld! Website, bestelling, bezorging, etc. een 10+ waard!!! Ik bestel niet vaak via internet maar als onervaren iemand zeg ik: “vooral zo doorgaan”!!! Bedankt voor de goede service!!!
24 mei 2024
Keurig verpakt, gekoeld en snel gezonden. Geen idee wat beter kan, het is pas de 1e keer dat ik wat bestel. Met vr. groet, Caharina.
26 mei 2024
Ik vind Cantenaar 30+ een heerlijke, gezonde kaassoort! Ik ben dan ook van plan om het de komende tijd te blijven bestellen.
AR
andrea R.
Heerkeb
7 jun 2024

Uitstekende kaas en heel goed geleverd en verpakt.

Manier van verpakken en leveren, uitstekend! De kaas was heerlijk. Kom zeker terug om dezelfde kaas en andere te proberen.
Prima verpakt,koelzakje,speciaal papier,de kaas kon mooi vers blijven. En de smaak van de passendalekaas is heerlijk!
MS
Mark S.
Linköping, Zweden.
28 mei 2024

Altijd goed verpakt en snelle verzending. Top kaas!

Altijd bijzonder goed verpakt, snel verzonden na bestelling en echte fantastisch smaakrijke Nederlandse kaas.
23 mei 2024
Brunost uit Noorwegen, lang naar gezocht. Gekoeld geleverd met duidelijke afspraak.
7 jun 2024
Goede uitvoering bestelling. Komt professioneel over, ook voor de ontvanger.
MB
martijn b.
vierpolders
25 mei 2024
Niks aan veranderen, probeer het gewoon altijd zo te houden perfectemundo
Heerlijk goed dank u wel voor de cadeautjes super 👍😁👍👍 Tôt later Zeker.
JB
Jos B.
Dentlein am forst
4 jun 2024
snelle levering, zorgvuldig verpakt, kaas heeft uitstekende kwaliteit.
ES
Ellie S.
Leidschendam
Het was mijn eerste keer maar zeker niet de laatste ben zeer tevreden.
JR
John R.
Antwerpen belgien
Zoals altijd prima prijs kwaliteit en snelle levering goed verpakt
1 jun 2024
Packaging and service are amazing. Dank je wel, Goudsekaasshop!♡

heerlijke kaas

Kaas is goed verpakt en smaakt heerlijk, fijn, ben er blij mee