GoudseKaasShop.nl- Logo - Beoordelingen

GoudseKaasShop.nl

832 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.116 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
GoudseKaasShop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 mrt 2024
Als levering binnen 24 u kan zou dat top zijn. Dan kan je nl nog op donderdag voor het weekend bestellen. Nu waren wij te laat op vrijdag en arriveert het pas dinsdag…dat is dus een weekend zonder kaas. Verder zag ik dat 2 kazen van 1kg…15 gram tekort hadden maar 1 ook weer 20 gr te veel. Begrijp heel goed dat het snijden maatwerk is. Verder uitstekende service en…blijf prijs concurrerend op de kg!

8 jun 2023
De bestelde kaas werd niet de volgende dag gekoeld geleverd doch drie dagen later. Verpakking was deugdelijk en voorzien van isolatie en cold-pack. Wel heel jammer dat de kaas ook gevaccineerd was. Alle gaten in de kaas zijn plat gedrukt. De smaak van deze specifieke kaas is daarvan veranderd. Weet niet of ik een volgende keer weer deze kaas online bestel.

Beoordelingen voor GoudseKaasShop.nl

MV
De service is prima. Na foutje in de bestelling, gemaild en de andere dag werd het al opgelost. Alles prima verpakt en heerlijke biologische kazen. De site om de kazen op te zoeken kan wel iets efficienter. Zoek b.v altijd naar kaas met vegetarisch stremsel, maar dat is een hele puzzel. Ze staan gewoon tussen alle andere kazen.
SK
Sebastian K.
Saint Germain en Laye

Het andere kaasland

Ik woon in Frankrijk en dankzij Goudse Kaasshop kan ik goede Nederlandse kazen en andere Produkten genieten. Een beetje duur wel maar het is het mij wel waard !! Altijd goed verpakt en probleemloos verstuurd.
30 mrt 2024
Super goede kwaliteit kaas en zeer goed verpakt met koeling. Leveringstijd tot Belgie was 4 dagen in plaats van 2 dagen zoals vermeld op de website, maar dat was geen probleem aangezien de kaas zeer lekker is
Product wordt professioneel behandeld voor verzending. Je wordt voldoende op de hoogte gehouden van het traject van je zending. Heel goed en lekker product. Ben heel tevreden over de service en het product.

Ik bestel er al sinds corona. Goed verpakt en altijd vers. Misschien zou het nog iets sneller kunnen maar dat is meer iets zoeken. Ben blij dat het met post nl kan worden verstuurd en dat je kunt kiezen.
Enorme keuze. Wij kiezen altijd voor een hele kaas omdat je dan voor goede kwaliteit kaas een redelijke prijs betaald. Verder wordt de kaas super snel geleverd en altijd keurig verpakt. Kortom, zeer 😊
SB
Soof B.
Zwolle
Super service, besteld en hardstikke snel geleverd. Goed gekoeld verpakt, heel netjes. En dan hebben we het nog niet eens over de kwaliteit van de geleverde kaas! Top, aanrader. Ik bestel zeker vaker.

Aan te bevelen!

Grote keuze kazen, vlotte levering en prima (gekoeld en hermetisch) verpakt. Komen zeker later nog derde, vierde etc. bestellingen. Dit was onze tweede keer dat we bij deze winkel besteld hebben.
Has my choices of non Dutch cheese and carries some good farmhouse cheddar for this British expat that’s been burned by stupid brexshite. Super fast and easy to order would always recommend.
Online kaas besteld en de volgende zaterdag aan de marktkraam opgehaald. De kaas was keurig gesealed en voorzien van een stukje kaaspapier. De kaas is, zoals altijd, heerlijk.
Le fromage Belge me manquait depuis que je vie en France, je suis très contente d'avoir trouver ce site. Fromage delicieux, livraison rapide, merci beaucoup!!
AS
Annette S.
Rotterdam
31 mrt 2024
Redelijk veel keuze in buitenlandse kazen waar mijn voorkeur naar uit gaat, helaas bij veel kaaswinkels is deze beperkt, en zeer snelle levering, top.
CH
Coen H.
Barendrecht

Makkelijke bestelprocedure , ruime keuze

Makkelijke bestelprocedure , ruime keus. Was op zoek naar extra gerijpte Kees kaas, maar de ontvangen Kees kaas viel tegen qua rijpheid.
Het bewijs dat eerlijk lekker eten zonder dierenleed heel makkelijk kan...gewoon een eerlijke prijs betalen...thats all!
JB
Johan B.
Aalsmeerderbrug
keurig verpakt en netjes op tijd geleverd. het zou ook mooi en prettig zijn als er ook een gesneden versie is.
De snelle levertijd. Wat ik ook waardeerde is mededeling hoe men de kaas moet bewaren. Zie je niet vaak.
verschillende keuzemogelijkheden en snelle, goede levering. Kaas voorzien van coolpack om deze te koelen.
Super snelle levering. Kleine 400 gr kaasjes netter afwerken. Worden veel als cadeau gegeven !!!

Goede kwaliteit alleen levering kan beter

Goede kwaliteit alleen als je op vrijdag bestelt en het komt pas dinsdag, dan vind ik dat traag.

De keuze is reuze!

Zeer uitgebreide keuze, goede beschrijving van producten en een uitstekende service.