nl.personello.comBeoordelingen

Ulf Unbehaun

Beoordelingen voor nl.personello.com

4.53/5.00

212 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over nl.personello.com

Leuke producten Fijne website Snel en netjes geleverd! Aanrader!
Leuke, betaalbare attenties! Snelle levering.
Zeer snelle levering van een mooi product. Ook de service voor het bewerken van je foto is super. Het is een mooi cadeau.
Heel mooi gegradeerd en Mooi ingepakt
Prachtig geworden. Heel snel gelevrrd en snelle beantwoording van mijn vraag.
Geweldig uitgepakt
Nog niks gekregen na lange tijd
 Antwoord van nl.personello.com
Dank u wel voor uw advies. We hebben al persoonlijk contact met u opgenomen om een gezamenlijke oplossing te vinden. Met vriendelijke groet, Birgit van de Personello-klantendienst
Op druk van zeer slechte kwaliteit
 Antwoord van nl.personello.com
wat ik besteld had was prachtig. heel mooi gedaan en zeer snelle levering een 100% tevreden klant. kom zeker bij jullie terug
Prima product, strak afgewerkt. Vlotte levering
mooi
Veel te klein voor een grote prijs
Bedankt voor uw goede rating! Met vriendelijke groet, Personello Team
Leuke cadeautje en goede kwailiteit.
 Antwoord van nl.personello.com
Bedankt voor uw goede rating! We zijn blij dat u tevreden was met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Personello Team
Foto is in het echt veel kleiner als op het voorbeeld tijdens het maken. Vind het erg misleidend. Foto is ook zeer slecht zichtbaar. Voor de erg stevige prijs vind ik niet dat je waar voor je geld krijgt.
 Antwoord van nl.personello.com
Bedankt voor je feedback. Aan het begin van het bestelproces heeft u de grootte van de glasfoto gekozen. De exacte afmetingen staan daar vermeld. Om technische redenen kan het beeld niet tot aan de rand worden gelaserd. Uw Personello-klantendienst.
zeer tevreden met de service en de kwaliteit van de producten. als er iets niet helemaal naar wens is kijken ze samen met je naar een passende oplossing ik raad daarom personello ook zeker aan voor anderen!
 Antwoord van nl.personello.com
Het was gemakkelijk bestellen, het artikel werd vrij snel geleverd. Helaas valt de kwaliteit een beetje tegen
De tekst op de pot was niet zo goed zichtbaar als op internet te zien is. De tekst is vaag! jammer
Snelle levering. Zou de 10e geleverd worden en werd de 4e al bezorgt. Goede kwaliteit.