nl.personello.com- Logo - Beoordelingen

nl.personello.com

338 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.668 beoordelingen in totaal

9 aug 2023
Ik had er twee besteld , 1op leisteen, geweldig . De ander was op glas met geboorte opschrift, waar ik zelf een blunder heb gemaakt, naar een mailtje zonder aarzeling kreeg ik gewoon een nieuwe, zonder extra kosten. Zoals je op de foto's kunt zien. Nou dat gebeurt dus nooit zoiets, wat een top service.

6 jun 2024
Geen tracking code, moet 2 dagen wachten op antwoord en weet niet waar mijn pakketje nu is, teleurgesteld.

Beoordelingen voor nl.personello.com

GD
Grietje D.
Weiteveen
De foto is heel mooi geworden en met het lampvoetje lijkt het heel mooi in het glas afgedrukt. Maar het verpakken had beter gekunt. Er zat geen extra beschermend materiaal in het doosje voor versenden bij de foto in glas
Een zeer goede en snelle service, vooral toen bleek dat het product iets anders was dan gedacht. Het is onmiddellijk op zeer fijne en goede manier gecorrigeerd, super fijn.

Super blij met een mooie herinnering

Mijn vriend is super blij, met de mooie herinnering aan zijn beste maatje. Het is van stevig materiaal. Heel het ontwerp is van goede kwaliteit. Snelle levering.
6 jul 2024
Fijne ervaring met klantenservice!! Jammer dat je bij kleine producten geen track en tracé hebt.

Goedemorgen service is heel goed

Goedemorgen service is heel 👍 goed wij zijn er heel blij mee nog bedankt
10 jul 2024
Mensen zijn blij verrast als ze een cadeau krijgen met hun eigen naam!

Zeer tevreden!

Goede service, snel geleverd en ziet er heel mooi uit!
13 jul 2024
Goede bezorging, mooi product en snelle levering
6 jul 2024
Snelle correcte vertaling van een mooi product
3 jul 2024
7 jul 2024
Mooie glazen
Prima

Niets ontvangen

Ik heb de bestelling nog steeds niet ontvangen, dus kan geen oordeel geven. De proefdruk was wel heel mooi
Slecht contact te krijgen gaat 48 uur overheen borst er een reactie komt.
24 jun 2024
Komen afspraken na snelle reactie van de klantenservice Product van zippo met foto inscriptie Van uitstekende kwaliteit Goede prijs kwaliteit verhouding
2 jun 2024
De service is top en de producten zijn geweldig ben er zo blij mee. Het enige puntje wat ik heb is de track en trace je moet er specifiek om vragen.