nl.personello.comReviews

Gecertificeerd sinds: 22 jan. 2020
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023
nl.personello.com is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij nl.personello.com kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 22 jan. 2020
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023

Beoordelingen voor nl.personello.com

336 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

23 feb. 2022
Ik had een zippo aansteker besteld. Helaas waren de letters van het ontwerp wat ik had gemaakt net iets te klein waardoor het niet goed te lezen was. Ik heb een beticht gestuurd naar de klantenservice en daar werd ik heel goed geholpen! Ik voelde mij begrepen en er was meteen een oplossing waar ik voor kon kiezen. Of mijn aankoopbedrag terug of een nieuwe aansteker met een ander ontwerp. Ik ben heel blij dat ik nu dus alsnog een aansteker heb waar ik blij mee ben. Ik ben dus heel goed geholpen

11 aug. 2022
IN de glazen foto waren precies vingervlekken te zien LINKS BOVEN. FOTO OOK NIET ZEER DUIDELIJK ONDANKS VERLICHTING GEKOCHT en foto maken gaat zeer moeilijk. Hierbij toch een bijlage

Beoordelingen voor nl.personello.com

Het cadeau wat je op de foto ziet er ook in het echt zo mooi is Alleen jammer dat mijn verpakking aan beide kanten open was Zelfs de leisteen was uit de noppen folie.net of ze er in hebben gekeken wat er in zat jamner. Maar goed dat ze hem niet hebben laten vallen .
14 jan. 2023
van c h.
Ik heb artikel niet ontvangen is zoek geraakt maar probleem is wel op gelost zeer snel ik ben te vrede hoe is op gelost netjes mij geld terug gehad bedankt daar voor mensen fijne dag
5 jan. 2023
Mooi werk (foto in glazen hart). Wel wat kleine krasjes en is ook niet helemaal symmetrisch maar dat zie je verder niet daarom wel tevreden en niet teruggestuurd.
Mijn bestelling was niet gearriveerd netjes een snel een nieuwe bestelling gekregen en om risico te voorkomen dat het weer zoek raakt als pakketje verzonden
15 jan. 2023
Goede ervaring! Eerste item had wat krassen, ik kreeg snel een nieuwe toegestuurd. Fijne communicatie en goede en snelle service
9 jan. 2023
Eerste bestelling daar geplaatst, meteen correct geleverd en heel mooie afwerking van het product.
1 jan. 2023
het maken en voorbeeld van hetgeen je gemaakt hebt
8 jan. 2023
Het ziet er heel mooi uit !dat is mijn meinig
Snelle levering, goede prijs, mooi gemaakt
14 jan. 2023
Goede service en snelle levering top!
Snelle levering, en mooi product.
31 dec. 2022
Vlot bezorgd en goed verpakt!
17 jan. 2023
Goed en snel verstuurd.