Murale.nl

194 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden338 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 jan 2023
Murale.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 nov 2023
Het was een gok om zo iets groots te bestellen (1,8 bij 1,25 meter), maar het ziet er fantastisch uit! In ongeveer een week geleverd. In elkaar zetten is vrij simpel. Tip voor degenen die geluiddempend vilt er bij besteld hebben: het vilt is kleiner dan het frame zodat je het op de muur achter je kunstwerk kan plakken. Maar je kan het vilt ook prima aan je frame vast plakken: plak de klittenband tape niet strak tegen de buiten rand van het frame, maar juist met zo veel mogelijk uitsteek naar het midden. Op die manier kan je net wel het vilt in het frame vast krijgen.

6 jul 2023
Het bestelde doek met lijst voldoet geheel aan de verwachtingen. De bezorging via DPD echter is zeer slecht. Op 22-6 product besteld en door Murale op 28-6 overgedragen aan DPD. Uiteindelijk door DPD pas op op 4-7 bezorgd.

Beoordelingen voor Murale.nl

Prachtig werk van Murale

We hebben na een verbouwing en aanpassing van het interieur een Murale gekocht nadat we een werk hij kennissen hebben zien hangen. Er is zoveel keuze op de website dat dit het enige lastige is :) De bestelling ging verder heel eenvoudig en binnen enkele dagen hadden we het werk aan de muur hangen. Installatie ook erg eenvoudig met een handig systeem van lijst in elkaar zetten, het doek erin monter
Meer dan 100% tevreden met Mutmrale.nl Nadat het doek was afgeleverd, was deze veel donkerder dan verwacht. We hebben contact gezocht via de app en er is super snel gereageerd. Na het toesturen van foto's, kregen wij binnen 5 dagen een nieuw doek kosteloos toegestuurd. Hoe fijn is dat. Wij raden iedere nieuwe klant Murale.nl aan.
Antwoord van Murale.nl
Hoi Leen, Super om te horen dat het netjes is opgelost. Daar staan we natuurlijk voor! Heel graag tot ziens op Murale.nl!
We hebben ons prachtige kunstwerk net binnen. Als je het uit de doos haalt oogt het wat vreemd maar eenmaal in elkaar gezet is het werkelijk prachtig!!! Het doek spant zichzelf heel mooi op en is heel makkelijk te bevestigen. We zijn er helemaal gelukkig mee!
Antwoord van Murale.nl
Hoi Michiel, Hartelijk dank voor deze mooie review. Heel graag tot ziens op Murale.nl

Hoe blij je iemand kan maken....!

Het gemak van het zelf installeren van de doeken; de snelheid van leveren; de uitstekende communicatie; de website; het assortiment en de kwaliteit van het uiteindelijke product. Alles is uitstekend en top geregeld!
Antwoord van Murale.nl
Hi Eric, Super ome horen, daar doen we het voor! heel graag tot ziens op Murale.nl

Service top.

Er was een verkeerde afmeting lijst bezorgd bij mijn bestelde doek. Super snel reactie op mijn verstuurde mailtje. Heb een nieuwe lijst gekregen en mocht de eerste houden. Ook daar heb ik een doek voor besteld.

5 sterren !

Ruime keuze (bijzondere prints) hoogwaardige kwaliteit, makkelijke installatie, snelle levering! Het is gewoon allemaal GOED geregeld! Echt een kunstwerk in je huis, we zijn er heel blij mee!
Antwoord van Murale.nl
Hoi Eveline, Bedankt voor deze mooie review! Wat een eyecatcher! Heel graag tot ziens op Murale.nl!

Dé eyecatcher in onze woonkamer!

Genoeg keuzemogelijkheden waarbij we uiteindelijk op “gezicht op Olinda” van Frans Post zijn uitgekomen. Snelle levering en topkwaliteit. Ongelooflijk blij mee. Michel en Heidi
Antwoord van Murale.nl
Hoi Michel & Heide, Dank voor deze mooie woorden. wat een eyecatcher is het geworden. Heel graag tot ziens op Murale.nl

Vooraf foto hoe je bestelling staat op jouw wand!

Fijn om een voorbeeld te ontvangen na opsturen foto waarop schilderij moet komen je krijgt zo een super beeld voor je besteld hoe het wordt. Zeer snelle reactie op alle vragen.
Antwoord van Murale.nl
Hoi Annemieke & Peter, Dank voor deze mooie review. Wat een topper is het geworden. Heel veel plezier ermee en graag tot ziens op Murale.nl
Fantastisch, erg handig in elkaar te zetten en top contact via WhatsApp voor een prachtig voorbeeld. Service die je niet vaak tegenkomt! Wij gaan zeker weer bestellen
Antwoord van Murale.nl
Hoi Viktor, Super tof om te horen! Heel graag tot ziens voor een volgend werk op Murale.nl

Precies wat we zochten

Vlot geleverd en wat een prachtige schilderijen. We kwamen pas na de bestelling erachter dat we de doeken zelf moesten monteren, gelukkig was dit erg eenvoudig.
Antwoord van Murale.nl
Hoi Margo, Hartelijk dank voor je mooie review. En wat een beauty's zijn het geworden. Geniet ervan en tot snel op Murale.nl
Ik had wat moeite met de schroefjes. Heb geappt wat ik moest doen. Meteen n reactie. Super. Was daarna zo gepiept.Schilderij is prachtig.
Antwoord van Murale.nl
Hi Karrie, Dank voor deze mooie review en tip! Fijn dat we het meteen hebben kunnen oplossen. Graag tot ziens op Murale.nl
Snelle vriendelijke service ook met het digitale voorbeeld om je een idee te geven hoe het er uit gaat zien. Wij zijn er heel blij mee!😃
Antwoord van Murale.nl
Hoi Edgar, Dank voor deze mooie review. Wat een topper is het geworden! Heel graag tot ziens op Murale.nl

Goede service

Had een speciaal verzoek. Via whatsapp snel en vriendelijk geholpen. Top service. Zie je niet vaak meer.
Hi Rob, Dank voor deze mooie woorden. Heel graag tot ziens op Murale.nl
30 mrt 2024

geweldige schilderijen voor aan de muur

De zeer goede en mooie kwaliteit van het canvas en de eenvoudige montage van het frame en het doek.
Antwoord van Murale.nl
Hi Matty, dank voor je mooie review. Wat een toppers zijn het geworden! Heel graag tot ziens op Murale.nl
helemaal tevreden met onze aankoop. Ze doen wat ze beloven + uniek kunstwerk. Kortom blij
Antwoord van Murale.nl
Hi Micha, Super bedankt voor deze mooie review. Heel veel plezier ermee en heel graag tot ziens op Murale.nl

Super webshop!!

Mooie kwaliteit, snelle service, makkelijk te monteren en leuk assortiment!
Antwoord van Murale.nl
Hi Chantal, Super bedankt voor deze mooie review. We zien je uiteraard graag weer terug op Murale.nl

Goed en mooi

Stevig verpakt, makkelijk zelf in elkaar te zetten. Erg mooi! Enorm blij
Antwoord van Murale.nl
Hoi Alwin, Wat goed om te horen! Heel veel plezier ermee en heel graag tot ziens op Murale.nl
Prachtige kleuren, kwaliteit dik in orde. Tevreden en betaalbar
Mooie kleuren, mooie kwaliteit, zeer goede service
Antwoord van Murale.nl
Goedenavond, Dank voor deze mooie review! Prachtig werk! heel graag tot ziens op Murale.nl
Snelle levering. Product ziet er heel mooi uit.
Antwoord van Murale.nl
Hoi Marieke, Super om te horen! Hopelijk krijgt ze een prachtig plekje. Graag tot ziens op Murale.nl