VVV cadeaukaarten- Logo - Beoordelingen

VVV cadeaukaarten

798 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.346 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mei 2022
VVV cadeaukaarten voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 mrt 2024
Het bestellen en de aflevering is goed verlopen, maar ik zou nog wel een opmerking willen maken over de tenaamstelling op de envelop. Omdat wij met meerdere bedrijven in een pand zitten, moet de tenaamstelling wel duidelijk zijn. Dus volgende keer graag wel de naam van de vereniging noemen. Deze bon was namelijk bij een ander bedrijf terecht gekomen, waardoor wij hebben moeten zoeken waar hij was en of het überhaupt bezorgd was.

17 dec 2023
Helaas. Na ontvangst van de bestelde én betaalde VVV cadeaukaarten (totaal t.w.v. € 300,-) kon ik de cadeaukaarten NIET! activeren. Er blijkt een fout te zijn gemaakt. Na telefoontjes en emails, over en weer, is het nog niet opgelost. - 12 december besteld én betaald! - 13 december ontvangen. Inmiddels is het nu 17 dec. en zit ik nog met cadeaukaarten die niet geactiveerd kunnen worden. Ik betreur dit ten zeerste omdat ik mijn KERSTcadeaus nu niet in orde kan maken. Ik zou het liefste mijn aankoopbedrag terug ontvangen.

Beoordelingen voor VVV cadeaukaarten

RD
Ronald d.
Rotterdam
Superleuk om zelf een kaart te kunnen ontwerpen. Zo kunnen we ons cadeau aan een thema koppelen. Helaas is de waarde niet op de kaart terug te vinden. Die heb ik dus zelf maar met het ontwerp erop gezet.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Erg leuk dat je gebruik hebt gemaakt van onze Eigen Ontwerp Cadeaukaart en erg leuke kaarten die je hebt gemaakt. Het klopt inderdaad dat de waarde niet op de kaart zelf meer staat. Bedankt voor de feedback dat je dit toch graag zou willen zien. Groet, Team VVV Cadeaukaarten.
Leuke mogelijkheden met personaliseren en extra kaart/envelop. Verbeteren: Ik vind ruim 6 euro meer betalen voor opleuken en verzenden van vvv kaart veel extra kosten. Ik geef 20 euro en betaal 26,13
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. We vinden het erg leuk om te horen dat je gebruik hebt gemaakt van de Eigen Ontwerp Cadeaukaart. Het klopt inderdaad dat dat deze iets duurder is aangezien deze speciaal moeten worden geprint. We hopen dat de ontvanger hier veer plezier van heeft. Groet, Team VVV Cadeaukaarten.
Eerste kaart niet ontvangen, na contact met uw bedrijf snel een tweede kaart verstuurd en nu wel ontvangen. Bijzondere dank aan Matthijs voor zijn hulp!
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. We vinden het erg fijn om te horen dat je goed bent geholpen. We wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
DA
Demi A.
Oud Gastel
30 mrt 2024
Snel, makkelijk cadeau Heel fijn, makkelijk cadeau. Ideaal voor iemand waarvoor je niet weet wat te kopen. Personaliseren zou iets uitgebreider mogen
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review! Wat leuk om te horen dat je dit aan iemand cadeau hebt gedaan. Ook bedankt voor de feedback dat de personalisatie nog iets uitgebreider zou kunnen. We zullen kijken hoe we dit nog meer kunnen verbeteren. Groet, team VVV Cadeaukaarten.

splitsen van 70 euro in twee keer 35

Ik kon de cadeaukaart van 70 euro makkelijk splitsen. Wat beter kan? Geef op de website aan dat het geen 50 euro mag zijn. Dus maximaal 49,99 euro.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review! Fijn om te horen dat je een goede oplossing hebt kunnen vinden. €50 besteden met een cadeaukaart voor een online aankoop zou wel mogelijk moeten zijn. Wellicht dat hierbij nog verzendkosten bovenop kwamen? Hoe dan ook wensen we je veel plezier met je aankopen. Groet, Team VVV Cadeaukaarten.
Bij veel winkels te besteden zowel online als fysiek. Geef beter aan bij welke fysieke winkels ook de online cadeaukaart besteed kan worden.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Onze kaarten zijn inderdaad bij veel winkels te besteden. Fijn dat je hier goed gebruik van hebt kunnen maken. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
Het bestelproces is eenvoudig. Fijn om uit verschillende designs te kunnen kiezen. En de ontvanger heeft de bin direct binnen
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Erg fijn om te horen dat alles goed is verlopen. Nog een fijne dag gewenst. Groet, Team VVV Cadeaukaarten.
De factuur komt snel binnen zodat de betaling gedaan kan worden. Daarna weer snelle ontvangst van VVV bonnen
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Fijn dat het gehele bestelproces soepel is verlopen. We wensen iedereen er veel plezier mee. Groet, Team VVV Cadeaukaarten.
AH
Anna H.
Heerlen
7 apr 2024
Makkelijk om te betalen met de e-codes zodat ik er fysieke kaarten voor krijg.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Fijn dat je jouw Online Cadeaucodes makkelijk hebt kunnen omzetten naar fysieke kaarten. We wensen je er veel plezier mee. Groet, team VVV Cadeaukaarten.

erg prettig

Snelle en correcte afhandeling van de aanvraag, erg blij mee.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Hartelijk bedankt voor deze review. We vinden het erg fijn om te horen dat je een prettige ervaring met ons hebt gehad. We wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
Bereikbaarheid en teruggebeld worden als je een vraag hebt!
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. We doen altijd ons best om ze snel mogelijk op vragen terug te komen die we telefonisch of in de mail hebben ontvangen. Echter, dit kan soms langer duren vanwege drukte. Onze excuses als het langer heeft geduurd als verwacht om op jouw vraag terug te komen. Groet, Team VVV Cadeaukaarten.
Received quick response and delivery instant digital card
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Thank you for your review. We are very happy to hear that your order was delivered quickly. We hope you or the receivers of the cards get a lot of enjoyment out of them. Kind regards, Team VVV Gift Cards.
EV
Emmy v.
Haarlem

het is fijn dat de cadeaukaarten snel…

het is fijn dat de cadeau kaarten snel verzonden worden.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor je review. Wat goed om te horen dat je cadeaukaarten snel zijn verzonden. We wensen je er veel plezier mee. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
Makkelijk contact, zaken snel geregeld, en goede service
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Wat fijn dat je bestelling snel en goed is geregeld. We wensen je er veel plezier mee. Groet, team VVV Cadeaukaarten.

Gewoon goed!

Snel verzonden en de afbeelding is mooi weergegeven
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor je review. We vinden het heel fijn om te horen dat jouw bestelling snel is verzonden en dat deze er goed uit ziet. We wensen de ontvanger hier veel plezier van. Groet, team VVV Cadeaukaarten.

Efficient en leuk, het personaliseren van een kaart!

Efficient en leuk dat je het kan personaliseren
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor je review. Wat leuk dat je gebruik hebt gemaakt van onze Eigen Ontwerp Cadeaukaarten. We wensen de ontvanger er heel veel plezier mee! Groet, team VVV Cadeaukaarten.
fijne site, snelle levering, duidelijke mailtjes
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Heel fijn om te horen dat alles duidelijk was en snel is geleverd. Groet, Team VVV Cadeaukaarten.
Altijd leuk om te geven en om te krijgen!
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor je review. Wat fijn dat je onze kaart zo leuk vindt om te geven en te krijgen. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
Snele bestelling en levering; prima!
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Fijn dat je bestelling snel is geleverd. We wensen je er veel plezier mee. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
fijne communicatie en snel bezorgd
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Goed om te horen dat je onze communicatie als fijn hebt ervaren en de bestelling snel is bezorgd. Veel plezier ermee. Groet, Team VVV Cadeaukaarten.