koro-shop.nl- Logo - Beoordelingen

koro-shop.nl
Beoordelingen:

242 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden884 beoordelingen in totaal  

4,50
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

16 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Een zakje was defect (niet doorgeprikt, maar defect van de fabricatie. De rand van de zak aan de zijkant die via hitte methodes in elkaar werd geplaakt, had een deel die open was) waardoor een goed deel van de spul in het pakket tetecht kwam. Omdat dit was niet vsn transport maar van de duidelijke kapotte zak van het begin, ik neem aan dat in de magazijn zagen ze dar de zak lekt, maar ze hebben het zo verstuurd, war helemaal niet netjes is. Omdat de poeder etin ook heel erg fijn gemalen is, bik geringe beweging zat mijn huis onder oranje kleur/poeder die heel moeilijk de verwijderen was, en alleen maar wia wassen met zeep mogelijk was, talloze spullen (incl. de vloerbedeking) een voor een, 2 uur lang. Het is ook niet de eerste keer dat ik dit meemaakt bij deze winkel.
CL
costel l.
den haag

Meest relevante negatieve beoordeling

8 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
we hebben maar de helft van de bestelling geleverd gekregen. Geprobeerd om op de website aan te geven dat bestelling niet compleet was maar dan kom je alleen maar bij retourzending uit. Vervolgens email gestuurd naar algemeen adres. Geen enkele reactie ontvangen. En de bestelstatus geeft aan dat alles geleverd is. Ben benieuwd of we nu wel een reactie krijgen. Ook was er geen telefoonnummer te vinden om contact te krijgen met de klantenservice.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor koro-shop.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(6)
(6)
(13)
Resetten
24 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Veel voor verbetering vatbaar. Communicatie, voorraadbeheer, bezorgafspraken, keuze voor bezorgdienst. DHL is onbetrouwbaar. Hebben altijd excuses voor niet komen opdagen: ''goederen beschadigd moet terug naar verzender'', ''hebben u gemist'', en meer van dat soort smoesjes wegens hun onvermogen te leveren.
Beoordeling melden
Antwoord van koro-shop.nl
28 mei 2024
Beste, Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het vervelend te horen dat wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. We willen u dan ook graag verder helpen, zou u ons een bericht kunnen sturen op service@koro-shop.nl? Met vriendelijke groet, Het KoRo-team
16 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb niets ontvangen, van dhl bericht dat wegens beschadiging pakket retour is gezonden. Dat is niet leuk natuurlijk en hoe en wanneer krijg ik nu mijn geld retour?
Beoordeling melden
Antwoord van koro-shop.nl
23 mei 2024
Beste, Bedankt voor uw bericht en bestelling bij KoRo! Onze excuses dat u uw bestelling niet ontvangen heeft en voor ons late antwoord. Wij hebben u op 17 mei jl. een reactie op uw mail gestuurd, wij hopen dat deze goed bij u terecht is gekomen. Mocht u nog verdere vragen hebben, kunt u ons altijd bereiken op service@koro-shop.nl. Met vriendelijke groet, Het KoRo-team
18 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van koro-shop.nl
21 mei 2024
Hey, vielen Dank für Deine Bewertung. Wir freuen uns beim nächsten Mal sehr, über ein kurzes, schriftliches Feedback. Alles Liebe Dein KoRo Team :)
20 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Maandag 15 april kwam uw bericht dat het pakket via DHL binnen enkele dagen bezorgd zou worden, maar vrijdagavond rond 18 uur kwam het pakket pas binnen. Niet bepaald snel.
Beoordeling melden
Antwoord van koro-shop.nl
25 apr 2024
Beste, Bedankt voor uw bericht en bestelling bij KoRo! Wat vervelend om te horen dat uw bestelling later dan verwacht bij u bezorgd werd. De bezorgtijd die vermeldt staat op de website is een indicatie en in sommige gevallen kan de bezorging helaas langer duren. Hierbij zijn we afhankelijke van onze bezorgpartners en externe omstandigheden. We nemen uw bericht mee in onze evaluatie. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben kunt u ons een bericht sturen op service@koro-shop.nl. Met vriendelijke groet, Team KoRo
12 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het smaakte niet na granaatappelsap, ook was het sap bruin, heb het weg gekiept, en het laatste beetje zaten donkere slierten erin. De smaak kwam niet eens in de buurt van granaatappelsap. Het lijkt alsof het helemaal geen granaatappelsap was. Ik vind heel jammer. Geld weg gegooid.
Beoordeling melden
Antwoord van koro-shop.nl
12 apr 2024
Beste, Bedankt voor uw bericht en bestelling bij KoRo. Wat vervelend om te horen dat dit product niet naar verwachting is. Bij KoRo is het altijd ons doel producten aan te bieden die van de hoogste kwaliteit zijn. Zou u ons een bericht willen sturen op service@koro-shop.nl, wij helpen u dan graag verder. Met vriendelijke groet, Team KoRo
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nog geen pakket ontvangen!! Veel te Lange levertijd. En nu wel een vraag over feedback
Beoordeling melden
Antwoord van koro-shop.nl
4 apr 2024
Bedankt voor uw bestelling bij KoRo! Wat vervelend om te horen dat u uw pakket nog niet ontvangen heeft, wij streven er altijd naar de bestelling zo snel mogelijk bij de klant afgeleverd te krijgen. Helaas zijn we hierbij afhankelijk van de snelheid van onze koeriers. Zou u ons een bericht kunnen sturen op service@koro-shop.nl? Zo kunnen wij u verder helpen. Met vriendelijke groet, Uw KoRo team
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Zou geschenk erbij krijgen.was niet geleverd...
Beoordeling melden
Antwoord van koro-shop.nl
4 apr 2024
Bedankt voor uw bestelling bij KoRo! We vinden het vervelend om te horen dat er iets mist bij uw bestelling. Zou u ons een bericht kunnen sturen op service@koro-shop.nl? Wij helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Uw KoRo team
3 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling is niet ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van koro-shop.nl
4 apr 2024
Bedankt voor uw bestelling bij KoRo! Wat vervelend om te horen dat u uw pakket nog niet ontvangen heeft, wij streven er altijd naar de bestelling zo snel mogelijk bij de klant afgeleverd te krijgen. Helaas zijn we hierbij afhankelijk van de snelheid van onze koeriers. Zou u ons een bericht kunnen sturen op service@koro-shop.nl? Zo kunnen wij u verder helpen. Met vriendelijke groet, Uw KoRo team
19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Kwaliteitsklacht werd eerst niet serieus genomen

Ik had een kwaliteits klacht over een product- en dat werd afgedaan als smaken verschillen. Na mijn beoordeling is wel serieus op ingegaan en is het product retour en is geld teruggestort, vandaar dat ik nu een ster meer heb gegeven.
Beoordeling melden
27 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Gedrukte verzending

Prima prijs en producten. Ik had een grote voorraad bonen in blik besteld. Deze kwamen grotendeels gedeukt binnen, verpakking van verzending kan dus beter
Beoordeling melden
Antwoord van koro-shop.nl
5 jan 2024
Beste Mardek, Bedankt voor uw bericht en feedback. Wat vervelend dat er iets mis is gegaan bij de bezorging, ondanks de voorzichtigheid en zorgvuldige verpakkingswijze kan het in enkele gevallen misgaan tijdens de bezorging. We verzoeken u vriendelijk om contact op te nemen met service@koro-shop.nl en in uw e-mail het bestelnummer toevoegen, zodat we u verder kunnen helpen. Onze excuses voor het ongemak. We horen graag van u en wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team KoRo
8 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
De zak amandelmeel was kapot, dus alles zat onder en ik had maar een halve zak ongeveer over.
Beoordeling melden
Antwoord van koro-shop.nl
13 jul 2023
Beste, bedankt voor uw review. Wat vervelend dat het mis is gegaan bij uw bestelling. Dit lossen we graag voor u op, we verzoeken u een mailtje te sturen naar service@koro-shop.nl. Met vriendelijke groet, Team KoRo
30 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Meer gegevens sturen van bezorging, wanneer verzonden etc etc
Beoordeling melden
11 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van koro-shop.nl
13 jul 2023
Beste, bedankt voor uw review! Volgens onze gegevens heeft u het pakket inmiddels ontvangen, mocht dit niet het geval zijn kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice via service@koro-shop.nl. Met vriendelijke groet, team KoRo
8 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
we hebben maar de helft van de bestelling geleverd gekregen. Geprobeerd om op de website aan te geven dat bestelling niet compleet was maar dan kom je alleen maar bij retourzending uit. Vervolgens email gestuurd naar algemeen adres. Geen enkele reactie ontvangen. En de bestelstatus geeft aan dat alles geleverd is. Ben benieuwd of we nu wel een reactie krijgen. Ook was er geen telefoonnummer te vinden om contact te krijgen met de klantenservice.
Beoordeling melden
Antwoord van koro-shop.nl
13 jul 2023
Beste, bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u nog geen oplossing heeft gevonden. Helaas kunnen we geen bericht corresponderend met uw email adres vinden. We verzoeken u nogmaals een mail te sturen naar service@koro-shop.nl zodat we dit z.s.m. voor u kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, team KoRo
18 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Producten goed - Service SLECHT

Ik vind de producten geweldig, maar de service verschrikkelijk. Ik bestel ondertussen al jaren, en de enige reden is dat ze echt hele bijzondere producten hebben. Om die reden blijf ik het in principe aanraden. MAAR de service is heel slecht. Het is super moeilijk om met iemand in contact te komen. Ik wacht nu al 2 weken op een bestelling die nog niet eens verzonden is...
Beoordeling melden
AH
anneke h.
zutphen
31 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
producten goed maar bezorging incorrect. ik woon in appartement en geef goede nummer aan en wordt niet goed overgenomen, gevolg bezorger weet niet hoe hij mij moet vinden, dus nummer correct overnemen
Beoordeling melden
Antwoord van koro-shop.nl
4 aug 2023
Beste, bedankt voor uw review! Wat vervelend dat het is misgegaan bij de bezorging! Dat lossen we graag voor u op. We verzoeken u contact op te nemen met service@koro-shop.nl. Met vriendelijke groet, team KoRo
8 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pot pasta saus open gegaan tijdens bezorging van het pakket. De Inhoud van de doos zat compleet onder pastasaus evenals de gekochte producten.
Beoordeling melden
Antwoord van koro-shop.nl
9 okt 2023
Beste, bedankt voor uw review! Wat vervelend dat dit is misgegaan! We verzoeken u contact op te nemen met service@koro-shop.nl voor een geschikte oplossing! Met vriendelijke groet, KoRo Nederland
30 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het pakket zou bezorgd worden, en nu is het nergens te vinden. Track and trace blijft steken in 6 dagen geleden. Heeeeeel slecht
Beoordeling melden
Antwoord van koro-shop.nl
4 sep 2023
Beste, bedankt voor uw review. Het lijkt er helaas op dat er iets mis is gegaan bij DHL, we verzoeken u contact op te nemen met onze klantenservice voor een geschikte oplossing! Met vriendelijke groet, team KoRo
24 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Klachtenafhandeling

Een artikel was niet geleverd. Heb via klachtenformulier op de website Koro benaderd, maar vijf dagen later nog niets vernomen.
Beoordeling melden
Antwoord van koro-shop.nl
27 okt 2023
Beste, bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat het niet goed is gegaan bij uw bestelling. Ons team zal direct contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, team KoRo
26 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
zorgen dat de bestellingen sneller bij de klanten worden afgeleverd.
Beoordeling melden