koro-shop.nl
Beoordelingen:

257 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden851 beoordelingen in totaal  

4,54
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 22 apr 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
koro-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

29 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling was helaas niet wat ik besteld had. De verpakking was beschadigd eb i.p.v. 2 kilo bio kurkuma poeder zat er een zak bio cashuw noten in. Na melding kreeg ik snel antwoord. De kurkuma wordt alsnog bezorgd ( kon ook kiezen tussen retour betaling) De noten kan ik houden. Niet perse 100% tevreden over de levering. Liever had ik mijn bestelde producten direct ontvangen maar de afhandeling ging zonder gedoe 100% goed.

de meest kritische beoordeling

8 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
we hebben maar de helft van de bestelling geleverd gekregen. Geprobeerd om op de website aan te geven dat bestelling niet compleet was maar dan kom je alleen maar bij retourzending uit. Vervolgens email gestuurd naar algemeen adres. Geen enkele reactie ontvangen. En de bestelstatus geeft aan dat alles geleverd is. Ben benieuwd of we nu wel een reactie krijgen. Ook was er geen telefoonnummer te vinden om contact te krijgen met de klantenservice.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor koro-shop.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(5)
(6)
(13)
Resetten
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Het smaakte niet na granaatappelsap, ook was het sap bruin, heb het weg gekiept, en het laatste beetje zaten donkere slierten erin. De smaak kwam niet eens in de buurt van granaatappelsap. Het lijkt alsof het helemaal geen granaatappelsap was. Ik vind heel jammer. Geld weg gegooid.
Beoordeling melden
Antwoord van koro-shop.nl
5 dagen geleden
Beste, Bedankt voor uw bericht en bestelling bij KoRo. Wat vervelend om te horen dat dit product niet naar verwachting is. Bij KoRo is het altijd ons doel producten aan te bieden die van de hoogste kwaliteit zijn. Zou u ons een bericht willen sturen op service@koro-shop.nl, wij helpen u dan graag verder. Met vriendelijke groet, Team KoRo
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nog geen pakket ontvangen!! Veel te Lange levertijd. En nu wel een vraag over feedback
Beoordeling melden
Antwoord van koro-shop.nl
13 dagen geleden
Bedankt voor uw bestelling bij KoRo! Wat vervelend om te horen dat u uw pakket nog niet ontvangen heeft, wij streven er altijd naar de bestelling zo snel mogelijk bij de klant afgeleverd te krijgen. Helaas zijn we hierbij afhankelijk van de snelheid van onze koeriers. Zou u ons een bericht kunnen sturen op service@koro-shop.nl? Zo kunnen wij u verder helpen. Met vriendelijke groet, Uw KoRo team
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Zou geschenk erbij krijgen.was niet geleverd...
Beoordeling melden
Antwoord van koro-shop.nl
13 dagen geleden
Bedankt voor uw bestelling bij KoRo! We vinden het vervelend om te horen dat er iets mist bij uw bestelling. Zou u ons een bericht kunnen sturen op service@koro-shop.nl? Wij helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Uw KoRo team
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling is niet ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van koro-shop.nl
13 dagen geleden
Bedankt voor uw bestelling bij KoRo! Wat vervelend om te horen dat u uw pakket nog niet ontvangen heeft, wij streven er altijd naar de bestelling zo snel mogelijk bij de klant afgeleverd te krijgen. Helaas zijn we hierbij afhankelijk van de snelheid van onze koeriers. Zou u ons een bericht kunnen sturen op service@koro-shop.nl? Zo kunnen wij u verder helpen. Met vriendelijke groet, Uw KoRo team
19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Kwaliteitsklacht werd eerst niet serieus genomen

Ik had een kwaliteits klacht over een product- en dat werd afgedaan als smaken verschillen. Na mijn beoordeling is wel serieus op ingegaan en is het product retour en is geld teruggestort, vandaar dat ik nu een ster meer heb gegeven.
Beoordeling melden
26 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
zorgen dat de bestellingen sneller bij de klanten worden afgeleverd.
Beoordeling melden
25 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakket kwam beschadigd aan en heb ik terug moeten sturen helaas
Beoordeling melden
Antwoord van koro-shop.nl
25 jan 2024
Wat vervelend dat uw pakket beschadigd is aangekomen. Soms gebeurt dit helaas tijdens het transport. Neem alstublieft contact met ons op via service@koro-shop.nl
26 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik mis 1 item. Ik had 12 potten besteld en heb er 11 gekregen.
Beoordeling melden
Antwoord van koro-shop.nl
31 jan 2024
Wat vervelend om te horen dat u een product mist bij uw bestelling. Kunt u contact met ons opnemen via service@koro-shop.nl?
27 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Gedrukte verzending

Prima prijs en producten. Ik had een grote voorraad bonen in blik besteld. Deze kwamen grotendeels gedeukt binnen, verpakking van verzending kan dus beter
Beoordeling melden
Antwoord van koro-shop.nl
5 jan 2024
Beste Mardek, Bedankt voor uw bericht en feedback. Wat vervelend dat er iets mis is gegaan bij de bezorging, ondanks de voorzichtigheid en zorgvuldige verpakkingswijze kan het in enkele gevallen misgaan tijdens de bezorging. We verzoeken u vriendelijk om contact op te nemen met service@koro-shop.nl en in uw e-mail het bestelnummer toevoegen, zodat we u verder kunnen helpen. Onze excuses voor het ongemak. We horen graag van u en wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team KoRo
25 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb de bestelling nog steeds niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van koro-shop.nl
5 jan 2024
Beste, Wat vervelend dat u uw pakket nog niet in ontvangst heeft kunnen nemen. Zou u contact kunnen opnemen met service@koro-shop.nl en in uw e-mail het bestelnummer kunnen toevoegen? We horen graag van u. Met vriendelijke groet, Team KoRo
8 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
we hebben maar de helft van de bestelling geleverd gekregen. Geprobeerd om op de website aan te geven dat bestelling niet compleet was maar dan kom je alleen maar bij retourzending uit. Vervolgens email gestuurd naar algemeen adres. Geen enkele reactie ontvangen. En de bestelstatus geeft aan dat alles geleverd is. Ben benieuwd of we nu wel een reactie krijgen. Ook was er geen telefoonnummer te vinden om contact te krijgen met de klantenservice.
Beoordeling melden
Antwoord van koro-shop.nl
13 jul 2023
Beste, bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u nog geen oplossing heeft gevonden. Helaas kunnen we geen bericht corresponderend met uw email adres vinden. We verzoeken u nogmaals een mail te sturen naar service@koro-shop.nl zodat we dit z.s.m. voor u kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, team KoRo
18 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Producten goed - Service SLECHT

Ik vind de producten geweldig, maar de service verschrikkelijk. Ik bestel ondertussen al jaren, en de enige reden is dat ze echt hele bijzondere producten hebben. Om die reden blijf ik het in principe aanraden. MAAR de service is heel slecht. Het is super moeilijk om met iemand in contact te komen. Ik wacht nu al 2 weken op een bestelling die nog niet eens verzonden is...
Beoordeling melden
AH
anneke h.
zutphen
31 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
producten goed maar bezorging incorrect. ik woon in appartement en geef goede nummer aan en wordt niet goed overgenomen, gevolg bezorger weet niet hoe hij mij moet vinden, dus nummer correct overnemen
Beoordeling melden
Antwoord van koro-shop.nl
4 aug 2023
Beste, bedankt voor uw review! Wat vervelend dat het is misgegaan bij de bezorging! Dat lossen we graag voor u op. We verzoeken u contact op te nemen met service@koro-shop.nl. Met vriendelijke groet, team KoRo
6 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerde producten. En dat is niet voor het eerst. De producten zijn wel van goede kwaliteit, maar met de levering gaat nog wel eens iets mis
Beoordeling melden
Antwoord van koro-shop.nl
8 mei 2023
Beste Ineke, bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u de verkeerde producten heeft ontvangen! We verzoeken u contact op te nemen met onze klantenservice voor een gepaste oplossing! Met vriendelijke groet, team KoRo
8 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pot pasta saus open gegaan tijdens bezorging van het pakket. De Inhoud van de doos zat compleet onder pastasaus evenals de gekochte producten.
Beoordeling melden
Antwoord van koro-shop.nl
9 okt 2023
Beste, bedankt voor uw review! Wat vervelend dat dit is misgegaan! We verzoeken u contact op te nemen met service@koro-shop.nl voor een geschikte oplossing! Met vriendelijke groet, KoRo Nederland
30 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het pakket zou bezorgd worden, en nu is het nergens te vinden. Track and trace blijft steken in 6 dagen geleden. Heeeeeel slecht
Beoordeling melden
Antwoord van koro-shop.nl
4 sep 2023
Beste, bedankt voor uw review. Het lijkt er helaas op dat er iets mis is gegaan bij DHL, we verzoeken u contact op te nemen met onze klantenservice voor een geschikte oplossing! Met vriendelijke groet, team KoRo
24 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Klachtenafhandeling

Een artikel was niet geleverd. Heb via klachtenformulier op de website Koro benaderd, maar vijf dagen later nog niets vernomen.
Beoordeling melden
Antwoord van koro-shop.nl
27 okt 2023
Beste, bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat het niet goed is gegaan bij uw bestelling. Ons team zal direct contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, team KoRo
17 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
De pot tahini was, of raakte open in de bezorgdoos, hierdoor was meer dan de helft van helft van het product onbruikbaar.
Beoordeling melden
Antwoord van koro-shop.nl
23 mei 2023
Beste Ant, bedankt voor uw review! Wat vervelend dat uw bestelling beschadigd is bezorgd. We verzoeken u contact op te nemen met onze klantenservice via service@koro-shop.nl voor een vervangende levering of vergoeding. Met vriendelijke groet, team KoRo
8 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
De zak amandelmeel was kapot, dus alles zat onder en ik had maar een halve zak ongeveer over.
Beoordeling melden
Antwoord van koro-shop.nl
13 jul 2023
Beste, bedankt voor uw review. Wat vervelend dat het mis is gegaan bij uw bestelling. Dit lossen we graag voor u op, we verzoeken u een mailtje te sturen naar service@koro-shop.nl. Met vriendelijke groet, Team KoRo
30 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Meer gegevens sturen van bezorging, wanneer verzonden etc etc
Beoordeling melden