koro-shop.nl

267 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden818 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 apr 2021
koro-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn bestelling was helaas niet wat ik besteld had. De verpakking was beschadigd eb i.p.v. 2 kilo bio kurkuma poeder zat er een zak bio cashuw noten in. Na melding kreeg ik snel antwoord. De kurkuma wordt alsnog bezorgd ( kon ook kiezen tussen retour betaling) De noten kan ik houden. Niet perse 100% tevreden over de levering. Liever had ik mijn bestelde producten direct ontvangen maar de afhandeling ging zonder gedoe 100% goed.

20 mrt 2023
Bestelling was aangeboden bij vervoerder maar de status bij vervoerder veranderde niet. Dan mis ik telefonisch contact mogelijkheden. Na 2 dagen wederom contact opgenomen. Daarna was pakket in beweging, maar wel een fikse vertraging in bezorging. Bij aankomst was een verpakking beschadigd waardoor de Risoni ook uit de verpakking is gekomen. Daarnaast verschillende lasagne bladen gebroken, ondanks de beschermde verpakking. Producten nog niet geprobeerd, zullen ongetwijfeld goed zijn!
IV
Ingev V.
Amersfoort

Beoordelingen voor koro-shop.nl

Kwaliteitsklacht werd eerst niet serieus genomen

Ik had een kwaliteits klacht over een product- en dat werd afgedaan als smaken verschillen. Na mijn beoordeling is wel serieus op ingegaan en is het product retour en is geld teruggestort, vandaar dat ik nu een ster meer heb gegeven.
26 jan 2024
zorgen dat de bestellingen sneller bij de klanten worden afgeleverd.
25 jan 2024
Pakket kwam beschadigd aan en heb ik terug moeten sturen helaas
25 jan 2024
Wat vervelend dat uw pakket beschadigd is aangekomen. Soms gebeurt dit helaas tijdens het transport. Neem alstublieft contact met ons op via service@koro-shop.nl
26 jan 2024
Ik mis 1 item. Ik had 12 potten besteld en heb er 11 gekregen.
31 jan 2024
Wat vervelend om te horen dat u een product mist bij uw bestelling. Kunt u contact met ons opnemen via service@koro-shop.nl?
27 dec 2023

Gedrukte verzending

Prima prijs en producten. Ik had een grote voorraad bonen in blik besteld. Deze kwamen grotendeels gedeukt binnen, verpakking van verzending kan dus beter
5 jan 2024
Beste Mardek, Bedankt voor uw bericht en feedback. Wat vervelend dat er iets mis is gegaan bij de bezorging, ondanks de voorzichtigheid en zorgvuldige verpakkingswijze kan het in enkele gevallen misgaan tijdens de bezorging. We verzoeken u vriendelijk om contact op te nemen met service@koro-shop.nl en in uw e-mail het bestelnummer toevoegen, zodat we u verder kunnen helpen. Onze excuses voor het ongemak. We horen graag van u en wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team KoRo
25 dec 2023
Heb de bestelling nog steeds niet ontvangen
5 jan 2024
Beste, Wat vervelend dat u uw pakket nog niet in ontvangst heeft kunnen nemen. Zou u contact kunnen opnemen met service@koro-shop.nl en in uw e-mail het bestelnummer kunnen toevoegen? We horen graag van u. Met vriendelijke groet, Team KoRo
IV
Ingev V.
Amersfoort
20 mrt 2023

Kan beter

8 jul 2023
we hebben maar de helft van de bestelling geleverd gekregen. Geprobeerd om op de website aan te geven dat bestelling niet compleet was maar dan kom je alleen maar bij retourzending uit. Vervolgens email gestuurd naar algemeen adres. Geen enkele reactie ontvangen. En de bestelstatus geeft aan dat alles geleverd is. Ben benieuwd of we nu wel een reactie krijgen. Ook was er geen telefoonnummer te vinden om contact te krijgen met de klantenservice.
13 jul 2023
Beste, bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u nog geen oplossing heeft gevonden. Helaas kunnen we geen bericht corresponderend met uw email adres vinden. We verzoeken u nogmaals een mail te sturen naar service@koro-shop.nl zodat we dit z.s.m. voor u kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, team KoRo
18 sep 2023

Producten goed - Service SLECHT

Ik vind de producten geweldig, maar de service verschrikkelijk. Ik bestel ondertussen al jaren, en de enige reden is dat ze echt hele bijzondere producten hebben. Om die reden blijf ik het in principe aanraden. MAAR de service is heel slecht. Het is super moeilijk om met iemand in contact te komen. Ik wacht nu al 2 weken op een bestelling die nog niet eens verzonden is...
8 apr 2023

Helaas nog niets binnen

30/3 bestelling gedaan. Helaas nog niets binnen of zelfs niet onderweg. Contact gezocht maar geen reactie. Maar nu wel de vraag om te beoordelen?! Kan alleen beoordelen als ik de spullen ook binnen krijg.. Hoop snel reactie te krijgen en helemaal mijn bestelling.
11 apr 2023
Beste Linda, bedankt voor uw review. Vervelend dat uw pakket niet is binnengekomen, we hebben contact met u opgenomen voor een oplossing. Met vriendelijke groet, team KoRo
25 mrt 2023

De bestelmogelijkheden zijn goed prijzen slecht

De bestelmogelijkheden zijn goed. De prijzen zijn extreem geexplodeerd. Ik vraag me af of dat inflatie is of winstbejag onder de mante van inflatie. De risoni is van 85 per 10 kilo naar 137 per 10 kilo gegaan. Een stijging van ruim 60%.
AH
anneke h.
zutphen
31 jul 2023
producten goed maar bezorging incorrect. ik woon in appartement en geef goede nummer aan en wordt niet goed overgenomen, gevolg bezorger weet niet hoe hij mij moet vinden, dus nummer correct overnemen
4 aug 2023
Beste, bedankt voor uw review! Wat vervelend dat het is misgegaan bij de bezorging! Dat lossen we graag voor u op. We verzoeken u contact op te nemen met service@koro-shop.nl. Met vriendelijke groet, team KoRo
4 mrt 2023
Verzend tijd verkorten. Er is geen DHL service depot bij ons in de buurt, waardoor het lang duurde voordat ik de bestelling in ontvangst co nemen. Dit vond ik heel jammer!. Het product zelf is prima.
14 mrt 2023

veel verbeterpunten.

De site is erg traag, pagina's laden heel langzaam. Verzendkosten te hoog. Duitstalig reclamepost bij bestelling. Leveringstijden te lang. Dus veel verbeterpunten.
6 mei 2023
Verkeerde producten. En dat is niet voor het eerst. De producten zijn wel van goede kwaliteit, maar met de levering gaat nog wel eens iets mis
8 mei 2023
Beste Ineke, bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u de verkeerde producten heeft ontvangen! We verzoeken u contact op te nemen met onze klantenservice voor een gepaste oplossing! Met vriendelijke groet, team KoRo
8 okt 2023
Pot pasta saus open gegaan tijdens bezorging van het pakket. De Inhoud van de doos zat compleet onder pastasaus evenals de gekochte producten.
9 okt 2023
Beste, bedankt voor uw review! Wat vervelend dat dit is misgegaan! We verzoeken u contact op te nemen met service@koro-shop.nl voor een geschikte oplossing! Met vriendelijke groet, KoRo Nederland
30 aug 2023
Het pakket zou bezorgd worden, en nu is het nergens te vinden. Track and trace blijft steken in 6 dagen geleden. Heeeeeel slecht
4 sep 2023
Beste, bedankt voor uw review. Het lijkt er helaas op dat er iets mis is gegaan bij DHL, we verzoeken u contact op te nemen met onze klantenservice voor een geschikte oplossing! Met vriendelijke groet, team KoRo
24 okt 2023

Klachtenafhandeling

Een artikel was niet geleverd. Heb via klachtenformulier op de website Koro benaderd, maar vijf dagen later nog niets vernomen.
27 okt 2023
Beste, bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat het niet goed is gegaan bij uw bestelling. Ons team zal direct contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, team KoRo
17 mei 2023
De pot tahini was, of raakte open in de bezorgdoos, hierdoor was meer dan de helft van helft van het product onbruikbaar.
23 mei 2023
Beste Ant, bedankt voor uw review! Wat vervelend dat uw bestelling beschadigd is bezorgd. We verzoeken u contact op te nemen met onze klantenservice via service@koro-shop.nl voor een vervangende levering of vergoeding. Met vriendelijke groet, team KoRo
MK
Michel K.
's-Gravenzande
12 apr 2023
Geen levering ondanks betaling en wij heen geen reactie ontvangen op de vraag waar onze bestelling blijft
12 apr 2023
Beste, bedankt voor uw review. Het pakket zou vanmiddag bezorgd moeten zijn. We hebben contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, team KoRo