Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
16 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Een zakje was defect (niet doorgeprikt, maar defect van de fabricatie. De rand van de zak aan de zijkant die via hitte methodes in elkaar werd geplaakt, had een deel die open was) waardoor een goed deel van de spul in het pakket tetecht kwam. Omdat dit was niet vsn transport maar van de duidelijke kapotte zak van het begin, ik neem aan dat in de magazijn zagen ze dar de zak lekt, maar ze hebben het zo verstuurd, war helemaal niet netjes is.
Omdat de poeder etin ook heel erg fijn gemalen is, bik geringe beweging zat mijn huis onder oranje kleur/poeder die heel moeilijk de verwijderen was, en alleen maar wia wassen met zeep mogelijk was, talloze spullen (incl. de vloerbedeking) een voor een, 2 uur lang. Het is ook niet de eerste keer dat ik dit meemaakt bij deze winkel.
we hebben maar de helft van de bestelling geleverd gekregen. Geprobeerd om op de website aan te geven dat bestelling niet compleet was maar dan kom je alleen maar bij retourzending uit. Vervolgens email gestuurd naar algemeen adres. Geen enkele reactie ontvangen. En de bestelstatus geeft aan dat alles geleverd is. Ben benieuwd of we nu wel een reactie krijgen. Ook was er geen telefoonnummer te vinden om contact te krijgen met de klantenservice.
Jammer niet in Nederland te verkrijgen, maar niet getreurd je kan het gewoon bestellen - de erwten-eiwitsnippers geweldig product, je kan het als vegan-kipstuckjes gebruiken. Bestel het eens en je zal het met me eens zijn. TOPKORO.
Het smaakte niet na granaatappelsap, ook was het sap bruin, heb het weg gekiept, en het laatste beetje zaten donkere slierten erin. De smaak kwam niet eens in de buurt van granaatappelsap. Het lijkt alsof het helemaal geen granaatappelsap was. Ik vind heel jammer. Geld weg gegooid.
Beoordeling melden
Antwoord van koro-shop.nl
12 apr 2024
Beste,
Bedankt voor uw bericht en bestelling bij KoRo. Wat vervelend om te horen dat dit product niet naar verwachting is. Bij KoRo is het altijd ons doel producten aan te bieden die van de hoogste kwaliteit zijn. Zou u ons een bericht willen sturen op service@koro-shop.nl, wij helpen u dan graag verder.
Met vriendelijke groet,
Team KoRo
3 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Bestelling is niet ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van koro-shop.nl
4 apr 2024
Bedankt voor uw bestelling bij KoRo!
Wat vervelend om te horen dat u uw pakket nog niet ontvangen heeft, wij streven er altijd naar de bestelling zo snel mogelijk bij de klant afgeleverd te krijgen. Helaas zijn we hierbij afhankelijk van de snelheid van onze koeriers. Zou u ons een bericht kunnen sturen op service@koro-shop.nl? Zo kunnen wij u verder helpen.
Met vriendelijke groet,
Uw KoRo team
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.