onlineluiers.com

166 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.221 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 apr 2021
onlineluiers.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 nov 2023
Snelle bezorging, vlot bestellen en een duidelijke communicatie via mail. Dit alles kn combinatie met de laagste prijs in de winkels en online van luiers. TOP! Dit is niet de eerste keer dat ik hier bestel en het zal zeker niet de laatste zijn.
CV

Ik wacht al 7 dagen op het pakket, ik heb verschillende keren gebeld, niemand neemt de telefoon op, niemand beantwoordt mijn e-mail, ik heb het geld en het pakket niet.
AB
Aleksandra B.
Vlaardingen

Beoordelingen voor onlineluiers.com

SL
Saskia L.
Hillegom
13 apr 2024

Na 10 dagen nog steeds niks binnen…

Na 10 dagen nog steeds niks binnen… Die 24 uurs service als artikelen op voorraad zijn kloppen dus totaal niet. En het kind heeft toch luiers nodig, dus ik ga maandag als ik nog niks hoor mijn bestelling annuleren.
Verzending niet ontvangen op de aangegeven datum. Schijnbaar is de leverdatum verschoven (gemeld op de website), maar dit is niet gecommuniceerd. Hopelijk ontvang ik de luiers nog…
De tweede keer dat ik n bestelling bij dit bedrijf plaats en dat de bestelling niet wordt verzonden. Heb ook geen bericht gehad dat er iets aan de hand is…
7 apr 2024

Slecht

Ik heb nog geen track en trace code ontvangen en mijn pakketje ook niet. Als ik bel krijg ik niemand aanneemt telefoon.
We hebben het pakket nog niet ontvangen en ook geen bericht wanneer het wordt geleverd.
7 apr 2024

Bestelling luiers week later nog niet geleverd

Bestelling luiers is een week later niet geleverd, klantenservice is niet bereikbaar.

Héél lange levertermijn met slechte communicatie

8 dagen geleden besteld, nog steeds geen nieuws over verzending
Ik moet enorm lang wachten voordat ik m’n bestelling ontvang
Na 1,5 nog steeds niks binnen. Gemaild geen reactie
Één week geleden besteld en nog niets aangekregen!
13 apr 2024

Nog steeds niks ontvangen

Nog steeds niks ontvangen. Week geleden al besteld.
Leverdatum is aangepast naar 11 April
Extra 3 dagen wachte op mijn pakket
Niet geleverd en onbereikbaar
Nog steeds niks ontvangen

Trage levering

Snellere levering zou wel goed zijn, na 1 week nog geen bericht van PostNL wanneer er geleverd wordt.
20 mrt 2024
Voor 22u besteld = morgen in huis wil zeggen; voor 22u besteld is binnen 2 weken in huis
AB
Aleksandra B.