Wenz.nl- Logo - Beoordelingen

Wenz.nl

212 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.703 beoordelingen in totaal

14 aug 2023
Leuke, aparte kleding, van een goede kwaliteit. Ik heb meerdere kledingstukken bij Wenz gekocht en alles voelt en draagt fijn. Heerlijk. Ik vind de 3 termijn betalingsregeling een uitkomst! Vaak betaal ik ineens, maar als ik wat minder te besteden heb, maak ik gebruik van deze regeling. Ik heb zelf nooit geen betalingsproblemen, maar door deze vaste 3 maanden termijnen regeling, kun je ook geen torenhoge schulden opbouwen, mocht je hier wél gevoelig voor zijn. Dus ook perfect, voor als je iets speciaals nodig hebt, maar niét ineens zoveel te besteden hebt. I love Wenz !!!

Ingevuld in 3 maandelijkse termijnen te betalen. Bezorgen ze de bestelling op n verkeerd, niet door mij opgegeven afhaalpunt en zit er n bon bij betalen binnen 14 dagen. Klantenservice gebeld, dat doen wij niet meer. Ja mevrouw, maar t staat er wel dat t mogelijk is. Nee, wij willen ermee stoppen met in termijnen betalen. Waarom heeft u dat niet aangepast? Tja, dat gaat niet zo gemakkelijk. Maar u kunt alles terugsturen...nou ja, wat n service!!
MH

V. A.
Nijmegen
Aardig, snel geholpen.
Antwoord van Wenz.nl
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Wenz
Goede kwaliteit
Noord-scharwoude
14 jan 2024
Dank u wel voor uw vijf sterren beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Wenz
14 aug 2023

Een super blije en tevreden klant!

15 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. PS: Leuke foto van de kleine kitten! Met vriendelijke groet, team Wenz
6 jul 2023
Leuke, aparte kleding van goede kwaliteit. De 3 maanden termijnregeling vind ik ideaal. Op die manier is het voor iedereen betaalbaar, zonder langlopende kredieten, dus geen mogelijkheid tot het creëren van hoge schulden. Hiermee beschermd Wenz, niet alleen hun eigen inkomen, maar hierdoor worden sommige klanten tegen zichzelf beschermd.
6 jul 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Wenz
17 aug 2023
een volledige foutieve bestelling ( pumps verkeerde maat en kleur)ontvangen. dit heb ik aangemeld via het meegestuurde telf nr. met een zeer behulpzame en meedenkende telefoniste naar een oplossing gezocht. Binnen 2 dagen had ik de bestelde, juiste maat en kleur ontvangen.
18 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling! Onze excuses dat u bij uw vorige bestelling een verkeerde maat en kleur had ontvangen. Gelukkig is het inmiddels opgelost. Wij wensen u veel plezier met uw geleverde pumps. Met vriendelijke groet, team Wenz
29 jul 2023

Geen verzendkosten terwijl ik alles retourneerde.

Ik heb deze keer alle artikelen retour gezonden en het viel me op dat ik helemaal geen verzendkosten hoefde te betalen voor de levering. Retourzending is meestal gratis maar de verzendkosten voor de levering moet je meestal alsnog betalen. Mooie service van Wenz!
Bedankt voor de 5 sterren! Met vriendelijke groet, team Wenz
22 jun 2023

Bedrag van niet gehouden artikelen snel terug ontvangen!

Na betaling van mijn zending, heb ik gevraagd het bedrag van de retourzending zo spoedig mogelijk weer aan mij terug te storten. Aan dit verzoek is snel voldaan! Dit maakte mij gelukkig omdat ik dat bedrag hard nodig had voor andere zaken! Petje af voor Wenz.
28 jun 2023
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Wenz
WT
Wim t.
Gieten
27 jul 2023
Snelle levering. Mooie spullen.Tijdens de sale zeer aantrekkelijk geprijsd.Snelle afhandeling retourzending..en er ook zeer duidelijk over wat wanneer terugontvangen was.Vind het toch fijn om te weten dat de dingen weer heel terug zijn.
28 jul 2023
Dank u wel voor uw positieve beoordeling! Wij waarderen dit enorm. Heel veel plezier gewenst met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Wenz
SW
S W.
Utrecht
21 mei 2023
Mooie schoen, leuke kleur(en), zit lekker. Ennnnn ook HEEL fijn dat jullie schoenen verkopen voor vrouwen die een grotere maat voet hebben dan de standaard maten! Want die zijn er genoeg!
22 mei 2023
LK
Linda K.
Voerendaal
Wenz kan zo blijven geen extra bijzonderheden veranderen.De spullen komen goed aan en bij de bestellingen gaat alles ook goed.

Wenz is top!

Prachtige produkten, geweldige kwaliteit, communicatie goed, levering op tijd met ook dan oog voor detail. Wenz is top!
Super beoordeling, hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Team Wenz
14 aug 2023
Wat ik besteld heb paste goed en was qua kleur ook zoals op de foto. Van eventuele verbeteringen heb ik geen idee.
15 aug 2023
8 jul 2023

Kwaliteit kleding en service

Kwaliteit kleding is echt zo als in de catalogus vermeld wordt Ook bij retourneren alles snel en goed afgewikkeld
ES
Ellie S.
Roermond.
19 nov 2023
Jullie zijn heel goed, goede producten snelle levering.veel kleding om een goede keuze te maken. Ga zo door.