tennispro.nl

489 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.911 beoordelingen in totaal

ongeldig

21 okt 2023
Prima geregeld , 1minpunt! er werd geadviseerd bij mijn bestelling om de schoenmaat een halve maat kleiner te nemen, omdat de schoenen groter uitvallen. Ik heb gehandeld volgens advies dus, volgens tabel wat aangegeven is. Helaas was dit niet het geval met het gevolg dat ik de schoenen terug moest sturen en zelf de verzendkosten mocht betalen van € 12,95 ik heb wel keurig netjes de bevestiging gekregen dat de schoenen zijn ontvangen en een bevestiging gekregen dat de gevraagde maat nu wordt opgestuurd. Mijn advies is dus om het maat tabel te verwijderen van de site, het is misleidend en uiteindelijk zijn de schoenen alsnog duurder uitgevallen.

U adverteert voor een snelle verzendservice en hoopt dan op het beste. Ik vroeg naar mijn zending nadat het al 4 dagen was verstreken sinds de verzending en sinds ik voor het laatst van tennispro hoorde en zij antwoorden dat het artikel op tijd was verzonden, maar dat er wat problemen waren met DHL. Ook al begrijp ik de situatie en ben ik hier flexibel in (ik vind het helemaal niet erg om nog wat langer te wachten), dit is niet de manier waarop je dit soort problemen aanpakt. Het klonk alsof je de schuld gewoon bij DHL wilde leggen en niet de schuld wilde geven verantwoordelijkheid voor een vertraging, wanneer ik uiteindelijk een product koop van tennis pro en niet van DHL. Misschien kunt u uw medewerkers iets leren over klantenservice

Beoordelingen voor tennispro.nl

BIJ BESTELLEN NIET DUIDELIJK WAT DE VERWACHTE LEVERTIJD GAAT WORDEN. NU NET VOOR DE KERST AFGELEVERD, GELUKKIG
26 jul 2023
Alles goed ontvangen, maar een week moeten wachten ! Jammer voor onze prijsuitreiking.
4 aug 2023
Beste, Door de drukte van de soldenperiode liep de verzending inderdaad wat vertraging op. Echter werd dit op voorhand gemeld bij het afronden van de bestelling. Alvast bedankt! Tennispro klantendienst
Het is jammer dat er kosten worden aangerekend voor de retourzending
Antwoord van tennispro.nl
Beste, Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent over ons retourbeleid. Alle informatie met betrekking tot het retourneren staat op onze website vermeld. Alvast bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteit en Klantenservice
8 jul 2023
Tennispro is prima, maar wordt waardeloze bezorging door UPC
2 okt 2023

Qua prijs zeer ok/maar leveringstermijn…

Qua prijs zeer ok, maar levering veel te lang een week….
24 aug 2023
Retour kosten zijn hoog vanuit nl
22 okt 2023
retourbeleid
19 nov 2023
3 okt 2023
15 jul 2023
27 jul 2023
Beste, het spijt ons dat u niet helemaal tevreden bent over onze service. Bij problemen kan u steeds contact opnemen met onze klantendienst. We helpen u met veel plezier verder. Met Vriendelijke groeten, Afdeling Kwaliteit en Klantenservice
Heb mijn pakket nooit gekregen.. Stond bij dat ik het ontvangen heb, maar waarschijnlijk hebben ze het beneden in het trappenhuis gelegd terwijl ik gewoon thuis was sam3n met mijn zoon. Niet aangebeld niks. Ook geen briefje in mijn brievenbus niks. En dan is het wel erg gemakkelijk voor voorbijgangers om zo een pakketje mee te nemen.
Hoe je als klant iets zou moeten retourneren zou duidelijker omschreven moeten worden! Als ik geweten had dat ik €12 retourkosten moest betalen had ik niet besteld! Het is niet klantvriendelijk helemaal niet als het product wel naar wens is maar maatvoering veranderd is!!!
23 jun 2023
Later verzonden dan op de site aangegeven staat. Hierdoor te laat om nog cadeau te doen. Retour sturen moet je zelf betalen. Dat heb ik niet duidelijk kunnen lezen op de site. Kostte me uiteindelijk 11 euro om te retouren.
11 jul 2023
Goedendag, Jammer dat uw geschenk te laat aankwam. Echter verscheen bij het afronden van de winkelwagen "Door de drukte kan het zijn dat uw pakket wat langer onderweg is dan gewoonlijk. We doen er alles aan om uw bestelling spoedig aan te leveren. Alvast bedankt voor uw begrip!". Uiteraard mag u ons altijd contacteren voor dringende verzendingen. Wij helpen graag waar mogelijk.
6 sep 2023
De retourkosten van het product waren 12,50 EUR via PostNL doordat het naar België terug gestuurd moest worden. De verzend- en retourkosten waren zo 18,50 EUR voor een tennisrokje van 32 EUR. Dit is niet in verhouding.

Zelf betaalde retourzending naar BELGIË

Let op: als je iets wilt retourneren, dan moet je zelf betalen voor verzending naar België. Ik begrijp niet waarom ik iets koop op een .nl website maar retouren naar BE moeten worden gestuurd. Dat lijkt me onwettig.
Antwoord van tennispro.nl
Beste, het spijt ons te horen dat u ontevreden bent over ons retourbeleid. Alle informatie met betrekking tot het retourneren staat op onze website vermeld. Alvast bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteit Klantenservice

Artikel niet geleverd

Artikel was in voorraad en zou in 2-3 dagen geleverd worden. We zijn 14 dagen verder en mijn pakje is ergens onderweg waarschijnlijk verloren gegaan, want het is nog steeds niet aangekomen. Er komt geen reactie.
13 jul 2023

Trage levering uit voorraad en een account aanmaken is verplicht ...

Levering van één klein artikel duurt bijna 2 weken, terwijl dit op voorraad is. Daarnaast moet je een account aanmaken om te kunnen bestellen. Niet voor herhaling vatbaar.
27 jul 2023
Beste, het klopt inderdaad dat de verzending van je bestelling wat meer tijd in beslag nam door de drukte van de koopjesperiode. Echter werd hier melding van gemaakt bij het afronden van de bestelling. We doen er steeds alles aan om de bestelling zo spoedig mogelijk te verzenden. Bij problemen kan je steeds contact opnemen met de klantendienst. Met vriendelijke groeten, Afdeling Kwaliteit en Klantenservice
24 jul 2023

Slechtste tennis website ooit

Slechtste tennis site ooit! Slechte communicatie, lange wachttijden en slechte klantenservice! 1 tip, nooit bestellen op hun site! Zijn niet eens telefonisch bereikbaar..
4 aug 2023
Beste, Door de drukte van de soldenperiode liep de verzending inderdaad wat vertraging op. Echter werd dit op voorhand gemeld bij het afronden van de bestelling. We doen er steeds alles aan om je bestelling spoedig te verzenden. Bij vragen of problemen kan je steeds contact opnemen met onze klantendienst. Alvast bedankt!
14 okt 2023

Geen statusupdates en trage/geen levering

Geen statusupdate over mijn bestelling. Trui is na ruim een week nog steeds niet geleverd terwijl het product op voorraad zou moeten liggen.