tennispro.nl

511 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.859 beoordelingen in totaal

ongeldig

tennispro.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij tennispro.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

21 okt 2023
Prima geregeld , 1minpunt! er werd geadviseerd bij mijn bestelling om de schoenmaat een halve maat kleiner te nemen, omdat de schoenen groter uitvallen. Ik heb gehandeld volgens advies dus, volgens tabel wat aangegeven is. Helaas was dit niet het geval met het gevolg dat ik de schoenen terug moest sturen en zelf de verzendkosten mocht betalen van € 12,95 ik heb wel keurig netjes de bevestiging gekregen dat de schoenen zijn ontvangen en een bevestiging gekregen dat de gevraagde maat nu wordt opgestuurd. Mijn advies is dus om het maat tabel te verwijderen van de site, het is misleidend en uiteindelijk zijn de schoenen alsnog duurder uitgevallen.

6 jun 2023
Just after placing and paying the order I realized I chose not the optimal strings for my racket. I immediately sent an email to the customer service. Next working day morning (around 11 am) I even decided to call them to make sure they take care of my remark. To my big surprise they said they never received my email (from my side it was successfuly sent and I provided the evidence). The racket is already with a stringer and the strings can not be changed. I did not of cause appreciate such a non client-focused approach. Indeed email is not a guaranteed way of delivery but what I would expect is that re-stringing a racket is not a big deal if you care about your client.

Beoordelingen voor tennispro.nl

Pakketje is nog niet toegekomen
Antwoord van tennispro.nl
Beste, De track & trace geeft aan dat uw pakket spoedig aangeleverd zal worden. Bij vragen of problemen kan u steeds contact opnemen met onze klantendienst. We helpen u graag verder. Sportieve groeten, Afdeling Kwaliteit Klantenservice
13 apr 2024
Dag te laat geleverd
Antwoord van tennispro.nl
Beste, onze excuses dat je bestelling enige vertraging opliep bij de verzendmaatschappij! Bij problemen mag je steeds contact opnemen met onze klantendienst. We helpen je graag verder. Sportieve groeten, Afdeling Kwaliteit Klantenservice

Geen terugbetaling

Had een shirt bestelt kwam gewoon binnen maar was te groot, heb het shirt 2 weken geleden terug gestuurd heb nog steeds geen geld terug.
Antwoord van tennispro.nl
Beste, Beste, bij de verwerking van uw retourzending stuurden wij u een mail om meer informatie op te vragen. Helaas ontvingen wij hierop nog geen antwoord. We voeren daarom meteen de terugbetaling voor je uit. Sportieve groeten, Afdeling Kwaliteit Klantenservice

Still waiting for delivery

Unfortunately, I have been waiting for my order for more than a week. Received few updates and no reason why it is taking so long.
Antwoord van tennispro.nl
Dea customer, Your order was placed on 17/04 and it has not yet been a week. As indicated on our website, delivery takes 2 to 3 working days. So your order will be delivered to you today, at the latest tomorrow. In case of problems you can always contact our customer service. We will be happy to help you. Best regards, Customer Satisfaction Team
Na 5 dagen nog niet steeds niet geleverd; geen idee waar de levering op dit moment is, of wanneer het zal afgeleverd worden
Antwoord van tennispro.nl
Beste, Het pakket werd door ons op tijd verzonden. Echter merken we dat het pakket wat vertraging opliep bij de verzendmaatschappij. Onze oprechte excuses daarvoor! We bekijken dit verder om onze service in de toekomst nog beter te maken. Sportieve groeten, Afdeling Kwaliteit Klantenservice

- matig tevreden

- Verzending duurt lang - product is onvoldoende beschermd tijdens het transport —> loopt beschadiging op
De shirts opsturen. Nog steeds niets ontvangen en niets gehoord van u.
Antwoord van tennispro.nl
Beste, Onze excuses dat uw pakket enige vertraging oploopt. Echter zal dit volgens de verzenddienst spoedig bij je aangeleverd worden. Sportieve groeten, Afdeling Kwaliteit Klantenservice
Antwoord van tennispro.nl
Beste, Bij vragen of problemen kan u steeds contact opnemen met onze klantendienst. We helpen u graag verder. Sportieve groeten, Afdeling Kwaliteit Klantenservice
Antwoord van tennispro.nl
Beste, Het spijt ons te lezen dat u niet tevreden bent over onze diensten. Door het paasweekend is de aanlevering vertraagd, dit door de vrije dagen vrijdag 29/3 en maandag 1/4. Hierdoor kon uw bestelling pas 2/4 worden verzonden. Mocht u nog vragen hebben, contacteer ons gerust. Wij helpen graag verder. Sportieve groeten Afdeling Kwaliteit Klantenservice
31 mrt 2024
Sneller verwerken en bezorgen!
Antwoord van tennispro.nl
Beste, Bedankt voor uw bericht. Bestelling dinsdagavond ontvangen en woensdag verzonden, echter loopt het transport vertraging op door het Paasweekend en de vrije dagen vrijdag en maandag. Wellicht komt het pakket nu snel bij u aan, maar uiteraard helpen wij graag indien u nog vragen heeft! Sportieve groeten Afdeling Kwaliteit Klantenservice
Antwoord van tennispro.nl
Beste, jammer dat u niet geheel tevreden bent over onze service. Bij een probleem of klacht kan u steeds contact opnemen met onze klantendienst. We helpen u graag verder. Sportieve groeten Afdeling Kwaliteit Klantenservice
30 mrt 2024
ik heb nog niet de bestelling wanneer ga ik dat krijgen? adelina
Antwoord van tennispro.nl
Beste, Bedankt voor uw bericht. Het klopt dat de aanlevering vertraagd is door het Paasweekend en de vrije dagen vrijdag en maandag. Wellicht komt het pakket nu snel bij u aan, maar uiteraard helpen wij graag indien u nog vragen heeft! Sportieve groeten Afdeling Kwaliteit Klantenservice
Retour zenden gratis maken of een vast tarief
Antwoord van tennispro.nl
Beste, jammer te horen dat u niet tevreden bent over ons retourbeleid. Alle informatie staat echter vermeld op onze website. Alvast bedankt voor uw begrip! Sportieve groeten Afdeling Kwaliteit Klantenservice

Zelf betaalde retourzending naar BELGIË

Let op: als je iets wilt retourneren, dan moet je zelf betalen voor verzending naar België. Ik begrijp niet waarom ik iets koop op een .nl website maar retouren naar BE moeten worden gestuurd. Dat lijkt me onwettig.
Antwoord van tennispro.nl
Beste, het spijt ons te horen dat u ontevreden bent over ons retourbeleid. Alle informatie met betrekking tot het retourneren staat op onze website vermeld. Alvast bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteit Klantenservice
Kwaliteit van product, zeer slecht. Volgens experts mag het niet verkocht worden. Slecht bedrijf!
Antwoord van tennispro.nl
Beste, na uw klacht werd meteen een onderzoek opgestart. Dit onderzoek is echter nog lopende. We houden je op de hoogte van zodra er meer nieuws is. Alvast bedankt voor je begrip! Sportieve groeten, Tennispro klantendienst
Retourneren vond ik niet fijn
Antwoord van tennispro.nl
Beste, het spijt ons te horen dat u ontevreden bent over ons retourbeleid.Bij klachten mag u steeds contact opnemen met onze klantendienst. We helpen u graag verder. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteit Klantenservice
Op tijd bezorgen
Antwoord van tennispro.nl
Beste, uw bestelling werd door ons de dag zelf nog verzonden, maar liep helaas enige vertraging op bij de verzendmaatschappij. Onze excuses hiervoor! Sportieve groeten, Afdeling Kwaliteit Klantenservice
Het is jammer dat er kosten worden aangerekend voor de retourzending
Antwoord van tennispro.nl
Beste, Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent over ons retourbeleid. Alle informatie met betrekking tot het retourneren staat op onze website vermeld. Alvast bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteit en Klantenservice
7 jan 2024
Klantonvriendelijke retourprocedure! Te grote doos en retourneren naar Belgiē op eigen kosten + handmatige invoer. Absurd! Op 27 februari volgt dan een antwoord van Tennispro.nl nadat ik op 7 januari (!!!!) een reactie plaats. Ik heb helemaal geen begrip Tennispro.NL! Jullie retourprocedure is klantonvriendelijk, niet in het minst vanwege het feit dat jullie een absurd grote doos hebben gebruikt.
mijn bestellingen 2x achterelkaar niet binnen gehad en nog steeds geen gehoor van tennis pro totaal waarde bijna 500 euro slecht
Antwoord van tennispro.nl
Beste, na contact met onze klantendienst werd meteen een onderzoek gestart bij de verzendmaatschappij. Zo werd één van uw zendingen teruggevonden. Voor de overige zending boden bij u een gepaste oplossing aan. Zo hopen wij u toch correct geholpen te hebben. Alvast bedankt! Sportieve groeten, Tennispro klantendienst