tennispro.nl

500 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.874 beoordelingen in totaal

ongeldig

tennispro.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij tennispro.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

21 okt 2023
Prima geregeld , 1minpunt! er werd geadviseerd bij mijn bestelling om de schoenmaat een halve maat kleiner te nemen, omdat de schoenen groter uitvallen. Ik heb gehandeld volgens advies dus, volgens tabel wat aangegeven is. Helaas was dit niet het geval met het gevolg dat ik de schoenen terug moest sturen en zelf de verzendkosten mocht betalen van € 12,95 ik heb wel keurig netjes de bevestiging gekregen dat de schoenen zijn ontvangen en een bevestiging gekregen dat de gevraagde maat nu wordt opgestuurd. Mijn advies is dus om het maat tabel te verwijderen van de site, het is misleidend en uiteindelijk zijn de schoenen alsnog duurder uitgevallen.

6 jun 2023
Just after placing and paying the order I realized I chose not the optimal strings for my racket. I immediately sent an email to the customer service. Next working day morning (around 11 am) I even decided to call them to make sure they take care of my remark. To my big surprise they said they never received my email (from my side it was successfuly sent and I provided the evidence). The racket is already with a stringer and the strings can not be changed. I did not of cause appreciate such a non client-focused approach. Indeed email is not a guaranteed way of delivery but what I would expect is that re-stringing a racket is not a big deal if you care about your client.

Beoordelingen voor tennispro.nl

31 okt 2023

retour betalen

was met niet duidelijk dat ik bij ruilen zelf terugsturen moest betalen. en dat zelfs naar Belgie moest...
24 okt 2023
Retournering is erg klantonvriendelijk. Bestel hierdoor niet opnieuw en raad het vrienden ook af.
27 mei 2023
UPS heeft 4x de afleverdatum aangepast. Heb uiteindelijk 8 dagen moeten wachten op mijn bestelling.
Post komt uit Duitsland. Wacht al een tijdje op mijn bestelling. Is niet van te voren aangegeven!
23 jun 2023
Met deze levertijden die ook zeer slecht gecommuworden, kan je beter de webshop sluiten
11 jul 2023
Goedendag, Op uw verzoek werd de bestelling de volgende werkdag geannuleerd. Het spijt ons te lezen dat u niet tevreden bent. Voor verdere vragen, aarzel niet contact te nemen met onze klantendienst.
11 jun 2023
Wat jullie kunnen verbeteren is de service het gratis retouren van bestelde producten.
11 jul 2023
Goedendag, Wij kiezen voor lage verkoopprijzen en dit leidt inderdaad tot een betalende retourkost. Het racket dat u bij ons aankocht betaalt u elders een stuk duurder, terwijl u bij ons aankocht met ruim 50% korting! Wij belonen onze klanten graag met lage verkoopprijzen. Bedankt voor het begrip
Ik heb die k#t schoenen helemaal niet ontvangen. Ik wil mijn geld terug!!
11 jul 2023
Dag Geert, Wij zijn verwonderd dit te lezen. U heeft geen schoenen bij ons besteld, enkel een short en deze werd geleverd op 5/7. U richt deze beoordeling dus tot de verkeerde organisatie. Bedankt om dit te willen herzien en heeft u vragen, aarzel dan niet om contact te nemen met onze klantendienst.
HL
Henk L.
Niederkrüchten
21 jul 2023
Retourzending moet naar België. Dat is nog eens klantonvriendelijk!
2 aug 2023
Te late levering van tennisschoenen in een kapotte doos..
23 aug 2023
Beste, Het spijt ons dat uw zending enige vertraging opliep! We hopen dat de schoenen niet beschadigd aangeleverd zijn? Mocht dit wel het geval zijn, mag u steeds contact opnemen met onze klantendienst. We helpen u met veel plezier verder. Sportieve groeten, Tennispro Klantendienst
Ik heb m'n racket nog niet ontvangen na 1.5 week..
28 jul 2023

Geen snelle levering

Artikel versturen binnen de gestelde termijn
23 aug 2023
Beste, Bedankt voor je feedback! Je bestelling werd door ons tijdig verzonden, maar helaas liep de zending enige vertraging op bij de verzendmaatschappij. We hopen dat je alsnog alles in goede orde hebt ontvangen. Sportieve groeten, Tennispro Klantendienst
Site niet altijd even stipt met keuze maken
24 jul 2023
Slechte beschrijving over retourneren
4 aug 2023
Beste, Het spijt ons te lezen dat u niet tevreden bent over ons retourbeleid. De retourprocedure staat nauwkeurig beschreven op onze website: https://www.tennispro.nl/returns. Alvast bedankt!
3 okt 2023
Lieferung erst nach 10 Tagen.
14 jul 2023

duurt lang voor levering en hele hogen retourkosten

duurt lang voor levering
27 jul 2023
Beste, het klopt inderdaad dat de verzending van je bestelling wat meer tijd in beslag nam door de drukte van de koopjesperiode. Echter werd hier melding van gemaakt bij het afronden van de bestelling. Retourkosten zijn inderdaad voor rekening van de klant. Echter mag u hiervoor een verzenddienst naar keuze gebruiken. Met Vriendelijke groeten, Afdeling Kwaliteit en Klantenservice
Pakket niet ontvangen
23 jun 2023
Retour gezeik
11 jul 2023
Goedendag, Inderdaad, u ontving een fout artikel (waarvoor nogmaals excuses). Echter stuurden wij u hiervoor een retourlabel zodat u dit item gratis kon retourneren. Helaas begrijpen wij uw ongenoegen niet inzake de retour en vragen wij u ons te contacteren indien wij u nog kunnen verder helpen.
1 nov 2023