tennispro.nl

498 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.874 beoordelingen in totaal

ongeldig

tennispro.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij tennispro.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

21 okt 2023
Prima geregeld , 1minpunt! er werd geadviseerd bij mijn bestelling om de schoenmaat een halve maat kleiner te nemen, omdat de schoenen groter uitvallen. Ik heb gehandeld volgens advies dus, volgens tabel wat aangegeven is. Helaas was dit niet het geval met het gevolg dat ik de schoenen terug moest sturen en zelf de verzendkosten mocht betalen van € 12,95 ik heb wel keurig netjes de bevestiging gekregen dat de schoenen zijn ontvangen en een bevestiging gekregen dat de gevraagde maat nu wordt opgestuurd. Mijn advies is dus om het maat tabel te verwijderen van de site, het is misleidend en uiteindelijk zijn de schoenen alsnog duurder uitgevallen.

6 jun 2023
Just after placing and paying the order I realized I chose not the optimal strings for my racket. I immediately sent an email to the customer service. Next working day morning (around 11 am) I even decided to call them to make sure they take care of my remark. To my big surprise they said they never received my email (from my side it was successfuly sent and I provided the evidence). The racket is already with a stringer and the strings can not be changed. I did not of cause appreciate such a non client-focused approach. Indeed email is not a guaranteed way of delivery but what I would expect is that re-stringing a racket is not a big deal if you care about your client.

Beoordelingen voor tennispro.nl

Tevreden klant!

Leuke koopjes, goede naleving leveringstijd. Tevreden klant! Mogelijke verbeteringen eventueel het padel assortiment nog uitbreiden.
30 jul 2023
Beste prijs in combinatie met vlugge levering. Opmerking wel dat de doos gewoon aan de deur werd gezet terwijl we wel thuis waren

Klantenservice uitstekend.

Er was een probleem met een door mij onvolledig opgegeven adres en dat werd door de klantenservice snel en vriendelijk opgepakt.
30 jul 2023
Super goeie webshop. Continue leuke acties, lage prijzen en levering met UPS (niet thuis dan gaat het naar postpunt)
Scherpe prijzen prima levertijd. was veel voordeliger dan de rest op de markt met handschoenen van Nike.
9 aug 2023
Snelle afhandeling bij reclamering. De bezorging keurig optijd, mailtje met foto waar pakje is neergezet.
1 okt 2023
De communicatie vond ik heel plezierig. Ik denk niet dat jullie iets beter kunnen doen. Alles was top.
29 mei 2023
snelle verzending. Alleen UPS heeft het pakket gewoon voor de deur gezet en alles is verregend. Hier heb ik een mail op gestuurd maar 0 reactie.. Vind ik niet oké. Misschien kunnen jullie hier iets mee.
15 jul 2023
Gekochte schoenen waren elders goedkoper. Verschil heb ik terug gekregen. Top service! Levertijd kan/mag wel sneller.
JM
Jan M.
Veere
24 nov 2023
Keurig alles geleverd zoals besteld. Levering heeft wel 10 dagen geduurd. Dus wat gedeld hebben
LD
Louis d.
Diemen
30 jun 2023
Scherpe prijs, goede service. Kon de factuur als retourformulier gebruiken, dus niks printen.
21 nov 2023
Snelle reactie toen ik de schoenen retour stuurde om deze te ruilen voor een 1/2 maat groter
1 jun 2023
Heel skeptisch na alle reviews maar pakketje kwam keurig en op tijd aan en was perfect!
27 sep 2023

Snelle levering en goede communicatieve

Snelle levering en goede communicatie via de winkel uit Gent.schoenen perfect
PS
1 jan 2024

Kan niet beter

Uitstekend assortiment, prijzen aantrekkelijk en afhandeling kan niet beter
24 aug 2023
Bestelling netjes binnen aantal dagen geleverd met een verzendbevestiging.
SR
Suares R.
Dordrecht
10 sep 2023
Top, snelle verzending, leuke schoen lijkt alsof ik Nadal ben geworden
Snelle levering en wordt goed op de hoogte gehouden van de bestelling.