napson.nl

19 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden19 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 aug 2023
napson.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 okt 2023
Napson's anti-snurkbeugels en slaapmaskers zijn echt fantastich. De anti-snurkbeugels zijn comfortabel om te dragen en hebben mijn snurkproblemen aanzienlijk verminderd. Ze zijn gemakkelijk aan te passen en blijven goed op hun plaats, waardoor ik en mijn partner eindelijk rustig kunnen slapen. Wat betreft de slaapmaskers, ze zijn ongelooflijk effectief om licht buiten te sluiten en een volledig duistere slaapomgeving te creëren. Het materiaal voelt zacht en luxueus aan op mijn huid, wat bijdraagt aan mijn slaapcomfort. De pasvorm is ook verstelbaar, zodat ze perfect op mijn gezicht passen zonder drukpunten. Kortom, de anti-snurkbeugels en slaapmaskers van Napson hebben mijn slaapkwaliteit aanzienlijk verbeterd. Als je worstelt met snurken of problemen hebt met licht in je slaapomgeving, zijn deze producten zeker het proberen waard. Ze hebben mijn nachtrust echt veranderd ten goede!

26 nov 2023
Ik vind het niets !! Kan er niet mee slapen ! Werkt niet mee

Beoordelingen voor napson.nl

BN
Werd eerder al gebruikt ; is niet nieuw!
JB
Johan B.
Sittard
Snelle levering, maar geen fijn product. Dus teruggestuurd
aan en uitschakelen is lastig