hoesjemaken.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjemaken.nl

590 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.937 beoordelingen in totaal

De website geeft aan dat je het binnen twee dagen ontvangt, dat is natuurlijk niet realistisch en dat gebeurd ook niet. Het duurt ongeveer een 5 werkdagen. En daar is niks mis mee dus geef dat ook gewoon aan. Wij bestellen hier al jaren en zijn altijd zeer tevreden. Ik schrok wel van de vele negatieve reviews dus was even bang voor wat ik binnen zou krijgen. Wederom niks mis mee!! Deze keer een toughcase besteld ipv een portemonnee. Hopelijk doet die zijn werk net zo goed.

3 jun 2023
20 mei 2023 besteld, zou dag of 2 erna al verzonden zijn, het is nu 3 juni 2023 en heb nog niets binnen gekregen! Ik hoor ook niets! Ook kan ik niets volgen! Per ideal wel direct betaald!ik las dat ik ook zeker niet de enige ben!als ik dit eerder geweten had,had ik bijvoorbaat al niet eens bij hoesje maken besteld!contact opnemen is amper mogelijk! Dus mensen, bestel vooral NIET bij hoesje maken.nl! En reageer vooral niet met de nutteloze informatie" wat spijtig dit te horen neem contact op met helpcenter" oid. Want dit is onzin! Ik wil binnen nu en 2 weken mijn hoesje binnen hebben anders meld ik het als oplichting! Mensen wel laten betalen maar niet leveren of ook nog in slechte kwaliteit, is gewoon oplichting!

Beoordelingen voor hoesjemaken.nl

JB
Jolanda B.
Zuidland
Ik vind de print niet zo mooi, komt denk ik door de structuur van het hoesje, jammer...
Hoesje goed en kwaliteit ook goed ,mist alleen gaatje voor het lampje van de telefoon
Afbeelding op hoesje begon binnen een aar dagen al te breken en af te brokkelen
Vrij moeilijk om de foto goed te positioneren Prijs iets te hoog.
19 apr 2024
hoesje ontvangen
Nooit geleverd en contact opnemen kan niet. Het e-mailadres werkt niet en ze reageren sowieso niet. Aangifte gedaan maar daar wordt blijkbaar ook niks mee gedaan. Ook zo een site opzetten binnenkort makkelijk rijk worden zo.
16 apr 2024
Hallo, Onze excuses hiervoor. We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
Antwoord van hoesjemaken.nl
Hallo, We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
Hoesjes beter lijmen en magneet werkt al niet meer na 2 dagen
Foto kwaliteit en kleur kan beter. Hoesje goed stevig.
31 mrt 2024
Vervelend dat je niet kunt kiezen voor een hoesje met eigen afbeelding die ook de randen meeneemt. Waarom is dat zo moeilijk???? Als ik ooit weer iets bestel zie ik graag de mogelijkheid dat te kunnen voor elke soort telefoon.
Antwoord van hoesjemaken.nl
Hallo! Onze excuses hiervoor. We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
Momenteel nog niets ontvangen. Ik heb een melding gemaakt en normaal gingen ze een nieuwe zending aanmaken maar tot op vandaag nog niks in de brievenbus
16 apr 2024
Hallo, Onze oprechte excuses voor de vertraging met het verzenden van je bestelling! Je kunt erop vertrouwen dat we hieraan werken en prioriteit geven aan je bestelling. We houden je via e-mail op de hoogte. Ga bij vragen of zorgen vooral naar het Helpcenter en neem contact op met ons ondersteuningsteam. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
16 mrt 2024

Ik heb geen reactie gehad

Ik heb gemaild, via de website aangegeven dat ik de bestelling wel annuleren.. nul, maar dan ook nul reactie gehad....
20 mrt 2024
De kwaliteit van het bestelde hoesje valt erg tegen, binnen 2 weken regulier gebruik begint hij al te schilferen.
Antwoord van hoesjemaken.nl
Hallo! Het spijt ons oprecht te horen dat u niet tevreden was met ons product. Uw feedback is belangrijk voor ons en we nemen uw zorgen serieus. We willen graag de beste oplossing vinden om uw ervaring met ons bedrijf te verbeteren. Om uw specifieke problemen aan te pakken, zullen we direct contact met u opnemen. Verwacht ons contact binnenkort. Bedankt dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht en we stellen uw geduld op prijs terwijl we alles in orde maken. Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
19 mrt 2024
Nooit iets ontvangen. Probeer jullie te bereiken maar geen reactie m.
20 mrt 2024
Hallo! We begrijpen heel goed hoe vervelend het is dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Natuurlijk streven wij ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan zo snel mogelijk. Bedankt voor je medewerking! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
Nog niets om een feedback te geven want hebben nog niets ontvangen.
16 apr 2024
Hallo, We begrijpen heel goed hoe vervelend het is dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Natuurlijk streven wij ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan zo snel mogelijk. Bedankt voor je medewerking! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
Matige print kwaliteit! Zeurt achteraf enorm om een beoordeling!
20 mrt 2024
Hallo! Wat vervelend dat we niet aan je kwaliteitsverwachtingen voldeden. Jouw tevredenheid is onze hoogste prioriteit. Neem vooral contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam zorgt dan dat je zo snel mogelijk een nieuw product krijgt. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
16 mrt 2024
Besteld, betaald maar niet aangekomen. Wel mail van verzending.

Niets ontvangen

Verzonden op 18 maart, na 7 dagen nog niets ontvangen…
Slecht geprint (scheef) —> teveel naar rechts