hoesjemaken.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjemaken.nl

601 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.968 beoordelingen in totaal

De website geeft aan dat je het binnen twee dagen ontvangt, dat is natuurlijk niet realistisch en dat gebeurd ook niet. Het duurt ongeveer een 5 werkdagen. En daar is niks mis mee dus geef dat ook gewoon aan. Wij bestellen hier al jaren en zijn altijd zeer tevreden. Ik schrok wel van de vele negatieve reviews dus was even bang voor wat ik binnen zou krijgen. Wederom niks mis mee!! Deze keer een toughcase besteld ipv een portemonnee. Hopelijk doet die zijn werk net zo goed.

3 jun 2023
20 mei 2023 besteld, zou dag of 2 erna al verzonden zijn, het is nu 3 juni 2023 en heb nog niets binnen gekregen! Ik hoor ook niets! Ook kan ik niets volgen! Per ideal wel direct betaald!ik las dat ik ook zeker niet de enige ben!als ik dit eerder geweten had,had ik bijvoorbaat al niet eens bij hoesje maken besteld!contact opnemen is amper mogelijk! Dus mensen, bestel vooral NIET bij hoesje maken.nl! En reageer vooral niet met de nutteloze informatie" wat spijtig dit te horen neem contact op met helpcenter" oid. Want dit is onzin! Ik wil binnen nu en 2 weken mijn hoesje binnen hebben anders meld ik het als oplichting! Mensen wel laten betalen maar niet leveren of ook nog in slechte kwaliteit, is gewoon oplichting!

Beoordelingen voor hoesjemaken.nl

17 feb 2024

Vandaag vesteld morgen verzonden klopt niet!

Op woensdag 2 hoesjes besteld, 1 zou niet niet op voorraad zijn, waardoor de order pas volgende maandag verzonden zou worden. Op zaterdag een mail gekregen dat de order pas een week later op maandag verzonden zou worden. Vervolgens een mail gekregen dat er een wijziging in de te bedrukken hoesjes was waardoor de ingestuurde foto niet zou passen dus mijn order was gecancelled. Wel n voucher gekregen zodat ik nieuwe hoesjes kon bestellen, maar nadat ik op de site gad gekeken bleek dat die pas na 2 weken beschikbaar zouden zijn. Inmiddels ergens anders besteld
Antwoord van hoesjemaken.nl
Hallo! Onze excuses hiervoor. We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team

één en al oplichterij

1 dag levertijd slaat nergens op, na dat je een hoesje hebt besteld krijg je elke dag hetzelfde mailtje met "sorry maar uw bestelling is vertraagd". Na meerdere recensies te hebben gelezen op Trustpilot een mail gestuurd met daarin een bericht dat als ik het hoesje niet ontvang ik juridische stappen zou ondernemen. En 3 keer raden, ineens was de volgende dag me hoesje binnen. Verder bestel ik een blauw hoesje (zo ziet de kleur er op de site uit) en heel me hoesje is knal paars. Wat een drama website. Ben benieuwd of ze deze recensie ook op hun site zetten..
Antwoord van hoesjemaken.nl
Beste klant! Onze oprechte excuses voor uw ontevredenheid over onze service. Uw feedback is belangrijk voor ons en we waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw zorgen te delen. Om de beste oplossing te vinden en uw ervaring met ons bedrijf te verbeteren, zullen we direct contact met u opnemen. Verwacht ons contact binnenkort. Bedankt dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht. We zijn vastbesloten om alles in orde te maken en te zorgen voor een betere ervaring voor u. Met vriendelijke groet, hoesjemaken.nl
Mijn ervaring is erg slecht. Meerdere keren is mijn bestelling fout gegaan - van bestelling verdwenen tot verkeerd artikel binnen krijgen en verkeerde print, waardoor ik pas een maand later de hoesjes had die ik had besteld
Antwoord van hoesjemaken.nl
Ik heb tijdig aangeven dat ik verkeerde maat heb besteld maar jullie hebben niets aan gedaan en toch verkeerde maat gestuurd verder mijn tweede bestelling is ook scheef gekreukeld gekomen en het was een cadeau
Antwoord van hoesjemaken.nl
Niet zo’n leuke eerste reactie op een artikel dat al kapot geleverd werd
Antwoord van hoesjemaken.nl
Heb de verkeerde hoes ontvangen
11 feb 2024
Foto te donker afgedrukt
Antwoord van hoesjemaken.nl
Beste klant! Het spijt ons oprecht te horen dat u niet tevreden was met ons product. Uw feedback is belangrijk voor ons en we nemen uw zorgen serieus. We willen graag de beste oplossing vinden om uw ervaring met ons bedrijf te verbeteren. Om uw specifieke problemen aan te pakken, zullen we direct contact met u opnemen. Verwacht ons contact binnenkort. Bedankt dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht en we stellen uw geduld op prijs terwijl we alles in orde maken. Met vriendelijke groet, hoesjemaken.nl
Nog geleverd gekregen
Antwoord van hoesjemaken.nl
Hallo! We begrijpen heel goed hoe vervelend het is dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Natuurlijk proberen we dit op te lossen en je zo snel mogelijk een vervangende bestelling te sturen. Bedankt voor je medewerking! Met vriendelijke groet, Support Team
Helaas zat er veel vertraging in de verzending. Ik kreeg tot 3x toe een melding dat het telefoonhoesje de volgende dag verzonden zou worden. Contact zoeken voor hulp of vragen is lastig. Alleen via standaard formulier. Hoesje is wel mooi, en de print is van goede kwaliteit.
31 mei 2023

Late levering

1 dag na mijn bestelling kreeg ik bericht dat het hoesje al verstuurd was, maar het kwam pas na meer dan een week binnen. Eerlijk gezegd dacht ik al dat het niet meer kwam, dus ergens anders een nieuwe besteld. De kwaliteit van dit hoesje vind ik verder matig.

Kwaliteit goed, afspraken worden niet nagekomen

Levering was 1 week te laat wat ik nog beetje kan begrijpen door de feestdagen. Echter zou ik verzend kosten terug krijgen als compensatie echter dit niet ontvangen
NK
Nicole K.
Schagen
25 sep 2023

Hoesje prima, levering lang uitgesteld

Hoesje is prima, maar levering duurde ruim een week langer dan eerder gecommuniceerd. Elke dag (een week lang) ontvang je een nieuwe mail dat de levering is uitgesteld. Dat geeft weinig vertrouwen. Het uiteindelijke product was wel prima.
9 aug 2023
Vind het spijtig dat het zo lang moet duren voor je je hoesje hebt , reeds 1 besteld en het 2e nu bijna 2 weken en heb het nog niet . 🤷🏻‍♀️. Omdat ze mooi ontwerpt zijn heb ik een 2 e besteld , maar weet niet of ik nog zou bestellen . 🤔🙂
5 jul 2023

Deel foto mist helaas

Ik weet niet of ik dit zelf verkeerd heb gedaan maat er mist een en stuk foto aan de onderkant. Erg jammer. Verder snel klaar en netjes verzonden
14 jul 2023
Het hoesje is heel leuk, mooi en goed. Snel geleverd, maar ik had er ook een koord bij besteld. Dit heb ik tot nu toe nog nooit ontvangen.
15 jun 2023
De foto op het hoesje was veel donkerder dan de originele foto. Ik kan geen foto van het hoesje maken zonder de hoes te beschadigen
25 aug 2023

Minder goede kwaliteit in het echt

Super snel geleverd alleen erg jammer dat de foto niet helemaal duidelijk was, anders dan op het design. Verder erg tevreden
22 jul 2023
Kleur kwam niet overeen, was veel te rossig. Het lipje is ook niet fijn. Als je er pasjes indoen sluit het hoesje niet meer.
21 sep 2023
Het hoesje is feitelijk goed maar de keuze van mij niet. Ik had de transparante moeten nemen. Dat zwarte hoesje is lelijk.