hoesjemaken.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjemaken.nl

601 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.968 beoordelingen in totaal

De website geeft aan dat je het binnen twee dagen ontvangt, dat is natuurlijk niet realistisch en dat gebeurd ook niet. Het duurt ongeveer een 5 werkdagen. En daar is niks mis mee dus geef dat ook gewoon aan. Wij bestellen hier al jaren en zijn altijd zeer tevreden. Ik schrok wel van de vele negatieve reviews dus was even bang voor wat ik binnen zou krijgen. Wederom niks mis mee!! Deze keer een toughcase besteld ipv een portemonnee. Hopelijk doet die zijn werk net zo goed.

3 jun 2023
20 mei 2023 besteld, zou dag of 2 erna al verzonden zijn, het is nu 3 juni 2023 en heb nog niets binnen gekregen! Ik hoor ook niets! Ook kan ik niets volgen! Per ideal wel direct betaald!ik las dat ik ook zeker niet de enige ben!als ik dit eerder geweten had,had ik bijvoorbaat al niet eens bij hoesje maken besteld!contact opnemen is amper mogelijk! Dus mensen, bestel vooral NIET bij hoesje maken.nl! En reageer vooral niet met de nutteloze informatie" wat spijtig dit te horen neem contact op met helpcenter" oid. Want dit is onzin! Ik wil binnen nu en 2 weken mijn hoesje binnen hebben anders meld ik het als oplichting! Mensen wel laten betalen maar niet leveren of ook nog in slechte kwaliteit, is gewoon oplichting!

Beoordelingen voor hoesjemaken.nl

DH
13 okt 2023
Helaas slechte ervaring diverse keren gemaild. Ook wel een reactie terug gehad maar Daar moet je dus elke keer een dag op wachten.ze helpen je niet direct elke keer dat je terug gemaild wordt willen ze weer iets anders weten zo is het eerst dat nummer heb je het gestuurd dan weer dat nummer zo blijft je dus dagen bezig zo ben ik bijna 1,5 week bezig geweest voor een hoesje. Ook als je telefoon belt hoor je er is iets fout gegaan NEE ECHT !!!! Je hoor mr zeggen hij gaat vandaag op de post nou mooi niet duurde als nog 2 dagen Geen succes Adres
16 okt 2023
Hallo! Wat vervelend dat de verzending van je bestelling vertraging heeft opgelopen. We helpen je graag. Had je bestelling een gegarandeerde bezorgdatum? Neem dan contact met ons op via ons Helpcenter, zodat we je compensatie kunnen aanbieden. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
17 sep 2023
5 september besteld maar helaas meerdere mails ontvangen dat de levering werd uitgesteld. Hoesje uiteindelijk 14 september ontvangen. De print op het hoesje is mooi (hardcase voor Galaxy S22 Ultra) maar de vorm van het hoesje is zo dat als ik mijn telefoon overste boven leg (zodat ik de foto kan zien), mijn telefoon op het glas ligt. Hij vormt dus niet mooi om de hoeken of de onder- en bovenrand heen. Terug naar mijn oude hoesje...
21 sep 2023
Hallo Wat vervelend dat we niet aan je kwaliteitsverwachtingen voldeden. Jouw tevredenheid is onze hoogste prioriteit. Neem vooral contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam zorgt dan dat je zo snel mogelijk een nieuw product krijgt. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
21 mei 2023
Verzenden & klantenservice . Jullie vermelden voor 15.00u besteld, volgende dag in huis. Ik heb op maandag ruim voor 15.00u besteld en woensdag meer dan een week later binnen gekregen. 9 dagen later! Vervolgens geklaagd, binnen 48 , geen bericht… daarna geautomatiseerde e-mail of ik gegevens wilde ingeven, verder totaal geen reactie op mijn schrijven. Hoesje prima, maar alles eromheen dikke onvoldoende. Gr Jeroen
25 mei 2023
Hallo! Onze excuses hiervoor. We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
6 jun 2023
S10e hoesje gemaakt.. staat ineens dat de s22 gemaakt wordt. Daarna kreeg ik een mail dat er problemen waren en de order maken wat langer duurde.. Uiteindelijk dus verkeerde hoesje gekregen. Al meer dan een week over en weer mails met telkens dezelfde vragen. Dan geef ik het op en wil gewoon een hoesje maken en dan is dat niet meer mogelijk voor een s10e. Kortom alles verloopt traag en slechte hulp
28 mei 2023

Uitermate slecht!!

Op de site staat de volgende dag bezorgd, na 2 weken nog steeds niets binnen. Om in contact te komen met hoesjemaken.nl moet je eerst een account aanmaken, belachelijk!! In de reactie geen sorry, maar dat ik meer geduld moet hebben...... En nog steeds geen telefoonhoesje binnen..... en ik wacht en wacht nog steeds!
AW
Anja W.
Kerkrade
27 sep 2023
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Het word iedere dag weer uitgesteld. Beetje jammer
4 okt 2023
Hallo We begrijpen heel goed hoe vervelend het is dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Natuurlijk streven wij ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan zo snel mogelijk. Bedankt voor je medewerking! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
3 okt 2023

Slechte kwaliteit

Mijn hoesje kwam pas na een week en meteen de volgende dag scheurde de foto al. Hierdoor kwam het witte onder mijn zwarte foto vandaan. Nu heb ik het hoesje 6 dagen en de hele rug is al gebarsten. Ik doe heel voorzichtig en zorg er altijd voor dat mijn telefoon netjes is opgeborgen en toch scheurt de foto. Ik ben erg teleurgesteld.
4 okt 2023
Ik hoop dat er iets met mijn melding gedaan wordt. De hoes ziet er perfect uit ben heel enthousiast. Alleen Ik heb de hoes nu nog geen week en hij is al kapot!!! Ik heb allemaal gezocht op jullie site maar het is niet vinden om dit te melden en een foto mee te sturen. Groet Joop hoor graag van jullie
Antwoord van hoesjemaken.nl
Hallo! Wat vervelend dat we niet aan je kwaliteitsverwachtingen voldeden. Jouw tevredenheid is onze hoogste prioriteit. Neem vooral contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam zorgt dan dat je zo snel mogelijk een nieuw product krijgt. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
Ik heb oktober al een telefoonhoesje besteld en die zou begin november bezorgd worden. Helaas toen niet bezorgd. Wel daarna diverse mails gehad dat de bestelling was vertraagd. Tot op heden nog steeds geen telefoonhoesje ontvangen maar wel betaald. Advies: Nooit op hoesjesmaken.nl wat bestellen.
15 nov 2023
Hallo! Onze oprechte excuses voor uw ontevredenheid over onze service. Uw feedback is belangrijk voor ons en we stellen het op prijs dat u de tijd heeft genomen om uw zorgen te delen. Om de beste oplossing te vinden en uw ervaring met ons bedrijf te verbeteren, nemen wij rechtstreeks contact met u op. U kunt ons contact binnenkort verwachten. Bedankt dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht. Wij doen er alles aan om de zaken goed te maken en een betere ervaring voor u te garanderen. Hartelijke groeten, hoesjemaken.nl
6 okt 2023

Rommeltje bij hoesjemaken.nl

Ik krijg al weken ELKE DAG een email waarin vermeld staat dat mijn bestelling vertraagd is terwijl zij adverteren met korte levertijden. Daarbij is het heel lastig om met hen in contact te komen. Ik wil de bestelling annuleren en mijn geld terug, waar ik ook al meerdere keren om verzocht heb.
30 jun 2023

kwaliteit

eerste instantie verkeerde hoesje geleverd, dit kan natuurlijk gebeuren en werd snel opgelost! wat dat aan gaat 5 sterren. echter het juiste hoesje is binnen nog geen week al hele stukken van de foto kwijt en dit terwijl ik ook nog eens rustig en ziek thuis zit. slechte kwaliteit helaas..
6 jul 2023

De afspraken nakomen levering

De afspraken nakomen vwb levering. Dat viel erg tegen. Wanneer je 3x een mail krijgt, dat het niet geleverd wordt ivm vertraging. Wil je de opdracht cancelen, dan kan er wel meteen geleverd worden...of was dit toeval. Tegemoetkoming in de late levering was er ook niet bij.
Antwoord van hoesjemaken.nl

Halve levering en slechte communicatie

Bij de bestelling zat geen Hardcover, terwijl dit wel in de productbeschrijving staat. Als je mailt met de helpdesk wordt er gebrekkig gecommuniceerd, begrijpen ze eerst niet wat je bedoelt en is het allemaal lastig. Na 8 dgn heen en weer mailen, zijn we er nog niet uit.
25 jul 2023

Niks geen “punt NL”. Vage site!

Geen mooie kwaliteit en lange verzendtijd (terwijl ze suggereren dat t heel snel verzonden wordt). Link in bevestigings e-mail gaat naar een Duitse pagina en helpdesk antwoordt in Engels. Je krijgt een hoesje maar trap er niet in, dit is geen Nederlands bedrijf..!
2 aug 2023
30 aug 2023

Na 1 dag al kale plek

Na 1 dag begon het hoesje met foto al kale plekken te krijgen terwijl ik hem amper heb gebruikt. Met enkele keren open en dicht doen werd hij ook op dat punt steeds kaler door kleine scheurtjes. Me 3de foto geprinte hoesje dit nooit eerder gehad.
5 sep 2023
19 okt 2023

Beroerde levering

Heb uiteindelijk na meer dan een week het product ontvangen, maar was geen contact te krijgen met het bedrijf. Het formulier wat ik op de site had ingevuld kreeg ik alleen maar een geautomatiseerde mail op terug. Geen inhoudelijk antwoord
25 okt 2023

Slechte kwaliteit

Hoesje met eigen foto besteld. Bestellen en levering gingen goed en snel. Echter het eindresultaat is ronduit slecht. De afbeelding is heel korrelig en scheef gedrukt. Maar gezien de prijs, geen zin om er energie in te steken verder
15 okt 2023

Onbereikbaar bedrijf.

Tijd geleden kwamen zij hun toezeggingen nog na werd volgende dag geleverd. Tegenwoordig krijg je alleen mails met berichte van vertraging waar je niet op kan reageren. Bedrijf is niet te bereiken en zal ik ook nooit meer gebruiken.
16 okt 2023
Het hoesje binnen gekregen. Onderste foto is goed te doen alleen de bovenste foto is wel heel erg uit zn fatsoen getrokken.. ben er niet heel tevreden over. Zag er totaal anders uit toen ik het hoesje ging maken. Beetje jammer.
21 sep 2023
Hallo, Wat vervelend dat we niet aan je kwaliteitsverwachtingen voldeden. Jouw tevredenheid is onze hoogste prioriteit. Neem vooral contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam zorgt dan dat je zo snel mogelijk een nieuw product krijgt. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
20 aug 2023
iets sneller leveren volgens afspraak/toezegging bij bestelling en, als dit niet lukt, de klant even een berichtje sturen ipv afwachten totdat de klant zelf in actie komt met de vraag wanneer de bestelling geleverd gaat worden?
28 aug 2023
Hallo! Onze oprechte excuses voor de vertraging met het verzenden van je bestelling! Je kunt erop vertrouwen dat we hieraan werken en prioriteit geven aan je bestelling. We houden je via e-mail op de hoogte. Ga bij vragen of zorgen vooral naar het Helpcenter en neem contact op met ons ondersteuningsteam. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team