hoesjemaken.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjemaken.nl

601 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.968 beoordelingen in totaal

De website geeft aan dat je het binnen twee dagen ontvangt, dat is natuurlijk niet realistisch en dat gebeurd ook niet. Het duurt ongeveer een 5 werkdagen. En daar is niks mis mee dus geef dat ook gewoon aan. Wij bestellen hier al jaren en zijn altijd zeer tevreden. Ik schrok wel van de vele negatieve reviews dus was even bang voor wat ik binnen zou krijgen. Wederom niks mis mee!! Deze keer een toughcase besteld ipv een portemonnee. Hopelijk doet die zijn werk net zo goed.

3 jun 2023
20 mei 2023 besteld, zou dag of 2 erna al verzonden zijn, het is nu 3 juni 2023 en heb nog niets binnen gekregen! Ik hoor ook niets! Ook kan ik niets volgen! Per ideal wel direct betaald!ik las dat ik ook zeker niet de enige ben!als ik dit eerder geweten had,had ik bijvoorbaat al niet eens bij hoesje maken besteld!contact opnemen is amper mogelijk! Dus mensen, bestel vooral NIET bij hoesje maken.nl! En reageer vooral niet met de nutteloze informatie" wat spijtig dit te horen neem contact op met helpcenter" oid. Want dit is onzin! Ik wil binnen nu en 2 weken mijn hoesje binnen hebben anders meld ik het als oplichting! Mensen wel laten betalen maar niet leveren of ook nog in slechte kwaliteit, is gewoon oplichting!

Beoordelingen voor hoesjemaken.nl

9 aug 2023
Vind het spijtig dat het zo lang moet duren voor je je hoesje hebt , reeds 1 besteld en het 2e nu bijna 2 weken en heb het nog niet . 🤷🏻‍♀️. Omdat ze mooi ontwerpt zijn heb ik een 2 e besteld , maar weet niet of ik nog zou bestellen . 🤔🙂
5 jul 2023

Deel foto mist helaas

Ik weet niet of ik dit zelf verkeerd heb gedaan maat er mist een en stuk foto aan de onderkant. Erg jammer. Verder snel klaar en netjes verzonden
14 jul 2023
Het hoesje is heel leuk, mooi en goed. Snel geleverd, maar ik had er ook een koord bij besteld. Dit heb ik tot nu toe nog nooit ontvangen.
15 jun 2023
De foto op het hoesje was veel donkerder dan de originele foto. Ik kan geen foto van het hoesje maken zonder de hoes te beschadigen
25 aug 2023

Minder goede kwaliteit in het echt

Super snel geleverd alleen erg jammer dat de foto niet helemaal duidelijk was, anders dan op het design. Verder erg tevreden
22 jul 2023
Kleur kwam niet overeen, was veel te rossig. Het lipje is ook niet fijn. Als je er pasjes indoen sluit het hoesje niet meer.
21 sep 2023
Het hoesje is feitelijk goed maar de keuze van mij niet. Ik had de transparante moeten nemen. Dat zwarte hoesje is lelijk.
14 okt 2023
Duurde erg lang. Foto op hoesje is prachtig maar hoesje zelf stinkt enorm zodat ik hem niet gebruik:(
15 sep 2023
De foto is heel korrelig. Van grotere afstand valt dit minder op. Kleur wel zoals op originele foto.
12 jul 2023
Hoesje print viel tegen en foto iets scheef maar je kan er weinig mee omdat het gepersonaliseerd is
4 sep 2023
Niet helemaal wat ik had verwacht Het lijkt wel plakplaatjes Onprofessioneel.
2 okt 2023
Ik vond het erg vervelend dat ik 3x een mail kreeg dat mijn hoesje later kwam.
DV
Don v.
Rotterdam
8 jun 2023

Product prima, levering na 1 week

Snelheid van leveren en verkeerde informatie over leveren. Product was prima.
7 jun 2023
Was helaas te groot maar dat was mijn eigen fout 🫣 voor de rest echt top
15 okt 2023
Kwaliteit hoesje prima maar productie en bezorgtijd fors overschreden.
14 okt 2023

Er ging veel mis

Er ging. Deze bestelling heel veel fout heb dit nog nooit gehad
24 mei 2023

Lange levertijd

Ik ben bijna 2 weken moeten wachten waardoor het te laat was...
8 jul 2023

Streperig

Hoesje met foto laten bedrukken maar die is erg “streperig”..
15 okt 2023
Product is goed Aangegeven bezorgdatum klopte niet.
22 mei 2023
Hele goede kwaliteit maar bizar lange levertijd...