stoffen.net

609 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden629 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 jan 2022
stoffen.net voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ruime sortering aan stoffen en patronen. Wensen: Gaarne bij een stof meteen het juiste kleur garen en kleur rits als optie erbij zetten. Gaarne bij een bestelling meteen de geboden korting aftrekken. Door de voor mij ingewikkelde procedure om een kortings code te activeren, ben ik al 2x een korting mis gelopen. Gaarne bij een patroon de te gebruiken stof keuzes en tabellen voor de te bestellen lengte van de stof vermelden zodat meteen alles in een keer besteld kan worden. Succes.

31 okt 2023
De linnen stof zag er op foto goed dichtmatig uit, in werkelijkheid transparant. Retourneren moet niet alleen op eigen kosten, maar ook op eigen houtje, m.a.w. geen retourlabel en hoge prijs te betalen als je als particulier een pakket wilt verzekerd verzenden. Na een week nog steeds geen antwoord op mijn vraag via webformulier. Achteraf blijken prijzen waanzinnig hoog vergeleken bij anderen. Hogere prijs is dus blijkbaar niet gelijk aan betere kwaliteit of betere service.

Beoordelingen voor stoffen.net

FK
Frans K.
Middelburg
16 apr 2024
De aflevering duurde lang en de verpakking was enigszins kapot bij aflevering. De vorige (vergelijkbare) bestelling zat in een doos wat beter beschermde. Deze levering was in een plastic verpakking gedaan die op meerdere plekken kleine gaten vertoonde waar vuil doorheen had kunnen komen. Wat gelukkig niet was gebeurd.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service ne processen te verbeteren. Ik heb deze feedback doorgegeven aan onze magazijnleiding en verzendafdeling zodat wordt nagegaan wat er aan de hand is geweest. De gebruikte folie zakken voor het versturen zijn zeer sterk en raken zelden of nooit beschadigt maar 100% uitsluitend kunnen wij dergelijke beschadigingen onafhankelijk van de gebruikte verpakking nooit. Zou een door u besteld artikel zijn beschadigt neemt u contact op met de klantenservice zodat zij dit dan voor u kunnen oplossen.
AK
Angela K.
Rotterdam
Tussen bestellen en leveren zitten veel te veel dagen , tussen 3 en 5 wordt beloofd, maar er zitten uiteindelijk 10 dagen tussen betalen en leveren.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Wij doen er alles aan bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en te versturen. Door het lange paasweekeinde, de vrijdag voor pasen is in Duitsland waar wij gevestigd zijn ook een feestdag, is er vertraging ontstaan bij het verwerken van bestellingen.
CM
Christina M.
Tessenderlo
7 apr 2024
De kleur is mooi maar niet de kleur als op de foto en vind ook het stof iets te dun.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, processen en producten te verbeteren. Wij doen onze uiterste best onze producten zo goed mogelijk in beeld te brengen en te beschrijven zodat u als klant weet wat u ontvangt als u een dergelijk artikel ontvangt. Wat betreft de kleuren: Op een beeldscherm getoonde kleuren kunnen op grond van instellingen, zoals ingestelde warmte temperatuur, helderheid en contrast, waarop wij geen invloed hebben, afwijken van de werkelijke kleur. Speciaal om dergelijke problemen te vermijden bieden wij een monsterservice aan. Van alle stoffen kunnen monsters worden besteld zodat u dan ziet en voelt wat u zou ontvangen als u een dergelijke stof besteld. Daar het verwerken van stoffen mensenwerk kan ook niet worden uitgesloten dat er een fout werd gemaakt bij het verwerken, verpakken van een bestelling. Het is in een dergelijk geval altijd raadzaam contact op te nemen met de klantenservice. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
AR
Ann R.
Deinze
Lange levertermijn
Antwoord van stoffen.net
De bezorging duurde 10 dagen. Kreeg bericht dat het ondertekend moest worden. DHL wilde het door de brievenbus proppen terwijl er gewoon iemand thuis was.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Neemt u in een dergelijk geval a.u.b. contact op met de klantenservice zodat zij ene klacht kunnen indienen bij DHL. Wij als leverancier en u als klant betalen veel geld voor het versturen en mogen hiervoor verwachten dat zendingen naar behoren worden verwerkt en bezorgt. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
Al bijna twee weken aan t wachten op staaltjes stof.... zou er gewoon binnen paar dagen kunnen zijn
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Neemt u in een dergelijk geval contact op met de klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
17 apr 2024

Trage levering

Stof zou aankomen tussen 10 en 14 april. Dat lukt natuurlijk niet als je pas 12 april verstuurd.
16 apr 2024
Ik heb helemaal niets ontvangen. Geen berocht verder maar mag wel beoordelen. Niet tevreden dus
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Neemt u in een dergelijk geval a.u.b. contact op met de klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
De bestelling is nog steeds niet aangekomen. Het wordt nu wel tijd. Ik wacht al 13 dagen.
19 apr 2024
Ik heb het nog steeds niet ontvangen
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, producten en processen te verbeteren. Neemt u in een dergelijk geval a.u.b. contact op met de klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
Ik heb nog steeds niet ontvangen!!
13 apr 2024
Nog steeds niets ontvangen
13 apr 2024
Nog niets ontvangen?!
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Neemt u in een dergelijk geval contact op met onze klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
ND
Nelleke d.
Krimpen aan den ijssel
19 apr 2024
Niet ontvangen
Antwoord van stoffen.net
De stoffen zijn prachtig! Echter was de levertijd meer dan een week, terwijl er 2-4 werkdagen werd aangegeven van te voren. Ondanks dat bij mijn vorige bestelling werd aangegeven dat hier een optimalisatie doorgevoerd werd, is dit dus helaas nog altijd niet verbeterd.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Met de door ons aangegeven levertijd wordt de tijd bedoeld wanneer een bestelling naar verwachting is verwerkt, verpakt en wordt overgedragen aan de verzendpartner. Het is dus niet het tijdstip waarop wordt verwacht dat een bestelling daadwerkelijk wordt bezorgt.
MB
MYRIAM B.
KIELDECHT
Krijg soms kortingbons ..en die worden steeds geweigerd..afgelopen weekend nog ..15% korting alleen die dag ..code ingevuld ..en code was weer eens niet geldig..verder zeer tevreden over stoffen en snelle verzending …
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Tegoedbonnen zoals deze worden verstuurt worden vooraf op werking gecontroleerd en deze werken vrijwel altijd. Het niet werken van een tegoedbon heeft veelal de volgende oorzaak: Het niet voldoen aan de eisen voor de tegoedbon zoals de minimale bestelwaarde (waarde van de bestelde artikelen zonder verzendkosten) of het bestellen van artikelen waarvoor de tegoedbon niet geldig is. Het gebruiken van meerdere tegoedbonnen in een bestelling (dergelijke tegoedbonnen zijn in de regel niet combineerbaar). Het invoeren van de onjuiste code in het tegoedbon veld (let op hoofd en kleine letters). Het invullen van de tegoedbon in een verkeerd veld deze tegoedbon moet worden ingevuld in het veld "Kortingscode" dat u in de winkelwagen ziet rechts van de in de winkelwagen gelegde artikelen. Het daarna vergeten te klikken op de knop "Code toepassen" om de code te activeren.
EG
Ella G.
Amsterdam
17 mrt 2024
Bestelling en bezorging vlot verlopen. Alleen verschil in afmeting gordijnkoord. Ben in afwachting van oplossing.
MC
Milou C.
Zwolle

Voldoet niet aan verwachtingen

Levering duurt erg lang. Men geeft aan dat dit is omdat verzending vanuit Duitsland is. Men verstuurd het bestelde eerst naar een adres in NL, dan pas naar jouw huis. Waarom weet ik niet, wel weet ik dat het daardoor veel langer duurt dan nodig. Heb stofstalen besteld, kreeg 2 minuscule stukjes van 7 x 7 cm. Is net niets aan te zien. Bij andere webshops krijg ik grotere stalen waarop kleur en patronen goed zichtbaar zijn, voor niets. Voor deze heb ik nog moeten betalen ook... De kleuromschrijving kwam in mijn geval niet overeen met het ontvangen product. Heb groen besteld, grijs ontvangen. En daarvoor heb ik dus betaald... Jammer maar helaas, ik shop liever elders.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, processen en producten te verbeteren. Dat de stofstalen ca 8x8 cm groot is staat aangegeven bij de informatie betreffende stalen: https://www.stoffen.net/online-begeleiding/samples.html Stalen zijn bedoeld om een indruk te krijgen van de stof en de kleur hiervan het is niet mogelijk stalen te versturen met hierop een volledig overzicht van een op of in een stof geweven patroon. Een overzicht over het patroon in of op een stof staat altijd op een van de foto"s van de betreffende stof. Bij stalen ontvangt u altijd een tegoedbon zodat de kosten van de stalen dan bij een bestelling worden verrekend en de eerste 5 stalen dan kosteloos zijn. Als de ontvangen stalen afwijken van de stalen zoals u deze hebt besteld neemt u contact op met de klantenservice zodat dan kan worden nagegaan wat er aan de hand is en dit dan kan worden gecorrigeerd. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new